Niets mee te maken, Lis is lovelyquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef babybel het volgende:
[..]
hopelijk heeft ze dan minder honger
Ik denk dat hij bedoelt dat lis een gaatje in mijn vinger heeft gebeten vrijdag, die er nu nog zitquote:
Laten we niet van jouw probleem mijn probleem maken...quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat lis een gaatje in mijn vinger heeft gebeten vrijdag, die er nu nog zit
WOOOOH, ik maak dr geen probleem van, dat doet babybelquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:00 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Laten we niet van jouw probleem mijn probleem maken...
Lis mag bij mij gaatjes bijten waar ze maar wil
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
WOOOOH, ik maak dr geen probleem van, dat doet babybel
Bij mij mag ze gerust nog een keer bijten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Zeg uuh, laten we het wel een beetje ontopic houden ipv er een tweede SC van te makenJa maar dit gaat toch over mietingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ik snap je punt tho
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ja, maar je kan maaaaaanden door blijven lullen over de mietquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat toch over mieting? Ik snap je punt tho
SC dit, SC....quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar je kan maaaaaanden door blijven lullen over de miet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Zeg uuh, laten we het wel een beetje ontopic houden ipv er een tweede SC van te makenJij mag ook gaatjes in alles behalve mij hoor BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KEILEUKquote:
Nou dolletjes!quote:
quote:
quote:
Je moeder!quote:
Ja die jaquote:
Geil!quote:
Ja, die is welquote:

quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die is wel [ afbeelding ]-baar ja
Somsquote:
Pfoe, wildquote:
Iddquote:
Met jouw moeder nietquote:
Andere moeders wel?quote:
2007?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg: 28 december!
dan ben ik in oostenrijkquote:
Iets metquote:
quote:
Ja maar. Het is nog nieteens een week geledenquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar je kan maaaaaanden door blijven lullen over de miet
Ik zeg afquote:
Ik ookquote:
Gelukkig maar.quote:
Okquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:30 schreef liiszle het volgende:
het was zeker leuk ja
volgende keer ben je er bij hoor!
Nee, wij zeggen af, dat staat er toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |