Het is anders wel een aarskickende combi, zo met Cars.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
En vervolgens de Suikermeisjes draaien. Apart.
Dat is wel zo inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik veeeel minder naar 3fm luisterde omdat het steeds dezelfde soort muziek was en daar werd ik een beetje moe van. Allemaal leuk en aardig, maar ik hoorde alles twintigduizend keer en nu heb ik het idee dat het wat meer gevarieerd is, dus ik hoef niet meer in iTunes te shuffelen als ik van alles wat wil horen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gevoel klopt en ik vind dat daar wel wat mis mee is. Als mensen op dat soort muziek zitten te wachten, kunnen ze ook naar 538 of andere meuk luisteren>
Tja 3FM zal nooit een StuBru worden (gelukkig).quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gevoel klopt en ik vind dat daar wel wat mis mee is. Als mensen op dat soort muziek zitten te wachten, kunnen ze ook naar 538 of andere meuk luisteren>
Trustenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef Noortje. het volgende:
En nu ga ik dus wel slapen. Na Lost.
Trusten!
Die plaat van Kanye West is misschien niet zo'n goed voorbeeld, want die vind ik niet echt "commercieel" of als z'n andere werk. Maar van bijvoorbeeld een Beyonce vraag ik me echt af wat die op 3 te zoeken heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:27 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb de laatste tijd een beetje het gevoel dat 3fm wat commercieler aan het worden is, vroeger hoorde ik bijna nooit platen als Kanye West (kan ook aan mij liggen hoor). Vind er overigens niets mis mee, ik wilde het alleen even kwijt.
Helaas:quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Lost! misschien eindelijk een keer zonder die rapper.
*grom*quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas:
23:38| Coldplay Ft Jayz - Lost!
En vooral ook nog in zo'n hoge rotatiequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die plaat van Kanye West is misschien niet zo'n goed voorbeeld, want die vind ik niet echt "commercieel" of als z'n andere werk. Maar van bijvoorbeeld een Beyonce vraag ik me echt af wat die op 3 te zoeken heeft.
helaasquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
Lost! misschien eindelijk een keer zonder die rapper.
Schitterende plaat. Beter dan dat gejengel van U2 de hele tijdquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En vooral ook nog in zo'n hoge rotatie. En zogenaamd enthousiaste dj's
. Mensen met verstand van muziek horen meteen dat dat een draak van een plaat is. Verschrikkelijke stem zet ze op
.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:41 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Schitterende plaat. Beter dan dat gejengel van U2 de hele tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |