Het is al verteld, maar ik wil het graag nog even herhalen: Never Say Die - tour!!!!!quote:
Van pitten is het niet echt gekomen. Een beetje maar, maar ik kan je wel vertellen dat ik sowieso morgen mijn nek niet meer kan bewegen!quote:
Waarom naar Pinkpop als je naar Waldrock, Wacken, Rock am Ring, Lowlands, etc kan?quote:Op zondag 16 november 2008 15:00 schreef Hyman het volgende:
ik wil een keer naar pinkpop, dat lijkt me echt zoo gaaf
Westland!!!!quote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom wonen alle toffe FoK!ers in omgeving Rotterdam?
Black Sun Empire is Drum & Bass! xDquote:Op maandag 17 november 2008 01:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Oh, is het metalmuziek
Dan gaat Anne wel denk ik.
Ah, die Anne!quote:Op maandag 17 november 2008 01:37 schreef MarkM het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/terrorizing_cookie
En nu ben ik slapen.
Hoi Lisquote:
Werksequote:
Ik wil nog langer leven hoorquote:Op maandag 17 november 2008 01:14 schreef Vamps het volgende:
[..]
Waarom naar Pinkpop als je naar Waldrock, Wacken, Rock am Ring, Lowlands, etc kan?
Bullshit, de baas woont in Emmermeerquote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom wonen alle toffe FoK!ers in omgeving Rotterdam?
quote:Op maandag 17 november 2008 09:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bullshit, de baas woont in Emmermeer
Veul te ver wegquote:Op maandag 17 november 2008 01:21 schreef Vamps het volgende:
Volgend weekend is Black Sun Empire in het paard, volgens mij. Wie gaan er allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |