quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
gz!quote:
Nee, mijn puber.quote:
WAAAAAHHHquote:Op zondag 16 november 2008 02:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
Nee, mijn puber.
Moest ffe sms-en
Hahaha
Groetjes pik
Kijk,quote:
Zeker niet om 3 uur 's nachts.quote:Op zondag 16 november 2008 02:56 schreef Emimich het volgende:
Ik heb het niet zo op allochtonen.
psvquote:Op zondag 16 november 2008 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
JULLIE HEBBUH GEEN LEVUH JEWEETTOGHHH!!11
Mwoah...quote:Op zondag 16 november 2008 02:56 schreef Cyberzone het volgende:
HET LEEFT!
Je capslock staat aan.quote:Op zondag 16 november 2008 02:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
JULLIE HEBBUH GEEN LEVUH JEWEETTOGHHH!!11
Mijn broertje:quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef Biels het volgende:
Aan de ene kant mis ik mezelf, aan de andere kant ben ik er erg blij om dat ik er niet in sta.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef Emimich het volgende:
De kaste bespotten terwijl je in 2 staat. Loeder!
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:56 schreef Biels het volgende:
Even overheen gelezen
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:57 schreef Biels het volgende:
Ik denk dat het in de kaste staan toch wel leuker is dan er niet in staan, bij nader inzien.
Ergens in de hoek.quote:Op zondag 16 november 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar staat die kaste nou precies?
Heel toevallig wellicht in mijn sign..?quote:Op zondag 16 november 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar staat die kaste nou precies?
Heel stiekem geniet jij ook van je positie als twee-na-beste mod!quote:Op zondag 16 november 2008 03:04 schreef The_Terminator het volgende:
Ergens in de hoek.
Ik ben Cyberzone.quote:Op zondag 16 november 2008 03:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog erger. Wie ben je en wat kom je hier eigenlijk doen?
hihi ik heb een inloopkastquote:Op zondag 16 november 2008 03:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat nog erger. Wie ben je en wat kom je hier eigenlijk doen?
Ah.quote:Op zondag 16 november 2008 03:07 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ben Cyberzone.ben een nachtbaggeraar.
En ik sta ook in de OP.
Maar ben nog wel een newbie
quote:Op zondag 16 november 2008 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heel stiekem geniet jij ook van je positie als twee-na-beste mod!
paar dagenquote:Op zondag 16 november 2008 03:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah.
Nou, om eerlijk te zijn zie ik je pas een paar dagen posten maar hou deze activiteit aan en wellicht is er voor jouw een plaatsje ingeruimd in de nieuwe KLB-kaste die uit zal komen in december.
Dat heeft het altijd al gedaan.quote:Op zondag 16 november 2008 03:10 schreef Emimich het volgende:
http://www.google.nl/search?q=kaste&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
KLB schrijft geschiedenis!
Hij heeft nu je IP. Hij gaat je nu stalken en vernederen zoals Bassie dat deed bij Adriaan.quote:
Dat is dus het mooie van die hele kaste, het is een groot politiek spel geworden, tot en met slijmpm's aan toe!quote:Op zondag 16 november 2008 03:15 schreef Devvie het volgende:
Ik verwacht in de nieuwe kaste toch minimaal bij Plebejers met potentie te staan
Het begint met ambitie.quote:Op zondag 16 november 2008 03:16 schreef Biogarde het volgende:
Hij heeft nu je IP. Hij gaat je nu stalken en vernederen zoals Bassie dat deed bij Adriaan.
Mocht zo je PC de melding geven; AHAHAHAHAHAHA, IK BEN HET JE PC EN NIET JE MOEDER, dan is het Termie.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 03:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie van die hele kaste, het is een groot politiek spel geworden, tot en met slijmpm's aan toe!
O jaquote:Op zondag 16 november 2008 03:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heel toevallig wellicht in mijn sign..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |