quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
gz!quote:
Nee, mijn puber.quote:
WAAAAAHHHquote:Op zondag 16 november 2008 02:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
Nee, mijn puber.
Moest ffe sms-en
Hahaha
Groetjes pik
Kijk,quote:
Zeker niet om 3 uur 's nachts.quote:Op zondag 16 november 2008 02:56 schreef Emimich het volgende:
Ik heb het niet zo op allochtonen.
psvquote:Op zondag 16 november 2008 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
JULLIE HEBBUH GEEN LEVUH JEWEETTOGHHH!!11
Mwoah...quote:Op zondag 16 november 2008 02:56 schreef Cyberzone het volgende:
HET LEEFT!
Je capslock staat aan.quote:Op zondag 16 november 2008 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
JULLIE HEBBUH GEEN LEVUH JEWEETTOGHHH!!11
Mijn broertje:quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef Biels het volgende:
Aan de ene kant mis ik mezelf, aan de andere kant ben ik er erg blij om dat ik er niet in sta.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef Emimich het volgende:
De kaste bespotten terwijl je in 2 staat. Loeder!
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef Biels het volgende:
Even overheen gelezen
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:57 schreef Biels het volgende:
Ik denk dat het in de kaste staan toch wel leuker is dan er niet in staan, bij nader inzien.
Ergens in de hoek.quote:Op zondag 16 november 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar staat die kaste nou precies?
Heel toevallig wellicht in mijn sign..?quote:Op zondag 16 november 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar staat die kaste nou precies?
Heel stiekem geniet jij ook van je positie als twee-na-beste mod!quote:Op zondag 16 november 2008 03:04 schreef The_Terminator het volgende:
Ergens in de hoek.
Ik ben Cyberzone.quote:Op zondag 16 november 2008 03:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog erger. Wie ben je en wat kom je hier eigenlijk doen?
hihi ik heb een inloopkastquote:Op zondag 16 november 2008 03:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog erger. Wie ben je en wat kom je hier eigenlijk doen?
Ah.quote:Op zondag 16 november 2008 03:07 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ben Cyberzone.ben een nachtbaggeraar.
En ik sta ook in de OP.
Maar ben nog wel een newbie
quote:Op zondag 16 november 2008 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heel stiekem geniet jij ook van je positie als twee-na-beste mod!
paar dagenquote:Op zondag 16 november 2008 03:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah.
Nou, om eerlijk te zijn zie ik je pas een paar dagen posten maar hou deze activiteit aan en wellicht is er voor jouw een plaatsje ingeruimd in de nieuwe KLB-kaste die uit zal komen in december.
Dat heeft het altijd al gedaan.quote:Op zondag 16 november 2008 03:10 schreef Emimich het volgende:
http://www.google.nl/search?q=kaste&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
KLB schrijft geschiedenis!
Hij heeft nu je IP. Hij gaat je nu stalken en vernederen zoals Bassie dat deed bij Adriaan.quote:
Dat is dus het mooie van die hele kaste, het is een groot politiek spel geworden, tot en met slijmpm's aan toe!quote:Op zondag 16 november 2008 03:15 schreef Devvie het volgende:
Ik verwacht in de nieuwe kaste toch minimaal bij Plebejers met potentie te staan
Het begint met ambitie.quote:Op zondag 16 november 2008 03:16 schreef Biogarde het volgende:
Hij heeft nu je IP. Hij gaat je nu stalken en vernederen zoals Bassie dat deed bij Adriaan.
Mocht zo je PC de melding geven; AHAHAHAHAHAHA, IK BEN HET JE PC EN NIET JE MOEDER, dan is het Termie.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 03:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie van die hele kaste, het is een groot politiek spel geworden, tot en met slijmpm's aan toe!
O jaquote:Op zondag 16 november 2008 03:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heel toevallig wellicht in mijn sign..?
Hoe kom je eigenlijk op het idee om zo'n kaste te maken?quote:Op zondag 16 november 2008 03:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie van die hele kaste, het is een groot politiek spel geworden, tot en met slijmpm's aan toe!
Sterkte gast! Een hernia is behoorlijk kut. M'n pa is er 2 weken geleden voor de 3e keer aan geopereerd, dat is niet leuk. Succes!quote:Op zondag 16 november 2008 01:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
joah, herniamaar ik heb niet echt het idee dat het geholpen heeft.. er zijn dagen dat alles goed gaan maar vandaag en gister zo goed als niet kunnen lopen
en LBP is heul wel leuk
quote:Op zondag 16 november 2008 03:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mocht zo je PC de melding geven; AHAHAHAHAHAHA, IK BEN HET JE PC EN NIET JE MOEDER, dan is het Termie.
Onze DJ heeft het opgezet, maar die kon geen nieuwe meer posten omdat hij mod geworden was. Daarom heeft hij het stokje aan mij overgegeven!quote:Op zondag 16 november 2008 03:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe kom je eigenlijk op het idee om zo'n kaste te maken?
Of is het idee niet van jou?
Tsjah, lastig geval, hij behoort natuurlijk wel tot de all-time legends van KLB.quote:Op zondag 16 november 2008 03:22 schreef Devvie het volgende:
de ananas gaat zeker wel dalen in de volgende kaste.. aangezien hij tot kerst niet kan baggeren![]()
De_boswachter kan toch nog dingen goed doen.quote:Op zondag 16 november 2008 03:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Onze DJ heeft het opgezet, maar die kon geen nieuwe meer posten omdat hij mod geworden was. Daarom heeft hij het stokje aan mij overgegeven!
Schijnbaar wel.quote:Op zondag 16 november 2008 03:25 schreef Zotheid het volgende:
De_boswachter kan toch nog dingen goed doen.
Tja, ik heb dr ook 9maanden mee gelopen voordat het erkent werd dat ik een hernia had (omdat ik nog zo jong ben) Mijn klachten hadden bij 5verschillende mensen elke keer een andere oorzaak. Uiteindelijk na meer dan een jaar eindelijk geopereerd en nu dus in die herstelperiode, hopen maar dat alle pijn wegtrekt en weer normaal gaat werken..quote:Op zondag 16 november 2008 03:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sterkte gast! Een hernia is behoorlijk kut. M'n pa is er 2 weken geleden voor de 3e keer aan geopereerd, dat is niet leuk. Succes!
Ik ben zelf toch nog maar even uitgeweest en ik heb veel te veel geld in zo'n korte tijd uitgegeven.Na 2 uur toch maar naar huis gegaan omdat het niet ging met m'n poot.
Maar daar zul je vast wel een passende oplossing voor bedenken..quote:Op zondag 16 november 2008 03:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, lastig geval, hij behoort natuurlijk wel tot de all-time legends van KLB.
Of zoals ik zou zeggen:quote:Op zondag 16 november 2008 03:31 schreef Cyberzone het volgende:
Wat een drukte hier opeens weer! i love it
Tja, hernia is toch iets meer voor de 'oudere'. Sterkte in elk geval! Hoe vaak moet je nou nog ter controle terug komen?quote:Op zondag 16 november 2008 03:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tja, ik heb dr ook 9maanden mee gelopen voordat het erkent werd dat ik een hernia had (omdat ik nog zo jong ben) Mijn klachten hadden bij 5verschillende mensen elke keer een andere oorzaak. Uiteindelijk na meer dan een jaar eindelijk geopereerd en nu dus in die herstelperiode, hopen maar dat alle pijn wegtrekt en weer normaal gaat werken..
Uiteraard.quote:Op zondag 16 november 2008 03:31 schreef Devvie het volgende:
Maar daar zul je vast wel een passende oplossing voor bedenken..
Loop nu 2keer per week bij een fysio en half december moet ik terugkomen voor een controle..quote:Op zondag 16 november 2008 03:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja, hernia is toch iets meer voor de 'oudere'. Sterkte in elk geval! Hoe vaak moet je nou nog ter controle terug komen?
Ja en nee. Het is gemixed met honing. Dus het smaakt wat lekkerderquote:Op zondag 16 november 2008 03:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
is dat niet gewoon red bull/bulit/etc?
Waar kan ik het kopen?quote:Op zondag 16 november 2008 03:36 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is gemixed met honing. Dus het smaakt wat lekkerder
Reguliere supermarkten, tankstations, etc.quote:
Ik begin dit jaar een aantal maanden een paar keer per week naar de fysio geweest maar ik vond dat zelf niet zo erg, maar dat zou elk wel kunnen komen door m'n therapeut.quote:Op zondag 16 november 2008 03:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Loop nu 2keer per week bij een fysio en half december moet ik terugkomen voor een controle..
Hihi mijne is ook een dame van 23 welke afgelopen jaar afgestudeerd isquote:Op zondag 16 november 2008 03:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik begin dit jaar een aantal maanden een paar keer per week naar de fysio geweest maar ik vond dat zelf niet zo erg, maar dat zou elk wel kunnen komen door m'n therapeut.![]()
Tot wanneer moet je het nou rustig aan doen? Half december ook?
quote:Op zondag 16 november 2008 03:44 schreef jordeeeh het volgende:
I sense a lot of tumors in this topic.
Oh noesquote:Op zondag 16 november 2008 03:45 schreef Emimich het volgende:
Wees maar niet bang, de kaste is al besproken in dit topic!
Mag je wel autorijden? Of heb je nog geen auto?quote:Op zondag 16 november 2008 03:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hihi mijne is ook een dame van 23 welke afgelopen jaar afgestudeerd is![]()
Ik heb geen idee tot wanneer ik rustig aan moet doen eigenlijkkan zo goed als alles maar moet wel oppassen met bukken/tillen/gekke bewegingen maken uiteraard..
Ben een week voor die operatie vrijwillig weggegaan/ontslagen bij mijn werk (nadat ik wel 6maanden 100%doorbetaald ben) dus moet eigenlijk maar eens iets nieuws gaan zoeken.. iemand suggesties?
wtf doe je in ONZ, faalhaas?quote:Op zondag 16 november 2008 03:49 schreef Emimich het volgende:
Ik heb versterking nodig in ONZ, KLB wordt afgezeken!
Desalniettemin blijft het daar een precaire situatie. Back-up nodig dus.quote:Op zondag 16 november 2008 03:50 schreef Emimich het volgende:
Eigenlijk best een goede vraag.
Parasiet!quote:Op zondag 16 november 2008 03:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag je wel autorijden? Of heb je nog geen auto?![]()
Zonde dat je bij je werk bent weggegaan, je had nog zeker 6 maanden kunnen vangen.
Dit is nu ook mijn grootste voordeel, ik word de komende weken weer gewoon doorbetaald terwijl ik eigenlijk geen tijd heb om te werken.
Voor hoeveel euri?quote:Op zondag 16 november 2008 03:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Reguliere supermarkten, tankstations, etc.
Waaro?quote:Op zondag 16 november 2008 03:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Desalniettemin blijft het daar een precaire situatie. Back-up nodig dus.
Hiero:quote:Op zondag 16 november 2008 03:51 schreef Cyberzone het volgende:
Waaro?
Bij de AH To Go was een 2-pack 3.75quote:
Ja, jos is 24/7 te benaderen via een link... falerquote:
Geen alternatief dus.quote:Op zondag 16 november 2008 03:51 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Bij de AH To Go was een 2-pack 3.75
Mag autorijden ja, in pappie zn autoquote:Op zondag 16 november 2008 03:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag je wel autorijden? Of heb je nog geen auto?![]()
Zonde dat je bij je werk bent weggegaan, je had nog zeker 6 maanden kunnen vangen.
Dit is nu ook mijn grootste voordeel, ik word de komende weken weer gewoon doorbetaald terwijl ik eigenlijk geen tijd heb om te werken.
Eigenlijk zou er een camera op Jos geplaatst moeten worden zodat wij dmv een live-stream van zijn leven zouden kunnen genieten!quote:Op zondag 16 november 2008 03:52 schreef jordeeeh het volgende:
Ja, jos is 24/7 te benaderen via een link... faler
Welkom en mooi.quote:Op zondag 16 november 2008 03:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik ben terug.
Ga je gang...quote:Op zondag 16 november 2008 03:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een camera op Jos geplaatst moeten worden zodat wij dmv een live-stream van zijn leven zouden kunnen genieten!
HAAAAAYYYquote:
Heul veul modjes daar...quote:Op zondag 16 november 2008 03:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Welkom en mooi.
Nu even naar ONZ om KLB te verdedigen aub.
Ben d'r alquote:Op zondag 16 november 2008 03:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Welkom en mooi.
Nu even naar ONZ om KLB te verdedigen aub.
Dan wordt Stevens ontslagen.quote:
3x op rij verliezen (ik tel AZ-uit alvast even als een nederlaag) dan breekt de pleuris zeker uitquote:
quote:
Dan staan jullie wel 7 punten los alquote:Op zondag 16 november 2008 03:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
3x op rij verliezen (ik tel AZ-uit alvast even als een nederlaag) dan breekt de pleuris zeker uit
Het uitzendbureau waar ik voor werk heeft genoeg winst gemaakt op mij.quote:
Dan heb je nog "geluk"... Met mijn voet kan ik geen autorijden en met de hernia van m'n pa mag hij ook niet autorijden.... Ik mag dus zelf de was naar m'n pa brengen.quote:Op zondag 16 november 2008 03:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mag autorijden ja, in pappie zn autoZelf geen behoefte aan een auto nu want heb OV enzulks
Het viel tegen..quote:Op zondag 16 november 2008 04:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan staan jullie wel 7 punten los al![]()
Ach, je weet nooit hoe het gaat
Vanavond nog wat gedaan, Emi?
Púre kwaliteit!quote:Op zondag 16 november 2008 03:45 schreef Biogarde het volgende:
Dat komt door de aftrek van belastingen. Negers zijn doorgaans zwartwerkers en zijn eigen baas. Je hebt ook hele luie negers. Deze negers doen op een dag niets anders dan het eten van kip en meloen. Deze negers noem je ook wel; luie negers of zoals ze dat in Brabant zeggen; zwart'n.
Deze negers hebben dus geen baas maar zijn het wel. Enkel omdat ze zich vergezellen met gehosselde meisjes en een goedmaak blanke.
Uiteraard, jeweetzelluf.quote:Op zondag 16 november 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
Maar jullie hebben jezelf ook goed vermaakt deze avond zo te zien
quote:Op zondag 16 november 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2008 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
Hoe kan een 1 in 's hemelsnaam een 4 tegen komen?quote:Op zondag 16 november 2008 04:07 schreef jordeeeh het volgende:
Ik kwam Jos tegen tijdens het uitgaan.
Raak me aan.
Mag ik vandaag overslaan?quote:Op zondag 16 november 2008 04:07 schreef jordeeeh het volgende:
Ik kwam Jos tegen tijdens het uitgaan.
Raak me aan.
Let op die volgorde hè.quote:Op zondag 16 november 2008 04:08 schreef Emimich het volgende:
Hoe kan een 1 in 's hemelsnaam een 4 tegen komen?
Oh jah, dat was ik aan het doenquote:
Omdat irl niemand cared om die kankerkaste van jouquote:Op zondag 16 november 2008 04:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe kan een 1 in 's hemelsnaam een 4 tegen komen?
quote:Op zondag 16 november 2008 04:11 schreef jordeeeh het volgende:
Omdat irl niemand cared om die kankerkaste van jou
quote:Op zondag 16 november 2008 04:21 schreef jordeeeh het volgende:
Nou Bio.. als je naar de meet komt, dan krijg je ook van mij deze door je billenspleet:
[ afbeelding ]
Krijg k buikpijn vanquote:Op zondag 16 november 2008 04:26 schreef Devvie het volgende:
[..]beter zet ik de frituurpan nog aan
Overname was succesvol!quote:Op zondag 16 november 2008 04:24 schreef Cyberzone het volgende:
Volgens mij is ONZ-bashing voorbij. Stelletje Paupers Daaro.
ergens in het ban-meld topic?quote:Op zondag 16 november 2008 04:28 schreef Emimich het volgende:
Waar zou ik geweest zijn zonder mijn KLB-SC-kaste-bazen?
Ik sta nog steeds op 0 notesquote:
Verrader nog welquote:Op zondag 16 november 2008 04:32 schreef Emimich het volgende:
Het feest gaat nog gewoon door, zelfs met onze verrader Jordeeeeeeeeeeeeeeeh erbij!
Trouwens eh.. nu ik toch de verrader ben van KLB.. mag ik dan ONZ'ers via de achteringang naar binnen laten?quote:
Verraders worden nergens vertrouwd?quote:Op zondag 16 november 2008 04:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Trouwens eh.. nu ik toch de verrader ben van KLB.. mag ik dan ONZ'ers via de achteringang naar binnen laten?
ga slapen danquote:Op zondag 16 november 2008 04:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, zo hemels is het hier anders niet meer
Nouja, in ONZ zitten ondertussen meer toffe users dan in KLB.. Misschien dat ik op deze manier toch nog een wit voetje kan halen bij een ONZ mod... voor t geval dat het hier helemaal verkeerd gaatquote:Op zondag 16 november 2008 04:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verraders worden nergens vertrouwd?.
Geen backdoor madness aub!quote:Op zondag 16 november 2008 04:38 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens eh.. nu ik toch de verrader ben van KLB.. mag ik dan ONZ'ers via de achteringang naar binnen laten?
Tiswah.quote:Op zondag 16 november 2008 04:41 schreef jordeeeh het volgende:
Nouja, in ONZ zitten ondertussen meer toffe users dan in KLB.. Misschien dat ik op deze manier toch nog een wit voetje kan halen bij een ONZ mod... voor t geval dat het hier helemaal verkeerd gaat
Noujaheuhstjaa... Ik noteer je nick maar even, euh stjaa...quote:Op zondag 16 november 2008 04:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, in ONZ zitten ondertussen meer toffe users dan in KLB.. Misschien dat ik op deze manier toch nog een wit voetje kan halen bij een ONZ mod... voor t geval dat het hier helemaal verkeerd gaat
quote:Op zondag 16 november 2008 04:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noujaheuhstjaa... Ik noteer je nick maar even, euh stjaa....
You're talking jibberish for me...quote:Op zondag 16 november 2008 04:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik sta al hoger in de aankomende kaste dan jij
Whehehequote:Op zondag 16 november 2008 04:43 schreef Devvie het volgende:
ik sta al hoger in de aankomende kaste dan jij
Je baasheidsfactor valt tegen.quote:Op zondag 16 november 2008 04:44 schreef jordeeeh het volgende:
You're talking jibberish for me...
Heeft iemand een vertaler?
quote:Op zondag 16 november 2008 04:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
You're talking jibberish for me...
Heeft iemand een vertaler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wajoow, en daar kom je nu pas achter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op zondag 16 november 2008 04:45 schreef Devvie het volgende:
[..]Nee sorry, ik begrijp er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
ik ook nietquote:Op zondag 16 november 2008 04:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee sorry, ik begrijp er niks van.
Stomme vragen bestonden toch niet?quote:Op zondag 16 november 2008 04:51 schreef Emimich het volgende:
De kaste is nu ook al verbannen uit ONZ. We hebben een zondebok nodig. Heeft iemand bezwaren tegen Jordeeeh als black sheep?
Ik niet.quote:Op zondag 16 november 2008 04:51 schreef Emimich het volgende:
De kaste is nu ook al verbannen uit ONZ. We hebben een zondebok nodig. Heeft iemand bezwaren tegen Jordeeeh als black sheep?
Je gaat ons vrijwillig verlaten voor ONZ?quote:
Is niet eens zo'n heel verkeerd ideequote:Op zondag 16 november 2008 04:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je gaat ons vrijwillig verlaten voor ONZ?
Van onze Mods blijf je afquote:Op zondag 16 november 2008 04:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is niet eens zo'n heel verkeerd idee
Mag ik ook een mod meenemen?
Van de ONZ mods blijf ik inderdaad af, ik vroeg ook naar de KLB mods.quote:
....quote:Op zondag 16 november 2008 04:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Van de ONZ mods blijf ik inderdaad af, ik vroeg ook naar de KLB mods.
Wie zou je in je rugzakje mee willen nemen?quote:Op zondag 16 november 2008 04:56 schreef jordeeeh het volgende:
Van de ONZ mods blijf ik inderdaad af, ik vroeg ook naar de KLB mods.
Biogarde lijkt me wel oke.quote:Op zondag 16 november 2008 04:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie zou je in je rugzakje mee willen nemen?
Biogarde is en blijft en KLB-er...quote:
Heb ik t tegen jou, faalhaas?quote:Op zondag 16 november 2008 05:04 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Biogarde is en blijft en KLB-er...
Faalhaas?quote:
Hee, faalhaas!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 05:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
Hee, faalhaas!
Jij ook nog hier?
Wat grappig.
Lol
En wie de fuck ben jij?quote:Op zondag 16 november 2008 05:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
Hee, faalhaas!
Jij ook nog hier?
Wat grappig.
Lol
Orly?quote:Op zondag 16 november 2008 05:10 schreef Emimich het volgende:
Ik moet us Jordyke toch een keer gelijk geven, deels ben ik toch wel een verrader!
Jij kippetje uit de kast,quote:
Hij is een echte faalhaasquote:
Ja.. dat raakt me.quote:Op zondag 16 november 2008 05:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
Jij kippetje uit de kast,
hahaha,
we zijn elkaar al eens tegengekomen.
Maakt niet uit.
Ben gewoon Michel.
En mijn bed is niet in een kast.
pam pam pam
hahaha zou etquote:Op zondag 16 november 2008 05:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik denk dat het dagdag is..
ik weet het eigenlijk wel zeker
Dank je,quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 05:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
Dank je,
niet wederzijds,
ben ook gestopt met wit vlees
Cheers
Dit is het gevoel nu:quote:
Ietwat verlaat, maar toch, die komt niet levend uit KLB. No way dat men deze kwaliteit vrijwillig verloren gegaan laat worden.quote:Op zondag 16 november 2008 05:03 schreef jordeeeh het volgende:
Biogarde lijkt me wel oke.
Nouja, ik vertrouw dan ook op de huidige ONZ mods. Volgens mij doen zij hun werk wel redelijk goed.quote:Op zondag 16 november 2008 05:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ietwat verlaat, maar toch, die komt niet levend uit KLB. No way dat men deze kwaliteit vrijwillig verloren gegaan laat worden.
Ach ja, in zulks een forum kan dan ook weinig fout gaan.quote:Op zondag 16 november 2008 05:21 schreef jordeeeh het volgende:
Nouja, ik vertrouw dan ook op de huidige ONZ mods. Volgens mij doen zij hun werk wel redelijk goed.
Voor mij wel hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 05:21 schreef Devvie het volgende:
Heeft het nog wel zin om te gaan slapen?
Ja, toch wel.quote:Op zondag 16 november 2008 05:21 schreef Devvie het volgende:
Heeft het nog wel zin om te gaan slapen?
Geen idee, ik ga er vanuit dat het in t algemeen was..quote:
oh, oke!quote:Op zondag 16 november 2008 05:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga er vanuit dat het in t algemeen was..
Zo voelt het ook.quote:Op zondag 16 november 2008 05:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die jongen wordt hier gewoon weggepest!
Slaapsequote:Op zondag 16 november 2008 05:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
oh, oke!
nou weltrusten dan in dat geval!!
door een n00b nota bene!quote:Op zondag 16 november 2008 05:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die jongen wordt hier gewoon weggepest!
Zulks een eerlijke opmerking ontroert me!quote:Op zondag 16 november 2008 05:24 schreef jordeeeh het volgende:
Zo voelt het ook.
Gelukkig ben jij niet eerder geregistreerd dan mij.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 05:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Enerzijds heb je gelijk, maar anderzijds heb je potentie.
Ik zou er trots op zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 05:33 schreef Emimich het volgende:
Zelfs als ik vandaag overdag niet meer post zal ik waarschijnlijk in de dagcijfers komen!
Wees maar niet bang!quote:Op zondag 16 november 2008 05:34 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zou er trots op zijn.
Vanwaar dat vraagteken?quote:Op zondag 16 november 2008 05:39 schreef jordeeeh het volgende:
Ben ik ook niet..
Omdat ik niet bepaald begrijp waar ik bang voor zou moeten zijn.quote:
Dat zulks een feit mijn hart niet sneller zou laten kloppen.quote:Op zondag 16 november 2008 05:41 schreef jordeeeh het volgende:
Omdat ik niet bepaald begrijp waar ik bang voor zou moeten zijn.
neen, 5quote:Op zondag 16 november 2008 11:04 schreef msnk het volgende:
#411 al?
Slapen jullie maar twee uurtjes ofzo.
Veel plezierquote:Op zondag 16 november 2008 11:11 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga trouwens naar Ajax-psv nu.
Tot vanavond!
nee we draaien ploegen diensten , we moeten toch eens die users van gc voorbijquote:Op zondag 16 november 2008 11:04 schreef msnk het volgende:
#411 al?
Slapen jullie maar twee uurtjes ofzo.
ze gebruiken de 2x de helft nummering?quote:Op zondag 16 november 2008 11:37 schreef postmortum het volgende:
volgens mij gebruiken ze de foute nummering
zoiets , maar wie ben jij nu weer?quote:Op zondag 16 november 2008 11:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
ze gebruiken de 2x de helft nummering?
Ik ben de beste binnenkomer in de kaste van de maand decemberquote:Op zondag 16 november 2008 11:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
zoiets , maar wie ben jij nu weer?
bestaan de kastes nog dan ?quote:Op zondag 16 november 2008 12:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben de beste binnenkomer in de kaste van de maand december
Alleen wat slappe aftreksels.quote:
+1quote:Op zondag 16 november 2008 12:15 schreef Sackboy het volgende:
Als we het toch nooit raden hoeven we ook geen poging te wagen.
een saab , want dat is omgekeerd baasquote:Op zondag 16 november 2008 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
Jullie raden nooit welk merk auto.
Kankerfaal.quote:
I wish...quote:Op zondag 16 november 2008 12:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
een saab , want dat is omgekeerd baas
Opel, volkswagen.. wat maakt het uit...quote:Op zondag 16 november 2008 12:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kankerfaal.
VOLKSWAGEN, WEETJEWEL, JE KAN OOK IN DIE RECLAME ZIEN HOEVEEL ACHTERLIJKE IDIOTEN ER AL LES IN HEBBEN GEHAD
So true.quote:Op zondag 16 november 2008 12:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Opel, volkswagen.. wat maakt het uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |