Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ook daarvan wist ik niet dat ie een single uithad
Leuke Megahit inderdaad en die van vorige week was briljant, imo. Killers - Humanquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:56 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind de MH van deze week wel aardig trouwens
Killers kunnen mij niet zo boeien. Leuke muziek hoor, maar niet meer dan datquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke Megahit inderdaad en die van vorige week was briljant, imo. Killers - Human
Zometeen Ekdom Ekdom en Ed Kowalczyk
Nope, weekje thuisquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Roel wat lees ik nu? Je hebt vakantie !Ga je weer naar Ierland ?
Weekje thuis is ook niet verkeerd natuurlijk en direct een lekker begin van de week met het Sigur Rós concertquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, weekje thuis. Weinig gepland: maandag Sigur Rós
en dinsdag nieuwe tv ophalen
. En owja, ein-de-lijk de foto's van Ierlandvakantie eens online zetten uiteraard
.
Dat zullen er wel veel worden jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weekje thuis is ook niet verkeerd natuurlijk en direct een lekker begin van de week met het Sigur Rós concert. Hoeveel foto's ga je online zetten, honderden?
![]()
Dan ben je wel even bezig met uploadenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zullen er wel veel worden ja. Meer dan enkele honderden
.
Avond !quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |