Ik zag dat ze die ook op hyves verstuurd had. Heb eerlijk gezegd nog niet zo veel van haar muziek gehoord, tijd om dat albumpje maar 's te gaan checken dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
De cd van Indecent Proposal-chick Jess komt morgen uit.
[ afbeelding ]
Zeker doenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zag dat ze die ook op hyves verstuurd had. Heb eerlijk gezegd nog niet zo veel van haar muziek gehoord, tijd om dat albumpje maar 's te gaan checken dus.
leven om je heen draait gewoon door.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:42 schreef Dandelion het volgende:
Goeiemorgen!
weer eens veel te lang op bed gelegen...
I will.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker doen. Heb 't album zelf nog niet binnen, maar de nummers die ik van haar gehoord heb, waren erg goed
.
dat is nou juist het probleem.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leven om je heen draait gewoon door.
Klus ze.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
PSB
Ben nog lekker aan het klussen in mijn flatje, maar daar staat de meeste dagen ook 3FM op
Ziek?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef Mokus het volgende:
Is iedereen zien daar (in Nederland), of zie ik dat nou verkeerd?
Daar in Nederland wel. Hier in Limburg nietquote:Op woensdag 19 november 2008 10:50 schreef Mokus het volgende:
Is iedereen zien ziek daar (in Nederland), of zie ik dat nou verkeerd?
Thee heb ik al, dus doe maar sterke koffie. M'n ogen zijn zwaar.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
PSB
Ben nog lekker aan het klussen in mijn flatje, maar daar staat de meeste dagen ook 3FM op
Die 'fijne' 4 niet-blonden.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Sersjee het volgende:
Ah, een van de weinige platen waar ik met liefde eenvoor gebruik...
Godsammelazarus, wat een kutplaat.
Meer het is in limburg ook zuidelijker, dus warmer, dus minder snel ziek. Das Logisch.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar in Nederland wel. Hier in Limburg niet.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Meer het is in limburg ook zuidelijker, dus warmer, dus minder snel ziek. Das Logisch.
quote:Trouwens, zit limburg niet meer bij Nederland ofzo? Of ben jij van de Limburgse Afscheidings Beweging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |