wat is er sinterklazig aan? ik zie een poes met paarse vlek?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil de mijne ook wel nomineren al heb ik 'm niet zelf gemaakt
Misschien zie je niet de goede versie?? Ik zie een mijter, een staf, een stapel cadeautjes en een Zwart Pietje.quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is er sinterklazig aan? ik zie een poes met paarse vlek?
die zie ik niet, wil je hem posten?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien zie je niet de goede versie?? Ik zie een mijter, een staf, een stapel cadeautjes en een Zwart Pietje.
En die poes dus
De Sint poes van D-M-L:quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
die zie ik niet, wil je hem posten?
en waarom is het nou de laatste dag ineens druk hier?
je moet ff al je usericons uit je usericon list verwijderen anders zien sommige fok!kers met een ander lay-out hem nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil de mijne ook wel nomineren al heb ik 'm niet zelf gemaakt
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
je moet ff al je usericons uit je usericon list verwijderen anders zien sommige fok!kers met een ander lay-out hem niet
(zo is t tog?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |