Zo vaak mogelijk in ieder geval!quote:
He, ik was nog jong toen!quote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
zeker, nu hebben we het hoofd achter vampsie
Nog klagen ook!quote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef liiszle het volgende:
ohjeej.
dat van die date he
wheheh nee tof!
ik klaag niet schatquote:
waar :pquote:Op maandag 17 november 2008 19:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik zag daar toch een duidelijk klaag!
ik ben liefquote:
Dat valt nog te bezien!quote:
dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 17 november 2008 19:59 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien!
Maar ik zal binnenkort wel een recentere foto neerzetten.
Tussen 17/18 en 20 zit nogal een verschil denk ik.
toe maarquote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef nijnja het volgende:IK bn weer weg, gezeik en trainen
doeg lieverds
![]()
daaaaag, schat!quote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef nijnja het volgende:IK bn weer weg, gezeik en trainen
doeg lieverds
![]()
Oh tja noujaquote:
ik ben hierquote:
Kay danquote:
omdat jij ze anders opeet?quote:Op maandag 17 november 2008 20:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kay dan...
Er is niet eens gezegd dat er chocoladekoeken in huis zijn... Ik weet al waarom denk ik
BINGO!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:
Hoe doe je dat?quote:
ik zou t niet wetenquote:
Parkway drive, een van m'n zusjes favoriete bands. xDquote:Op maandag 17 november 2008 21:12 schreef Hyman het volgende:
omg dat 1e nummer klinkt wijs
lekker ruig
Zo is het maar net!quote:Op maandag 17 november 2008 21:15 schreef Hyman het volgende:
soms heb ik gewoon momenten dat ik rustige rock luister, dan weer momenten waarop ik emo-, hard-, punk- of alternative rock luister, en daarna weer keiharde metal
als et maar vet klinkt, laat ik het zo zeggen
Maaike uit WbDquote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef Liefste. het volgende:
Maar goed, wie ben ik?
Komend weekend is Black Sun Empire in Tivoli als het goed is. Het is nog niet zeker of ik er ook heenga, maar waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef Hyman het volgende:
prachtig, al die filmpjes van pendulum enzo op lowlands
echt gaaf
Ik ben overgehaald, ik ga ook naar dat soort concerten
quote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef Liefste. het volgende:
Al ben ik in staat een KLBtopic over Paramore te maken.
Strak drumwerkquote:
Do verraadt mijn identiteit.quote:
Meer weetjes alsjeblieft!quote:Op maandag 17 november 2008 21:52 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Do verraadt mijn identiteit.
Leuk weetje: moslim = musulman en france
liiszle hoeft niet dood hoorquote:
être chou = er schattig uitzienquote:
Bedankt he!quote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef Liefste. het volgende:
[..]
être chou = er schattig uitzien
Leuk om je vriendinnetje te imponeren met je lieve kennis der Franse taal
Nu filo leren et aller au lit
Volgens mij ben je stiekum ontzettend spannendquote:
ben ik ook wel. maar niet op dit momentquote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekum ontzettend spannend
Slaap lekker
Daar kan ik mee levenquote:Op maandag 17 november 2008 22:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
ben ik ook wel. maar niet op dit moment
De helft ligt al in hun nest!quote:Op maandag 17 november 2008 23:00 schreef Lauriette91 het volgende:
Eindelijk klaar met werken & weer lekker thuis!
Iedereen die nu gaat slapen, trusten.
Ik kan niet naar bed, zit nog vol energie van gisteren!quote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik lig in mn neSt ja, maar ik slaap niet, mn kat vergezeld me
Dan mogen we wel een hele winterslaap houden sjoerdquote:Op maandag 17 november 2008 23:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik gaat wel een schoonheidsslaapje houden
Matig!!quote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ga ook maar is.
Was een lange dag.
Trustenquote:Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ga ook maar is.
Was een lange dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |