quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zien we dus nooit meer terug.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
Even wachten nog
Had hem weer zo gewaarschuwd. Zucht.
ok, dan welquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Even wachten nog
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
FAILquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
ok, dan wel
HALLO JORDEEEH!!11 Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]FaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
iPhone..Aaifone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ahaha, je avatar is echt leuk jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Wel een beetje kitsch maar goed.
.
Hij was net als Ananas superieur aan het doen tegenover mods?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het erg dom van hem maja. Kan aan mij liggen.....
Ja ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ahaha, je avatar is echt leuk ja.
Kijkt er hier niemand Prison Break? Ik word er zenuwachtig van, kut serie.
Beetje kitsch vind je nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ahaha, je avatar is echt leuk ja.
Kijkt er hier niemand Prison Break? Ik word er zenuwachtig van, kut serie.
3maanden is wel een beetje lang heurquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef remlof het volgende:
jordeeeh nog geen vier weken terug van een maandban, gaat op oude voet verder en negeert waarschuwing van een mod. Mail maar over drie maanden.
Ananas doet niet superieur tegen mij, maar dat kan aan mij liggen hoor........quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij was net als Ananas superieur aan het doen tegenover mods?
Hij pakte steeds mn lapo's af, nu BP nogquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
3maanden is wel een beetje lang heur
Trut, ik was net wat anders aan het luisteren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
Kos aim looking at joe troe teh glas.
Als je dezelfde screenshot dan ook nog even uit #83 van dit topic verwijdert, dan valt het iets minder op dat je Jordeeeh niet mag en hem een ban aansmeert. Beetje jammer weer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Even wachten nog
Die van Emimich?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ananas doet niet superieur tegen mij, maar dat kan aan mij liggen hoor........
Neuh helemaal niet. Maar als je net terug bent van een maandban, en je gaat dan een printscreen van een PM posten.... niet bijster slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |