Die kun je niet officieel draaienquote:Op woensdag 19 november 2008 00:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Daar moet je zeker ook voor jailbreaken? Tenminste vind en niet in de NL app store...
Mja dat durf ik eigenlijk niet zo goed. Weet jij dan of je fok ook in de normale layout kan bekijken, ipv de mobile layout?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kun je niet officieel draaien. Apple wil niet dat je apps op de achtergrond draait (zoals een scrobbleding) dus dan moet 't maar met jailbreak
.
Dat staat er los vanquote:Op woensdag 19 november 2008 00:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mja dat durf ik eigenlijk niet zo goed. Weet jij dan of je fok ook in de normale layout kan bekijken, ipv de mobile layout?
Mwah, ik vind 2,5 jaar gemiddeld. De jongste bij mij overleed al met 1 jaar en 8 maanden door leverproblemen, en de oudste is 3 jaar en bijna 2 maanden geworden. Twee jaar is niet heel oud ofzo.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat is redelijk gemiddeld toch? Tenminste in mijn tijd wel (opa spreekt weer) geloof ik. Heb ergens begin dit decenium ook twee ratten gehad, de een werd denk ik net 2 de ander hield het een half jaar langer uit.
Ach ja weetje dat is altijd het dillema met huisdieren. Je neemt ze en weet bijvoorbaat al dat je ze ook gaat laten inslapen na een tijdje. Of dat nou 15 jaar is voor je hond of 2 voor je rat, het blijft klote. Maar ja, om dan maar geen huisdieren te nemen, is ook weer zo wat....
Ja dat snap ik, maar ik was benieuwd of daar een mogelijkheid in de settings voor was. Maar goed, in het iphone topic wist men het ook niet, dus het zal wel niet kunnen. is ook geen hals zaak.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat staat er los van. Ik krijg nog steeds de mobile layout voorgeschoteld en dat vind ik prima
.
Nah in ieder geval sterkte, neem een goeie borrel. Niet dat het helpt, maar tis wel lekkerquote:Op woensdag 19 november 2008 00:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 2,5 jaar gemiddeld. De jongste bij mij overleed al met 1 jaar en 8 maanden door leverproblemen, en de oudste is 3 jaar en bijna 2 maanden geworden. Twee jaar is niet heel oud ofzo.
Truschtenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik was benieuwd of daar een mogelijkheid in de settings voor was. Maar goed, in het iphone topic wist men het ook niet, dus het zal wel niet kunnen. is ook geen hals zaak.
Geh Osdorp! Tof!
Maar wel bedtijd.
Toedeledoki!
Annemieke heeft dat ook ervaren, zie http://www.annemiekeschol(...)9601/Iquoi%3F%3F%3F/quote:Op woensdag 19 november 2008 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op m'n iPhone lukt 't me niet om dat uit te zetten. Erg kut.
Heheh, hier kon ik toch wel even om lachenquote:Op woensdag 19 november 2008 01:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Annemieke heeft dat ook ervaren, zie http://www.annemiekeschol(...)9601/Iquoi%3F%3F%3F/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |