Niet aanwezig,quote:Op maandag 17 november 2008 14:28 schreef Raspoetin. het volgende:
Voor de liefhebbers; er zijn weer kaartjes voor Qlimax op www.Ticketonline.nl!
M'n ogen, wat doe jequote:Op maandag 17 november 2008 @ 14:30 schreef VlaDje het volgende:
Oooh Lauriette,
You didn't knew a topic title just yet.
2200 per wiel is een redelijke prijs voor zover ik weet.quote:
Care,quote:Op maandag 17 november 2008 14:49 schreef Lauriette91 het volgende:
Omg.
Dit moet 3011 zijn, maar nu kan ik het niet meer veranderen
Niet echtquote:
En graag gedaanquote:Op maandag 17 november 2008 14:55 schreef liiszle het volgende:
tevens moet ik jullie bedanken namens mn pa
quote:Op maandag 17 november 2008 14:55 schreef liiszle het volgende:
tevens moet ik jullie bedanken namens mn pa
Then don't let your mind fool ya.quote:
moet ik dan mn mind trainen oid?quote:
das kei saai. speelde ik jaartje geleden veelquote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Met dokter Tamagotchis brain training voor je Nintendo DS
Ik heb hopelijk nog een reserve sleutel. En daarbij heeft mijn vader mn jaartrajectkaart voor mn trein opgewaardeerd met 1 zone, om in zwolle onbeperkt met de bus te kunnen.quote:Op maandag 17 november 2008 14:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
& hoe ga je je sleutel terug krijgen dan?
Brain training voor nintendo ds!quote:
Kut, spuit 11quote:Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Met dokter Tamagotchis brain training voor je Nintendo DS
Laten we er vanuit gaan dat het aan maandagmiddag ligt dat ik het echt niet kan bevatten wat hier staatquote:Op maandag 17 november 2008 15:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Brain training voor nintendo ds!
Neh... heel rustig nadenken en proberen jezelf niet op dwaalsporen brengen... en praten met anderen.
Of meteen de knoop doorhakken als je ergens over twijfelt, doen wat het eerste in je opkomt. Vaak is die intuitieve keuze om een of andere reden toch de beste en kwam ie daarom in je op. Maar, als je dan die knoop doorgehakt hebt, moet je er ook echt niet meer aan gaan twijfelen.
Wat een filosofie zo op de maandagmiddag
Whehequote:Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat het aan maandagmiddag ligt dat ik het echt niet kan bevatten wat hier staat
Whehe, ik had vroeger ruzie met mn zus omdat k haar tamagotchi gereset hadquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Hyman het volgende:
tamagotchi, wat een tijden waren dat vroegah
Moah, ik heb de limiet per dag gelegd op 5 bakken, daar zit ik nu al aanquote:Op maandag 17 november 2008 15:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
WheheNeem even een uitstapje naar de koffie-automaat
ICT-ers mogen het onbeperktquote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moah, ik heb de limiet per dag gelegd op 5 bakken, daar zit ik nu al aan![]()
Ambtenaars he
hahahha, nu klinkt t alsof ik met allemaal dingen zitquote:Op maandag 17 november 2008 15:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Brain training voor nintendo ds!
Neh... heel rustig nadenken en proberen jezelf niet op dwaalsporen brengen... en praten met anderen.
Of meteen de knoop doorhakken als je ergens over twijfelt, doen wat het eerste in je opkomt. Vaak is die intuitieve keuze om een of andere reden toch de beste en kwam ie daarom in je op. Maar, als je dan die knoop doorgehakt hebt, moet je er ook echt niet meer aan gaan twijfelen.
Wat een filosofie zo op de maandagmiddag
dat was kei geniaalquote:Op maandag 17 november 2008 15:14 schreef Hyman het volgende:
tamagotchi, wat een tijden waren dat vroegah
Jij vroeg hetquote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahha, nu klinkt t alsof ik met allemaal dingen zit
wat eigenlijk hlemaal niet zo iswant t was gewoon een liiieeedje
whehhequote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef liiszle het volgende:
Omg. als jullie hele oude foto's (breezer) vahn mij willen zien, oet je even mn fobo in de gaten houden
*klik*quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef liiszle het volgende:
Omg. als jullie hele oude foto's (breezer) vahn mij willen zien, oet je even mn fobo in de gaten houden
Dank je wel undercover modquote:Op maandag 17 november 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Hier kids, een verantwoord topic!
[PUB PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Ojee, ik hou me vastquote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef liiszle het volgende:
Neeeequote:
Ojeequote:
Nee die heeft de brandweer nodig.quote:
Maak een foto!quote:Op maandag 17 november 2008 17:54 schreef liiszle het volgende:
Jongens!!!!!
het huis is nog heel!!
en t eten gelukt
ik ben zo trots
Wat heb je gemaakt?quote:Op maandag 17 november 2008 @ 17:54 schreef liiszle het volgende:
Jongens!!!!!
het huis is nog heel!!
en t eten gelukt
ik ben zo trots
hahahahha, ik zal er zo een maken jaquote:
Hartige taart met, Annananananannanaasssss en ham en kaas en fetá en ehh Prei!quote:
Hartig met ananasquote:Op maandag 17 november 2008 @ 18:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hartige taart met, Annananananannanaasssss en ham en kaas en fetá en ehh Prei!
Ja. Kinders, het internet is gevaarlijkquote:
hihiquote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hartig met ananas![]()
Maaaaaar. Ik zou het niet lekker vindenMaar ik hou niet van ham en ananas,
Wat een gaar systeem/persoon.quote:Op maandag 17 november 2008 18:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Kinders, het internet is gevaarlijk
Ik heb die mail nooit uitgegeven, maar je kunt als leerling in het intranet en iedereen opzoeken en mailen enzo.
Dus hij mailt me steeds dat hij me wilt zien en zo, dat hij iets met me wilt doen.
Ongelofelijk.quote:Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jep, echt ongelovelijk dom![]()
Zowel het systeem als die gast.
Same difference.quote:Op maandag 17 november 2008 @ 18:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
Kan je hem niet blokkeren of zo?
Dat is kut.quote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Same difference.
En nee, heel m'n box ondersteboven gezocht. Geen manier om dat te doen.
Bij ons moet je wel. Absentie wordt er vaak doorgegeven, huiswerk, die shit.quote:Op maandag 17 november 2008 @ 18:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is kut.![]()
Ik open mijn schoolmail nooit.
300 onglezen mailtjes of zo.
Ja, dan is het wel handig.quote:Op maandag 17 november 2008 18:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij ons moet je wel. Absentie wordt er vaak doorgegeven, huiswerk, die shit.
Of leraren die 2 keer van de 3 lessen tot nu toe niet zijn geweest en jou vertellen dat je niet meer mag verzuimen omdat zij er niet geweest is. Hoerrrr.
Maar goed, bij ons moet je wel
Ja, maar ja. Leraren luisteren niet als je zegt. HOI, dit is mijn hot/Gmail, gebruik die maar.quote:Op maandag 17 november 2008 @ 18:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel handig.
Die schoolmail is gaar.
Dus gebruik meestal gewoon m'n hotmail.
Bij de HU zijn ze zo dom dat ze de schoolmailadressen niet eens weten.quote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Leraren luisteren niet als je zegt. HOI, dit is mijn hot/Gmail, gebruik die maar.
dat is wel handig bij ons, wij hebben onze mentor gewoon allemaal een mailtje gestuurd, waarin hij dus ons e-mail adres kon zien. Die heeft hij allemaal opgeslagen onder 1 groep, en krijg ik dus al mijn mail via mijn hotmailquote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar ja. Leraren luisteren niet als je zegt. HOI, dit is mijn hot/Gmail, gebruik die maar.
Ha die Liisssiequote:Op maandag 17 november 2008 19:24 schreef liiszle het volgende:
ha Vampsieee
zeg hoezo hebben we nooit een foto van je gezien?
Hartige taart hawaiiquote:Op maandag 17 november 2008 18:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hartige taart met, Annananananannanaasssss en ham en kaas en fetá en ehh Prei!
Hahaha, dat maakt een toetsenbord zo veel malen aantrekkelijker!quote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef Hyman het volgende:
ik wilde zo achter een computertje zitten, stond er dit op het toetsenbord
[ afbeelding ]
best geniaal
graagquote:Op maandag 17 november 2008 19:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ha die Liisssie
Wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk nieuwsgierig zeg!!!![]()
Maar op het moment heb ik alleen een oude foto bij de hand, hebben?
klinkt goed tochquote:
GIEF!quote:Op maandag 17 november 2008 19:33 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ha die Liisssie
Wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk nieuwsgierig zeg!!!![]()
Maar op het moment heb ik alleen een oude foto bij de hand, hebben?
SLAYER!!!!quote:Op maandag 17 november 2008 19:27 schreef Hyman het volgende:
ik wilde zo achter een computertje zitten, stond er dit op het toetsenbord
[ afbeelding ]
best geniaal
Nou vooruit!quote:
ben jij niet altijd dronkenquote:Op maandag 17 november 2008 19:44 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nou vooruit!
[ afbeelding ]
Even ter informatie: Ik was behoorlijk drunkie en goed verrot, want dit was op een feestje bij mij thuis een paar jaar terug en een vriendin van m'n zusje had mijn haar opgefuckt!
Mijn oudelui waren op vakantie, dus dat zegt genoeg denk ik xD
Zo vaak mogelijk in ieder geval!quote:
He, ik was nog jong toen!quote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
zeker, nu hebben we het hoofd achter vampsie
Nog klagen ook!quote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef liiszle het volgende:
ohjeej.
dat van die date he
wheheh nee tof!
ik klaag niet schatquote:
waar :pquote:Op maandag 17 november 2008 19:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik zag daar toch een duidelijk klaag!
ik ben liefquote:
Dat valt nog te bezien!quote:
dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 17 november 2008 19:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien!
Maar ik zal binnenkort wel een recentere foto neerzetten.
Tussen 17/18 en 20 zit nogal een verschil denk ik.
toe maarquote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef nijnja het volgende:IK bn weer weg, gezeik en trainen
doeg lieverds
![]()
daaaaag, schat!quote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef nijnja het volgende:IK bn weer weg, gezeik en trainen
doeg lieverds
![]()
Oh tja noujaquote:
ik ben hierquote:
Kay danquote:
omdat jij ze anders opeet?quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kay dan...
Er is niet eens gezegd dat er chocoladekoeken in huis zijn... Ik weet al waarom denk ik
BINGO!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:
Hoe doe je dat?quote:
ik zou t niet wetenquote:
Parkway drive, een van m'n zusjes favoriete bands. xDquote:Op maandag 17 november 2008 21:12 schreef Hyman het volgende:
omg dat 1e nummer klinkt wijs
lekker ruig
Zo is het maar net!quote:Op maandag 17 november 2008 21:15 schreef Hyman het volgende:
soms heb ik gewoon momenten dat ik rustige rock luister, dan weer momenten waarop ik emo-, hard-, punk- of alternative rock luister, en daarna weer keiharde metal
als et maar vet klinkt, laat ik het zo zeggen
Maaike uit WbDquote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef Liefste. het volgende:
Maar goed, wie ben ik?
Komend weekend is Black Sun Empire in Tivoli als het goed is. Het is nog niet zeker of ik er ook heenga, maar waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef Hyman het volgende:
prachtig, al die filmpjes van pendulum enzo op lowlands
echt gaaf
Ik ben overgehaald, ik ga ook naar dat soort concerten
quote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef Liefste. het volgende:
Al ben ik in staat een KLBtopic over Paramore te maken.
Strak drumwerkquote:
Do verraadt mijn identiteit.quote:
Meer weetjes alsjeblieft!quote:Op maandag 17 november 2008 21:52 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Do verraadt mijn identiteit.
Leuk weetje: moslim = musulman en france
liiszle hoeft niet dood hoorquote:
être chou = er schattig uitzienquote:
Bedankt he!quote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef Liefste. het volgende:
[..]
être chou = er schattig uitzien
Leuk om je vriendinnetje te imponeren met je lieve kennis der Franse taal
Nu filo leren et aller au lit
Volgens mij ben je stiekum ontzettend spannendquote:
ben ik ook wel. maar niet op dit momentquote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekum ontzettend spannend
Slaap lekker
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 17 november 2008 22:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
ben ik ook wel. maar niet op dit moment
De helft ligt al in hun nest!quote:Op maandag 17 november 2008 23:00 schreef Lauriette91 het volgende:
Eindelijk klaar met werken & weer lekker thuis!
Iedereen die nu gaat slapen, trusten.
Ik kan niet naar bed, zit nog vol energie van gisteren!quote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik lig in mn neSt ja, maar ik slaap niet, mn kat vergezeld me
Dan mogen we wel een hele winterslaap houden sjoerdquote:Op maandag 17 november 2008 23:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik gaat wel een schoonheidsslaapje houden
Matig!!quote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ga ook maar is.
Was een lange dag.
Trustenquote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ga ook maar is.
Was een lange dag.
Hahaha, ik heb geen tijd!quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ookal moet ik er om half7 alweer uit
Slaap lekker, mevrouwtje.quote:Op maandag 17 november 2008 23:25 schreef Lauriette91 het volgende:
Trusten.
Jullie ook alvast slaap lekker![]()
New Found Glory is te chille surf-muziek!quote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef Hyman het volgende:
lift your open hand, strike at the band and make the fireflies dance. Silver moon's sparkling.
Zo kiss meee
Yay, new found glory
Is cool, ouwe! xDquote:Op maandag 17 november 2008 23:41 schreef Hyman het volgende:
maargoed tis allang kinderbedtijd, en mn kat wilt rust.
Trusten![]()
Boeiend, hij verneukt z'n leven, jij niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:03 schreef Hyman het volgende:_!
een jongen uit mn klas is zwaar addicted aan WoW, gisteren zat hij er tot half 3 achter. En vandaag tot fucking 5 uur 's ochtends!
niet normaal.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:03 schreef Hyman het volgende:
_!
een jongen uit mn klas is zwaar addicted aan WoW, gisteren zat hij er tot half 3 achter. En vandaag tot fucking 5 uur 's ochtends!
niet normaal.
Hoiquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:10 schreef Vamps het volgende:
Anders belt je uitzendbureau je even wakker. xD
En terecht, werken lamzakquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:10 schreef Vamps het volgende:
Anders belt je uitzendbureau je even wakker. xD
Vanwaar dan pas?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik heb ze nog gezegd: 'Vanaf 1 januari pas!!'
Ik geniet momenteel even van de vrijheid! xDquote:
Zolang je geen beperkingen hebt kun je toch gewoon gaan werken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik geniet momenteel even van de vrijheid! xD
Zeg maar een soort van Braveheart!
Helleu!quote:
ff mn eerste post zoekenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Helleu!.
Zijn er nog 2 jaar geleden mensen die nog leven?
Hehe, jij kwam hier om de hoek kijken toen mijn hoogtijdagen al over warenquote:
Hahaha, waar zie je me voor aan gast? xDquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zolang je geen beperkingen hebt kun je toch gewoon gaan werken?
Genieten van je vrijheid krijg je vakantie- en vrije- dagen voor.
En zeker ondertussen wel geld vangen van bepaalde instanties?
Daar moet ik altijd zo van poepen he.
Westlanders kunnen over het algemeen nog heel wat leren van de gemiddelde boerenknul hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, waar zie je me voor aan gast? xD
Onlangs gestopt met school en ik heb even een korte vakantie ingelast voordat het werken begint.
En nee, ik vang geen geld van bepaalde instanties, dat heb ik afgewezen.
Ben een Westlander, wat denk je wel niet!
Hahaha, volgens mij weten we allebei dat dat op niets gebaseerd is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Westlanders kunnen over het algemeen nog heel wat leren van de gemiddelde boerenknul hier![]()
Echt werken bijvoorbeeld.
Ben hier ook nog maar af en toe hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Hehe, jij kwam hier om de hoek kijken toen mijn hoogtijdagen al over waren.
Maar je zit er nu toch ook al een tijdje, respect.
Vrije MAANDEN inlassen zijn er gewoon hier niet bij, dat krijg je van Pa en ma mee in je opvoeding.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:35 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij weten we allebei dat dat op niets gebaseerd is.
Hmm das jammer. Is er geen nieuw vast kliekje hier?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben hier ook nog maar af en toe hoorDe echte boeiende gesprekken zijn er wel een beetje uit hier
Dat slaat nergens op hoor, na 21 ( toch? ) jaar school snap ik wel dat je even een maandje niets doet voordat je aan het werk gaat. Zolang je jezelf maar kunt onderhouden, niets mis mee, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vrije MAANDEN inlassen zijn er gewoon hier niet bij, dat krijg je van Pa en ma mee in je opvoeding.
En als je dat niet meekrijgt ben je een luie hond
Nee, het oude kliekje moet terug, volgens velen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Hmm das jammer. Is er geen nieuw vast kliekje hier?
PUB SC #588: nu met juiste nummer !das lang geleden!
21jaar schoolquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op hoor, na 21 ( toch? ) jaar school snap ik wel dat je even een maandje niets doet voordat je aan het werk gaat. Zolang je jezelf maar kunt onderhouden, niets mis mee, lijkt me.
Hij is 21 (Toch?) . Dan haal je er 4 jaar van af, heb je nog 17 jaar school. Ik neem hierna ook wel een maandje vrij hoor. Zolang ik het me maar kan veroorloven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
21jaar school![]()
Ik dacht dat ik hier te maken had met een lompe luilak van een jaartje of 20
Dat niet eens...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, het oude kliekje moet terug, volgens velen.
kutpost om terug te lezen zegquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
Zaterdag een kameraad verloren in een auto ongeluk,
Vandaag mn relatie op de klippen verdomme...
Ik zou dat maandje nemen om te solliciteren of om me voor te bereiden op een volgende studie...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is 21 (Toch?) . Dan haal je er 4 jaar van af, heb je nog 17 jaar school. Ik neem hierna ook wel een maandje vrij hoor. Zolang ik het me maar kan veroorloven.
Ik weet dat werken niet zo erg is. Maar een tijdje niets doen is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zou dat maandje nemen om te solliciteren of om me voor te bereiden op een volgende studie...
Vrijheid vieren komen nog dagen zat voor...
Werken is lang niet zo erg als het lijkt
voor lisje in de SCquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef VlaDje het volgende:
De PUB #1589 We hebben een jarige, KEVIN *O* *O*
we hebben nog wel een beetje een kliekje. maar lang niet zo erg als laat zeggen een jaar geledenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Hmm das jammer. Is er geen nieuw vast kliekje hier?
PUB SC #588: nu met juiste nummer !das lang geleden!
Als je het negatief bekijkt inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef RenRen- het volgende:
Werken doe je toch nog je hele leven, tot je 65 bent. En dan ga je bezig zijn met dood.
Laiverd ben ik ookquote:
Ja nou, je moet nou eenmaal lang werken, een maandje niets kan geen kwaad. En als je 65 bent, takelt het al een beetje af allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je het negatief bekijkt inderdaad wel ja.
moet hij ook wel voor zichzelf weten, als mijn belastingcenten er maar niet mee verloren gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nou, je moet nou eenmaal lang werken, een maandje niets kan geen kwaad. En als je 65 bent, takelt het al een beetje af allemaal.
jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je het negatief bekijkt inderdaad wel ja.
[..]
Laiverd ben ik ook
Haha, nee ik ben pas 20.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is 21 (Toch?) . Dan haal je er 4 jaar van af, heb je nog 17 jaar school. Ik neem hierna ook wel een maandje vrij hoor. Zolang ik het me maar kan veroorloven.
OMGquote:
nou! je was vet lief, want je kocht eten voor me omdat w elang een kraampje liepen en ik zei' wooow das vet lekker' maar daarna doorliep.. en toen even later zei ik . honger! en toen had je dat stiekem voor me gekochtquote:
Heuy VASND!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Hehe, jij kwam hier om de hoek kijken toen mijn hoogtijdagen al over waren.
Maar je zit er nu toch ook al een tijdje, respect.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
nou! je was vet lief, want je kocht eten voor me omdat w elang een kraampje liepen en ik zei' wooow das vet lekker' maar daarna doorliep.. en toen even later zei ik . honger! en toen had je dat stiekem voor me gekocht
maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik herken mezelf er totaal niet in
No way in hell natuurlijk, maar dat had ik al duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
maakt niet uitje was t echt
http://schevekuif.hyves.nl/
even reageren op het Qlimax bericht :p
quote:
Ik zag emquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:28 schreef liiszle het volgende:
kijk mijn Kut kick![]()
De PUB Fabeltjeskrant [ Deel 1 ]
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |