ik krijg 136 rekende ik net uitquote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat wordt wel elk jaar minderHet begon met 76 euro per maand, daarna dus maar 50
![]()
Maar die containers zijn heel okMoet je niet alleen net als ik een asociale buurvrouw krijgen.
Ik heb daar 2 jaar gewoond.
Ja, het ligt voornamelijk aan je kapsel iddquote:Op maandag 17 november 2008 22:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja zoals hier al stond 26![]()
en valt me tegen dat ik ouder word geschat haha.....
moet ik toch mijn haar maar laten groeien, dat schijnt nog wel verschil te maken
Het ligt ook een beetje aan de foto's denk ik.quote:Op maandag 17 november 2008 22:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja zoals hier al stond 26![]()
en valt me tegen dat ik ouder word geschat haha.....
moet ik toch mijn haar maar laten groeien, dat schijnt nog wel verschil te maken
he gelukkig..... deze opmerking redt mijn avond nog evenquote:Op maandag 17 november 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt ook een beetje aan de foto's denk ik.
Als je die foto van je Hyves had gepost, had iedereen je 23/24 geschat denk ik
Hey zoiets zou ik ook krijgen daar jaquote:Op maandag 17 november 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik krijg 136 rekende ik net uit
ghehe ja ligt eraan op welke foto ik sta ja, nieuwgierigen mogen ook hyven hoor, ben nog steeds de enige met deze nick en dat hou ik graag zoquote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Zwahiel!
Wat ben jij moeilijk te schatten qua leeftijd!
Ja, vind ik ook! Echt iemand die alles kan zijn, een volwassen jongen of een jeugdige volwassene.quote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Zwahiel!
Wat ben jij moeilijk te schatten qua leeftijd!
Als ik het echt had moeten zeggen had ik 22/23 gegoktquote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef zwahiel het volgende:
Ik vind 't wel grappig, wordt bijna altijd jonger geschat door de meeste mensen. En dat vind ik wel prima.
Moet bekennen dat ik me niet echt naar mijn leeftijd gedraag eigenlijk, doe meestal toch mijn eigen dingetje enzo. En ik hou wel van een feestjeMaar zeg 's Greys wat had je oorspronkelijk gedacht?
Voor degene die 't nog niet weten, hier nog een pic (als je al in de war was)
27quote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef MissBliss het volgende:
T to the VP!
Pfft, weer een topic gemist, nou dat lees ik morgen wel!
Oh, als iemand mij wil schatten, be my guest!
Bijna!quote:
Schat jij me ouder?? Ik word al mn hele leven jonger geschat, dus dit is wel een schokquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:49 schreef candygirl het volgende:
haai
heb me pas geleden aangemeld maar dit topic gaat me te vlug haha
voor ik s'avonds op forum kijk zijn jullie al weer een topic of tig pagina's verder
Wat is er teveel en te weinig dan?quote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
Stoli. Jij bent welkom.
Niks meer aan doen Zwahiel
@ Cyclechick: je eet onsamenhangend. Je verhoudingen eiwitten carbs en suikers zijn helemaal door de war. Why?
Kan dat echt?quote:Op maandag 17 november 2008 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tip: zet je posts per pagina op 50, dat scheelt
ja, dat kanquote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Kan dat echt?
en verklaart dat waarom hetzelfde topic soms 6 dan weer 11 en dan weer 6 pagina's heeft bij mij?
Ja, ervan uitgaande dat je sport he?quote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat is er teveel en te weinig dan?
Heb vandaag wel beetje veel vis op, meer dan normaal, maar dat was nog over van het sushi maken, dus jah..
En te weinigVond juist dat het eindelijk weer eens een goede dag was! (heb de afgelopen week ELKE dag 's avonds laat nog vanalles gegeten, verpestte mn hele dag, maar kon het niet beheersen. Vandaag eindeljik wel, dus vanaf nu ga ik er weer goed voor!
S'avonds schransen doet elk mens wanneer de inname van voedingsstoffen overdag te laag is geweest.quote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat is er teveel en te weinig dan?
Heb vandaag wel beetje veel vis op, meer dan normaal, maar dat was nog over van het sushi maken, dus jah..
En te weinigVond juist dat het eindelijk weer eens een goede dag was! (heb de afgelopen week ELKE dag 's avonds laat nog vanalles gegeten, verpestte mn hele dag, maar kon het niet beheersen. Vandaag eindeljik wel, dus vanaf nu ga ik er weer goed voor!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, ervan uitgaande dat je sport he?
Kijk:
O: Brinta met honing
( goed begin. top )
T: surimisticks
( waarom? kutzooi, nutteloos )
T: mandarijn, 2 crackers met zalm en komkommer
( prima, mits als tussendoor )
L: 2 boterhammen met zalm en komkommer (moest op.. )
( net genoeg voor lunch )
T: 1 evergreen koek (1/2 pakje) , 1 rijstewafel met jam
( evergreen = crap, rijstwafel....tja, vind je het lekker? voedingswaarde heeft het nauwelijks nl )
T: cracker met sandwichspread
Wat doe sandwichspread voor je?
D: rijst met beetje doperwtjes en worteltjes erdoor
Dit diner slaat nergens op, te mager en te eenzijdig. Ik mis eiwitten en vetten. Te weinig voor laatste maaltijd, zeker als je daarvoor al wankelde in je voedingsstoffen.
Snappie?
Hmm oke. Hoe krijg je ;s avonds voornamelijk eiwitten binnen dan, behalve een stuk kip of vis bij mijn avondeten? en ik vind het wel heel lekker om bij mn avondeten rijst of pasta te eten, mag dat wel gewoon of is dat dan eigenlijk niet zo goed?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:06 schreef SHE het volgende:
[..]
S'avonds schransen doet elk mens wanneer de inname van voedingsstoffen overdag te laag is geweest.
Gouden regel: eet zoveel mogelijk voor ontbijt en lunch.
Voedingsstoffen, waaronder suikers en vetten moet je zoveel mogelijk overdag grazen. S' avonds alleen eiwitten. Dat voorkomt gekut s' avonds.
Daarbij heb je overdag je meeste energie nodig. Daarom zweer ik ook bij Brinta als start![]()
Is echt super.
Ter vergelijking; bb-ers en topsporters eten niet alleen s' ochtends brinta, maar om de 2 uur, afgewisseld met pasta . S' avonds de omschakeling naar eiwitten. Is een goed systeem, want je energie balans is dan optimaal.
Juist!!quote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NiksStoli is echt goeie wodka
Zowel voor mixen als voor de puur
hangt van je train moment af. Als jij voor het eten traint, dan neem je whey voor /tijdens je training.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmm oke. Hoe krijg je ;s avonds voornamelijk eiwitten binnen dan, behalve een stuk kip of vis bij mijn avondeten? en ik vind het wel heel lekker om bij mn avondeten rijst of pasta te eten, mag dat wel gewoon of is dat dan eigenlijk niet zo goed?
En brinta: LOVE it, lekker, voedzaam etc,. af en toe afgewisseld door yoghurt met weetabix, ook best oke.
Dan dus je maaltijd splitsen. Eet je eiwitten ervoor; na je training je groenten eten en wat dex nemen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:17 schreef cyclechick het volgende:
Ik train altijd pas na het eten, ben vaak tot 9 of half 10 bezig, dan heb ik sowieso teveel honger van tevoren en ook te weinig puf daarna om nog te koken.
bothquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:17 schreef cyclechick het volgende:
Wat weet jij hier trouwens veel vanaf, is dat ervaring (vanwege je sport-achtergrond) of heb je iets gestudeerd in deze richting?
Jaa! helemaal goed!quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:23 schreef cyclechick het volgende:
Dus concreet, als je bijv groente vlees pasta eet: vlees vantevoren, groente erna, en de pasta, ook erna?
Ik ga eens kijken en proberen wat ik daarvan merk als ik dat doe!
Bedankt voor je tips!![]()
Dan ga ik nu slapen, want rust is ook belangrijk
10 bier en een Stoli met ijs, laat dat ijs maar lekker zitten en kom hier met die fles...quote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
Stoli. Jij bent welkom.
Niks meer aan doen Zwahiel
@ Cyclechick: je eet onsamenhangend. Je verhoudingen eiwitten carbs en suikers zijn helemaal door de war. Why?
quote:
Heb je nou af en toe wel mensen die je in huis helpen vanwege je been? Of is dat niet nodig en red je het zelf wel? Dan ook nog een ziekig kind erbij, 't zit niet mee!quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.
Bah, wat een klote nacht... Minimensje is superverkouden en heeft wat verhoging, onrustig dus en wil veel bij me hangen-slapen, geen enkel probleem alleen die achterlijke poot werkt niet mee...En nu doet ie au van het in achterlijke houdingen liggen vannacht.
Dat. En ik ben belachelijk laat opgestaan.quote:
Vampie, meissie. Dikke kus!quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.
Bah, wat een klote nacht... Minimensje is superverkouden en heeft wat verhoging, onrustig dus en wil veel bij me hangen-slapen, geen enkel probleem alleen die achterlijke poot werkt niet mee...En nu doet ie au van het in achterlijke houdingen liggen vannacht.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.
jep same here, heb alweer twee uur hoorcollege gemist... (en dit is 't enige wat ik eigenlijk heb vandaag, kan zo nog naar wat oefenlessen statistiek maar dat haal ik niet aangezien ik net uit bed kom)quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat. En ik ben belachelijk laat opgestaan..
O tofquote:
Niet op mij hoorquote:Wie zal ik eens stemmen voor most evil?
Doe mij maar, dan win ik tenminste nog watquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:18 schreef Greys het volgende:
De Fok! Awards zijn weer begonnen!
Wie zal ik eens stemmen voor most evil?
Zouden ze ook een Puppeltjes Award hebben?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Doe mij maar, dan win ik tenminste nog wat.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:34 schreef SHE het volgende:
da's grappig , ik ben in een paar minuten tijd de meest overgewaardeerde EN meest behulpzame user
Blij toe dat je niet zo labielo bent, anders... hállo identiteitscrisis!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:34 schreef SHE het volgende:
da's grappig , ik ben in een paar minuten tijd de meest overgewaardeerde EN meest behulpzame user
Ik ben wel labielo vandaagquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Blij toe dat je niet zo labielo bent, anders... hállo identiteitscrisis!
Af en toe ja, zo'n 3 uur per week huishoudelijke hulp ( die had ik al) en verder redden we ons eigenlijk best aardig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je nou af en toe wel mensen die je in huis helpen vanwege je been? Of is dat niet nodig en red je het zelf wel? Dan ook nog een ziekig kind erbij, 't zit niet mee!
Nee was het maar waarquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Anosmie het volgende:
Vik @ een nieuwe chick? Heb ik wat gemist? Go Vik!.
En wie is er 's nachts aan het spoken dan? Mini of jij?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben wel labielo vandaag. Komt door het slaapgebrek van de afgelopen weken
.
Lekker boeiend, tis fok maar ..quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
ach, weest blij, jullie hébben tenminste een nominatie
t ergste is dat dat voor sommige mensen vást wel zo isquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
ja he, mijn hele sociale status wordt door Fok! bepaald, jeweetsch
quote:
quote:
Hij heeft idd 10m2quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach Bolletje toch!!! Waarom ga je niet bij vriendje inwonen? Of heeft hij maar 10 m2? En is antikraak wat?
Dit is minimaal de 26e keer volgende keer beterquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgende keer beter klinkt zo afgzaagd en lullig enzo.... Je wilt natuurlijk heulemaaaal niet wacten op een volgende keer!
Ik ken een paar jongens van jouw leeftijd en die hebben op die manier een appartement van 60 m2 op de Albert Cuijp. Ik zal eens vragen hoe dat precies werkt. Kom ik op terug.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij heeft idd 10m2En hij wil binnen een maand daar weg
En antikraak heb ik geen idee van?
Een meisje bood het mij aan, maar dan zou het met twee personen zijn, twee kamers (dus keuken woonkamer in 1 en 1 slaapkamer) en mocht ik 500 per maand betalen, en niet eens inschrijven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ken een paar jongens van jouw leeftijd en die hebben op die manier een appartement van 60 m2 op de Albert Cuijp. Ik zal eens vragen hoe dat precies werkt. Kom ik op terug.
Allebei geloof ik. Zij wordt 5 keer per nacht wakker, en ik heb al een dag of twee dat ik drijfnat van het zweet wakker word. Dekbed nat, matras nat, en dan mijn bed uit, naar boven, speen erin stoppen en koud en klam weer terug in mijn natte bed liggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:23 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En wie is er 's nachts aan het spoken dan? Mini of jij?
He bah! heb je geen extra laken/matras bij de hand waar je verder op kan slapen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Allebei geloof ik. Zij wordt 5 keer per nacht wakker, en ik heb al een dag of twee dat ik drijfnat van het zweet wakker word. Dekbed nat, matras nat, en dan mijn bed uit, naar boven, speen erin stoppen en koud en klam weer terug in mijn natte bed liggen.
AL dat reizen breekt ook wel op ja! Had ik ook in m'n eerste jaar. Ik had alleen geen geld om op kamers te gaan, nog steeds niet eigenlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik leef echt mee met iedereen, echt! Maar reizen/drukke school/druk thuis, ik trek het niet zo
Ik moet gewoon sterk zijn en meditatie/huiswerk tijd claimen.
Het is meer dat ik vaak bij vriendje slaap, want scheelt in reistijd en ±1 x per maand mee ga naar zijn ouders. Dan heb ik sowieso niet echt een plek voor mijzelf en zie ik hem 24/7. Als ik dan eindelijk even thuis ben om heel snel te eten vragen mijn ouders ook weer van alles van mij, ben ik net thuis mag ik meteen de keuken opruimenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AL dat reizen breekt ook wel op ja! Had ik ook in m'n eerste jaar. Ik had alleen geen geld om op kamers te gaan, nog steeds niet eigenlijkDus dit is het 4e jaar dat ik op en neer reis naar Utrecht (tijd in trein is 1 uur en een kwartier heen en hetzelfde terug, deur-tot-deur tel ik even niet mee). Het went wel, kan ik je vertellen!
En als vriend en ik nu eindelijk een woning vinden moet ik nog steeds ver reizenMaarja.
Ik had daar inderdaad al eens gekeken maar kwam dit tegen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb even gebeld en zij hadden het via via, dus niet via een instelling. Je moet anders even hier kijken.
Die jongen gaf als tip, dat je dan gewoon heel veel zelf moet bellen (echt 3x per week of zo) en dat ze dan eerder geneigd zijn, om je wat te geven.
O ja en ik had vroeger ook vrienden van me die antikraak woonden en je kan het echt treffen! Grachtetages met superkeukens en zo!!
Bellen kan nog wel?quote:Vanwege een enorme toeloop van aanmeldingen zijn wij helaas genoodzaakt om de aanmeldingssite tijdelijk te sluiten.
Wij vragen u dan ook om op een later tijdstip onze website nogmaals te bezoeken.
Met vriendelijk groet,
Zwerfkei Bewaring B.V.
Omdat het paleisje waar je op wacht nog niet klaar voor je is.... Heel even geduld nog!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dit is minimaal de 26e keer volgende keer beter
6e van de 15
why.
Ik heb een stuk of 10 keer gereageerd op kamernet.nl, maar kreeg elke keer hooguit een mailtje dat de kamer al bezet was ;{ Blijkbaar geen leuke foto/leuk verhaaltje.. Dus had mijn toen gestort op studentenwoningweb.nlquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:22 schreef kwakveense het volgende:
je hebt een paar stichtingen die anti-kraak verhuren
o.a. camelot (www.camelotproperty.com) en www.interveste.nl
maarreh, is t niet handig als je ipv op dinegn met wachtlijsten te reageren gewoon gaat hospiteren bij beschikbare studentenkamers? dan heb je volgens mij wel een betere kans...of wil je perse zelfstandig?
Nee, om nou midden in de nacht het bed te verschonen gaat me ook tever. Ik had het vorige maand ook toen ik ongesteld moest worden, en nu ben ik ongesteld, dus ik hoop dat het snel weer over isquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
He bah! heb je geen extra laken/matras bij de hand waar je verder op kan slapen?
er is meer dan kamernet he? juist de ub afstruinen voor briefjes, en t prikbord in de kantine enzo. nu is t najaar dus de piek qua kamerzoekenden is voorbij (de ver weg wonende eerstejaars)quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 10 keer gereageerd op kamernet.nl, maar kreeg elke keer hooguit een mailtje dat de kamer al bezet was ;{ Blijkbaar geen leuke foto/leuk verhaaltje.. Dus had mijn toen gestort op studentenwoningweb.nl
Ja dat klinkt allemaal erg vermoeiend inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is meer dat ik vaak bij vriendje slaap, want scheelt in reistijd en ±1 x per maand mee ga naar zijn ouders. Dan heb ik sowieso niet echt een plek voor mijzelf en zie ik hem 24/7. Als ik dan eindelijk even thuis ben om heel snel te eten vragen mijn ouders ook weer van alles van mij, ben ik net thuis mag ik meteen de keuken opruimenOf zijn er klachten dat mijn kamer niet netjes genoeg is of dat er spullen van mij in de woonkamer liggen. Dan denk ik echt, is er niet 1, 1 hele kleine plaats, ergens, waar ik even tot rust kan komen en even niets hoef? Ik geef toe, vaak is vriendje er dan ook dan brengt hij mij naar huis, eet hij mee (anders moet hij alleen eten en m'n moeder vindt het leuk dat hij er is) en soms is er een andere vriend/vriendin, al zie ik die ook ±1x per maand. En dan ben ik thuis en dan wil ik wel even rustig in m'n kamer rommelen, is het opeens 01:00 en hoog tijd om te slapen, en moet ik er om 05:00 weer uit
En dan denk ik oké het reizen is misschien vervelend, op school is het wel rustig, zit ik
1. met 30 meisjes in een klas die heel veel energie vragen
2. met ±800 sporters op school die ook heel erg naar druk en aanwezig zijn.
Dus daarom is de UB tof!
GMTA.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dit was dus spuit weetikveelhoeveel op wat Mini_rulez zei
ik ken het niet., maar volgens mij staat bij hun t aanbod voor amsterdam idd niet online, en voor andere plaaten soms wel. je kan even bellen als je t niet vertrouwt, hebben ze een contact nummer? of googelen op interveste oplichters...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
kwak is dit ook voor amsterdam?
http://www.interveste.nl/(...)q/inschrijven/woning
en ken je mensen die hier bij zitten? en is er een kleine kans op een woning? want ik moet sowieso 10 euro betalen, maar als de organisatie niet eens bestaat is dat nog al zonde
Ik denk dat de beste manier om aan een kamer te komen op dit moment gewoon bellen als je van die briefjes op de hogeschool/UB tegenkomt waarin mensen om een huisgenoot vragen, of zelf een briefje ophangen. Ik zal eens kijken of ik wat van mijn contacten kan aanboren om je aan een kamer te helpen.quote:
Ik vind Osdorp prima, centrum uiteraard, maar amstelveen wat minder, noord gaat nog (maar dan wel dicht bij het korte pontje) eigenlijk bijna alles als het maar niet diemen/hoofdorp is. oh en op zich ook geen bijlmer maar aan de andere kant..... voor tijdelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste manier om aan een kamer te komen op dit moment gewoon bellen als je van die briefjes op de hogeschool/UB tegenkomt waarin mensen om een huisgenoot vragen, of zelf een briefje ophangen. Ik zal eens kijken of ik wat van mijn contacten kan aanboren om je aan een kamer te helpen.
Wat is je budget en waar wil je absoluut niet zitten?
Anders heeft de ASVA iig een kamerloting, volgens mij elke dinsdag... zijn geen superkamers, maar je hebt iig wat.
Wat je ook kunt doen, is bijvoorbeeld naar een woningcorporatie (bv. Ymere) gaan en daar vragen of ze niet wat dingetjes anti-kraak hebben.
quote:Gezocht alleenstaande jongedame , die in ruil voor het bijhouden van mijn huishouden , schoonmaken / strijken gratis eet en mijn 2 zolderkamers wil huren voor 250 Euro per maand . Ik ben een hele goede kok en kook afwisselend Vlees/Vis/Vegetarisch. Er zijn op zolder 2 Kamertjes beschikbaar met bed en computer en magnetron en ijskast . De douche / toilet en keuken dienen gezamenlijk gebruikt te worden . Op beide kamertjes zijn moderne kunststof ramen . Verwarming met elektrische kachel .
Eventuele aanpassingen zijn mogelijk . De vloer is bekleed met tapijt . Ik werk elke dag van 6-6 . door de week en kook iedere dag eten daarna . Ik ben een man van 55 met spirituele interesses kom uit een koks familie . Je zult er van smullen . lol.
Ps Zoek iemand om eventueel goede maatjes mee te worden . Mijn beroepen . Ik heb een taxionderneming , Astroloog , Kok , Zanger , Entertainer , Backgammon nr 3 in Nederland , Masseur.
quote:
quote:
Misschien moet je gewoon zelf een briefje ophangen in de UB ofzo, met een leuk tekstje over jezelf en wat je zoekt. Daar komen die vieze mannetjes in elk geval niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik word heel triest van die kamernet sites,
alsof er alleen maar vieze mannetjes komen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de Groninger Gezinsbode staat al maandenlang elke week een advertentie: Nette man, nudist, zoekt jonge vrouw voor schoonmaakwerkzaamheden.
Nee ik doe 't niet altijd zo laat, sterker nog dit was de eerste keer. Maar vanavond ga ik weer, denk wel wat vroeger deze keer. Totaal heb ik een uurtje gerent / gelopen. En op Google maps zag ik dat 't toch wel zo'n 2,8 km is waar ik naar toe gerend ben, da's verder dan ik gedacht had eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen!!! (nog net haha)
heerlijk geslapen. En ben lekker een dagje vrij.
Vandaag weinig op de planning. Alleen ff wat boodschappen halen.
@Zwahiel: zoooo jij gaat laat hardlopen savonds? Doe je dat altijd zo laat? en waarom? (en geen wonder dat je dan smorgens je nest niet uitkomt)
quote:
quote:
Op dit punt verdenk ik mezelf van een zeker masochismequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
ja dát is wel lekker jabij verkoudheid, maar ik proef gewoon écht niets meer als 't een béétje pittig wordt, dan ben ik meer bezig met blussen dan met proeven van eten.
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
na een lange zoektocht de Guinness gevonden (de AH XL verkoopt 'm ineens niet meer) en nu staat de Irish Stew te pruttelen
![]()
zo nog even wat nuttigs doen en dan bijkomen onder de douche.. winkelen was toch een hele inspanning
Dus je moet nu nog 1 kilo voor je streef?? Jij bent geloof ik het slankclublid, wat het snelst op gewicht is everquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:37 schreef Logician het volgende:
tvp vanuit bed (lang leve de griep)..
Ben trouwens net eens op de weegschaal gaan staan en ineens 50kg..
maar wellicht puur omdat ik ziek ben![]()
En zou idd met leeftijd te maken kunnen hebben, geen idee.. de tijd zal het uitwijzen
Dan moeten wij maar eens uitgebreid tongen, want ik kan die ziekte ook wel gebruikenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:37 schreef Logician het volgende:
tvp vanuit bed (lang leve de griep)..
Ben trouwens net eens op de weegschaal gaan staan en ineens 50kg..
maar wellicht puur omdat ik ziek ben![]()
En zou idd met leeftijd te maken kunnen hebben, geen idee.. de tijd zal het uitwijzen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus je moet nu nog 1 kilo voor je streef?? Jij bent geloof ik het slankclublid, wat het snelst op gewicht is ever
Wel beterschap natuurlijk!!!!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus je moet nu nog 1 kilo voor je streef?? Jij bent geloof ik het slankclublid, wat het snelst op gewicht is ever
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar eens uitgebreid tongen, want ik kan die ziekte ook wel gebruiken
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar eens uitgebreid tongen, want ik kan die ziekte ook wel gebruiken
Ik moet wel zeggen dat die lunch van crackers pas om half 3 was hoor. Maar dan om half 5 nog een appel, half 7 iets kleins (ik denk nog na wat) en dan om 8 uur eten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:11 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, ja, dat zou ik niet volhouden op een appeltje!
Blegh. In het lab is het a) koud, b) vies en c) lawaaiig
Als ik het wel heb is ze de dochter van John McEnroe de tennisserttttt en heeft ze zelf een paar filmrolletjes gehad ofzo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, daar zag ik gisteravond ook een stukje van! Wie is Tatum O'Neal in godsnaam?
dan ga ik koken en krijg ik 't zo weer warmquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud? Dat heb ik altijd als ik aan het lijnen ben, en ik krijg er honger van.
Als je een stukje komt brengen sla ik dat niet af.quote:
Nu gaan koken is ook niet echt een optie hier, tenzij ik om 4 uur wil avondeten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga ik koken en krijg ik 't zo weer warm
Ik heb twee truien aan, en geitenwollen sokken. Dus nee, het gaat welquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud? Dat heb ik altijd als ik aan het lijnen ben, en ik krijg er honger van.
Dan doe ik met je mee...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
*doet een rondje thee in het topic*Iedereen warm!
Oh ja! Zo was het!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:31 schreef conleche het volgende:
Tatum o neill is de dochter van ryan o neill en was getrouwd met McEnroe. Je was wel lichtelijk warm, Greyssie
Yep, Casa Confetti. Gelukkig zie ik het gebouw vooral van binnen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb twee truien aan, en geitenwollen sokken. Dus nee, het gaat wel
Leuk, die kamer. Zelfde complex als MeMo, op de Heidelberglaan daaro?
Hij's echt lekker, kan best concurreren met Dudokquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je een stukje komt brengen sla ik dat niet af..
maak ene stoofpotjequote:Op dinsdag 18 november 2008 15:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nu gaan koken is ook niet echt een optie hier, tenzij ik om 4 uur wil avondeten.
Ho! Wacht!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij's echt lekker, kan best concurreren met Dudok
Oh wacht, je woont in Groningen, daar kennen ze Dudok helemaal niet
Girl power...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:36 schreef Greys het volgende:
In het kader van de zelfverheerlijking ().
Aanschouw mijn bijzonder technische oplossing: WIEBELEN!
Help!? Verlengsnoer is afgesloten.
Een crunchy, licht kruimelige bodem, een mooie vulling met chunks, een perfect lichtbruine laag kruimeltjes...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:36 schreef Greys het volgende:
Ho! Wacht!
Nu roep je wel hele gevaarlijke dingen!
Reden te meer om mij er mee te laten kennismaken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij's echt lekker, kan best concurreren met Dudok
Oh wacht, je woont in Groningen, daar kennen ze Dudok helemaal niet
Dat zou ik eigenlijk wel moeten doen he?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een crunchy, licht kruimelige bodem, een mooie vulling met chunks, een perfect lichtbruine laag kruimeltjes...
Greys! Kom je ook een stukje halen?
Oh, als dat zou kunnen... Ik ben gek op stoofpotjes.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maak ene stoofpotje
die van mij is ook pas over een uur klaar ofzo
ja het zou zelf betekenen dat ik te licht ben....quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:40 schreef Greys het volgende:
BJ, dat zou betekenen dat ik er maar 2 kg af hoef om het ideale gewicht te hebben.
Ik denk dat ik bij min 2 kg nog best wat kwabjes over heb hoor
Ach weet je... Dudok maakt/verkoopt zeker wel lekkere appeltaart (meestal), maar het is nou ook weer niet de beste op aarde ofzo. Mijne ook niet hoor, trouwensquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk wel moeten doen he?
Want het is wel heel heftig om je taart te durven vergelijken metDudok
Ik geloof je wèl, want zoiets roep je niet zomaar!
Taart en vlaai zijn gewoon twee verschillende dingen, die moet je niet willen vergelijken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:53 schreef zwahiel het volgende:
taarten zijn voor taarten, echte mensen eten vlaaien![]()
![]()
![]()
Welkom terug.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:56 schreef Liejannuh het volgende:
Hi! Ik ben weer in het land!
Ik heb in Japan spijkerbroek maat 22 gezien en bij de GAP hadden ze maat 00.
Ik geloof niet dat ik er ooit in ga passen.
Ik 52, volgens mij is dat niet haalbaar. Als ik er al kom, wordt het onmogelijk om op gewicht te blijven. Bovendien krijg ik dan hetzelfde probleem als mijn zusje, dat maat 34 nog te groot is. Neuh, dan maar een paar kilo 'te zwaar'.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG volgens die lijst moet ik 60 kilo wegen! Hehe dat kan eigenlijk best... Maar is alsnog niet leuk want dan moet ik nog meer dan 10 kilo![]()
Ik ga mezelf maar weer even een ego aanpraten
Dan zou ik 52 kg moeten wegen, dan word ik een gratenpakhuis, als ik dat al haal. Bovendien kan ik dan niet eens meer fatsoenlijk kleding en bh's kopen. No way.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik 52, volgens mij is dat niet haalbaar. Als ik er al kom, wordt het onmogelijk om op gewicht te blijven. Bovendien krijg ik dan hetzelfde probleem als mijn zusje, dat maat 34 nog te groot is. Neuh, dan maar een paar kilo 'te zwaar'.
Ik ben krap an 1.64m. Dat betekent dat ik slechts 56 kilo mag wegen.quote:
Ik gok dat mijn bovenarm in maatje 22 past. Meer niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom terug.
Dat moet je ook helemaal niet willen...
Dan kun je wel weer leuk gaan shoppen in Japan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik 52, volgens mij is dat niet haalbaar. Als ik er al kom, wordt het onmogelijk om op gewicht te blijven. Bovendien krijg ik dan hetzelfde probleem als mijn zusje, dat maat 34 nog te groot is. Neuh, dan maar een paar kilo 'te zwaar'.
Volgens mij klopt die formule niet. Dan heb ik een vetpercentage van ongeveer 20% en iets zegt me dat dat niet klopt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja het zou zelf betekenen dat ik te licht ben....
aangezien de schaal gaat tot 183 cm en 73 kg
en ik dus 185 cm ben en 72,8 kg.....
nog een leuke rekensom, zal ik ook eens ff proberen:)
:
Je kunt je vetpercentage natuurlijk niet exact bepalen. Wel is er een rekenmethode om je vetpercentage ongeveer te kunnen bepalen. Dat doe je met de volgende formule:
voor mannen:
vetpercentage = -98.42+(1.63*[de omtrek van je taille in centimeter]) - (0.18*[je gewicht in kg])
voor vrouwen:
vetpercentage = -76.76+(1.63*[de omtrek van je taille in centimeter]) - (0.18*[je gewicht in kg])
WB!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:56 schreef Liejannuh het volgende:
Hi! Ik ben weer in het land!
Ik heb in Japan spijkerbroek maat 22 gezien en bij de GAP hadden ze maat 00.
Ik geloof niet dat ik er ooit in ga passen.
Ik vind 38 voor de meeste vrouwen een prima maat hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom terug Lianne!
Mini: Ja daar heb je ook een puntIk wil eeeeigenlijk graag maat 36/38 zo'n beetje. Momenteel heb ik 40-42 voor broeken (al geeft de C&A me soms valse hoop als een maat 40 broek veel te groot uit valt
) en 40 voor shirtjes.
Maar ja, in hoeverre is het haalbaar, vraag ik me wel echt af! Ik ben nooit slank geweest. Ik vraag me af of ik mezelf zou herkennen als ik 60 kilo zou wegenHm trouwens. Ooit was ik 62.5 kilo. Maar toen voelde ik me ook dik! Oh en toen had ik een crappy weegschaal dus telt het misschien niet
Oh, ik had net besloten dat voorlopig ff niet te gaan volgen.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind 38 voor de meeste vrouwen een prima maat hoor.Iedereen heeft ook gewoon een eigen bouw, als je altijd wat stevig bent geweest staat heel dun je misschien niet eens.
Ja da's wel waar inderdaadquote:Zo'n nummertje zegt ook niet zo veel. Voor mij is 38 echt de max, ik heb nu al vaak 36, maar dat komt omdat ik nog geen 1m60 lang ben en dan lijk je al snel erg breed in verhouding tot je lengte. Mijn zusje is nog kleiner dan ik en zij is gewoon slank, niet extreem mager, maar ze moet eigenlijk maat 32 hebben en dat is haast niet te vinden. Daarbij nog eens het probleem wat Ewelina geloof ik ook heeft met bh's, omvang 65 met een redelijk grote cupmaat. Dat is al helemaal niet te vinden. Ik zit nu op 70, da's nog net te doen. Een kleine maat 36 vind ik voor mijzelf dus heel acceptabel, maar bij een langer persoon kan dat al aan de magere kant zijn.
O?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind 1,68 een ideale lengte voor een vrouw. Over het algemeen vind ik het mooi als een vrouw klein is, maar je bent dan nog net lang genoeg om iets uit een keukenkastje te kunnen pakken zonder krukje.![]()
Ik kan met mn 1.64 m ook heus wel zonder trapladders en verhoginkjes iets uit het keukenkastje halen hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind 1,68 een ideale lengte voor een vrouw. Over het algemeen vind ik het mooi als een vrouw klein is, maar je bent dan nog net lang genoeg om iets uit een keukenkastje te kunnen pakken zonder krukje.
flauw was denk ik niet goede woord, want zout was niet echt nodig om veel van bij te doen... maar heb er wat chilipoeder en paprikapoeder bij gedaan en dat lijkt aardig te werkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik had net besloten dat voorlopig ff niet te gaan volgen.
Flauw? Vegeta erbij. Of bouillonblokjes. Of vissaus. Of iets anders met lekker veel E621
Laureline, ja, ik geloof dat ik het met je eens ben vwb de dudoks.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind 1,68 een ideale lengte voor een vrouw. Over het algemeen vind ik het mooi als een vrouw klein is, maar je bent dan nog net lang genoeg om iets uit een keukenkastje te kunnen pakken zonder krukje.
Dat; al is mijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is vriendlief ook best een uk dus wij gaan gewoon zorgen voor kastjes op ONZE hoogteEn dan kan ik OVERAL bij, mwahaha.
E621 is niet echt zout hè. Meer hartig-achtig. Umami. Whatever.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
flauw was denk ik niet goede woord, want zout was niet echt nodig om veel van bij te doen... maar heb er wat chilipoeder en paprikapoeder bij gedaan en dat lijkt aardig te werken
als ze nu nog eens leerde om SOEP te maken, dan was ik blij...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
Zwahiel, Vlamingen zijn ook geweldige taartenbakkers! Vlaamse rabarbertaart
Lianne, WB![]()
Goede reis gehad?
dan flikker ik er ook nog een klein beetje vissaus bijquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
E621 is niet echt zout hè. Meer hartig-achtig. Umami. Whatever.
Oef, ik benijd je. Lekker man, stew.
houd dan ook maar voor ogen dat zoiets in 4 maanden bereiken vast ook niet helemaal gezond isquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:53 schreef zwahiel het volgende:
[..]
als ze nu nog eens leerde om SOEP te maken, dan was ik blij...
Beuh die soepjes hier smaken naar euhm niks!
Broeken van maat 00Dat zijn lapjes stof dan of zo? Brrrrr!
Hoorde van een collegegenoot die echt super dun is dattie vier maanden geleden echt heel erg dik was, maar toen 't uitging met z'n vriendin had hij zich compleet op sporten gestort, nu issie super dun. Liet een foto zien waar hij echt dikke manboobs had (wil ik ook vanaf!) nu issie super gespierd! Damn!
Maar jij bent echt wel een van de meer gelukkigen, lijnwise. Kijk maar naar al die Sonja-spijtoptantenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik leef ook alweer maanden normaal en ik ben ook niet ineens weer enorm aangekomen, terwijl ik toch heel snel ben afgevallen. Normaal leven kan echt geen kwaad hoor.
maar jij bent niet in vier maanden van enorm dik naar enorm gespierd gegaan, daar doelde vooral ik opquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik leef ook alweer maanden normaal en ik ben ook niet ineens weer enorm aangekomen, terwijl ik toch heel snel ben afgevallen. Normaal leven kan echt geen kwaad hoor.
Ja, maar laat ik nou net het idee hebben dat de meeste Sonja spijt vrouwen een iets andere relatie met eten hebben dan ik. En dus ook geen normale maatstaven hanteren wat betreft hoeveelheid/ongezond eten. Ik ben echt geen gelukkige, ik vreet me gewoon (op een incidentele keer na dan) niet klem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jij bent echt wel een van de meer gelukkigen, lijnwise. Kijk maar naar al die Sonja-spijtoptanten
edit: ligt er natuurlijk ook aan wat je 'normaal leven' noemt.
Same here... Hoe lang ik ook gezond leef en 'afkick' van slechte dingen, er blijft discipline voor nodig om het te laten staan. Maar goed, daarom kun je er ook wel weer erg van genieten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef conleche het volgende:
Van nature heb ik trouwens echt neiging om ongezond te eten. Daar ben ik niet trots op hoor en ik weet het nu ook wel aardig te weerstaan, maar hoewel ik een bak kwark met bramen best heel lekker vind, is het nu niet zo, dat ik er echt trek in kan hebben. Terwijl ik soms best kan (dag)dromen over een frietje speciaal, ik noem maar wat....
Ik zit ook nog niet op mijn streef, maar ik kom ook niet aan. Wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef SHE het volgende:
Is ook niet zo Kim.
Bij jou was het keiharde discipline, net als bij BJ.
Als je dit topic volgt dan zie je ook direct wie zich keihard aan de voedingseisen houdt en wie aan het sjoemelen is.
Het zal je niet verbazen dat de sjoemelaars doorgaans niet op streef zitten.
Afvallen heeft geen flikker met geluk, erfelijkheid of welk andere factor dan ook te maken. Het is er maar 1 en dat is keiharde discipline.
IEDEREEN kan afvallen en IEDEREEN kan een prachtig lijf krijgen.
Dat ben ik absoluut met je eens. Maar het ontwikkelen van een normaal, gezond voedingspatroon kost bij de een wel wat meer moeite dan bij de ander.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef SHE het volgende:
Een kutwijf, maar dat is geen nieuws voor je.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit ook nog niet op mijn streef, maar ik kom ook niet aan. Wat ben ik dan?.
aha.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef SHE het volgende:
Afvallen heeft geen flikker met geluk, erfelijkheid of welk andere factor dan ook te maken. Het is er maar 1 en dat is keiharde discipline.
En dus is het discipline.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut met je eens. Maar het ontwikkelen van een normaal, gezond voedingspatroon kost bij de een wel wat meer moeite dan bij de ander.
En ik ben natuurlijk ook een keiharde sjoemelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |