ik krijg 136 rekende ik net uitquote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat wordt wel elk jaar minderHet begon met 76 euro per maand, daarna dus maar 50
![]()
Maar die containers zijn heel okMoet je niet alleen net als ik een asociale buurvrouw krijgen.
Ik heb daar 2 jaar gewoond.
Ja, het ligt voornamelijk aan je kapsel iddquote:Op maandag 17 november 2008 22:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja zoals hier al stond 26![]()
en valt me tegen dat ik ouder word geschat haha.....
moet ik toch mijn haar maar laten groeien, dat schijnt nog wel verschil te maken
Het ligt ook een beetje aan de foto's denk ik.quote:Op maandag 17 november 2008 22:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja zoals hier al stond 26![]()
en valt me tegen dat ik ouder word geschat haha.....
moet ik toch mijn haar maar laten groeien, dat schijnt nog wel verschil te maken
he gelukkig..... deze opmerking redt mijn avond nog evenquote:Op maandag 17 november 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt ook een beetje aan de foto's denk ik.
Als je die foto van je Hyves had gepost, had iedereen je 23/24 geschat denk ik
Hey zoiets zou ik ook krijgen daar jaquote:Op maandag 17 november 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik krijg 136 rekende ik net uit
ghehe ja ligt eraan op welke foto ik sta ja, nieuwgierigen mogen ook hyven hoor, ben nog steeds de enige met deze nick en dat hou ik graag zoquote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Zwahiel!
Wat ben jij moeilijk te schatten qua leeftijd!
Ja, vind ik ook! Echt iemand die alles kan zijn, een volwassen jongen of een jeugdige volwassene.quote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Zwahiel!
Wat ben jij moeilijk te schatten qua leeftijd!
Als ik het echt had moeten zeggen had ik 22/23 gegoktquote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef zwahiel het volgende:
Ik vind 't wel grappig, wordt bijna altijd jonger geschat door de meeste mensen. En dat vind ik wel prima.
Moet bekennen dat ik me niet echt naar mijn leeftijd gedraag eigenlijk, doe meestal toch mijn eigen dingetje enzo. En ik hou wel van een feestjeMaar zeg 's Greys wat had je oorspronkelijk gedacht?
Voor degene die 't nog niet weten, hier nog een pic (als je al in de war was)
27quote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef MissBliss het volgende:
T to the VP!
Pfft, weer een topic gemist, nou dat lees ik morgen wel!
Oh, als iemand mij wil schatten, be my guest!
Bijna!quote:
Schat jij me ouder?? Ik word al mn hele leven jonger geschat, dus dit is wel een schokquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 23:49 schreef candygirl het volgende:
haai
heb me pas geleden aangemeld maar dit topic gaat me te vlug haha
voor ik s'avonds op forum kijk zijn jullie al weer een topic of tig pagina's verder
Wat is er teveel en te weinig dan?quote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef SHE het volgende:
Stoli. Jij bent welkom.
Niks meer aan doen Zwahiel
@ Cyclechick: je eet onsamenhangend. Je verhoudingen eiwitten carbs en suikers zijn helemaal door de war. Why?
Kan dat echt?quote:Op maandag 17 november 2008 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tip: zet je posts per pagina op 50, dat scheelt
ja, dat kanquote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Kan dat echt?
en verklaart dat waarom hetzelfde topic soms 6 dan weer 11 en dan weer 6 pagina's heeft bij mij?
Ja, ervan uitgaande dat je sport he?quote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat is er teveel en te weinig dan?
Heb vandaag wel beetje veel vis op, meer dan normaal, maar dat was nog over van het sushi maken, dus jah..
En te weinigVond juist dat het eindelijk weer eens een goede dag was! (heb de afgelopen week ELKE dag 's avonds laat nog vanalles gegeten, verpestte mn hele dag, maar kon het niet beheersen. Vandaag eindeljik wel, dus vanaf nu ga ik er weer goed voor!
S'avonds schransen doet elk mens wanneer de inname van voedingsstoffen overdag te laag is geweest.quote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat is er teveel en te weinig dan?
Heb vandaag wel beetje veel vis op, meer dan normaal, maar dat was nog over van het sushi maken, dus jah..
En te weinigVond juist dat het eindelijk weer eens een goede dag was! (heb de afgelopen week ELKE dag 's avonds laat nog vanalles gegeten, verpestte mn hele dag, maar kon het niet beheersen. Vandaag eindeljik wel, dus vanaf nu ga ik er weer goed voor!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, ervan uitgaande dat je sport he?
Kijk:
O: Brinta met honing
( goed begin. top )
T: surimisticks
( waarom? kutzooi, nutteloos )
T: mandarijn, 2 crackers met zalm en komkommer
( prima, mits als tussendoor )
L: 2 boterhammen met zalm en komkommer (moest op.. )
( net genoeg voor lunch )
T: 1 evergreen koek (1/2 pakje) , 1 rijstewafel met jam
( evergreen = crap, rijstwafel....tja, vind je het lekker? voedingswaarde heeft het nauwelijks nl )
T: cracker met sandwichspread
Wat doe sandwichspread voor je?
D: rijst met beetje doperwtjes en worteltjes erdoor
Dit diner slaat nergens op, te mager en te eenzijdig. Ik mis eiwitten en vetten. Te weinig voor laatste maaltijd, zeker als je daarvoor al wankelde in je voedingsstoffen.
Snappie?
Hmm oke. Hoe krijg je ;s avonds voornamelijk eiwitten binnen dan, behalve een stuk kip of vis bij mijn avondeten? en ik vind het wel heel lekker om bij mn avondeten rijst of pasta te eten, mag dat wel gewoon of is dat dan eigenlijk niet zo goed?quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:06 schreef SHE het volgende:
[..]
S'avonds schransen doet elk mens wanneer de inname van voedingsstoffen overdag te laag is geweest.
Gouden regel: eet zoveel mogelijk voor ontbijt en lunch.
Voedingsstoffen, waaronder suikers en vetten moet je zoveel mogelijk overdag grazen. S' avonds alleen eiwitten. Dat voorkomt gekut s' avonds.
Daarbij heb je overdag je meeste energie nodig. Daarom zweer ik ook bij Brinta als start![]()
Is echt super.
Ter vergelijking; bb-ers en topsporters eten niet alleen s' ochtends brinta, maar om de 2 uur, afgewisseld met pasta . S' avonds de omschakeling naar eiwitten. Is een goed systeem, want je energie balans is dan optimaal.
Juist!!quote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NiksStoli is echt goeie wodka
Zowel voor mixen als voor de puur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |