Pfff pr mannetje is het.. ik heb daar weinig mee. Vond trouwens het geluid in de Oosterpoort gisteren echt klote maar ja, dat sluit dan ook wel aan bij het niveau van de artiest.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was zelfs te zien bij kinderen voor kinderen van morgen
al het rotte komt toch uit almerequote:Op zaterdag 15 november 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff pr mannetje is het.. ik heb daar weinig mee. Vond trouwens het geluid in de Oosterpoort gisteren echt klote maar ja, dat sluit dan ook wel aan bij het niveau van de artiest.
Amsterdam -Groningen: rust 38 - 35. Netjes!
GEM mis ik ook wel bij die line-up. Ik dacht dat dat ook op verschillende locaties was.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er staat inderdaad ook een hoop spul tussen wat ik niet ken. Ik vind het bijvoorbeeld wel jammer dat GEM er niet staat. Noorderslag is toch alleen in de Oosterpoort of ook op andere locaties in de stad?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al het rotte komt toch uit almere
Easyquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan ze haar echtscheiding weer van betalen.
Kan het me ook haast niet voorstellen dat het allemaal in de Oosterpoort staat want zo groot is de Oosterpoort nou ook weer niet. Misschien dat een deel in de Vera/Palace/Stadsschouwburg staat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
GEM mis ook wel bij die line-up. Ik dacht dat dat ook op verschillende locaties was.
Wel? Prima ! ben wel fan van die locatie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Zo te zien toch alleen in de Oosterpoort, Hans.
Ben ik blij om want het huidige Bond liedje is echt veel fijner, imo..quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. De Bond Theme die het niet geworden is.. Rain on your parade.
Another way to die is wel beter inderdaad, maar die plaat van Duffy heeft ook wel wat Bond-achtigs.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik blij om want het huidige Bond liedje is echt veel fijner, imo..
Ik was niet wegquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:57 schreef -Hans- het volgende:
Damook !
DiedjeeJ
Welkom terug mensen![]()
Bijgekomen van gisterenquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:57 schreef -Hans- het volgende:
Damook !
DiedjeeJ
Welkom terug mensen![]()
ik probeer het pas 10 minuten, maar zo te zien waren we er wat langer uit dan datquote:
Paar uurtjesquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer het pas 10 minuten, maar zo te zien waren we er wat langer uit dan dat
Ik ook pas net, maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer het pas 10 minuten, maar zo te zien waren we er wat langer uit dan dat
Ik ook, maar dan vooral F5'enquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was niet weg, was tijdelijk (verplicht) verhuisd naar http://foknl.wordpress.com
.
Bond-achtig vind ik persoonlijk wat beter klinken. Weet je wat een goede Bond plaat is? de single van The Last Shadow Puppets. Geweldige single.quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Another way to die is wel beter inderdaad, maar die plaat van Duffy heeft ook wel wat Bond-achtigs.
(Is 't eigenlijk wel Bond-achtigs, of iets als Bonderigs?)
Die naam.quote:Op zondag 16 november 2008 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
I Blame Coco http://www.myspace.com/iblamecoco
Dochter van Sting.
Alle plezier heeft zijn prijsquote:Op zondag 16 november 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar het heeft wel even geduurd tot de hoofdpijn was weggetrokken.
Prachtige muziek voor Bond inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bond-achtig vind ik persoonlijk wat beter klinken. Weet je wat een goede Bond plaat is? de single van The Last Shadow Puppets. Geweldige single.
Ben je jarig ?quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef D.Rose het volgende:
He, ik zie nu ineens dat de posts genummerd zijn
quote:Hardware-storing, inmiddels hersteld zoals je ziet
Defecte voeding van de fileserver, maar op zoń manier defect dat de tweede voeding het niet over nam. Als gevolg daarvan ook een gecrasht FS, het terugdraaien van incomplete transacties duurde ook ff maar alles ziet er weer goed uit
Ik zit nu nog in Redbus maar ga aftaaien, het is gefixt
Zometeen Anouk live @ Ned. 3.quote:Op zondag 16 november 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het gemerkt.![]()
Racing Rats @ MTV
Love Lockdown @ TMF
quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef D.Rose het volgende:
He, ik zie nu ineens dat de posts genummerd zijn
Nederland 3 is goed bezig met het uitzenden van concerten.quote:Op zondag 16 november 2008 00:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zometeen Anouk live @ Ned. 3.
Oh. En Britney..
Let's blame Coco for that..quote:16.jan.2009 20:00 Eurosonic Noorderslag Near amersterdam, Groningen
Tja, ik kijk zelden ergens anders naar dan naar de post zelfquote:Op zondag 16 november 2008 00:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft bij mij ook 'n poosje geduurd, voordat ik dat zag..![]()
Owquote:
Volgens mij al vanaf het begin van de bagger layoutquote:
Dat doen ze goed inderdaad. Anouk sla ik ook maar over. Straks de herhaling van de Eredivisie nog ff kijken, en dan is 't ook wel mooi geweest voor vandaag.quote:Op zondag 16 november 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nederland 3 is goed bezig met het uitzenden van concerten.. Maar ga zelf niet kijken want ben verder niet echt een Anouk-fan. Ik zap nu wat tussen MTV en TMF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |