ah dat zijn de Hollanders, tuig! Daarom hebben wij hier: De Vrije Rebuliek Twentequote:Op woensdag 19 november 2008 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
[..]. Nah, ik neem ff 't 'grapje' over dat men boven de grote rivieren wel es wil gebruiken.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah dat zijn de Hollanders, tuig! Daarom hebben wij hier: De Vrije Rebuliek Twente
Twentequote:Op woensdag 19 november 2008 10:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah dat zijn de Hollanders, tuig! Daarom hebben wij hier: De Vrije Rebuliek Twente
* DiedjeeJ stuurt de koffiekoerier, "bepakt" met 'n sterke bak koffie, richting Brennel.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Thee heb ik al, dus doe maar sterke koffie. M'n ogen zijn zwaar.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah dat zijn de Hollanders, tuig!
...
* Brennel neemt de bak sterkte koffie aan en slaat hem achterover.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
* DiedjeeJ stuurt de koffiekoerier, "bepakt" met 'n sterke bak koffie, richting Brennel.
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel neemt de bak sterkte koffie aan en slaat hem achterover.
*poooooiiiiiinggggggggg* [ afbeelding ]
de meeste wel, maar hier is gelukkig overquote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef Mokus het volgende:
Is iedereen zien ziek daar (in Nederland), of zie ik dat nou verkeerd?
Voor iedereen die ziek is: beterschap.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de meeste wel, maar hier is gelukkig over
kashmir van led zeppelinquote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef Zotheid het volgende:
Wat een kutnummer is dit zeg.
Maar wat was het origineel?
Jij niet alleen blijkbaar...quote:Op woensdag 19 november 2008 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet toch steeds aan ene Chiel denken bij 't lezen van die naam![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |