Hahaha, ik heb geen tijd!quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ookal moet ik er om half7 alweer uit
Slaap lekker, mevrouwtje.quote:Op maandag 17 november 2008 23:25 schreef Lauriette91 het volgende:
Trusten.
Jullie ook alvast slaap lekker![]()
New Found Glory is te chille surf-muziek!quote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef Hyman het volgende:
lift your open hand, strike at the band and make the fireflies dance. Silver moon's sparkling.
Zo kiss meee
Yay, new found glory
Is cool, ouwe! xDquote:Op maandag 17 november 2008 23:41 schreef Hyman het volgende:
maargoed tis allang kinderbedtijd, en mn kat wilt rust.
Trusten![]()
Boeiend, hij verneukt z'n leven, jij niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:03 schreef Hyman het volgende:_!
een jongen uit mn klas is zwaar addicted aan WoW, gisteren zat hij er tot half 3 achter. En vandaag tot fucking 5 uur 's ochtends!
niet normaal.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:03 schreef Hyman het volgende:
_!
een jongen uit mn klas is zwaar addicted aan WoW, gisteren zat hij er tot half 3 achter. En vandaag tot fucking 5 uur 's ochtends!
niet normaal.
Hoiquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:10 schreef Vamps het volgende:
Anders belt je uitzendbureau je even wakker. xD
En terecht, werken lamzakquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:10 schreef Vamps het volgende:
Anders belt je uitzendbureau je even wakker. xD
Vanwaar dan pas?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik heb ze nog gezegd: 'Vanaf 1 januari pas!!'
Ik geniet momenteel even van de vrijheid! xDquote:
Zolang je geen beperkingen hebt kun je toch gewoon gaan werken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik geniet momenteel even van de vrijheid! xD
Zeg maar een soort van Braveheart!
Helleu!quote:
ff mn eerste post zoekenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Helleu!.
Zijn er nog 2 jaar geleden mensen die nog leven?
Hehe, jij kwam hier om de hoek kijken toen mijn hoogtijdagen al over warenquote:
Hahaha, waar zie je me voor aan gast? xDquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zolang je geen beperkingen hebt kun je toch gewoon gaan werken?
Genieten van je vrijheid krijg je vakantie- en vrije- dagen voor.
En zeker ondertussen wel geld vangen van bepaalde instanties?
Daar moet ik altijd zo van poepen he.
Westlanders kunnen over het algemeen nog heel wat leren van de gemiddelde boerenknul hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, waar zie je me voor aan gast? xD
Onlangs gestopt met school en ik heb even een korte vakantie ingelast voordat het werken begint.
En nee, ik vang geen geld van bepaalde instanties, dat heb ik afgewezen.
Ben een Westlander, wat denk je wel niet!
Hahaha, volgens mij weten we allebei dat dat op niets gebaseerd is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Westlanders kunnen over het algemeen nog heel wat leren van de gemiddelde boerenknul hier![]()
Echt werken bijvoorbeeld.
Ben hier ook nog maar af en toe hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Hehe, jij kwam hier om de hoek kijken toen mijn hoogtijdagen al over waren.
Maar je zit er nu toch ook al een tijdje, respect.
Vrije MAANDEN inlassen zijn er gewoon hier niet bij, dat krijg je van Pa en ma mee in je opvoeding.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:35 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij weten we allebei dat dat op niets gebaseerd is.
Hmm das jammer. Is er geen nieuw vast kliekje hier?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben hier ook nog maar af en toe hoorDe echte boeiende gesprekken zijn er wel een beetje uit hier
Dat slaat nergens op hoor, na 21 ( toch? ) jaar school snap ik wel dat je even een maandje niets doet voordat je aan het werk gaat. Zolang je jezelf maar kunt onderhouden, niets mis mee, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vrije MAANDEN inlassen zijn er gewoon hier niet bij, dat krijg je van Pa en ma mee in je opvoeding.
En als je dat niet meekrijgt ben je een luie hond
Nee, het oude kliekje moet terug, volgens velen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Hmm das jammer. Is er geen nieuw vast kliekje hier?
PUB SC #588: nu met juiste nummer !das lang geleden!
21jaar schoolquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op hoor, na 21 ( toch? ) jaar school snap ik wel dat je even een maandje niets doet voordat je aan het werk gaat. Zolang je jezelf maar kunt onderhouden, niets mis mee, lijkt me.
Hij is 21 (Toch?) . Dan haal je er 4 jaar van af, heb je nog 17 jaar school. Ik neem hierna ook wel een maandje vrij hoor. Zolang ik het me maar kan veroorloven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
21jaar school![]()
Ik dacht dat ik hier te maken had met een lompe luilak van een jaartje of 20
Dat niet eens...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, het oude kliekje moet terug, volgens velen.
kutpost om terug te lezen zegquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef VlaDje het volgende:
Bah, 100% kankerweekend,
Zaterdag een kameraad verloren in een auto ongeluk,
Vandaag mn relatie op de klippen verdomme...
Ik zou dat maandje nemen om te solliciteren of om me voor te bereiden op een volgende studie...quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is 21 (Toch?) . Dan haal je er 4 jaar van af, heb je nog 17 jaar school. Ik neem hierna ook wel een maandje vrij hoor. Zolang ik het me maar kan veroorloven.
Ik weet dat werken niet zo erg is. Maar een tijdje niets doen is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zou dat maandje nemen om te solliciteren of om me voor te bereiden op een volgende studie...
Vrijheid vieren komen nog dagen zat voor...
Werken is lang niet zo erg als het lijkt
voor lisje in de SCquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef VlaDje het volgende:
De PUB #1589 We hebben een jarige, KEVIN *O* *O*
we hebben nog wel een beetje een kliekje. maar lang niet zo erg als laat zeggen een jaar geledenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Hmm das jammer. Is er geen nieuw vast kliekje hier?
PUB SC #588: nu met juiste nummer !das lang geleden!
Als je het negatief bekijkt inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:59 schreef RenRen- het volgende:
Werken doe je toch nog je hele leven, tot je 65 bent. En dan ga je bezig zijn met dood.
Laiverd ben ik ookquote:
Ja nou, je moet nou eenmaal lang werken, een maandje niets kan geen kwaad. En als je 65 bent, takelt het al een beetje af allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je het negatief bekijkt inderdaad wel ja.
moet hij ook wel voor zichzelf weten, als mijn belastingcenten er maar niet mee verloren gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nou, je moet nou eenmaal lang werken, een maandje niets kan geen kwaad. En als je 65 bent, takelt het al een beetje af allemaal.
jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je het negatief bekijkt inderdaad wel ja.
[..]
Laiverd ben ik ook
Haha, nee ik ben pas 20.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is 21 (Toch?) . Dan haal je er 4 jaar van af, heb je nog 17 jaar school. Ik neem hierna ook wel een maandje vrij hoor. Zolang ik het me maar kan veroorloven.
OMGquote:
nou! je was vet lief, want je kocht eten voor me omdat w elang een kraampje liepen en ik zei' wooow das vet lekker' maar daarna doorliep.. en toen even later zei ik . honger! en toen had je dat stiekem voor me gekochtquote:
Heuy VASND!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Hehe, jij kwam hier om de hoek kijken toen mijn hoogtijdagen al over waren.
Maar je zit er nu toch ook al een tijdje, respect.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
nou! je was vet lief, want je kocht eten voor me omdat w elang een kraampje liepen en ik zei' wooow das vet lekker' maar daarna doorliep.. en toen even later zei ik . honger! en toen had je dat stiekem voor me gekocht
-post.
maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik herken mezelf er totaal niet in
No way in hell natuurlijk, maar dat had ik al duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
maakt niet uitje was t echt
http://schevekuif.hyves.nl/
even reageren op het Qlimax bericht :p
quote:
Ik zag emquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:28 schreef liiszle het volgende:
kijk mijn Kut kick![]()
De PUB Fabeltjeskrant [ Deel 1 ]
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |