Klinkt als een bescherming tegen vuil en water. Meestal werkt harder duwen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:56 schreef Stali het volgende:
Hoi,
Ik heb een zwart verlengsnoer en daar wil ik de droger op aansluiten. Alleen zitten de gaten van het verlengsnoer dicht met groene dingetjes en wat ik ook probeer ik de krijg de stekker er niet in.
Het zal wrs een heel domme vraag zijn, maar ik ben nu al zo'n 20 minuten bezig om te proberen een stekker in te pluggen en ik word er driftig van.
Hoop op hulp van jullie.
Die kan ik nu niet maken. Batterijen van de camera moeten nog geladen en ik heb nog geen mini USB kabeltje voor mijn telefoon.quote:
Die droger staat in de schuur en deze kabel heb ik ervoor gekocht omdat het een veilige waterbestendige kabel zou zijn. Maar dit is toch gek, die gaten zitten nu dicht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt als een bescherming tegen vuil en water. Meestal werkt harder duwen.
Overigens zou ik de droger niet op een verlengsnoer gooien. Die dingen vreten vrij veel watt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb in de schuur met mijn volle 68 kilo op die stekkers gelegen..
Zit maar 1 stopcontactding aan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef Greys het volgende:
Normaal moet je dan even wiebelen en nog harder doorduwen ja. Ik heb dat ook wel eens dat ze gewoon 'dicht' zijnZit er maar één ehhhh stopcontact ding in dat verlengsnoer? Want anders gewoon even in het andere gat proppen. Of even 'omdraaien', dus het linker pennetje in het rechter gat, zeg maar, een van de twee omdraaien en weer hard duwen. Blijven proberen met bruut geweld
Dit klinkt heul a-technisch![]()
Hatsekideeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:12 schreef Stali het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zit erin!!!
Greys!. Heb nu eerst gewiebeld en daarna weer 68 kilo erop gegooid.
Bedankt voor alle reacties!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb in de schuur met mijn volle 68 kilo op die stekkers gelegen..
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:12 schreef Stali het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zit erin!!!
Greys!. Heb nu eerst gewiebeld en daarna weer 68 kilo erop gegooid.
Bedankt voor alle reacties!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef Netsplitter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Stekker goed recht insteken (twee pootjes tegelijkertijd dus), flink duwen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:56 schreef Stali het volgende:
Hoi,
Ik heb een zwart verlengsnoer en daar wil ik de droger op aansluiten. Alleen zitten de gaten van het verlengsnoer dicht met groene dingetjes en wat ik ook probeer ik de krijg de stekker er niet in.
Het zal wrs een heel domme vraag zijn, maar ik ben nu al zo'n 20 minuten bezig om te proberen een stekker in te pluggen en ik word er driftig van.
Hoop op hulp van jullie.
Je vergat wiebelenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:37 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Stekker goed recht insteken (twee pootjes tegelijkertijd dus), flink duwen.
Is, zoals al eerder aangegeven, een beveiliging.
Ik raak altijd een beetje van slag van wiebelende vrouwen...quote:
Oh, dat was in begin bijna gebeurd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:32 schreef Greys het volgende:
De droger draait dus. Dat was nog even mijn volgende vraag!
En het verlengsnoer vertoont nog geen smelt-signalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |