abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:57:00 #276
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63320501
Ik leef ook alweer maanden normaal en ik ben ook niet ineens weer enorm aangekomen, terwijl ik toch heel snel ben afgevallen. Normaal leven kan echt geen kwaad hoor.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63320533
Wat voor soep eet je dan, Zwahiel? Uit blik ofzo? Ik heb hier eigenlijk nog nooit soep gekocht. Nou ja, weleens soep gegeten in een restaurant. Maar dat was gewoon lekker.
pi_63320572
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik leef ook alweer maanden normaal en ik ben ook niet ineens weer enorm aangekomen, terwijl ik toch heel snel ben afgevallen. Normaal leven kan echt geen kwaad hoor.
Maar jij bent echt wel een van de meer gelukkigen, lijnwise. Kijk maar naar al die Sonja-spijtoptanten

edit: ligt er natuurlijk ook aan wat je 'normaal leven' noemt.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:00:06 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63320584
zelfgemaakte soep is echt veeeeeel lekkerder...

(mits goed klaar gemaakt...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63320600
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:57 schreef k_i_m het volgende:
maar jij bent niet in vier maanden van enorm dik naar enorm gespierd gegaan, daar doelde vooral ik op
maar echt niet iedereen die dat doet blijft op gewicht hoor, was het maar zo'n feest
Ja doei.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:00:39 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63320602
Was er hier niet iemand die yoga doet? Ik meen zoiets te herinneren... Het lijkt me wel leuk, kan ik helemaal zen worden enzo en misschien leniger / gezonder, weetikwat! Vraag me alleen af hoe intensief het is?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63320706
Ik doe wel yoga, ja. Ben begonnen met de DVD 'Yoga for dummies'
Ik denk niet dat je er echt serieus mee verbrandt, en ook niet dat je idioot veel spieren opbouwt ofzo. Als 'lijn-sport' lijkt het mij niet de eerste keus. Wel word je er leniger van, van het yoga'en zelf heel zen, en is het goed voor je ademhalingstechniek: rustig, laag, beheerst.

Ik vind het wel tof
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:06:57 #283
14746 k_i_m
pi_63320751
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar jij bent echt wel een van de meer gelukkigen, lijnwise. Kijk maar naar al die Sonja-spijtoptanten

edit: ligt er natuurlijk ook aan wat je 'normaal leven' noemt.
Ja, maar laat ik nou net het idee hebben dat de meeste Sonja spijt vrouwen een iets andere relatie met eten hebben dan ik. En dus ook geen normale maatstaven hanteren wat betreft hoeveelheid/ongezond eten. Ik ben echt geen gelukkige, ik vreet me gewoon (op een incidentele keer na dan) niet klem.

Ik hoef mijn eetpatroon niet 100% om te gooien om een slank en gelukkig leven te houden, want mijn eetpatroon was eigenlijk al niet slecht om mee te beginnen, ofzo. Alle andere mensen die ik ken via Cambridge zijn nooit meer moddervet geworden, omdat ze wel hun eetpatroon naar eigen tevredenheid hebben aangepast. Dus dat ik mijn handjes in elkaar moet knijpen voor het leveren van een uitzonderlijke prestatie die eigenlijk meer gebaseerd is op het hebben van "geluk" gaat er bij mij nog steeds niet in.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:09:33 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63320813
Yoga voor dummies, klinkt geinig! Dus je doet het zelf, thuis? Ben je dan niet bang dat je bepaalde houdingen verkeerd doet ofzo? Daar zou ik wel bang voor zijn, dat je denkt een zonnegroet te doen terwijl je eigenlijk de kreupele eland doet ofzo Dus daarom dacht ik aan yogales, maar de meeste sites van centra hier in de buurt zijn zo lekker onduidelijk.
Ik kan wel meer Zen gebruiken!
pi_63320829
Thee
pi_63320866
Ik ben 168 cm en ik vind dat klein Mijn ideale lengte zou zijn 176 of zo.
On the bright side: zit ik wel precies op het lijstje van BeeJee qua gewicht en m'n streef ligt zelfs een paar kilo lager.

Liejannuh, ik heb je gePMt

Greys: jij wiebelkont!!
pi_63320932
Ik bedoel ook niet als in 'je hebt je lijf mee', Kim, maar meer als 'blijkbaar kun jij na zo'n dieet ook weer het normale leven oppakken en normaal gaan eten op zo'n manier dat je niet aankomt'.

Het risico met dieten, zeker als je heel snel gaat, is gewoon jojogedrag. Om wat voor oorzaak dan ook. Het gaat bij heel veel mensen keihard mis. Maar niet bij jou.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:14:02 #288
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63320951
Is ook niet zo Kim.
Bij jou was het keiharde discipline, net als bij BJ.
Als je dit topic volgt dan zie je ook direct wie zich keihard aan de voedingseisen houdt en wie aan het sjoemelen is.
Het zal je niet verbazen dat de sjoemelaars doorgaans niet op streef zitten.

Afvallen heeft geen flikker met geluk, erfelijkheid of welk andere factor dan ook te maken. Het is er maar 1 en dat is keiharde discipline.

IEDEREEN kan afvallen en IEDEREEN kan een prachtig lijf krijgen.
pi_63320971
Van nature heb ik trouwens echt neiging om ongezond te eten. Daar ben ik niet trots op hoor en ik weet het nu ook wel aardig te weerstaan, maar hoewel ik een bak kwark met bramen best heel lekker vind, is het nu niet zo, dat ik er echt trek in kan hebben. Terwijl ik soms best kan (dag)dromen over een frietje speciaal, ik noem maar wat....
pi_63320974
Ik zit twee kilo boven het gewicht uit het lijstje van BJ
het hangt ook super af van je spiermassa, borst en heupomvang. Ik zie er al snel skinny uit, ook al weeg ik meer dan de meeste hier Mijn streef ligt/lag 3-5 kilo lager dan het lijstje, maar aan de andere kant gaat het ook om het totaalplaatje.
pi_63321013
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef conleche het volgende:
Van nature heb ik trouwens echt neiging om ongezond te eten. Daar ben ik niet trots op hoor en ik weet het nu ook wel aardig te weerstaan, maar hoewel ik een bak kwark met bramen best heel lekker vind, is het nu niet zo, dat ik er echt trek in kan hebben. Terwijl ik soms best kan (dag)dromen over een frietje speciaal, ik noem maar wat....
Same here... Hoe lang ik ook gezond leef en 'afkick' van slechte dingen, er blijft discipline voor nodig om het te laten staan. Maar goed, daarom kun je er ook wel weer erg van genieten.
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 november 2008 @ 17:16:54 #292
163650 Greys
pi_63321022
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:17 schreef Laureline het volgende:
Oh Greys, jij technisch wonder!
* Greys buigt trots.

*wiebel*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:17:22 #293
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63321034
ik ben dus tnt de enige die eronder zit LOL

ennuh ik sjoemel ook wel eens, alleen heeeeeeel sporadisch... (en daarna balans ik ff weer)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:18:42 #294
14746 k_i_m
pi_63321058
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef SHE het volgende:
Is ook niet zo Kim.
Bij jou was het keiharde discipline, net als bij BJ.
Als je dit topic volgt dan zie je ook direct wie zich keihard aan de voedingseisen houdt en wie aan het sjoemelen is.
Het zal je niet verbazen dat de sjoemelaars doorgaans niet op streef zitten.

Afvallen heeft geen flikker met geluk, erfelijkheid of welk andere factor dan ook te maken. Het is er maar 1 en dat is keiharde discipline.

Ik zit ook nog niet op mijn streef, maar ik kom ook niet aan. Wat ben ik dan? .
In my life
Why do I smile
pi_63321081
quote:
Dat ben ik absoluut met je eens. Maar het ontwikkelen van een normaal, gezond voedingspatroon kost bij de een wel wat meer moeite dan bij de ander.

En ik ben natuurlijk ook een keiharde sjoemelaar
pi_63321082
Zwahiel, jij was toch al eerder ontzettend veel afgevallen, dacht ik me te herinneren?

En in Antwerpen heb ik ooit op de binnenplaats van een soort ziekenhuis de heerlijkste vis/mosselensoep van mijn leven gegeten, die oranjeachtige Vlaamse vissoepen zijn echt mmmm! Wat ik zelf zo vond tegenvallen altijd in België was de friet van zo'n frituurke, moddervette zompige klompen aardappel, brrr. Terwijl ik me zoveel had voorgesteld van die echte Vlaamse frieten
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:19:40 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63321094
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik zit ook nog niet op mijn streef, maar ik kom ook niet aan. Wat ben ik dan? .
Een kutwijf, maar dat is geen nieuws voor je.
pi_63321103
quote:

aha.

nou mooi..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:21:37 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63321136
Ik sjoemel ook denk ik zo, grote fout is dat ik alleen meestal denk dat mijn 'normale' eten zoveel niet is Maar schijnbaar wel, anders was ik wel lichter
En ik heb hoop dat als ik op mezelf ben, alles beter gaat, want dan ben IK verantwoordelijk voor wat er in huis komt en wat er gegeten wordt Nu moet ik nog regelmatig dingen weerstaan of eten wat de pot schaft

En ja, hoop doet zotten in vreugde leven of wat was het spreekwoord
pi_63321146
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

aha.

nou mooi..
voor jou... Natuurlijk zijn er fysieke oorzaken denkbaar waardoor het niet lukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')