Maar jij bent echt wel een van de meer gelukkigen, lijnwise. Kijk maar naar al die Sonja-spijtoptantenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik leef ook alweer maanden normaal en ik ben ook niet ineens weer enorm aangekomen, terwijl ik toch heel snel ben afgevallen. Normaal leven kan echt geen kwaad hoor.
maar jij bent niet in vier maanden van enorm dik naar enorm gespierd gegaan, daar doelde vooral ik opquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik leef ook alweer maanden normaal en ik ben ook niet ineens weer enorm aangekomen, terwijl ik toch heel snel ben afgevallen. Normaal leven kan echt geen kwaad hoor.
Ja, maar laat ik nou net het idee hebben dat de meeste Sonja spijt vrouwen een iets andere relatie met eten hebben dan ik. En dus ook geen normale maatstaven hanteren wat betreft hoeveelheid/ongezond eten. Ik ben echt geen gelukkige, ik vreet me gewoon (op een incidentele keer na dan) niet klem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jij bent echt wel een van de meer gelukkigen, lijnwise. Kijk maar naar al die Sonja-spijtoptanten
edit: ligt er natuurlijk ook aan wat je 'normaal leven' noemt.
Same here... Hoe lang ik ook gezond leef en 'afkick' van slechte dingen, er blijft discipline voor nodig om het te laten staan. Maar goed, daarom kun je er ook wel weer erg van genieten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef conleche het volgende:
Van nature heb ik trouwens echt neiging om ongezond te eten. Daar ben ik niet trots op hoor en ik weet het nu ook wel aardig te weerstaan, maar hoewel ik een bak kwark met bramen best heel lekker vind, is het nu niet zo, dat ik er echt trek in kan hebben. Terwijl ik soms best kan (dag)dromen over een frietje speciaal, ik noem maar wat....
Ik zit ook nog niet op mijn streef, maar ik kom ook niet aan. Wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef SHE het volgende:
Is ook niet zo Kim.
Bij jou was het keiharde discipline, net als bij BJ.
Als je dit topic volgt dan zie je ook direct wie zich keihard aan de voedingseisen houdt en wie aan het sjoemelen is.
Het zal je niet verbazen dat de sjoemelaars doorgaans niet op streef zitten.
Afvallen heeft geen flikker met geluk, erfelijkheid of welk andere factor dan ook te maken. Het is er maar 1 en dat is keiharde discipline.
IEDEREEN kan afvallen en IEDEREEN kan een prachtig lijf krijgen.
Dat ben ik absoluut met je eens. Maar het ontwikkelen van een normaal, gezond voedingspatroon kost bij de een wel wat meer moeite dan bij de ander.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef SHE het volgende:
Een kutwijf, maar dat is geen nieuws voor je.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit ook nog niet op mijn streef, maar ik kom ook niet aan. Wat ben ik dan?.
aha.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef SHE het volgende:
Afvallen heeft geen flikker met geluk, erfelijkheid of welk andere factor dan ook te maken. Het is er maar 1 en dat is keiharde discipline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |