Helemaal nietquote:
Boeiend.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:44 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Helemaal nietKosten Koper, noem maar op. Allemaal tenten voor 21+.
Wat voor luchtje heb je?
Waar is m'n testerquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Boeiend.
Tommy Hilfiger
Hij is lekker
Gister kregen
YO JORDYquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:44 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Was het leuk?Wat vonden jullie van m'n raadseltje?
het was leuk as alwayas. en ik verklapte stiekem t antwoord aan hemquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:44 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Was het leuk?Wat vonden jullie van m'n raadseltje?
Ja 3-0quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:51 schreef ericajax het volgende:
[..]
YO JORDY
heb je vandaag gewonnen?![]()
Ben je donderdag nog in Monza/Filemon/Beurs?
Je kende hem alquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
het was leuk as alwayas. en ik verklapte stiekem t antwoord aan hem
hihi jaquote:
Zegt dat veel over de avond?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi ja![]()
maar t was wel de sfeer maker van de avond
Wat liefquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb 'm van Kel gehad, heb hem dit keer niet zelf gekocht.
Ik heb van de rest van de familie gewoon geld gehad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:17 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Wat liefWat heb je nog meer gehad?
Dus Kel heeft m'n tester
helemaal niets, want ik heb héééerlijk geslapenquote:
Zo te horen kwam ik weer in je droompjes voor!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
helemaal niets, want ik heb héééerlijk geslapen
als jij die leuke buitenlandse jongen was, met al die poesjesquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zo te horen kwam ik weer in je droompjes voor!
Ik was verkleed!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
als jij die leuke buitenlandse jongen was, met al die poesjes
dat verpest het welquote:
Ok held!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:07 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Ja 3-0En ik speelde als een beest.
Ja waarschijnlijk Beurs. Ik ga sowieso de stad in maar weet nog niet zeker waar
die waren ook échtquote:
Rotterdam 0505quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:28 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ok held!
Ik denk Filemon
Nu party tot morgenochtend 10 uur en erna naar Ajax (he waar ken ik zo'n zaterdag>zondag van)
Later.
nee. jij presteerde nietquote:
Nee nog niet. Wat doe ik eraan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb van de rest van de familie gewoon geld gehad.
En van mn ouders rijles
Btw,
Is dat probleem met opstarten al weg?
Le grand big mac du village!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:42 schreef Blaxje het volgende:
HALLO
ik heb heerlijk geslapen ja.quote:
Wereldreiziger!quote:
Jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Le grand big mac du village!Over een week zitten we in de trein
Hejquote:
renate wie?quote:Op zondag 16 november 2008 10:52 schreef Lauriette91 het volgende:
Omg, Hyman woont in Ermelo.
Ken je Renate?
Kleine kansquote:Op zondag 16 november 2008 10:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
wie?
Ermelo is niet zo groot, dus mss ken ik dr wel
neequote:Op zondag 16 november 2008 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kleine kansZe heet Mien en heeft grijswit haar en lacht heel pieperig, als een muis
![]()
Even groot gat, zeg ik.quote:Op zondag 16 november 2008 @ 11:05 schreef Hyman het volgende:
Vroomshoop
Inwoners (2005) 9091
Ermelo
Inwoners 26.311 (30 juni 2008)
ehm nee
Gelukkig maar, anders werd het engquote:
Je kent ook geen 25 000 mensen.quote:Op zondag 16 november 2008 @ 11:25 schreef Hyman het volgende:
nee, komt me niet bekend voor.
Alleen zij jou niet.quote:
Onder welk segment van de bevolking?quote:
Ik ben Heimen, en ik kan heel goed rijmen.quote:Op zondag 16 november 2008 11:43 schreef Liefste. het volgende:
Gaan we allemaal gedichten maken over elkaar?
In Rotterdam.quote:Op zondag 16 november 2008 @ 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onder welk segment van de bevolking?
En je woont niet in Rotterdamquote:
quote:
Ik woon in Capelle a/d IJssel, gemeente Rotterdam.quote:Op zondag 16 november 2008 11:56 schreef RenRen- het volgende:
En je woont niet in RotterdamJe weet overigens wel wie ik ben.
Capelle is een dorp op zich, althans, als ik Hans moet geloven. Als ik zeg dat Capelle in Rotterdam ligt, gaat hij losquote:Op zondag 16 november 2008 @ 12:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik woon in Capelle a/d IJssel, gemeente Rotterdam.
Het enige wat ik in Capelle doe is slapen
Dus ik woon in Rotterdam
Ja Hansquote:Op zondag 16 november 2008 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Capelle is een dorp op zich, althans, als ik Hans moet geloven. Als ik zeg dat Capelle in Rotterdam ligt, gaat hij los
Fobo is overrated man, maar ik flikker er wel een keer een paar leuke foto's op.quote:
NU!quote:Op zondag 16 november 2008 12:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
Fobo is overrated man, maar ik flikker er wel een keer een paar leuke foto's op.
quote:Op zondag 16 november 2008 03:12 schreef ericajax het volgende:
Wat een k*nkerfeest.
Blij dat ik thuis ben
Nou, ik had het vanmorgen wel lichtelijk,quote:Op zondag 16 november 2008 12:14 schreef Vamps het volgende:
Duuuuuuuude! Het is werkelijk een wonder dat ik geen kater heb! xD
Welke!quote:Op zondag 16 november 2008 12:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nu ben ik aan het klaarmaken voor een concert!
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:13 schreef Vamps het volgende:
Morgen naar Never Say Die tour!!!
[ afbeelding ]
Kost hem alleen geldquote:Op zondag 16 november 2008 @ 13:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik werd om 7:10 gebeld vanuit EngelandIk heb maar niet opgenomen
_
Club Vie iig niet hoorquote:
Heh, das jammerquote:
Echt ik heb samen met die pannekoeken in de boot gezeten vandaag. Ik denk dat ik maar stop met selectie lopenquote:Op zondag 16 november 2008 16:53 schreef seekfaM het volgende:
Hoi
Pfff word je moe van zo'n trainingsweekend
Wellus. Ik zou nog een appeltaart met je maken!quote:
Als het lukt is het heel leukquote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef Lauriette91 het volgende:
Ja, het is zeker leuk.
Normaal lukt het
ik kan denk ik wel koken, ik heb wel eens vaker boerenkool, hutspot, en lasagne gemaaktquote:
Lekkerrrquote:
lees maar wat ik eerder typtequote:
Oja, sorryquote:Op zondag 16 november 2008 18:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
lees maar wat ik eerder typte
Spareribs dus
vlakbij ons is het elke donderdag voor ¤13 onbeperkt spare-ribs etenquote:Op zondag 16 november 2008 18:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
lees maar wat ik eerder typte
Spareribs dus
...shirooohhohohohohohooquote:
Ik ookquote:
HOIquote:
Vraag dan gewoon of iemand weet hoe dat lied heet metquote:Op zondag 16 november 2008 21:26 schreef Jasza het volgende:
Mazzeltoff Mazzeltoff everybody Mazzeltoffffffff, Hava Naquila Hava.
Na de wedstrijd waren er trouwens een aantal echt als mongolen aan het hakken in het home hahaquote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of iemand weet hoe dat lied heet met
Mazzeltoff Mazzeltoff everybody Mazzeltoffffffff
Nee. Te weinig geslapen, hoofdpijn door die witte wijn van vanacht. En voel me gewoon doelloos.quote:
nietquote:Op zondag 16 november 2008 21:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Hyman is zijn postcount aan het boosten zo te merken
Kwas bij Channie...quote:Op zondag 16 november 2008 22:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
niet, ik ben hier heel vaak actief
waar was jij gisteren trouwens?
bang voor de regen?
Mooi, want khad ook eigenlijks geen zin om naar de haas te fietsen xDquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor!
flauwe bende gisteravond
Ik ken er 5quote:Op zondag 16 november 2008 22:08 schreef Lauriette91 het volgende:
Wow.
Hoeveel mensen kennen elkaar hier in RL?
ik ken alleen Sjoerdquote:Op zondag 16 november 2008 22:08 schreef Lauriette91 het volgende:
Wow.
Hoeveel mensen kennen elkaar hier in RL?
Of wil je een Thai in huis?quote:
Ze was vieeesssquote:
gisteren heh sjoerdquote:
vertelquote:
Waarom wonen alle toffe FoK!ers in omgeving Rotterdamquote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij, Jordy, Maaike, Kev, (Brave)Bart, RJ, Oshiro, MarkM.
Zijn er dus 8
Deze wonen rond Utrecht gedeeltelijkquote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom wonen alle toffe FoK!ers in omgeving Rotterdam?
Ik woon niet in Rotterdam hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
zoo, das eh.. dat zijn best de olskool Pub'rsquote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij, Jordy, Maaike, Kev, (Brave)Bart, RJ, Oshiro, MarkM.
Zijn er dus 8
Jaquote:Op zondag 16 november 2008 22:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
zoo, das eh.. dat zijn best de olskool Pub'rs
dat waren ook toffe meetsquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
gisteren heh sjoerd
op een gegeven moment gingen ze dat typische strip nummer draaien in de haas, omdat er al de hele tijd zo'n dronken vent op de tafel stond te dansen
dus iemand zag dat ie een knoop open deed. En dus elke keer als ie iets uitdeed dachten wij zo van: Aaahhh nee, dat gaat ie toch niet serieus doen heh
?!
mja dat deed ie dus wel, tot in zn blote kont!
alle mensen joelen en schreeuwen, dat was echt wel grappig xD
Het is al verteld, maar ik wil het graag nog even herhalen: Never Say Die - tour!!!!!quote:
Van pitten is het niet echt gekomen. Een beetje maar, maar ik kan je wel vertellen dat ik sowieso morgen mijn nek niet meer kan bewegen!quote:
Waarom naar Pinkpop als je naar Waldrock, Wacken, Rock am Ring, Lowlands, etc kan?quote:Op zondag 16 november 2008 15:00 schreef Hyman het volgende:
ik wil een keer naar pinkpop, dat lijkt me echt zoo gaaf
Westland!!!!quote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Black Sun Empire is Drum & Bass! xDquote:Op maandag 17 november 2008 01:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oh, is het metalmuziek
Dan gaat Anne wel denk ik.
Ah, die Anne!quote:Op maandag 17 november 2008 01:37 schreef MarkM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/terrorizing_cookie
En nu ben ik slapen.
Hoi Lisquote:
Werksequote:
Ik wil nog langer leven hoorquote:Op maandag 17 november 2008 01:14 schreef Vamps het volgende:
[..]
Waarom naar Pinkpop als je naar Waldrock, Wacken, Rock am Ring, Lowlands, etc kan?
Bullshit, de baas woont in Emmermeerquote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bullshit, de baas woont in Emmermeer
Veul te ver wegquote:Op maandag 17 november 2008 01:21 schreef Vamps het volgende:
Volgend weekend is Black Sun Empire in het paard, volgens mij. Wie gaan er allemaal?
hoe is het?quote:
Gaat prachtig, heb nu al zin in volgend jaar.quote:
Weet niet waar het voor staat, maar vorig kwartaal ging het grotendeels over Plan van Aanpak schrijvenen Pakket van Eisen & dit kwartaal gaat het voornamelijk over Offertesquote:
Gefeliciteerd ouwe! xDquote:Op maandag 17 november 2008 12:43 schreef liiszle het volgende:
ik ga prima door t leven.
mn paps is jarig
en ik mag werken
Klinkt inderdaad niet echt leuk ofzo...quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Weet niet waar het voor staat, maar vorig kwartaal ging het grotendeels over Plan van Aanpak schrijvenen Pakket van Eisen & dit kwartaal gaat het voornamelijk over Offertes
Achteraf was het serieus een hele interessante les
Daar was ik eergisteren nog!quote:
Ik wil je wel verrijken met m'n liefde om jou uit dat dal te halenquote:Op maandag 17 november 2008 13:38 schreef Lauriette91 het volgende:
So many, Lies swarming, Around You, You're suffocating
The emtpy, shape in you,
Steals your breath you're suffocating
Logic forces me to believe in this and now I've learned to see
and I can only say what I've seen and heard and only you can choose
And every choice you make will affect you, search your own self
YEAAA
Cadeautjes moeten nooit, koop gewoon een x spontaan wat voor 'r als je in de stad loopt ofzoquote:Op maandag 17 november 2008 13:49 schreef mstr het volgende:
Moet nog even kadootje verzinnen voor m'n dinnetje!
Tenminste, ga dagje Antwerpen
Máár.. Ik wil nog wat kleins derbij..
Weet ik.quote:Op maandag 17 november 2008 13:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Cadeautjes moeten nooit, koop gewoon een x spontaan wat voor 'r als je in de stad loopt ofzo![]()
En als ze jarig is doe je d'r iets kleins bij...
Je piemel of als ze van sieraden houd sieraden ofzo
Waar houd ze van?quote:Op maandag 17 november 2008 13:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik zoek gewoon wat leuks, kleins, grappig.
Van mij.quote:Op maandag 17 november 2008 14:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Waar houd ze van?
om even een indicatie te krijgen van hoe ze is.
Dan kan ik vast een passend cadeautje bedenken voor 'r
Geef 'r een set carbonfiber supermotard-wielen. En als ze het niks vindt geef je ze maar aan mij.quote:Op maandag 17 november 2008 14:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Van mij.
Ze turnt op redelijk hoog niveau, en voor de rest gewoon lieve dingen enzo.
Ik zoek meer iets met symbolische waarde.
Dus dat wordt morgen maar even de stad in.
Hehequote:Op maandag 17 november 2008 14:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Geef 'r een set carbonfiber supermotard-wielen. En als ze het niks vindt geef je ze maar aan mij.
Een foto van jezelf voor 'r laten maken, doet t vaak ook goed, of foto's van jullie samen, of schiet een knuffel voor 'r in de schiettentquote:Op maandag 17 november 2008 14:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Van mij.
Ze turnt op redelijk hoog niveau, en voor de rest gewoon lieve dingen enzo.
Ik zoek meer iets met symbolische waarde.
Dus dat wordt morgen maar even de stad in.
Yes. Ik zag een tijdje terug de motor van Marcel van Drunen... Die had die wielen half gespoten. Zag er bizar vet uitquote:
Vintagequote:Op maandag 17 november 2008 14:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Yes. Ik zag een tijdje terug de motor van Marcel van Drunen... Die had die wielen half gespoten. Zag er bizar vet uitDe velgrand precies de ene helft van de cirkel gespoten, en dan aan de andere helft van de cirkel enkel de spaken gespoten. Als dat langsreed zag het er echt gaaf uit
& Nu?quote:Op maandag 17 november 2008 14:17 schreef Hyman het volgende:
neeeeee
Ik wilde mn sleutel uit mn broekzak halen, viel die uit mn handen, recht in een diepe put.
Kutput
quote:Op maandag 17 november 2008 14:17 schreef Hyman het volgende:
neeeeee
Ik wilde mn sleutel uit mn broekzak halen, viel die uit mn handen, recht in een diepe put.
Kutput
HOIquote:Op maandag 17 november 2008 @ 14:22 schreef Hyman het volgende:
maar nu naar huis, ben er over een half uur
& hoe ga je je sleutel terug krijgen dan?quote:Op maandag 17 november 2008 14:22 schreef Hyman het volgende:
maar nu naar huis, ben er over een half uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |