Due for release on 08/12/2008quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
wil de paradiso dvd hebben van live, kan nergens vinden wanneer deze uitkomt.
Zelfde geldt trouwens ook voor Batman - TDK. Die ligt als het goed is over een maand in de winkels. Ook net optijd voor kerst.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Net te laat voor sinterklaas, mooi optijd voor kerst
Ik heb 't (nog) niet in m'n planning staan. Maar de verkoop vanaf vandaag dus, goed om te weten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga jij nog wat doen met Noorderslag? zie pas net dat de verkoop vandaag is gestart. Novastar komt ook en Alain Clark wordt als mogelijke winnaar genoemd van de popprijs. Vorig jaar circuleerde die naam ook al aardig rond (idem voor Jan Smit), maar ik geef heb wel een kans.
Whehehe. Dat geloof ik graag.quote:[..]! het heeft wat moeite gekost maar ben al weer aardig opgeknapt.
Ouwe geilpijp, die Henkquote:
Mooi formaat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:18 schreef Broekie het volgende:
't is dan wel een foto van vorig jaar, maar toch:
[ afbeelding ]![]()
Beetje vaag dat iemand uit Sittard kaarten wil voor een optreden in het Patronaat van een band die het hele land (?) nog doorgaat voor z'n clubtour. Het is zo lekker dichtbij ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat worden die prijzen weer makkelijk weggegeven. Vannacht ook al..
Ik wil eigenlijk heel graag eens live aanwezig zijn bij het Eurosonic/Noorderslag festival. Volg het al jaren via 3FM maar om er live bij te zijn is natuurlijk helemaal super.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 't (nog) niet in m'n planning staan. Maar de verkoop vanaf vandaag dus, goed om te weten.![]()
Ah. Dat wordt weer bier gooien dus, als één van die twee 'm gaat winnen.
[..]
Whehehe. Dat geloof ik graag.
Dat ook. Maar misschien waren de kaarten wel snel uitverkocht, ik volg Krezip niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beetje vaag dat iemand uit Sittard kaarten wil voor een optreden in het Patronaat van een band die het hele land (?) nog doorgaat voor z'n clubtour. Het is zo lekker dichtbij ook.
Ik ben er ook nog nooit geweest. Ook altijd via de radio en tv gevolgd..quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk heel graag eens live aanwezig zijn bij het Noorderslag festival. Volg het al jaren via 3FM maar om er live bij te zijn is natuurlijk helemaal super. Toch eens even kijken of er nog kaarten te koop zijn.
Wat trouwens ook best wel geinig isquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest. Ook altijd via de radio en tv gevolgd..
Ik hoor vaak van mensen die "onwijs fan" zeggen te zijn van een band, maar geen idee hebben van wanneer die band gaat touren en wanneer de vvk dan begint. Je abonneren op de nieuwsbrieven van Mojo, Livenation, de Melkweg e.d. is blijkbaar heel moeilijk voor die mensen...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat ook. Maar misschien waren de kaarten wel snel uitverkocht, ik volg Krezip niet echt eigenlijk.
Of diegene heeft er gewoon te weinig moeite voor gedaan om ze te kopen..
Ik zal 't direct ff opzoeken.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even gekeken maar de Eurosonic line-up vind ik niet heel boeiend maar die van Noorderslag absoluut wel. Krause, Hit Me TV, Marike Jager, Miss Montreal etc etc. Noorderslag kost zo te zien 40 euro.
Da's toch gelijktijdig met DWHN? Daar gaat m'n voorkeur eigenlijk naar uit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:39 schreef borisz het volgende:
Vanavond trouwens Profiel over Edwin Evers.
The Magic Numbers zijn dan ook erg tofquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat trouwens ook best wel geinig is. Optreden van The magic Numbers @ Vera is mij wel bij gebleven.
...
Mja. Vreemde vogels zijn dat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hoor vaak van mensen die "onwijs fan" zeggen te zijn van een band, maar geen idee hebben van wanneer die band gaat touren en wanneer de vvk dan begint. Je abonneren op de nieuwsbrieven van Mojo, Livenation, de Melkweg e.d. is blijkbaar heel moeilijk voor die mensen...
Absoluutquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
The Magic Numbers zijn dan ook erg tof
Proost!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Er komen wat luidruchtige figuren de trap op, ik denk dat ze bier willen drinken... Prettige avond verder
Alvast proost!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Er komen wat luidruchtige figuren de trap op, ik denk dat ze bier willen drinken... Prettige avond verder
Zuip ze!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Ali B? de ster begon dus toen heb ik het geluid op mute gezet en dat was dus maar goed ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, je vriend van gisteren op de radio.
Jup. Die ja.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ali B? de ster begon dus toen heb ik het geluid op mute gezet en dat was dus maar goed ook.
Hij was zelfs te zien bij kinderen voor kinderen van morgenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ali B? de ster begon dus toen heb ik het geluid op mute gezet en dat was dus maar goed ook.
Er staat inderdaad ook een hoop spul tussen wat ik niet ken. Ik vind het bijvoorbeeld wel jammer dat GEM er niet staat. Noorderslag is toch alleen in de Oosterpoort of ook op andere locaties in de stad?quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
De line-up van Noorderslag is inderdaad wat beter, maar heb tot nu toe nog niet echt 't gevoel dat ik daar écht bij moet zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |