Dit valt nog meequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Erg zinvol in vol topic
Vandaar ook dequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Erg zinvol in vol topic
Zit te huilen van het lachen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Beter dan wat er nu op de radio is
Hebben we ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ook nog ergens een LP hebben, met Sint en Kerst. Misschien maar weer eens opzoeken
Die is briljant! Kan de cd nog niet terug vinden, maar ik ga em vandaag zeker nog een keer (of 2, of 3, of 4) luisteren. Pepernoten en Appels isquote:
Alle inseminaties, dubbelzinnigheden, onderlinge garpjes. Het om elkaar lachenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die is briljant! Kan de cd nog niet terug vinden, maar ik ga em vandaag zeker nog een keer (of 2, of 3, of 4) luisteren. Pepernoten en Appels is
En dan al die opmerkingen tussendoor: "Zeg Bert, vind je ook niet dat Sinterklaas op oom Rudolf lijkt?"![]()
Dat eerste wist ik al, maar dat hij mogelijk weg gaat is nieuw.quote:3FM deejay Eddy Zoëy krijgt dochter
3FM deejay Eddy Zoëy is vader geworden. Dochter Teuntje van de presentator en zijn vrouw Marieke werd negen weken te vroeg geboren en ligt daarom nog op de intensive care, maar maakt het goed. Dat meldt Radio 3FM, waar Zoëy elke zaterdag en zondag tussen 12.00 en 15.00 uur zijn programma Zoëy presenteert. De 40-jarige Zoëy en zijn vrouw hebben al een zoontje: Fender van bijna 2.
Volgens goed ingelichte bronnen is de kans groot dat Eddy Zoëy binnenkort ook bekend maakt dat hij stopt met het maken van programma's voor BNN. Aanleiding is mogelijk de geboorte van zijn 2e kindje. Timur Perlin is één van de kandidaten die Eddy Zoëy zal opvolgen. Timur Perlin is momenteel elk weekend te horen tussen 07.00 en 10.00 uur op 3FM. [Radio.NL]
Guis is sinds kort geen BNN meer maar AVRO. Maar ondanks dat mag ie van mij gerust tussen 12 en 15, hoewel ik eerder denk dat ie dan naar 7 en 10 gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik al, maar dat hij mogelijk weg gaat is nieuw.
Ik zou zeggen pleur Guis in het weekend tussen 12.00 en 15.00
Doe Timur maar van 12 tot 15 en Guis van 7 tot 10, want 's middags ben ik toch bijna nooit thuisquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik al, maar dat hij mogelijk weg gaat is nieuw.
Ik zou zeggen pleur Guis in het weekend tussen 12.00 en 15.00
Tja dan is Guis zo weer BNNquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Guis is sinds kort geen BNN meer maar AVRO. Maar ondanks dat mag ie van mij gerust tussen 12 en 15, hoewel ik eerder denk dat ie dan naar 7 en 10 gaat.
Da's nu eenmaal het grote nadeel van de NPO. Er zijn wel vaker van zulke vreemde dingen gebeurt (bijv. het verhaal van 1 of 2 jaar terug met begin C&S -> 4-6 ging van BNN naar NPS -> Bart (NPS) nam die uren van Martijn (BNN) over -> Bart ging naar de TROS voor het weekend -> Martijn ging naar de NPS en weer terug naar 4-6).quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja dan is Guis zo weer BNN.
Omroep gezeur bij 3fm
quote:- Gerard Ekdom krijgt zijn 3FM uurtje tussen 09.00 en 10.00 terug per 1 januari 2009 wegens tegenvallende luistercijfers.
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op radio.nl
[..]! mag van mij direct gebeuren. Ik hoop dat het waar is.
Radio.nl wordt met de dag ongeloofwaardiger. Het is dezelfde site als die Giel compleet afbrandde omdat de eigenaar/schrijver hem niet leuk vind...quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op radio.nl
[..]! mag van mij direct gebeuren. Ik hoop dat het waar is.
Een de redenen waarom al die verschillende geldverslindende publieke omroepen moeten opgaan in één fatsoenlijke omroep. BBC-model. Geen miljoenen die elk jaar opgaan aan overhead (administratie, marketing, etc.), debiele ledenwerfacties etc. Nee, gewoon geld uitgeven aan goede programma'squote:Op zaterdag 15 november 2008 14:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's nu eenmaal het grote nadeel van de NPO. Er zijn wel vaker van zulke vreemde dingen gebeurt (bijv. het verhaal van 1 of 2 jaar terug met begin C&S -> 4-6 ging van BNN naar NPS -> Bart (NPS) nam die uren van Martijn (BNN) over -> Bart ging naar de TROS voor het weekend -> Martijn ging naar de NPS en weer terug naar 4-6).
Ik ook niet hoor, ook omdat iedereen gewoon een gerucht kan verzenden en dan is het aan Radio.nl of ze er wat mee doen. Maar ben het ook met Piles eens dat het echt te gek zou zijn als het klopt. Dan kan de radio weer een uurtje eerder op 3FM al is Regio FM ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Radio.nl wordt met de dag ongeloofwaardiger. Het is dezelfde site als die Giel compleet afbrandde omdat de eigenaar/schrijver hem niet leuk vind...
Ik geloof er dus weinig van.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:18 schreef Broekie het volgende:
't is dan wel een foto van vorig jaar, maar toch:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:18 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Parijs was het toch? En nu weer terug in het altijd zonnige Nederland.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geweldig
Mooie stad/land, mooi weer gehad, gezellige mensen
Nee, Romequote:Op zaterdag 15 november 2008 17:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Parijs was het toch? En nu weer terug in het altijd zonnige Nederland.
preciesquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]Italië
![]()
Rome![]()
Daar kan Parijs inderdaad niet tegen op.
Zal vast een baggerplaat zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de nieuwe nummer 1 is.
Heeft die een single uit dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jan Smit hebben we in elk geval al gehad dus hij zal het niet zijn.
Ik heb echt geen idee.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heeft die een single uit dan?
Ik dacht dat die nooit meer mocht zingen
Tja, ook daar is een doelgroep voorquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnbaar mag hij weer proberen om te zingen.. sterker nog, de single (als je lacht) heeft zelfs even op 1 gestaan.
Schijnbaarquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, ook daar is een doelgroep voor
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnbaarmaar wat te denken van de nieuwe single van Marco B? Damn, wat een drama single. Maar ja, al die 'trouwe fans 'blijven zijn crap wel kopen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ook daarvan wist ik niet dat ie een single uithad
Leuke Megahit inderdaad en die van vorige week was briljant, imo. Killers - Humanquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind de MH van deze week wel aardig trouwens
Killers kunnen mij niet zo boeien. Leuke muziek hoor, maar niet meer dan datquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke Megahit inderdaad en die van vorige week was briljant, imo. Killers - Human
Zometeen Ekdom Ekdom en Ed Kowalczyk
Nope, weekje thuisquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Roel wat lees ik nu? Je hebt vakantie !Ga je weer naar Ierland ?
Weekje thuis is ook niet verkeerd natuurlijk en direct een lekker begin van de week met het Sigur Rós concertquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, weekje thuis. Weinig gepland: maandag Sigur Rós
en dinsdag nieuwe tv ophalen
. En owja, ein-de-lijk de foto's van Ierlandvakantie eens online zetten uiteraard
.
Dat zullen er wel veel worden jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weekje thuis is ook niet verkeerd natuurlijk en direct een lekker begin van de week met het Sigur Rós concert. Hoeveel foto's ga je online zetten, honderden?
![]()
Dan ben je wel even bezig met uploadenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zullen er wel veel worden ja. Meer dan enkele honderden
.
Avond !quote:
quote:
Due for release on 08/12/2008quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
wil de paradiso dvd hebben van live, kan nergens vinden wanneer deze uitkomt.
Zelfde geldt trouwens ook voor Batman - TDK. Die ligt als het goed is over een maand in de winkels. Ook net optijd voor kerst.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net te laat voor sinterklaas, mooi optijd voor kerst
Ik heb 't (nog) niet in m'n planning staan. Maar de verkoop vanaf vandaag dus, goed om te weten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga jij nog wat doen met Noorderslag? zie pas net dat de verkoop vandaag is gestart. Novastar komt ook en Alain Clark wordt als mogelijke winnaar genoemd van de popprijs. Vorig jaar circuleerde die naam ook al aardig rond (idem voor Jan Smit), maar ik geef heb wel een kans.
Whehehe. Dat geloof ik graag.quote:[..]! het heeft wat moeite gekost maar ben al weer aardig opgeknapt.
Ouwe geilpijp, die Henkquote:
Mooi formaat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:18 schreef Broekie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Beetje vaag dat iemand uit Sittard kaarten wil voor een optreden in het Patronaat van een band die het hele land (?) nog doorgaat voor z'n clubtour. Het is zo lekker dichtbij ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat worden die prijzen weer makkelijk weggegeven. Vannacht ook al..
Ik wil eigenlijk heel graag eens live aanwezig zijn bij het Eurosonic/Noorderslag festival. Volg het al jaren via 3FM maar om er live bij te zijn is natuurlijk helemaal super.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 't (nog) niet in m'n planning staan. Maar de verkoop vanaf vandaag dus, goed om te weten.![]()
Ah. Dat wordt weer bier gooien dus, als één van die twee 'm gaat winnen.
[..]
Whehehe. Dat geloof ik graag.
Dat ook. Maar misschien waren de kaarten wel snel uitverkocht, ik volg Krezip niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beetje vaag dat iemand uit Sittard kaarten wil voor een optreden in het Patronaat van een band die het hele land (?) nog doorgaat voor z'n clubtour. Het is zo lekker dichtbij ook.
Ik ben er ook nog nooit geweest. Ook altijd via de radio en tv gevolgd..quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk heel graag eens live aanwezig zijn bij het Noorderslag festival. Volg het al jaren via 3FM maar om er live bij te zijn is natuurlijk helemaal super. Toch eens even kijken of er nog kaarten te koop zijn.
Wat trouwens ook best wel geinig isquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest. Ook altijd via de radio en tv gevolgd..
Ik hoor vaak van mensen die "onwijs fan" zeggen te zijn van een band, maar geen idee hebben van wanneer die band gaat touren en wanneer de vvk dan begint. Je abonneren op de nieuwsbrieven van Mojo, Livenation, de Melkweg e.d. is blijkbaar heel moeilijk voor die mensen...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat ook. Maar misschien waren de kaarten wel snel uitverkocht, ik volg Krezip niet echt eigenlijk.
Of diegene heeft er gewoon te weinig moeite voor gedaan om ze te kopen..
Ik zal 't direct ff opzoeken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even gekeken maar de Eurosonic line-up vind ik niet heel boeiend maar die van Noorderslag absoluut wel. Krause, Hit Me TV, Marike Jager, Miss Montreal etc etc. Noorderslag kost zo te zien 40 euro.
Da's toch gelijktijdig met DWHN? Daar gaat m'n voorkeur eigenlijk naar uit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:39 schreef borisz het volgende:
Vanavond trouwens Profiel over Edwin Evers.
The Magic Numbers zijn dan ook erg tofquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat trouwens ook best wel geinig is. Optreden van The magic Numbers @ Vera is mij wel bij gebleven.
...
Mja. Vreemde vogels zijn dat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hoor vaak van mensen die "onwijs fan" zeggen te zijn van een band, maar geen idee hebben van wanneer die band gaat touren en wanneer de vvk dan begint. Je abonneren op de nieuwsbrieven van Mojo, Livenation, de Melkweg e.d. is blijkbaar heel moeilijk voor die mensen...
Absoluutquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
The Magic Numbers zijn dan ook erg tof
Proost!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Er komen wat luidruchtige figuren de trap op, ik denk dat ze bier willen drinken... Prettige avond verder
Alvast proost!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Er komen wat luidruchtige figuren de trap op, ik denk dat ze bier willen drinken... Prettige avond verder
Zuip ze!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Ali B? de ster begon dus toen heb ik het geluid op mute gezet en dat was dus maar goed ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, je vriend van gisteren op de radio.
Jup. Die ja.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ali B? de ster begon dus toen heb ik het geluid op mute gezet en dat was dus maar goed ook.
Hij was zelfs te zien bij kinderen voor kinderen van morgenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ali B? de ster begon dus toen heb ik het geluid op mute gezet en dat was dus maar goed ook.
Er staat inderdaad ook een hoop spul tussen wat ik niet ken. Ik vind het bijvoorbeeld wel jammer dat GEM er niet staat. Noorderslag is toch alleen in de Oosterpoort of ook op andere locaties in de stad?quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
De line-up van Noorderslag is inderdaad wat beter, maar heb tot nu toe nog niet echt 't gevoel dat ik daar écht bij moet zijn..
Pfff pr mannetje is het.. ik heb daar weinig mee. Vond trouwens het geluid in de Oosterpoort gisteren echt klote maar ja, dat sluit dan ook wel aan bij het niveau van de artiest.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was zelfs te zien bij kinderen voor kinderen van morgen
al het rotte komt toch uit almerequote:Op zaterdag 15 november 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff pr mannetje is het.. ik heb daar weinig mee. Vond trouwens het geluid in de Oosterpoort gisteren echt klote maar ja, dat sluit dan ook wel aan bij het niveau van de artiest.
Amsterdam -Groningen: rust 38 - 35. Netjes!
GEM mis ik ook wel bij die line-up. Ik dacht dat dat ook op verschillende locaties was.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er staat inderdaad ook een hoop spul tussen wat ik niet ken. Ik vind het bijvoorbeeld wel jammer dat GEM er niet staat. Noorderslag is toch alleen in de Oosterpoort of ook op andere locaties in de stad?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al het rotte komt toch uit almere
Easyquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan ze haar echtscheiding weer van betalen.
Kan het me ook haast niet voorstellen dat het allemaal in de Oosterpoort staat want zo groot is de Oosterpoort nou ook weer niet. Misschien dat een deel in de Vera/Palace/Stadsschouwburg staat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
GEM mis ook wel bij die line-up. Ik dacht dat dat ook op verschillende locaties was.
Wel? Prima ! ben wel fan van die locatie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Zo te zien toch alleen in de Oosterpoort, Hans.
Ben ik blij om want het huidige Bond liedje is echt veel fijner, imo..quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. De Bond Theme die het niet geworden is.. Rain on your parade.
Another way to die is wel beter inderdaad, maar die plaat van Duffy heeft ook wel wat Bond-achtigs.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik blij om want het huidige Bond liedje is echt veel fijner, imo..
Ik was niet wegquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:57 schreef -Hans- het volgende:
Damook !
DiedjeeJ
Welkom terug mensen![]()
Bijgekomen van gisterenquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:57 schreef -Hans- het volgende:
Damook !
DiedjeeJ
Welkom terug mensen![]()
ik probeer het pas 10 minuten, maar zo te zien waren we er wat langer uit dan datquote:
Paar uurtjesquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer het pas 10 minuten, maar zo te zien waren we er wat langer uit dan dat
Ik ook pas net, maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer het pas 10 minuten, maar zo te zien waren we er wat langer uit dan dat
Ik ook, maar dan vooral F5'enquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was niet weg, was tijdelijk (verplicht) verhuisd naar http://foknl.wordpress.com
.
Bond-achtig vind ik persoonlijk wat beter klinken. Weet je wat een goede Bond plaat is? de single van The Last Shadow Puppets. Geweldige single.quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Another way to die is wel beter inderdaad, maar die plaat van Duffy heeft ook wel wat Bond-achtigs.
(Is 't eigenlijk wel Bond-achtigs, of iets als Bonderigs?)
Die naam.quote:Op zondag 16 november 2008 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
I Blame Coco http://www.myspace.com/iblamecoco
Dochter van Sting.
Alle plezier heeft zijn prijsquote:Op zondag 16 november 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar het heeft wel even geduurd tot de hoofdpijn was weggetrokken.
Prachtige muziek voor Bond inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bond-achtig vind ik persoonlijk wat beter klinken. Weet je wat een goede Bond plaat is? de single van The Last Shadow Puppets. Geweldige single.
Ben je jarig ?quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef D.Rose het volgende:
He, ik zie nu ineens dat de posts genummerd zijn
quote:Hardware-storing, inmiddels hersteld zoals je ziet
Defecte voeding van de fileserver, maar op zoń manier defect dat de tweede voeding het niet over nam. Als gevolg daarvan ook een gecrasht FS, het terugdraaien van incomplete transacties duurde ook ff maar alles ziet er weer goed uit
Ik zit nu nog in Redbus maar ga aftaaien, het is gefixt
Zometeen Anouk live @ Ned. 3.quote:Op zondag 16 november 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het gemerkt.![]()
Racing Rats @ MTV
Love Lockdown @ TMF
quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef D.Rose het volgende:
He, ik zie nu ineens dat de posts genummerd zijn
Nederland 3 is goed bezig met het uitzenden van concerten.quote:Op zondag 16 november 2008 00:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zometeen Anouk live @ Ned. 3.
Oh. En Britney..
Let's blame Coco for that..quote:16.jan.2009 20:00 Eurosonic Noorderslag Near amersterdam, Groningen
Tja, ik kijk zelden ergens anders naar dan naar de post zelfquote:Op zondag 16 november 2008 00:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft bij mij ook 'n poosje geduurd, voordat ik dat zag..![]()
Owquote:
Volgens mij al vanaf het begin van de bagger layoutquote:
Dat doen ze goed inderdaad. Anouk sla ik ook maar over. Straks de herhaling van de Eredivisie nog ff kijken, en dan is 't ook wel mooi geweest voor vandaag.quote:Op zondag 16 november 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nederland 3 is goed bezig met het uitzenden van concerten.. Maar ga zelf niet kijken want ben verder niet echt een Anouk-fan. Ik zap nu wat tussen MTV en TMF.
Dat is ook 't belangrijkste.quote:Op zondag 16 november 2008 00:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, ik kijk zelden ergens anders naar dan naar de post zelf
quote:Op zondag 16 november 2008 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij al vanaf het begin van de bagger layout.
Ik bedankte je voor de taartquote:
quote:
Lastig hè. Die twijfels.quote:Op zondag 16 november 2008 00:49 schreef DaMook het volgende:
Ik twijfel weer eens of ik de kroeg in ga.
Jaquote:
Jup, heb mijn tap vandaag weer gevuld met Jupilerquote:
Trustequote:
Hehehe. Tap ze nog ff!!quote:Op zondag 16 november 2008 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, heb mijn tap vandaag weer gevuld met Jupiler.
Truste dan maarquote:Op zondag 16 november 2008 01:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Tap ze nog ff!!![]()
Ik ga de boel afsluiten.
Echt heel erg ja. Drie jongen meiden, waarvan twee zussen van 17 en 21.quote:Op zondag 16 november 2008 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.gva.be/Antwerp(...)-BBE9-BB8DD6CF9D25}#![]()
.
Damn... hoorde het net ook @ radio 1 journaal.quote:Op zondag 16 november 2008 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.gva.be/Antwerp(...)-BBE9-BB8DD6CF9D25}#![]()
.
Er gaat niet gestemd wordenquote:Op zondag 16 november 2008 12:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wanneer gaan we Glazen Huis-bewoners stemmen?
Sorry, ben al een tijdje niet meer hier geweest dus ik lig er een beetje uit wat laatste nieuws betreft en zo.
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/30quote:Op zondag 16 november 2008 12:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt heel erg ja. Drie jongen meiden, waarvan twee zussen van 17 en 21.
Maar even wat anders: geen Eddy vanmiddag dus m'n radio staat aan! Ben ik een van de weinige Paul-fans hier? Alhoewel, fan... Ik vind 'm wel tof.
Wanneer gaan we Glazen Huis-bewoners stemmen?
Sorry, ben al een tijdje niet meer hier geweest dus ik lig er een beetje uit wat laatste nieuws betreft en zo.
Helaas mogen we dit jaar dus niet stemmenquote:Dit jaar zal er geen stemronde komen welke DJ's er in het Glazen Huis komen. Volgens zendercoördinator Florent Luyckx krijgt de luisteraar een andere rol. De DJ's die in het huis komen zullen door de zenderredactie worden aangewezen om het huis in te gaan, al moesten zij wel zelf aangeven of ze wel of niet huis in willen.
Verder zullen er dit jaar 5 goede doelen komen, met als overkoepelend thema het eerder bekendgemaakte vluchtelingenprobleem.
Ja, diezelfde jaquote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef Cee het volgende:
Weet niet wat ik moet vinden van het maken van de keuze door de zenderredactie.
Dit is de zelfde redactie die Giel een uur extra heeft gegeven en Timur wekenlang wegzet tussen 4 en 6?
quote:
Nee joh, nummer 3 (Sneaky Sound System) is echt te gek maar wel het vorige uur al gedraaid..quote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Cee het volgende:
Oh, zong ze Allein Allein? Ik dacht "lalaaai lalaaai".
Wat een domme dance-platen al die opties. :/
Dat aantal kan toch wel kloppen, sinds februari van dit jaarquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat me trouwens opvalt, en misschien dat Sirolf daar wat over kan zeggen, is dat de stats op 3FM-fan niet altijd kloppen. Zo zie ik net dat Leaf - Wonder woman maar 50x gedraaid zou zijn, maar dat klopt natuurlijk niet. Laatst zag ik het ook bij een artiest waarvan ik 100% zeker weet dat het genoemde aantal niet klopt.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:55 schreef Cee het volgende:
Ik hou hier dus echt niet van. Laat ik het zo zeggen, van de drie platen die het afgelopen kwartier zijn gedraaid, geef ik de voorkeur aan Leaf. Dit gaat me te ver.
ooh het is sinds dit jaar.. Ja, dan kan het inderdaad wel kloppen.quote:Op zondag 16 november 2008 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat aantal kan toch wel kloppen, sinds februari van dit jaar
I know, maar Der Ekdom mag van mij het geluid van een 3-minuten durende natte scheet aankondigen en ook dan vind ik het briljant.quote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cee, luister eerst ff de aankondiging van Herr Ekdom bij die plaat. Dan issie ineens stukken leuker.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:00 schreef Cee het volgende:
[..]
I know, maar Der Ekdom mag van mij het geluid van een 3-minuten durende natte scheet aankondigen en ook dan vind ik het briljant.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef Cee het volgende:
DA GIBT'S WIEDER EIN DEUTSCHE SCHALLPLATTE!!!!!
Tof man !quote:Op zondag 16 november 2008 13:18 schreef Zotheid het volgende:
Hoi Martijn,
Ik heb je ingepland op shift 25 en 31. Geen probleem als je rond 7 uur er bent, ik zal het doorgeven!
Onderstaand meer informatie over het callcenter. Als je vragen hebt hoor ik het graag.
Groet Renske
Ik werk met SR 2 ochtenden in het 3fm callcenter!
Ik kwam toevallig dit tegen op de site van het Rode Kruis.quote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof man !![]()
![]()
Daar mag op gesprongen worden LALALALA LAALALALA LA LA LA
Hej wat geinig ja. Misschien dat hier nog mensen zijn die zich willen aanmelden? Gaat vast wel erg leuk worden.quote:Op zondag 16 november 2008 13:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig dit tegen op de site van het Rode Kruis.![]()
Ik heb er nu al zin in!
Tofquote:Op zondag 16 november 2008 13:18 schreef Zotheid het volgende:
Hoi Martijn,
Ik heb je ingepland op shift 25 en 31. Geen probleem als je rond 7 uur er bent, ik zal het doorgeven!
Onderstaand meer informatie over het callcenter. Als je vragen hebt hoor ik het graag.
Groet Renske
Ik werk met SR 2 ochtenden in het 3fm callcenter!
Daarom.quote:Op zondag 16 november 2008 13:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej wat geinig ja. Misschien dat hier nog mensen zijn die zich willen aanmelden? Gaat vast wel erg leuk worden.![]()
Automatic - Elize
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ships, schaatsen! Snel opzetten, ik volg de wereldbekerwedstrijden niet echt maar ik vind het altijd zo'n gezellig oudhollands winters achtergrond-beeld op een luie zondagmiddag.quote:
Zometeen de 1000 meter van de heren. Nu een hoop geneuzel over een mogelijke diskwalificatie van Pauline van Deudekom, maar dat is nu eindelijk uitgepraat. Ik wacht eigenlijk op het basketbal maar dat zal wel later op de middag zijn tijdens een pauze.quote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ships, schaatsen! Snel opzetten, ik volg de wereldbekerwedstrijden niet echt maar ik vind het altijd zo'n gezellig oudhollands winters achtergrond-beeld op een luie zondagmiddag.
Cool, ga ik even checkenquote:Op zondag 16 november 2008 14:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heeft een eigen topic reeks in SPT
Ik volg de WB op teletekst en met samenvattingenquote:Op zondag 16 november 2008 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ships, schaatsen! Snel opzetten, ik volg de wereldbekerwedstrijden niet echt maar ik vind het altijd zo'n gezellig oudhollands winters achtergrond-beeld op een luie zondagmiddag.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me al telkens af "waarom JAAAAAA, het liedje dat ze nu draaien is toch niet zo geweldig?" en dan blijkt het over voetbal te gaan.
quote:Op zondag 16 november 2008 14:12 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me al telkens af "waarom JAAAAAA, het liedje dat ze nu draaien is toch niet zo geweldig?" en dan blijkt het over voetbal te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |