wassup?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:08 schreef Brennel het volgende:
Bleh, wat kan een mens zich kut voelen.
Ik vond de afkorting nogal grappigquote:Op woensdag 19 november 2008 00:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
fuck
nou heb ik een grap gemaakt en snap ik em zelf niet...
ai ai, altijd klote. Kan wel allerlei dooddoeners gaan roepen als het was het beste enzo, maar dat maakt het niet beter. Tis toch jouw beest waar je altijd voor gezorgd hebt.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:12 schreef Brennel het volgende:
Vanochtend een rattenventje in moeten laten slapen, heel onverwachts, en het was een geweldig lief beest... ik ben er kapot van
ah, fuck en ik maar denken dat ik vet grappig was...quote:Op woensdag 19 november 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vond de afkorting nogal grappig.
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:12 schreef Brennel het volgende:
Vanochtend een rattenventje in moeten laten slapen, heel onverwachts, en het was een geweldig lief beest... ik ben er kapot van
Bij dezenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:16 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah, fuck en ik maar denken dat ik vet grappig was...
Nee, hij is maar 2 jaar en 3 weken geworden, terwijl ik dacht dat hij veel ouder zou worden. Het was in één keer afgelopen.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ai ai, altijd klote. Kan wel allerlei dooddoeners gaan roepen als het was het beste enzo, maar dat maakt het niet beter. Tis toch jouw beest waar je altijd voor gezorgd hebt.
Issie oud geworden?
Sterkte natuurlijk!
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:12 schreef Brennel het volgende:
Op m'n iPhone lukt 't me niet om dat uit te zetten. Erg kutquote:Op woensdag 19 november 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
T9... Da's het eerste wat ik uitzet als ik een nieuwe telefoon heb.
quote:
Dat is redelijk gemiddeld toch? Tenminste in mijn tijd wel (opa spreekt weer) geloof ik. Heb ergens begin dit decenium ook twee ratten gehad, de een werd denk ik net 2 de ander hield het een half jaar langer uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, hij is maar 2 jaar en 3 weken geworden, terwijl ik dacht dat hij veel ouder zou worden. Het was in één keer afgelopen.
Dank je wel trouwens.
En Sersjee: jij ook bedankt
oh vind dat juist wel handig. Die functie dan he, niet dat je het niet kan uitzetten. Kan wel, maar dan moet je em jailbreaken. Heb jij nog killer apps in de aanbieding? (een scrobbler bijv?)quote:Op woensdag 19 november 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op m'n iPhone lukt 't me niet om dat uit te zetten. Erg kut.
Je moet er net geluk mee hebben, denk ik. Zeker ratjes, hamsters etc. blijven kleine, tere beestjes... Heb zelf een Russische dwerghamster gehad en die werd bijna 4. Dat was ook behoorlijk bovengemiddeld, geloof ikquote:Op woensdag 19 november 2008 00:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat is redelijk gemiddeld toch? Tenminste in mijn tijd wel (opa spreekt weer) geloof ik. Heb ergens begin dit decenium ook twee ratten gehad, de een werd denk ik net 2 de ander hield het een half jaar langer uit.
Ach ja weetje dat is altijd het dillema met huisdieren. Je neemt ze en weet bijvoorbaat al dat je ze ook gaat laten inslapen na een tijdje. Of dat nou 15 jaar is voor je hond of 2 voor je rat, het blijft klote. Maar ja, om dan maar geen huisdieren te nemen, is ook weer zo wat....
Zelfs op m'n gejailbreakte phone werkt 't nietquote:Op woensdag 19 november 2008 00:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh vind dat juist wel handig. Die functie dan he, niet dat je het niet kan uitzetten. Kan wel, maar dan moet je em jailbreaken. Heb jij nog killer apps in de aanbieding? (een scrobbler bijv?)
Vroeger....quote:Op woensdag 19 november 2008 00:30 schreef Sersjee het volgende:When you were young
![]()
Toen ik nog weggeblazen werd door nieuw werk van the Killers...
Daar moet je zeker ook voor jailbreaken? Tenminste vind en niet in de NL app store...quote:Op woensdag 19 november 2008 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik draai een scrobbler voor last.fm in de achtergrond ('Scrobbled' heet ie). Werkt perfect. Doet hetzelfde als MobileScrobbler die onder 1.1.4 en eerder wel nog werkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |