quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef LeonH het volgende:
zo... nu eerst een desperados
wat een bril-fucking-jante plaat blijft dit van The Last Shadow Puppets
http://fok.3fmfan.nl/opquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef LeonH het volgende:
Wie wil de OP maken?
ik kan niet met die indelingen enzo omgaan
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat 'n gru-we-lijk mooie plaat is dit toch.![]()
Nachtje doortrekken, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:59 schreef MutZ het volgende:
@ DiedjeeJ, op je vraag van gisteravond: dat zal een keertje in het weekend moeten, want ik loop voor de rest stage en dat houdt in dat ik doordeweeks om 6 uur 's ochtends op moet staan (behalve op woensdag)
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
http://fok.3fmfan.nl/op
Kopieren/plakken
Dat is de dader inderdaad.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu het over sneeuwballen gaat, moet ik gelijk aan Herman Finkers denken:
en dan doorspoelen naar 4:05
Ik hoor nu een andere stem die me minder bevaltquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
wat heerlijk dat Eric zn stem dr weer is
Hoe bedoel je????????quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Noortje! wat kan jij slijmballen bij Eric
* muisje-eliza gaat dat ook even doen
Strak plan... die Andrew begint nu weer met kletsen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Euh.. iTunes draait hier alweer 'n tijdje hoor.
Goeiesavonds.quote:
Goeiesmorges.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:33 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben echt heel dom.
Ik zit half te luisteren, hoor ik 'blablabla Times Like These blablablalbablabla". Komt dit liedje op de radio, denk ik "Hee, dit ken ik", maar ik kwam niet op de naam. Dertig seconden later kom ik eindelijk tot de conclusie dat ze het daar waarschijnlijk net over hadden, en dat het dus wel een cover van TLT zal zijn. Goeeeedemorgen Noortje.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
**DING DONG** speciale mededeling:
* de rijdende rechter is begonnen *
*gewone peepz* die een rechter nodig hebben voor iets stomsquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:41 schreef Dandelion het volgende:
Euh, ik mag dan wel blond zijn, maar wat is er met de rijdende rechter?
En euh, Noortje, las ik jou nou schrijven dat Chris Martin stopt bij Coldplay?
Dat is zojuist begonnenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:41 schreef Dandelion het volgende:
Euh, ik mag dan wel blond zijn, maar wat is er met de rijdende rechter?
Daar had Michiel het over! Dat onze goeie ouwe Chris niet oud wilde worden als rockster en dat hij vond dat je met je 33ste moet stoppen met zo'n band, en hij is nu 31. Nu maar hopen dat het niet waar is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:41 schreef Dandelion het volgende:
En euh, Noortje, las ik jou nou schrijven dat Chris Martin stopt bij Coldplay?
tis elke keer speciaal!! Deze keer een blonde doos met een zwarte baby en een aftans lelek paard, en een doorrookte vrouw die op t puntje staat van een zenuwinzinkingquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:43 schreef Dandelion het volgende:
Ja okay, ik ken de rijdende rechter wel, of zoals ooit door Robbie Muntz gespeeld: De Rijdende Hufter, maar ik kreeg het idee dat er vandaag iets speciaals was. Maar dat heb ik mis dus?
Mwah, ik was de vlag al uit aant hangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet waar is.
Mjah, ik zie in een normale week al genoeg zwakzinnigen. Wordt altijd chagerijnig van zulke figueren. Net als die stomme MTV programma's als super sweet 16 enzo. AAAARGHquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis elke keer speciaal!! Deze keer een blonde doos met een zwarte baby en een aftans lelek paard, en een doorrookte vrouw die op t puntje staat van een zenuwinzinking
Ik nu ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
We zitten hier Hans: De Rijdende Rechter #7: Meester Visser krijgt 'n nieuwe show
Morgenochtend misschien, ik moet zo slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:01 schreef Noortje. het volgende:
Oh oh oh oh jongens! Ik ben vandaag heel goed bezig geweest! Heb 20 pushups én alle oefeningen die ik moet doen van de fysio gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik dit heuglijke nieuws met u gedeeld heb, ga ik slapen. Weltrusten!![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Maar euh, tv in je netwerk? Kan je gewoon op je gedeelde schijven browsen dan?
Gaaf!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is voor 't eerst van m'n leven dat ik zeg dat ik een tv op een netwerk heb aangesloten. En het werkt ook nog: mp3tje vanaf m'n server op tv afgespeeld
.
Ja dus. COOLquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:09 schreef Noortje. het volgende:
ELIZA! WE ZIJN BEROEMD!
ik had em aan staan en niet geluisterd...quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
K! net de radio uitgezet...wat zei onze vriend?
quote:
Iets in de trant van "Eliza bedankt voor je lieve krabbel, ze zei dat ze het leuk vond mijn stem weer te horen en ook van Noortje, die vraagt leuke platen aan van Kaiser Chiefs en ik heb dus een hyves-pagina blabla"quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
K! net de radio uitgezet...wat zei onze vriend?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:10 schreef MissHobje het volgende:
I kissed charlesBrian woehaaaaa
![]()
Goed bezig Guitarist
Whahaha, prachtig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou nog hopen dat hij het draait.
Hihi ik krijg ook meteen een smsje van mijn gigbuddy: "Jouw naam op 3fm!kan niet missen een noortje+ kc."
EN HAHA NOG EEN! "Yo jij hebt net Kaiser Chiefs aangevraagd!"
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Iets in de trant van "Eliza bedankt voor je lieve krabbel, ze zei dat ze het leuk vond mijn stem weer te horen en ook van Noortje, die vraagt leuke platen aan van Kaiser Chiefs en ik heb dus een hyves-pagina blabla"
Ofzo. Weet het eigenlijk niet zo goed.
Toen dacht ik zou het dan toch?quote:
Probleem is dat ik nu moet/wil gaan slapen en dus de neiging heb de radio uit te zetten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha, prachtig!![]()
Corton draait die plaat wel. Komt wel goed.![]()
Milow
Shit, dan vrees ik dat Corton de plaat toch niet zal draaien...quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nu moet/wil gaan slapen en dus de neiging heb de radio uit te zetten.
Oeh bijna 23:23, allemaal een wens doen!
Ennn ik wilde nog iets zeggen maar ik ben het alweer vergeten. Ik ben echt goed bezig vanavond.
De link is pinkpop!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
En vervolgens de Suikermeisjes draaien. Apart.
Valt nogal mee bij mij!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig is FOK! niet traag vanavond.
Dat gevoel klopt en ik vind dat daar wel wat mis mee is. Als mensen op dat soort muziek zitten te wachten, kunnen ze ook naar 538 of andere meuk luisterenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:27 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb de laatste tijd een beetje het gevoel dat 3fm wat commercieler aan het worden is, vroeger hoorde ik bijna nooit platen als Kanye West (kan ook aan mij liggen hoor). Vind er overigens niets mis mee, ik wilde het alleen even kwijt.
Het is anders wel een aarskickende combi, zo met Cars.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
En vervolgens de Suikermeisjes draaien. Apart.
Dat is wel zo inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik veeeel minder naar 3fm luisterde omdat het steeds dezelfde soort muziek was en daar werd ik een beetje moe van. Allemaal leuk en aardig, maar ik hoorde alles twintigduizend keer en nu heb ik het idee dat het wat meer gevarieerd is, dus ik hoef niet meer in iTunes te shuffelen als ik van alles wat wil horen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gevoel klopt en ik vind dat daar wel wat mis mee is. Als mensen op dat soort muziek zitten te wachten, kunnen ze ook naar 538 of andere meuk luisteren>
Tja 3FM zal nooit een StuBru worden (gelukkig).quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gevoel klopt en ik vind dat daar wel wat mis mee is. Als mensen op dat soort muziek zitten te wachten, kunnen ze ook naar 538 of andere meuk luisteren>
Trustenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef Noortje. het volgende:
En nu ga ik dus wel slapen. Na Lost.
Trusten!
Die plaat van Kanye West is misschien niet zo'n goed voorbeeld, want die vind ik niet echt "commercieel" of als z'n andere werk. Maar van bijvoorbeeld een Beyonce vraag ik me echt af wat die op 3 te zoeken heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:27 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb de laatste tijd een beetje het gevoel dat 3fm wat commercieler aan het worden is, vroeger hoorde ik bijna nooit platen als Kanye West (kan ook aan mij liggen hoor). Vind er overigens niets mis mee, ik wilde het alleen even kwijt.
Helaas:quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Lost! misschien eindelijk een keer zonder die rapper.
*grom*quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas:
23:38| Coldplay Ft Jayz - Lost!
En vooral ook nog in zo'n hoge rotatiequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die plaat van Kanye West is misschien niet zo'n goed voorbeeld, want die vind ik niet echt "commercieel" of als z'n andere werk. Maar van bijvoorbeeld een Beyonce vraag ik me echt af wat die op 3 te zoeken heeft.
helaasquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Lost! misschien eindelijk een keer zonder die rapper.
Schitterende plaat. Beter dan dat gejengel van U2 de hele tijdquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En vooral ook nog in zo'n hoge rotatie. En zogenaamd enthousiaste dj's
. Mensen met verstand van muziek horen meteen dat dat een draak van een plaat is. Verschrikkelijke stem zet ze op
.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:41 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Schitterende plaat. Beter dan dat gejengel van U2 de hele tijd
wassup?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:08 schreef Brennel het volgende:
Bleh, wat kan een mens zich kut voelen.
Ik vond de afkorting nogal grappigquote:Op woensdag 19 november 2008 00:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
fuck
nou heb ik een grap gemaakt en snap ik em zelf niet...
ai ai, altijd klote. Kan wel allerlei dooddoeners gaan roepen als het was het beste enzo, maar dat maakt het niet beter. Tis toch jouw beest waar je altijd voor gezorgd hebt.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:12 schreef Brennel het volgende:
Vanochtend een rattenventje in moeten laten slapen, heel onverwachts, en het was een geweldig lief beest... ik ben er kapot van
ah, fuck en ik maar denken dat ik vet grappig was...quote:Op woensdag 19 november 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vond de afkorting nogal grappig.
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:12 schreef Brennel het volgende:
Vanochtend een rattenventje in moeten laten slapen, heel onverwachts, en het was een geweldig lief beest... ik ben er kapot van
Bij dezenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:16 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah, fuck en ik maar denken dat ik vet grappig was...
Nee, hij is maar 2 jaar en 3 weken geworden, terwijl ik dacht dat hij veel ouder zou worden. Het was in één keer afgelopen.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ai ai, altijd klote. Kan wel allerlei dooddoeners gaan roepen als het was het beste enzo, maar dat maakt het niet beter. Tis toch jouw beest waar je altijd voor gezorgd hebt.
Issie oud geworden?
Sterkte natuurlijk!
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:12 schreef Brennel het volgende:
Op m'n iPhone lukt 't me niet om dat uit te zetten. Erg kutquote:Op woensdag 19 november 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
T9... Da's het eerste wat ik uitzet als ik een nieuwe telefoon heb.
quote:
Dat is redelijk gemiddeld toch? Tenminste in mijn tijd wel (opa spreekt weer) geloof ik. Heb ergens begin dit decenium ook twee ratten gehad, de een werd denk ik net 2 de ander hield het een half jaar langer uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, hij is maar 2 jaar en 3 weken geworden, terwijl ik dacht dat hij veel ouder zou worden. Het was in één keer afgelopen.
Dank je wel trouwens.
En Sersjee: jij ook bedankt
oh vind dat juist wel handig. Die functie dan he, niet dat je het niet kan uitzetten. Kan wel, maar dan moet je em jailbreaken. Heb jij nog killer apps in de aanbieding? (een scrobbler bijv?)quote:Op woensdag 19 november 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op m'n iPhone lukt 't me niet om dat uit te zetten. Erg kut.
Je moet er net geluk mee hebben, denk ik. Zeker ratjes, hamsters etc. blijven kleine, tere beestjes... Heb zelf een Russische dwerghamster gehad en die werd bijna 4. Dat was ook behoorlijk bovengemiddeld, geloof ikquote:Op woensdag 19 november 2008 00:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat is redelijk gemiddeld toch? Tenminste in mijn tijd wel (opa spreekt weer) geloof ik. Heb ergens begin dit decenium ook twee ratten gehad, de een werd denk ik net 2 de ander hield het een half jaar langer uit.
Ach ja weetje dat is altijd het dillema met huisdieren. Je neemt ze en weet bijvoorbaat al dat je ze ook gaat laten inslapen na een tijdje. Of dat nou 15 jaar is voor je hond of 2 voor je rat, het blijft klote. Maar ja, om dan maar geen huisdieren te nemen, is ook weer zo wat....
Zelfs op m'n gejailbreakte phone werkt 't nietquote:Op woensdag 19 november 2008 00:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh vind dat juist wel handig. Die functie dan he, niet dat je het niet kan uitzetten. Kan wel, maar dan moet je em jailbreaken. Heb jij nog killer apps in de aanbieding? (een scrobbler bijv?)
Vroeger....quote:Op woensdag 19 november 2008 00:30 schreef Sersjee het volgende:When you were young
![]()
Toen ik nog weggeblazen werd door nieuw werk van the Killers...
Daar moet je zeker ook voor jailbreaken? Tenminste vind en niet in de NL app store...quote:Op woensdag 19 november 2008 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik draai een scrobbler voor last.fm in de achtergrond ('Scrobbled' heet ie). Werkt perfect. Doet hetzelfde als MobileScrobbler die onder 1.1.4 en eerder wel nog werkte.
Die kun je niet officieel draaienquote:Op woensdag 19 november 2008 00:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Daar moet je zeker ook voor jailbreaken? Tenminste vind en niet in de NL app store...
Mja dat durf ik eigenlijk niet zo goed. Weet jij dan of je fok ook in de normale layout kan bekijken, ipv de mobile layout?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kun je niet officieel draaien. Apple wil niet dat je apps op de achtergrond draait (zoals een scrobbleding) dus dan moet 't maar met jailbreak
.
Dat staat er los vanquote:Op woensdag 19 november 2008 00:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mja dat durf ik eigenlijk niet zo goed. Weet jij dan of je fok ook in de normale layout kan bekijken, ipv de mobile layout?
Mwah, ik vind 2,5 jaar gemiddeld. De jongste bij mij overleed al met 1 jaar en 8 maanden door leverproblemen, en de oudste is 3 jaar en bijna 2 maanden geworden. Twee jaar is niet heel oud ofzo.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat is redelijk gemiddeld toch? Tenminste in mijn tijd wel (opa spreekt weer) geloof ik. Heb ergens begin dit decenium ook twee ratten gehad, de een werd denk ik net 2 de ander hield het een half jaar langer uit.
Ach ja weetje dat is altijd het dillema met huisdieren. Je neemt ze en weet bijvoorbaat al dat je ze ook gaat laten inslapen na een tijdje. Of dat nou 15 jaar is voor je hond of 2 voor je rat, het blijft klote. Maar ja, om dan maar geen huisdieren te nemen, is ook weer zo wat....
Ja dat snap ik, maar ik was benieuwd of daar een mogelijkheid in de settings voor was. Maar goed, in het iphone topic wist men het ook niet, dus het zal wel niet kunnen. is ook geen hals zaak.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat staat er los van. Ik krijg nog steeds de mobile layout voorgeschoteld en dat vind ik prima
.
Nah in ieder geval sterkte, neem een goeie borrel. Niet dat het helpt, maar tis wel lekkerquote:Op woensdag 19 november 2008 00:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 2,5 jaar gemiddeld. De jongste bij mij overleed al met 1 jaar en 8 maanden door leverproblemen, en de oudste is 3 jaar en bijna 2 maanden geworden. Twee jaar is niet heel oud ofzo.
Truschtenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik was benieuwd of daar een mogelijkheid in de settings voor was. Maar goed, in het iphone topic wist men het ook niet, dus het zal wel niet kunnen. is ook geen hals zaak.
Geh Osdorp! Tof!
Maar wel bedtijd.
Toedeledoki!
Annemieke heeft dat ook ervaren, zie http://www.annemiekeschol(...)9601/Iquoi%3F%3F%3F/quote:Op woensdag 19 november 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op m'n iPhone lukt 't me niet om dat uit te zetten. Erg kut.
Heheh, hier kon ik toch wel even om lachenquote:Op woensdag 19 november 2008 01:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Annemieke heeft dat ook ervaren, zie http://www.annemiekeschol(...)9601/Iquoi%3F%3F%3F/
daar heeft 3fm een abonnement opquote:Op woensdag 19 november 2008 08:55 schreef guitarist.nl het volgende:
Gadver die Miss Montreal komt me nu echt de strot uit. Iets te vaak gedraait.
Gelukkig heb je internet bij de handquote:Op woensdag 19 november 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
moet dan eerst is zoeken waar radio 4 op de radio zit, niet echt mijn zender
streaming audiopoort staat niet open alleen poort 80 staat hier open.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gelukkig heb je internet bij de hand
Ik bedoelde eigenlijk dat je de frequentie op kon zoekenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
streaming audiopoort staat niet open alleen poort 80 staat hier open.
Je bent niet de enige, heb er al 3 dagen last van...quote:Op woensdag 19 november 2008 09:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Moggeuh.![]()
Volgens mij heb ik 'n griepje te pakken..
ow zoquote:Op woensdag 19 november 2008 09:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je de frequentie op kon zoeken
gewoon je colleges besmetten , dan valt het niet zo op dat je er lamlendig bijzit.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, heb er al 3 dagen last van...
En gewoon blijven werken he
Hehehe. Ik blijf ff 'n dagje binnen, denk ik.. Heb al ff 'n flinke kop thee gezet.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, heb er al 3 dagen last van...
En gewoon blijven werken he
Considere it done (om even een oude Command & Conquer term eruit te gooienquote:Op woensdag 19 november 2008 09:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gewoon je colleges besmetten , dan valt het niet zo op dat je er lamlendig bijzit.
everybody hurts
Nope, werd ermee wakkerquote:Op woensdag 19 november 2008 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Roel, je hebt Jewel gemist!
Ik ben ook aan de groene thee geslagenquote:Op woensdag 19 november 2008 09:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Ik blijf ff 'n dagje binnen, denk ik.. Heb al ff 'n flinke kop thee gezet.
Dan kan je dag bijna niet beter beginnenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de groene thee geslagen
Terwijl ik normaal toch echt van de cappucino ben, maar moet er nu niet aan denken.
Beterschap aan ons dan maar![]()
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zou heel vervelend zijn idd
.
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Day & Age is binnen. Helaas maar 128kbps, maar ben toch wel benieuwd.
Ik had hetzelfde ideequote:Op woensdag 19 november 2008 10:05 schreef Sirolf het volgende:
Arbeidsvitaminen-tijd, het moment om nu toch maar eens uit bed te komen.
Ik zag dat ze die ook op hyves verstuurd had. Heb eerlijk gezegd nog niet zo veel van haar muziek gehoord, tijd om dat albumpje maar 's te gaan checken dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
De cd van Indecent Proposal-chick Jess komt morgen uit.
[ afbeelding ]
Zeker doenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zag dat ze die ook op hyves verstuurd had. Heb eerlijk gezegd nog niet zo veel van haar muziek gehoord, tijd om dat albumpje maar 's te gaan checken dus.
leven om je heen draait gewoon door.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef Dandelion het volgende:
Goeiemorgen!
weer eens veel te lang op bed gelegen...
I will.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker doen. Heb 't album zelf nog niet binnen, maar de nummers die ik van haar gehoord heb, waren erg goed
.
dat is nou juist het probleem.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leven om je heen draait gewoon door.
Klus ze.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
PSB
Ben nog lekker aan het klussen in mijn flatje, maar daar staat de meeste dagen ook 3FM op
Ziek?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef Mokus het volgende:
Is iedereen zien daar (in Nederland), of zie ik dat nou verkeerd?
Daar in Nederland wel. Hier in Limburg nietquote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef Mokus het volgende:
Is iedereen zien ziek daar (in Nederland), of zie ik dat nou verkeerd?
Thee heb ik al, dus doe maar sterke koffie. M'n ogen zijn zwaar.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
PSB
Ben nog lekker aan het klussen in mijn flatje, maar daar staat de meeste dagen ook 3FM op
Die 'fijne' 4 niet-blonden.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Sersjee het volgende:
Ah, een van de weinige platen waar ik met liefde eenvoor gebruik...
Godsammelazarus, wat een kutplaat.
Meer het is in limburg ook zuidelijker, dus warmer, dus minder snel ziek. Das Logisch.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar in Nederland wel. Hier in Limburg niet.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Meer het is in limburg ook zuidelijker, dus warmer, dus minder snel ziek. Das Logisch.
quote:Trouwens, zit limburg niet meer bij Nederland ofzo? Of ben jij van de Limburgse Afscheidings Beweging?
ah dat zijn de Hollanders, tuig! Daarom hebben wij hier: De Vrije Rebuliek Twentequote:Op woensdag 19 november 2008 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[..]. Nah, ik neem ff 't 'grapje' over dat men boven de grote rivieren wel es wil gebruiken.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah dat zijn de Hollanders, tuig! Daarom hebben wij hier: De Vrije Rebuliek Twente
Twentequote:Op woensdag 19 november 2008 10:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah dat zijn de Hollanders, tuig! Daarom hebben wij hier: De Vrije Rebuliek Twente
* DiedjeeJ stuurt de koffiekoerier, "bepakt" met 'n sterke bak koffie, richting Brennel.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Thee heb ik al, dus doe maar sterke koffie. M'n ogen zijn zwaar.
[..]
ah dat zijn de Hollanders, tuig!
...
* Brennel neemt de bak sterkte koffie aan en slaat hem achterover.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
* DiedjeeJ stuurt de koffiekoerier, "bepakt" met 'n sterke bak koffie, richting Brennel.
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel neemt de bak sterkte koffie aan en slaat hem achterover.
*poooooiiiiiinggggggggg* [ afbeelding ]
de meeste wel, maar hier is gelukkig overquote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef Mokus het volgende:
Is iedereen zien ziek daar (in Nederland), of zie ik dat nou verkeerd?
Voor iedereen die ziek is: beterschap.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de meeste wel, maar hier is gelukkig over
kashmir van led zeppelinquote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef Zotheid het volgende:
Wat een kutnummer is dit zeg.
Maar wat was het origineel?
Jij niet alleen blijkbaar...quote:Op woensdag 19 november 2008 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet toch steeds aan ene Chiel denken bij 't lezen van die naam![]()
.
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:41 schreef Dandelion het volgende:
grmbl en bedankt he... hond hier over de zeik
Ik had er ook last van toen ik die naam voor 't eerst hoorde.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet toch steeds aan ene Chiel denken bij 't lezen van die naam![]()
.
Toen ik de naam hoorde niet, toen ik em las wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik had er ook last van toen ik die naam voor 't eerst hoorde.
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat is 't nou? Ochtend of mogguh?
Vanaf hier: moggeuh.:W
Whehehe. Ik hoorde 'm voordat ik 'm las. Maar toen ik 'm las had ik er weer last van.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen ik de naam hoorde niet, toen ik em las wel.
Nope, ik heb aan Winamp FM over het algemeen genoeg (daar staat bijna 50.000 nummers in)quote:Op woensdag 19 november 2008 11:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Heb jij trouwens ook 'n accountje op last.fm?
[..]
Ah, oké. Dat is lastig spieken dan..quote:Op woensdag 19 november 2008 11:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nope, ik heb aan Winamp FM over het algemeen genoeg (daar staat bijna 50.000 nummers in)
Your musical compatibility with Carm63 is Very Highquote:Op woensdag 19 november 2008 11:58 schreef Marc63 het volgende:
Wat een spanning zo vlak voor 12 uur.
En Arnhem zelf dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja ik kan er ook niets aan doen dat ten oosten van Arnhem alles beter wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |