Dat is bij Allsecur. Het zal wel verschillen per bestuurder en per auto, maar dan nog is het niet iets spectaculairs. Gewoon de premie dus bij Onna berekenen en dan bij Independer of een andere vergelijker dat nogmaals doen. En de site van Allsecur is meer blauw, past beter bij jou mijquote:
En dan te bedenken dat ik er aan meehelp om te spammen terwijl ik bij de concurrent werk...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:26 schreef Technoviking het volgende:
Dit topic is in ieder geval een knap staaltje spam!
Meer een "Zij Rijdt Momenteel Even Helemaal Niet Meer Want Haar Auto Moet Naar De Garage Maar Ze Heeft Nog Niet Genoeg Gespaard" type om eerlijk te zijn.quote:
WA-premie wordt in beginsel berekend op gewicht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef Marco001 het volgende:
Edit.. een 944 Turbo verzekeren is voor mij maar 6 euro duurder per maand als een 206 1.4 uit 2006! (WA, 40k km))
En dat terwijl het rijden in een auto met meer als 200 pk op de achterwielen mij veel gevaarlijker lijkt als 1 met 70 pk ofzo op de voorwielen..
Ik heb een auto van 1680 kilogram en 216 PK aangemeld, met 2 schadevrije jaren, op 23 jarige leeftijd. Na 6 dagen kreeg ik mededeling dat de verzekering was stopgezet, omdat ze het vermogen te groot vonden voor mijn profiel.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:47 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Hmm mss dat ik dan ook wel wil overstappen van Centraal beheer naar Onna-Onna
Centraal beheer WA+ incl inzittenden, diefstal, rechtsbijstand storm betaal ik nu 153 euro per maand
Onna Onna zou WA+ incl inzittenden, rechtsbijstand, bonusbeschermer slechts 72,22 euro per maand worden!
Zijn er al mensen met een snelle auto icm. weinig schade vrije jaren die zich daar aangemeld hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |