Hahaha, ik heb geen tijd!quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ookal moet ik er om half7 alweer uit
Slaap lekker, mevrouwtje.quote:Op maandag 17 november 2008 23:25 schreef Lauriette91 het volgende:
Trusten.
Jullie ook alvast slaap lekker![]()
New Found Glory is te chille surf-muziek!quote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef Hyman het volgende:
lift your open hand, strike at the band and make the fireflies dance. Silver moon's sparkling.
Zo kiss meee
Yay, new found glory
Is cool, ouwe! xDquote:Op maandag 17 november 2008 23:41 schreef Hyman het volgende:
maargoed tis allang kinderbedtijd, en mn kat wilt rust.
Trusten![]()
Boeiend, hij verneukt z'n leven, jij niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:03 schreef Hyman het volgende:_!
een jongen uit mn klas is zwaar addicted aan WoW, gisteren zat hij er tot half 3 achter. En vandaag tot fucking 5 uur 's ochtends!
niet normaal.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:03 schreef Hyman het volgende:
_!
een jongen uit mn klas is zwaar addicted aan WoW, gisteren zat hij er tot half 3 achter. En vandaag tot fucking 5 uur 's ochtends!
niet normaal.
Hoiquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:10 schreef Vamps het volgende:
Anders belt je uitzendbureau je even wakker. xD
En terecht, werken lamzakquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:10 schreef Vamps het volgende:
Anders belt je uitzendbureau je even wakker. xD
Vanwaar dan pas?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik heb ze nog gezegd: 'Vanaf 1 januari pas!!'
Ik geniet momenteel even van de vrijheid! xDquote:
Zolang je geen beperkingen hebt kun je toch gewoon gaan werken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:10 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik geniet momenteel even van de vrijheid! xD
Zeg maar een soort van Braveheart!
Helleu!quote:
ff mn eerste post zoekenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Helleu!.
Zijn er nog 2 jaar geleden mensen die nog leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |