Hoelang moet er tussen een maandban en de volgende zitten om niet naar 3maanden door te schieten?:@quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ananas doet niet superieur tegen mij, maar dat kan aan mij liggen hoor........
Neuh helemaal niet. Maar als je net terug bent van een maandban, en je gaat dan een printscreen van een PM posten.... niet bijster slim.
Nee, voor de feestdagen super leukquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje kitsch vind je niet?
Prison Break is echt niets meer aan.
Ik heb die troela gezien die bij je in de klas zat. Leek me een beetje een sletterig typje
.
Je avatar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die troela gezien die bij je in de klas zat. Leek me een beetje een sletterig typje
.
Doont no hou muts tijm is pestquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
Kos aim looking at joe troe teh glas.
Ik 48uur 1week en een week erbij wegens klonenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef Fascination het volgende:
Ik heb maar 1 ban gehad en 3 notes.
jordeeeh we'll miss you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen flauw idee. Daar ga ik niet over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoelang moet er tussen een maandban en de volgende zitten om niet naar 3maanden door te schieten?:@
Moet je aanvragen in zo'n topic, kijk maar in m'n posthistoryquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, voor de feestdagen super leuk. Ik wil ook zoiets
.
Jawel, ze zijn nu ontsnapt!
Jaaa, als die trut seks gaat hebben met Marco mep ik d'r zodra ze dat huis uitkomt. Maar ze is niet echt sletterig, zo ziet ze er wel uit I know
.
PICS!! van die sletquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Doont no hou muts tijm is pest
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Doont no hou muts tijm is pest
Stomquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Daar ga ik niet over.
9 notes en 0 bans.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
21 notes en 1 ban van 48 uurhehe
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik 48uur 1week en een week erbij wegens klonenen 35notes..
Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Oh hai Zotheidja leuk he
.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik zal eens kieken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je aanvragen in zo'n topic, kijk maar in m'n posthistory.
Je valt zelf op Marco?
nu....?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vond de_boswachter eerst wel tof, maar nu
0 notes, 0 bansquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
21 notes en 1 ban van 48 uurhehe
Abo's, boven naast je profiel ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
wat is die link ook alweer waar je dat kunt zien
Doeiquote:
Waar zijn de tijden dat hier nog immer kwaliteitsusers zaten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
Waar zijn de tijden dat we in een week 50 SC topics versleten.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe je goed!!
Oh hai Zotheidja leuk he
.
't Is ook nooit goed.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Alhoewel, db deed wat ie moest doen, dat dan weer wel
Hallo remlof!1quote:
So true.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat hier nog immer kwaliteitsusers zaten.
Mijn post/note ratio gaat eraan, wat doen zequote:Op dinsdag 18 november 2008 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe je goed!!
Oh hai Zotheidja leuk he
.
wanneer de tijgers losbrakenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:00 schreef Broekpaling het volgende:
Schijn op je gekke diamant.
fok!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef Sackboy het volgende:
Jordeeeh krijgt een drie maanden ban voor het posten van een printscreen en in dit topic laten ze diezelfde printscreen gewoon staan[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik ga alle SC's gewoon teruglezen om die goede oude tijd te herdenken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat hier nog immer kwaliteitsusers zaten.
Succesquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga alle SC's gewoon teruglezen om die goede oude tijd te herdenken.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga alle SC's gewoon teruglezen om die goede oude tijd te herdenken.
inconsequentquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef Silentalarm het volgende:
Ik vind mods een beetje uhm hoe noem je dat?
Was dat maar zo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bloc party![]()
Was/ga je naar concert?
Ik was er wel heen vorig jaar November. Ze waren echt briljant live. En dan ook nog Foals in het voorprogramma. Was echt geweldig. Vooral Helicpoter, banquet en Flux waren live heerlijke nummers.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Heb niet zo veel geld.
Heb je geen electrische?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
Had ik maar een electrische gitaar, alle Pink Floyd nummer pwnen.
En dat verbaasd je of zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef Sackboy het volgende:
Jordeeeh krijgt een drie maanden ban voor het posten van een printscreen en in dit topic laten ze diezelfde printscreen gewoon staan[ afbeelding ]
Als je iets kwijt bent als je het niet kut vinden was ik hem dus kwijt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was je 'm überhaupt kwijt dan?
Ik heb een elektrische, en ik ga als ik 650 euro gespaard heb een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
Had ik maar een electrische gitaar, alle Pink Floyd nummer pwnen.
Ja, als hij het doet doe ik het ook hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef Sackboy het volgende:
Dat geloof ik graag. Hopelijk zijn ze volgens jaar op 1 van de festivals.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik was er wel heen vorig jaar November. Ze waren echt briljant live. En dan ook nog Foals in het voorprogramma. Was echt geweldig. Vooral Helicpoter, banquet en Flux waren live heerlijke nummers.![]()
Hail!quote:
Wat voor?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb een elektrische, en ik ga als ik 650 euro gespaard heb een nieuwe kopen
Je mag hier ook niet iemand NSBer noemen, is iemand ook voor gebandquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, als hij het doet doe ik het ook hoor.
Wist heul niet dat het niet mocht.
NSB-ers hier.
Daar gaat m'n moedertje heenquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien dat ik naar Simply Red wil gaan.
In ieder geval geen zware notes.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hallo remlof!1
Hoe lang moet er tussen een maandban en je volgende ban zitten om geen 3maanden te krijgen?
Een op batterijen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Er zijn zelfs mensen voor een rickroll gebanned geweestquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je mag hier ook niet iemand NSBer noemen, is iemand ook voor geband
Nou als het bij jou net zo gaat als bij mij heb je hem volgend jaar nog nietquote:
Hoe ging je rijexamen, watvoor handelingen/vragen enzulks?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een jaar mijn rijbewijs
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen voor een rickroll gebanned geweest
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een op batterijen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen zonder opgaaf van reden gebanned. Waaronder ondergetekende.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen voor een rickroll gebanned geweest
wanneer?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien dat ik naar Simply Red wil gaan.
Daar zat ik aan te twijfelen maar ik heb nu de LP Custom Ebony.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk deze:
http://www.musicstore.com(...)y/art-GIT0004526-000
Maar weet het nog niet helemaal zeker, misschien zie ik nog wel wat anders leuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |