ze moesten eens wetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:49 schreef RenRen- het volgende:
"Wie is die man? Waarom zit je zo knus met hem?"
-"Da's geen man. Da's léon"
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:30 schreef babybel het volgende:
[..]
ik had kunnen weten dat ik dat niet had moeten zeggen![]()
ik was ben 12
Wie deed dat vragen enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:49 schreef RenRen- het volgende:
"Wie is die man? Waarom zit je zo knus met hem?"
-"Da's geen man. Da's léon"
Waarom breekt het frame nu wel uitquote:
Haha ik ben geen manquote:
Nu wel!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:37 schreef RenRen- het volgende:
"De inbox "raspoetin." is niet beschikbaar"
quote:
ze zijn te érgquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als een meet-maestro als ik de foto's al niet mag zien, acht ik mij niet meer welkom op de volgende meets
Het ga jullie allen goed
Dealquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ze zijn te érg![]()
hihi tuuurlijk mag je ze zieeeen. maar dan natuurlijk in PM. niet openbaarze zijn schrikbarend.
tevenss msn voor een voorproefje
ik weet, heb er daarom maar een paar gepost, en aan een paar mensen gevraagd (o.a. renren en nijn) of het akkoord was dat ik ze zou uppen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 04:14 schreef bierbart het volgende:
babybel.. volgende keer de foto's niet zomaar posten hier.. is allemaal openbaar he
quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:23 schreef liiszle het volgende:
ik heballaaang fotos gezeieeenn
Vrijdagquote:
Welke wequote:
Daar zijn Léon en ik het wel mee eensquote:
Neequote:Op zondag 19 oktober 2008 17:13 schreef mcDavid het volgende:
En zijn jullie wel een beetje lief geweest voor RenRen?
Léon en z'n tweede persoonlijkheid Patricia?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zijn Léon en ik het wel mee eens
[breezerah]nEej jOH, SabRInA, jwTz[/breezerah]quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Léon en z'n tweede persoonlijkheid Patricia?
Lijkt mij een goed plan lisquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef liiszle het volgende:
maaaar gaan we in de kerst vakantie weer meeten?
Als ik van jou dan ook mag komen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:01 schreef liiszle het volgende:
maaaar gaan we in de kerst vakantie weer meeten?
Jij zit op school penisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij zit op school penis
ja, net zoals jij vorige weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Vladje is ook eenzaam, bij deze ben je uitgenodigdquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:19 schreef liiszle het volgende:
want liiszle is met kerst gewoon in NL (en lis gaat eenzaam zijn.)
en ja vlad mag komen
Lis gaat niet eenzaam zijn, want Vladquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:19 schreef liiszle het volgende:
want liiszle is met kerst gewoon in NL (en lis gaat eenzaam zijn.)
en ja vlad mag komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lis gaat niet eenzaam zijn, want Vladhopelijk heeft ze dan minder hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Nee hoor, wel seksiequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef babybel het volgende:
[..]
hopelijk heeft ze dan minder honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |