Hoe werkt het verderquote:Nou net als vorig jaar willen we graag iedereen aansporen de FEE gedachte over het forum te verspreiden door het gebruik van een toffe sinterklaas avatar. Dus maak met behulp van paint, photoshop of welk ander programma ook een mooie, grappige, creatieve of persoonlijke avatar en post je creatie in dit topic.
Wat kun je winnenquote:Op 28 november zullen alle in dit topic gepost icoontjes worden geplaatst in een apart stemtopic en kan iedereen drie icoontjes nomineren, van wie hij/zij vindt dat die de prijs verdient. Enige extra voorwaarde die we stellen is dat icoontjes die vorig jaar in de prijzen zijn gevallen dit jaar helaas niet weer kunnen meedingen. Maar het staat die users uiteraard vrij een nieuw ontwerp te maken.
Maar ik ben niet behept met design skillsquote:
DE WEEK VOOR SINTERKLAAS (5x)
Sinterklaasverhalen geschreven door bekende Nederlanders,
rijk geïllustreerd met speciaal gemaakte tekeningen
Aart Staartjes, Aaf Brandt Corstius, Harm Edens, Frank Groothof,
Yvonne Kroonenberg, Lydia Rood, Susan Smit en Dolf Jansen.
Succes met ontwerpen en stemmen!quote:Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #3 , daarvoor is dit topic er, daar zittenhele vriendelijke users
die graag je wensen vervullen en er een mooie avatar van maken. De mooiste avatar maken zij uiteraard voor zichzelf, maar mochten zij ook één van de winnende ontwerpen hebben gemaakt, dan zal de sint eens kijken of er nog wat in de zak zit.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb een sinterklaasmuts besteld voor m'n icoon, werd ie net bezorgd, blijkt het de verkeerde te zijn !
Ben je je er van bewust dat ik wisselende icoontjes heb en dat die bij iedere keer F5 veranderen? In de OP staan nu dus eigenlijk 3 icons van mij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
ik tel nu vijf nominaties, dus da's makkelijk stemmen met 5 prijzen
Duidelijk, Slotje, klaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
wat snap je niet aan sint-icoontje? mijn zwarte piet heeft ook een goede muts kunnen vinden, dus doe maar wat beter je best. misschien dat er na de sint nog een kerst-iconen wedstrijd komt (quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef L.Denninger het volgende:
Ahahaaaa, maar al hebben ze de verkeerde muts bezorgd, ik wil toch meedoen met mijn zwarte piet !!!!
okee, dan zal ik tzt je juiste avatar in het stemtopic zettenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ben je je er van bewust dat ik wisselende icoontjes heb en dat die bij iedere keer F5 veranderen? In de OP staan nu dus eigenlijk 3 icons van mij.![]()
En met een beetje mazzel komt er daar nog zeker een bij want ik heb nog een gevraagd in het icontopic.![]()
Ik zal er voor de 28e een kiezen om mee te doen ok?
Mijn animatie animeert niet in de opquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
maak er even een 60x60 gif van, dan kan ie in de OPquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn animatie animeert niet in de op
nee, webicons staat aan, post anders gewoon de avatar welke je wilt nominerenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:17 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom heb je mijn stilstaand icoontje gebruikt in de OP.
Je mist een hoop webicons ben ik bang!
Doe maar gewoon deze:quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee, webicons staat aan, post anders gewoon de avatar welke je wilt nomineren
Is het niet de bedoeling dat het 'zelf'gemaakte icoontjes betreft? Jouw plaatje wordt al jaren door verschillende users gebruikt (ook de Sinterklaas-versie) en valt telkens weer in de prijzen. En dat terwijl ie ergens op het net rondzwerft en telkens weer wordt 'gejat'.....quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn animatie animeert niet in de op
Gaat hem zo nie wordenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:57 schreef Trance-Force het volgende:
* Trance-Force hoopt ook op een nominatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:14 schreef nachtzuster het volgende:
Je moet ook meer spammen
Mazaru is met die avatar uitgesloten van deelnameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wedstrijd is, zoals de OP vermeld, bedoeld om mensen aan te sporen zelf icoontjes te (laten) maken, Dus tot hij kan aantonen dat hij maker is van die toffe i-net gif, kan er niet op gestemd worden."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil ook meedoen! En dan krijgt ijsmeis de prijs als ik win.
Ik wist niet dat je hem zelf moest maken, deze is niet door mij gemaakt. Ik gebruik hem wel al jaren als mijn sinticon hier.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mazaru is met die avatar uitgesloten van deelname
De wedstrijd is, zoals de OP vermeld, bedoeld om mensen aan te sporen zelf icoontjes te (laten) maken, Dus tot hij kan aantonen dat hij maker is van die toffe i-net gif, kan er niet op gestemd worden.
De eis van zelfmaken is relatief. De eis van maken niet. Dus in het show je FEE avatar topic kun je best een mooie avatar laten ontwerpen en daarmee meedingen naar de prijzen, maar dan is het wel een voor een FOK!ker gemaakte avatar. En een plaatje van internet geplukt is toch wat anders.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hem zelf moest maken, deze is niet door mij gemaakt. Ik gebruik hem wel al jaren als mijn sinticon hier.
Ik zal kijken of ik nog creatief kan zijn voor 5 december, en er zelf 1 in elkaar kan flanzen.
ik ben trouwens een zij![]()
Dankje Slar. Da's liefquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:13 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil ook meedoen! En dan krijgt ijsmeis de prijs als ik win.
Ja! wat ijsmeis zegt! Lief!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:19 schreef Re het volgende:
ik wil nachtzuster wel nomineren voor de mijne 14.gif
Hij is gaaf!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
![]()
Hier heb ik wel zelf mijn best op gedaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij is gaaf!![]()
![]()
en veeeel leuker dan die andere![]()
De leukste Sint Avatars zijn gekozen!!!quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef Flepke het volgende:
Wat waren de mooiste 5 van vorig jaar?
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb hem niet zelf gemaakt, mag ik alsnog meedoen (en extra points kijken voor username?)
Ik vind je huidige beter dan je inzending eigenlijkquote:
wie heeft hem dan wel gemaakt (een FOK!er of een willekeurige internetter?)quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb hem niet zelf gemaakt, mag ik alsnog meedoen (en extra points kijken voor username?)
maar die heb ik niet zelf gemaakt ?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind je huidige beter dan je inzending eigenlijk
als ie maar door een FOK!er is gemaaktquote:Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
maar die heb ik niet zelf gemaakt ?
mag die dan?
yeep door nachtzuster (XD)quote:Op woensdag 26 november 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
als ie maar door een FOK!er is gemaakt
a: waarom ben ik dan genomineerd?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:32 schreef Adelante het volgende:
3. crew is uitgesloten van elke FOK! prijsvraag
dat ik er nog serieus op in ga
ja, maar dat hoeft de_boswachter niet te wetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
a: waarom ben ik dan genomineerd?
b: crew mag wel deelnemen aan een prijsvraag waarbij er door users wordt gekozen
c: dus
ssst!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar dat hoeft de_boswachter niet te weten
Dat moet je ook niet doen he?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ohzo
Ik dacht........ <- En daar ging het al mis
LOOOL jouw icon is een pokémonquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Anosmie het volgende:
mag ik La-Vache-Qui-Rit voordragen voor de beste Sint Icoontjes Frummelaar Award?
wat is er sinterklazig aan? ik zie een poes met paarse vlek?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil de mijne ook wel nomineren al heb ik 'm niet zelf gemaakt
Misschien zie je niet de goede versie?? Ik zie een mijter, een staf, een stapel cadeautjes en een Zwart Pietje.quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is er sinterklazig aan? ik zie een poes met paarse vlek?
die zie ik niet, wil je hem posten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien zie je niet de goede versie?? Ik zie een mijter, een staf, een stapel cadeautjes en een Zwart Pietje.
En die poes dus
De Sint poes van D-M-L:quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
die zie ik niet, wil je hem posten?
en waarom is het nou de laatste dag ineens druk hier?
je moet ff al je usericons uit je usericon list verwijderen anders zien sommige fok!kers met een ander lay-out hem nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil de mijne ook wel nomineren al heb ik 'm niet zelf gemaakt
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
je moet ff al je usericons uit je usericon list verwijderen anders zien sommige fok!kers met een ander lay-out hem niet
(zo is t tog?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |