Nee? zag ik niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, wij zeggen af, dat staat er toch? [ afbeelding ]
Gastquote:
quote:
quote:
quote:
Ik snap je grap nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:11 schreef liiszle het volgende:
ik meldde me af want oostenrijk
Ik ben niet blind, en niet serieusquote:
Huur eens een PI dan in het vervolgquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben niet blind, en niet serieus
Ik ben tot nu toe altijd nog te lui geweest om te lezen wat het ongeveer inhoudt, maar ik ga mn best doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huur eens een PI dan in het vervolg
Volgens mij ben jij 5 van de 7 dagen vrij, is toch een klein vakantietjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:20 schreef babybel het volgende:
ik heb geen echte kerstvakantie, moet nl. de hele week werken.
als de meet in `t weekend of s`avonds gehouden wordt, en net voor of net na kerst, dan kan ik wel.
(voorkeur vr avond).
misschien dat er iemand die WEL schema`s kan maken een schematje wil maken met eventuele data?
Onder welke delegatie val ik?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef DeuceFour het volgende:
shite ik zou ook komen vorige keer hè. Volgende keer beter....anders is het ook zo mstr-achtig![]()
Mits aanwezigheid van hardcore PUBs zoals VlaDje en liiszle (maar ook de russische en joodse delegaties
)
quote:
ik vond mezelf best redelijk ingedeeldquote:Op maandag 3 november 2008 21:59 schreef DeuceFour het volgende:
Wel jongens, waaronder zouden jullie jezelf indelen?
Ja waar was je nouquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef DeuceFour het volgende:
shite ik zou ook komen vorige keer hè. Volgende keer beter....anders is het ook zo mstr-achtig![]()
Mits aanwezigheid van hardcore PUBs zoals VlaDje en liiszle (maar ook de russische en joodse delegaties
)
Groetjens terug denk ik danquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:28 schreef Raspoetin. het volgende:
Groetjes van de koning.
dat was toch echt lis.quote:
Je zegt het maar, kerstvakantie 2 weekjes vrij, dus als het in de kerstvakantie is ben ik onder voorbehoud aanwezigquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:26 schreef liiszle het volgende:
ja dames...
december is coming!
wanneer hebben we zin om te meeten?
Rondom Sinterklaas? (gaan we gedichtjes voor elkaar maken)
offf, met kerst, en we Kerstkoekjes bakken,
Offff een oud en nieuw meet, om elkaar t nieuwe jaar in te helpen?
Joodse delegaties?quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:18 schreef DeuceFour het volgende:
)
Waar komen die vandaan?quote:
Niet meer uit Auschwitz in ieder gevalquote:
Dat is nou net iets te.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niet meer uit Auschwitz in ieder geval
Als het rond oud en nieuw is, kom ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 15:26 schreef liiszle het volgende:
ja dames...
december is coming!
wanneer hebben we zin om te meeten?
Rondom Sinterklaas? (gaan we gedichtjes voor elkaar maken)
offf, met kerst, en we Kerstkoekjes bakken,
Offff een oud en nieuw meet, om elkaar t nieuwe jaar in te helpen?
Nee hoor.quote:
Denk het ookquote:
Ik ben er toch niet in de vakantiequote:
Dat is wel het slechtste argument ooitquote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef Blaxje het volgende:
Er moet een meet komen in januari! En ik sta erop dat MarkM komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |