quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij is gaaf!![]()
![]()
en veeeel leuker dan die andere![]()
De leukste Sint Avatars zijn gekozen!!!quote:Op maandag 24 november 2008 16:42 schreef Flepke het volgende:
Wat waren de mooiste 5 van vorig jaar?
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb hem niet zelf gemaakt, mag ik alsnog meedoen (en extra points kijken voor username?)
Ik vind je huidige beter dan je inzending eigenlijkquote:
wie heeft hem dan wel gemaakt (een FOK!er of een willekeurige internetter?)quote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb hem niet zelf gemaakt, mag ik alsnog meedoen (en extra points kijken voor username?)
maar die heb ik niet zelf gemaakt ?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vind je huidige beter dan je inzending eigenlijk
als ie maar door een FOK!er is gemaaktquote:Op woensdag 26 november 2008 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
maar die heb ik niet zelf gemaakt ?
mag die dan?
yeep door nachtzuster (XD)quote:Op woensdag 26 november 2008 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
als ie maar door een FOK!er is gemaakt
a: waarom ben ik dan genomineerd?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:32 schreef Adelante het volgende:
3. crew is uitgesloten van elke FOK! prijsvraag
dat ik er nog serieus op in ga
ja, maar dat hoeft de_boswachter niet te wetenquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
a: waarom ben ik dan genomineerd?
b: crew mag wel deelnemen aan een prijsvraag waarbij er door users wordt gekozen
c: dus
ssst!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, maar dat hoeft de_boswachter niet te weten
Dat moet je ook niet doen he?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ohzo
Ik dacht........ <- En daar ging het al mis
LOOOL jouw icon is een pokémonquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Anosmie het volgende:
mag ik La-Vache-Qui-Rit voordragen voor de beste Sint Icoontjes Frummelaar Award?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |