quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Op zondag 16 november 2008 12:29 schreef padlarf het volgende:
WEHEHEHEHEHEHEHEE XDDDD!!!!!!!!!!!1111111pkdoplkj n
''jh
HYkp[gh
quote:Op zondag 16 november 2008 12:30 schreef Broekpaling het volgende:
Om 09:00 ging mijn wekker. OP ZONDAG.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb werkelijk klotesokken aan.
Zit geen elastiek in. Dat voelt bah, zo'n losse sok om je perfecte been.
Ik ben bang dat ik je grap niet snap die hoogstwaarschijnlijk seksueel getint is.quote:
okquote:Op zondag 16 november 2008 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je grap niet snap die hoogstwaarschijnlijk seksueel getint is.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben nu 18, krijg ik een brief binnen over waterschapsverkiezen.
WTF, ik ben politiek incorrect. Ik ken alleen de partij van Wilders en Fortuyn.
Dat is pasgeleden nog geweest.quote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Devvie het volgende:
stemmenis toch allemaal verspilde moeite..
Als we nu op nieuwe modjes kunnen stemmen![]()
Geen zin in, kankerpolitiek. Kan me niet interesseren in dat onmenselijk denkend volk.quote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Beetje nalezen en observeren jongen.
jij moet ook je huiswerk wat beter doenquote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Beetje nalezen en observeren jongen.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
jij moet ook je huiswerk wat beter doen
oh, wanneer dan? ik zal wel een ban hebben gehad rond die tijdquote:Op zondag 16 november 2008 12:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is pasgeleden nog geweest.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb werkelijk klotesokken aan.
Zit geen elastiek in. Dat voelt bah, zo'n losse sok om je perfecte been.
Paar maanden terug. KLB mod verkiezingen.!!1!11quote:Op zondag 16 november 2008 12:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
oh, wanneer dan? ik zal wel een ban hebben gehad rond die tijd
Echt, wie dat verzint.quote:Op zondag 16 november 2008 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Met je sok zonder elastiek...
Ja, maar bah is ook weer zo iets, doe dan niet zo prettig, of tamelijk vervelend ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 12:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan moeilijk zeggen dat ik het fijn vind als dat niet zo is.
ZON?!quote:Op zondag 16 november 2008 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is Pink Floyd toch super muziek om bij mee te spelen.
Zelfs de zon begint te schijnen.
Faal.quote:Op zondag 16 november 2008 12:48 schreef Schatgraver het volgende:
Nee.quote:Op zondag 16 november 2008 12:48 schreef Fascination het volgende:
Oh IQM heb jij de huillach smiley bedacht?
Wiezo hedde jij in 2005 geregistreerd en hedde je nu pas 1000 posts?quote:Op zondag 16 november 2008 12:44 schreef padlarf het volgende:
Hier stopt die met schijnen![]()
GEEF MIJN ZON TERUG!
Check anders de fok! smilie wiki.quote:Op zondag 16 november 2008 12:48 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij wel hoor. Wie dan wel volgens jou?quote:
Omdat ik een faler benquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wiezo hedde jij in 2005 geregistreerd en hedde je nu pas 1000 posts?
Linkquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Check anders de fok! smilie wiki.
Weet ik nietquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wie dan wel volgens jou?
Helemaal geen faler had ik ook met m'n vorige account. Iets van zes jaar gedaan over 1000 postsquote:
Vorige account?quote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal geen faler had ik ook met m'n vorige account. Iets van zes jaar gedaan over 1000 posts.
Ah, gelukkig, een pak van mn hartquote:Op zondag 16 november 2008 12:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal geen faler had ik ook met m'n vorige account. Iets van zes jaar gedaan over 1000 posts.
Yes yes yes, roze-meisje jeweetquote:
dat is heul al wel langquote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes yes yes, roze-meisje jeweet.
Ik zit al sinds 2002 op fok![]()
.
Hoezo zijde ge geen roze-meisje meer?quote:Op zondag 16 november 2008 12:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes yes yes, roze-meisje jeweet.
Ik zit al sinds 2002 op fok![]()
.
Deze pagina is geblokkeerd tegen spam en tot ik de tijd heb om hem te fixen. Mail naar slarioux - at - fok.nl voor vragen en opmerkingen.quote:Op zondag 16 november 2008 12:55 schreef Fascination het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
Dit is 't enige wat ik kan vinden. Als hij zelf nou even reageert.
Vooral omdat ik roze-meisje een beetje kinderachtig vond klinken voor iemand van 21 en om symbolisch een nieuwe start te makenquote:Op zondag 16 november 2008 13:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoezo zijde ge geen roze-meisje meer?
Die huillach is van Bupatih, noob.quote:Op zondag 16 november 2008 12:48 schreef Fascination het volgende:
quote:
IQM = Bupatihquote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef wobble het volgende:
[..]
Die huillach is van Bupatih, noob.
Is juist kinky.quote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral omdat ik roze-meisje een beetje kinderachtig vond klinken voor iemand van 21 en om symbolisch een nieuwe start te maken![]()
.
Oh heb even gegoogled en IQM is inderdaad de bedenker van de huillach smiley, mm nu kijk ik wel anders tegen hem aan.
Inderdaad, dumbassquote:
aaaj doont want toe kloos maaj aajsquote:
Dat wil ik ook.quote:Op zondag 16 november 2008 13:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ooit kan ik alle nummers van Pink Floyd spelen.
quote:
Kut, dat was Devvie.quote:
Gitaar natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 13:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Speel je gitaar of een anders instrument?
Goedemorgen!quote:
Al lang/goed?quote:Op zondag 16 november 2008 13:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gitaar natuurlijk.![]()
[..]
Goedemorgen!
sackboy was boos, ik trachtte hem op te vrolijkenquote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kut, dat was Devvie.![]()
Ik was zo gewend dat Sackboy dat doet.![]()
Sorry Sackboy!![]()
Epic.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kut, dat was Devvie.![]()
Ik was zo gewend dat Sackboy dat doet.![]()
Sorry Sackboy!![]()
Nee.quote:
Wish You Were Here.quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar ik kan wel Wish You Were Here spelen.
Oh, jawel.quote:Op zondag 16 november 2008 12:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij kan ook geen compleet lege post maken zie ik.
Ik heb 3 paar schoenen. Dus het hele jaar door heb ik 4 schoenen minimaal gezet.quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef Devvie het volgende:
Wie heeft er trouwens gister zijn schoentje gezet?
Ik zet elke dag mijn schoenen neer. Dat staat netjes en opgeruimd!quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef Devvie het volgende:
Wie heeft er trouwens gister zijn schoentje gezet?
Jij kan ik het admin subforum ofzo.quote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Sneller posten lukt niet echt als FOK! zo traag is
Je was me voor.quote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 3 paar schoenen. Dus het hele jaar door heb ik 4 schoenen minimaal gezet.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wish You Were Here.![]()
![]()
Leer anders het ritme van Comfortably numb, eitje.![]()
Admin subforumquote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij kan ik het admin subforum ofzo.
Doe daar is klagen.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb overigens al in geen tijden een advertentiebord op een gebouw gezien van 3 meisjes.
Nou en.quote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Gupje het volgende:
Ik ben vandaag zo brak, zo brak, zo brak, zo brak was ik nooit
Ik heb ook koppijn.quote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Gupje het volgende:Ik ben vandaag zo brak, zo brak, zo brak, zo brak was ik nooit
Hoe kijk je nu dan tegen me aan?quote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef Fascination het volgende:
Oh heb even gegoogled en IQM is inderdaad de bedenker van de huillach smiley, mm nu kijk ik wel anders tegen hem aan.
Ik heb 'm gister aaf even snel geleerd via dat filmpje. Perfecte gozert is hij.quote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je was me voor.
[..]
Die ga ik oefenen.
LA LALALALALALA LALALALALALA LALALALALALAquote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Gupje het volgende:Ik ben vandaag zo brak, zo brak, zo brak, zo brak was ik nooit
quote:Op zondag 16 november 2008 13:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
LA LALALALALALA LALALALALALA LALALALALALA
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat mij alleen maar nog legendarischer en meer aanbiddelijk maakt.
Mag ik niet zeggen.quote:
Nouuu ik vind de huillach smiley werkelijk waar geniaal dus je bent iets in m'n achting gestegenquote:
Alsof ik niet genoeg andere geniale dingen heb gedaan.quote:Op zondag 16 november 2008 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nouuu ik vind de huillach smiley werkelijk waar geniaal dus je bent iets in m'n achting gestegen.
Niet veel hoor.
Hij praat ook zo sloom.quote:Op zondag 16 november 2008 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister aaf even snel geleerd via dat filmpje. Perfecte gozert is hij.
Soms ietwat traag omdat hij ipc les geeft aan complete gitaarnoobs. Maar hij is heel helder en duidelijk.![]()
[Cartman]Lame..[/Cartman].quote:Op zondag 16 november 2008 13:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen.
"Deel de toffe dingen des levens enkel met de toffe medemens en niet met het plebs. Zo is het hoe Hij het wil."
- Joh 4:27
HET IS GEEN VINDENquote:Op zondag 16 november 2008 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nouuu ik vind de huillach smiley werkelijk waar geniaal dus je bent iets in m'n achting gestegen.
Niet veel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
HET IS GEEN VINDEN
HET IS ZIJN
DE HUILLACH SMILEY IS WERKELIJK GENIAALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALL HAIL HUILLACHSMILE
![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben meer Monkey see monkey do.quote:Op zondag 16 november 2008 13:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij praat ook zo sloom.![]()
Maar ik vind het meestal wel fijn om het ook geschreven te zien, daarom mag m'n gitaarleraar ook altijd alles uitschrijven.
Zoalsquote:Op zondag 16 november 2008 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik niet genoeg andere geniale dingen heb gedaan.
Maar dankje.
Dat is wel een stuk makkelijker.quote:Op zondag 16 november 2008 13:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben meer Monkey see monkey do.
Sieg HAILquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13:37 post.quote:
Dat ook.quote:Op zondag 16 november 2008 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
Mother, do you think they'll drop the bomb?
Ooit in het bezit geweest van een permban.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:40 schreef padlarf het volgende:
Carriere maken voordat de bom valt
Werken aan mijn toekomst voordat de bom valt
Ik ren door mijn agenda voordat de bom valt
Veilig in het ziekenfonds voordat de bom valt
Klap op je kaakbot voordat de bom valt.quote:Op zondag 16 november 2008 13:40 schreef padlarf het volgende:
Ongelooflijk hoe Pink Floyd zulke goede nummers heeft gemaakt.quote:Op zondag 16 november 2008 13:41 schreef Zotheid het volgende:
So, so you think you can tell
Heaven from Hell,
Blue skys from pain.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klap op je kaakbot voordat de bom valt.
Mijn oh mijn oeh ik heb pijnquote:Op zondag 16 november 2008 13:40 schreef padlarf het volgende:
Liever niet!quote:Op zondag 16 november 2008 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een agressief ventje.
Hoe heerlijk die oude shit.quote:Op zondag 16 november 2008 13:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn oh mijn oeh ik heb pijn
O zo'n pijn tot over mijn oren smoorverliefd op jou
Keer op keer stort ik weer neer ik kan niet meer
Tot over mijn oren smoorverliefd op jou
is toch gezellig?quote:Op zondag 16 november 2008 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is dit hier voor lamlazerig sappel liefdes gedoe allemaal met jullie
Het is post oude meuk uurtje.quote:Op zondag 16 november 2008 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 13:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe Pink Floyd zulke goede nummers heeft gemaakt.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
1e keer gebatst waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 13:44 schreef Zotheid het volgende:
look, mummy. theres an airplane up in the sky.
![]()
[..]
Inderdaad.Ik heb nog speciale herinneringen aan dat nummer.
quote:
Ik heb al hoofdpijn, dus dankje vriendelijk.quote:
hihiquote:Op zondag 16 november 2008 13:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb al hoofdpijn, dus dankje vriendelijk.
Nee, dat was op Snow Patrol.quote:Op zondag 16 november 2008 13:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1e keer gebatst waarschijnlijk.
Dat is helemaal geen muziek.quote:
Welk nummer?!?!quote:Op zondag 16 november 2008 13:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat was op Snow Patrol.![]()
[..]
Dat is helemaal geen muziek.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Een permban, wat had je gedaanquote:Op zondag 16 november 2008 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ooit in het bezit geweest van een permban.
7 TTT's.
Aanbidding all over the place.
Met m'n gedicht in de Sp!ts.
Wulpse meisjes in m'n fobo.
Fobo met een van de meeste reacties erin. (En dat voor een man)
Een stoere avatar+sig+ondertitel, die jou zeker zou moeten aanspreken.
Geniale smileys bedacht als natuurlijk de huillach, maar ook [ afbeelding ], [ afbeelding ] en de op FOK! ingevoerde.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dat doe ik niet.
quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik ook!quote:Op zondag 16 november 2008 13:46 schreef Devvie het volgende:
So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
Cause I'm leavin' on a jet plane
Don't know when I'll be back again
Zo snel was ik ook niet klaar.quote:
quote:
Maak ze zelf in m'n privé fotostudioquote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
Sackboy, hoe kom jij steeds aan die plaatjes?Lurk je elke tienersite af?
![]()
Boem Dikkie!quote:Op zondag 16 november 2008 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
IQM heeft zo'n dikke lijst nodig om zichzelf te bewijzen.
Iemand neemt alleen de woorden Boem en Dikkie in zijn mond en diegene weet al dat er niemand meer baas is.
En je hosselt ze met snoep?quote:Op zondag 16 november 2008 13:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maak ze zelf in m'n privé fotostudio
quote:Op zondag 16 november 2008 13:50 schreef Zotheid het volgende:
Muziek is het mooie water is in deze cruel world.
Je mag heul geen albums downloaden!quote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]. Jewaidut
.
Ik wil zo'n album van u-ziq downloadenwat ik ook ga proberen te doen
.
Een complete cd tijdens je 1e keer. Sure..quote:Op zondag 16 november 2008 13:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die ken ik ook!![]()
[..]
Zo snel was ik ook niet klaar.1 nummer...
Op de Final Straw cd.
[..]
Muziek is het mooie water is in deze cruel world.
Kan ik allemaal spelen.quote:
Neuh, gewoon met grof geweld.quote:
"Coupletje en een refreintje"quote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een complete cd tijdens je 1e keer. Sure..
Met voorspel en al die onzin.quote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een complete cd tijdens je 1e keer. Sure..
Maar ze doen toch shirtjes uit. Waarmee bedreig je ze dan oh meester?quote:
ga je naar de meet?quote:Op zondag 16 november 2008 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan ik allemaal spelen.HAIL mij.
![]()
NET ALSOF JE DAT ZELF NIET DOETquote:Op zondag 16 november 2008 13:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je mag heul geen albums downloaden!
quote:
Ik heb geen Opa's meer.quote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Devvie het volgende:
JONGENS IK GA DOUCHEN EN NAAR MIJN JARIGE OPA
DOEIII:*:*:
O+O+
quote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou weet ik niet eens welk "Coupletje en refreintje" het was.
* Zotheid belt ex op.
OH, sorryquote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen Opa's meer.![]()
DAG HEUR!
quote:Op zondag 16 november 2008 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
NET ALSOF JE DAT ZELF NIET DOET.
GEFELICITEERD~!!!!11112EINS@%)*quote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Devvie het volgende:
JONGENS IK GA DOUCHEN EN NAAR MIJN JARIGE OPA
DOEIII: *
![]()
![]()
Niet waar.quote:Op zondag 16 november 2008 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Deed je goed. Je had er 1 die al eerder aangeduwd was dus.
wat moet hij daar over uitleggen dan? dat het een kankergoede auto is ofzo?quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien. M'n pa geeft diezelfde avond uitleg over de Subaru STI.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
OH, sorry![]()
je mag wel mee heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, hoor. Ik heb een toffe Opa.
Z'n lijf was alleen op.
0 topics op naam. 14.gif
Mag ik niet zeggen van m'n moeder.quote:Op zondag 16 november 2008 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een permban, wat had je gedaan?
Een gedicht in de spits, dat heb ik dan weer gemist. Jammer dat ik toendertijd niet zo actief op fok was, bijna alles gemist [ afbeelding ].
Heb ik gedaan.quote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Fascination het volgende:
Ik wil zo'n album van u-ziq downloadenwat ik ook ga proberen te doen
.
Hou jong?quote:Op zondag 16 november 2008 13:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik koop ook veel cd's hoor!
[..]
GEFELICITEERD~!!!!11112EINS@%)*
[..]
Niet waar.![]()
Ze was zelfs jonger.(Niet dat dat nou zoveel uitmaakt hede ten dage.)
Niks mis met seks met je ex.quote:
15.quote:
Wat denk jij slecht over mijquote:Op zondag 16 november 2008 13:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ze doen toch shirtjes uit. Waarmee bedreig je ze dan oh meester?
IQM maakt ene taalvaut!!!quote:Op zondag 16 november 2008 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.Naar aanleiding van jou youtube-linkje een tijdje terug.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
15.![]()
Ze wou eigenlijk wachten tot ze 16 was.
Heul niet, pure interesse.quote:Op zondag 16 november 2008 13:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat denk jij slecht over mij![]()
[..]
IQM maakt ene taalvaut!!!
okquote:
quote:
19 dus.quote:Op zondag 16 november 2008 13:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. Ik ben nu pas 20.
Ik was een paar jaar ouder.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
ok
nou, sterkte in dat superwrede subforum dan maar..Mja ik weet nog niet zeker of het ONZ gaat worden, even kijken waar een leuke SC isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ONZ heb je de homo SC, wat op zich wel een grappige reeks is
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Haten = verlaten jwz.quote:
Je gaat ons toch niet verlaten?quote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ik weet nog niet zeker of het ONZ gaat worden, even kijken waar een leuke SC is
hij vond het daar veul leukerderquote:
omgs.quote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haten = verlaten jwz.
Ik ben weggepest door Emimich.
quote:
Emimichquote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haten = verlaten jwz.
Typefout. Was ik dom geweest, dan was het inderdaad een taalfout.quote:Op zondag 16 november 2008 13:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat denk jij slecht over mij![]()
[..]
IQM maakt ene taalvaut!!!
hihi je zei homoquote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ik weet nog niet zeker of het ONZ gaat worden, even kijken waar een leuke SC is
Laat je mij hier alleen achter in de KLB SC?quote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haten = verlaten jwz.
Jawelquote:Op zondag 16 november 2008 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet verlaten?
Niet zeggen van je moeder, wat is dat voor uitgekauwde zinquote:Op zondag 16 november 2008 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen van m'n moeder.
En ja, je hebt zoveel toffe dingen gemist. Toen was FOK! ook nog gewoon tof.
[..]
Heb ik gedaan.Naar aanleiding van jouw youtube-linkje een tijdje terug.
Neen, ik laat je achter bij de rest van die kankernewbies die de SC verkrachtenquote:Op zondag 16 november 2008 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laat je mij hier alleen achter in de KLB SC?![]()
Beetje laat he?quote:Op zondag 16 november 2008 14:02 schreef Broekpaling het volgende:
Fipo6.
Ik hedde alle fipo's van het topic gemacht.![]()
![]()
Wat wil je, de helft van alle reacties in dit topic is van jou.quote:Op zondag 16 november 2008 14:02 schreef Broekpaling het volgende:
Fipo6.
Ik hedde alle fipo's van het topic gemacht.![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, ik laat je achter bij de rest van die kankernewbies die de SC verkrachten
Hoe romantischquote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus, het was op mijn verjaardag... Toen ik 17 werd.
Maar dat waren we niet van plan, we waren gewoon ontzettend geil.
Hmkay.quote:Op zondag 16 november 2008 14:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus, het was op mijn verjaardag... Toen ik 17 werd.
Maar dat waren we niet van plan, we waren gewoon ontzettend geil.
Dank je.quote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, ik laat je achter bij de rest van die kankernewbies die de SC verkrachten
Het is echt zo. Mijn mamma is lief en ik luister dan ook altijd braaf naar haar.quote:Op zondag 16 november 2008 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet zeggen van je moeder, wat is dat voor uitgekauwde zin.
Het klimaat is hier inderdaad wel veranderd ja.
Hahaha, ja ik heb smaak jwz.
Hoe zal hij geëindigd zijn? Zonder/met condoom in haar. Of op haar tetten/gezicht.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe zal hij geëindigd zijn? Zonder/met condoom in haar. Of op haar tetten/gezicht.
![]()
![]()
We waren eerst uit eten en daar was de spanning al bijna niet te houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seksen op Pink Floyd is dan ook geweldig. Vooral op Shine on You Crazy Diamond.quote:Op zondag 16 november 2008 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmkay.
Eigenlijk maakt Pink Floys maar 1 nummer per album. Het is 1 lang nummer.![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2008 14:07 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ga even het vrouwenvocht van me af wassen.
Emo.quote:Op zondag 16 november 2008 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik haat de slowchat.
En ik heb een hekel aan typen.
Ik haat mensen die klonen.
En ik heb schijt aan al die typetjes.
Ik heb een tyfus hekel aan iedereen.
En iedereen vast ook aan mijn persoon fakt.
Dat is de reden waarom vanaf vandaag.
Boem-Dikkie de kroon pakt!
quote:Op zondag 16 november 2008 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We waren eerst uit eten en daar was de spanning al bijna niet te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je zo een half uur bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Seksen op Pink Floyd is dan ook geweldig. Vooral op Shine on You Crazy Diamond.
0 topics op naam. 14.gif
Bijna goed, Team America, jeweettquote:Op zondag 16 november 2008 14:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Devvie, is jouw ava van de Thunderbords ofzo?
Zelfde makers als Thunderbirds ja... Team America.quote:Op zondag 16 november 2008 14:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Devvie, is jouw ava van de Thunderbords ofzo?
Nooit gezien.quote:Op zondag 16 november 2008 14:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zelfde makers als Thunderbirds ja... Team America.
En daar dan een cd van Snow Patrol achter als je nog ligt te knuffelen.quote:
NEE.quote:Op zondag 16 november 2008 14:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
BOH BROEKPALING
DAAR HEB JE NIET VAN TERUG HE!!!
Ja.quote:
Die film is geweldig.quote:
Nofi tegen Emimich, ik weet best dat hij dat ook niet opzettelijk doet.quote:Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Snow PatrolGodver de klere jullie zijn echt een stel homo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |