Pfff pr mannetje is het.. ik heb daar weinig mee. Vond trouwens het geluid in de Oosterpoort gisteren echt klote maar ja, dat sluit dan ook wel aan bij het niveau van de artiest.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was zelfs te zien bij kinderen voor kinderen van morgen
al het rotte komt toch uit almerequote:Op zaterdag 15 november 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff pr mannetje is het.. ik heb daar weinig mee. Vond trouwens het geluid in de Oosterpoort gisteren echt klote maar ja, dat sluit dan ook wel aan bij het niveau van de artiest.
Amsterdam -Groningen: rust 38 - 35. Netjes!
GEM mis ik ook wel bij die line-up. Ik dacht dat dat ook op verschillende locaties was.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er staat inderdaad ook een hoop spul tussen wat ik niet ken. Ik vind het bijvoorbeeld wel jammer dat GEM er niet staat. Noorderslag is toch alleen in de Oosterpoort of ook op andere locaties in de stad?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al het rotte komt toch uit almere
Easyquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan ze haar echtscheiding weer van betalen.
Kan het me ook haast niet voorstellen dat het allemaal in de Oosterpoort staat want zo groot is de Oosterpoort nou ook weer niet. Misschien dat een deel in de Vera/Palace/Stadsschouwburg staat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
GEM mis ook wel bij die line-up. Ik dacht dat dat ook op verschillende locaties was.
Wel? Prima ! ben wel fan van die locatie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Zo te zien toch alleen in de Oosterpoort, Hans.
Ben ik blij om want het huidige Bond liedje is echt veel fijner, imo..quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. De Bond Theme die het niet geworden is.. Rain on your parade.
Another way to die is wel beter inderdaad, maar die plaat van Duffy heeft ook wel wat Bond-achtigs.quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik blij om want het huidige Bond liedje is echt veel fijner, imo..
Ik was niet wegquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:57 schreef -Hans- het volgende:
Damook !
DiedjeeJ
Welkom terug mensen![]()
Bijgekomen van gisterenquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:57 schreef -Hans- het volgende:
Damook !
DiedjeeJ
Welkom terug mensen![]()
ik probeer het pas 10 minuten, maar zo te zien waren we er wat langer uit dan datquote:
Paar uurtjesquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer het pas 10 minuten, maar zo te zien waren we er wat langer uit dan dat
Ik ook pas net, maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik probeer het pas 10 minuten, maar zo te zien waren we er wat langer uit dan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |