bronquote:Nederlander kan niet zonder de HEMA
AMSTERDAM - Nederlanders staan niet alleen en masse achter het Nederlands elftal, we zijn ook gek op typisch Nederlandse merken.
We moeten er dan ook niet aan denken dat die merken verdwijnen. Volkslieveling nummer een is HEMA, zo blijkt uit onderzoek van het European Institute for Brand Management (Eurib) onder ruim duizend consumenten.
Na de HEMA (81 procent) houden we erg van Blokker (77 procent) en Kruidvat (74 procent). Opmerkelijk genoeg wordt de vierde plaats ingenomen door het NOS Journaal. „Bij de ondervraagde mannen kwam dit merk zelfs op de eerste plaats”, zegt een woordvoerder. De top 5 wordt afgesloten door Albert Heijn.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgigh ik ging nav de post van cinnamongirl even googlen op de tas van ruud van der peijl, gewoon om te kijken wat ik me bij een tas van hem moest voorstellen., maar ik vind hem eigenlijk wel gaaf! Helaas is ie nu online niet leverbaar. Ligtie nog in de winkels? Wanneer heb jij hem gekocht cinnamongirl?
Nu gaat iedereen je fotoboek checken, om te zien hoe groot je boobs zijnquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Ik baal er nog altijd van dat HEMA mijn BH-maat zelden tot nooit heaft, want ze hebben altijd van die leuke kleurige BH's.
Dan heb je ook geen BH's nodig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Misschien zijn ze juist wel erg klein.
Ze hebben erg mooi speelgoed inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is pas leuk speelgoed.
Krijg jij korting?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:59 schreef Suzziieee het volgende:
Wat een leuk topic!![]()
Nee,ik wil liever niet zonder Hema.. want dan moet ik opzoek naar een andere werkgever
Leuk,om al die enthousiaste verhalen te lezen
Teruggang na overname maar 15% is zeker een aardige korting.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:12 schreef Suzziieee het volgende:
15% valt nog wel mee dus!... en voordat we verkocht waren kreeg ik ook korting bij Bijenkorf,V&D,Praxis,Hunkenmuller,M&S etc etc.... Toen was het een stuk leuker shoppen...
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Teruggang na overname maar 15% is zeker een aardige korting.
Weet jij misschien hoe het zit met halve Hema's? Ik vind het echt een beetje jammer. In mijn woonplaats hangt nog steeds de zomerkleding op precies 2 karige stangen. Geen hond die het koopt.
Kijken of wat je wil hebben online staat, bestellen en laat bezorgen in jouw HEMA filiaal. Volgens mij kost dat niets extra.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Teruggang na overname maar 15% is zeker een aardige korting.
Weet jij misschien hoe het zit met halve Hema's? Ik vind het echt een beetje jammer. In mijn woonplaats hangt nog steeds de zomerkleding op precies 2 karige stangen. Geen hond die het koopt.
Dat wist ik niet en een heel prima tip.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Kijken of wat je wil hebben online staat, bestellen en laat bezorgen in jouw HEMA filiaal. Volgens mij kost dat niets extra.
Ze zijn bij mij altijd te groot.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Ik baal er nog altijd van dat HEMA mijn BH-maat zelden tot nooit heeft, want ze hebben altijd van die leuke kleurige BH's.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Suzziiee, weet jij hoe het zit met die hero bag? Is dat een tijdelijk product? Maw als hij nu is uitverkocht, kan ik het op mn buik schrijven?
HA! In Belgie wel! Alleen is alles hier net iets duurderquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Het enige grote nadeel aan de HEMA: je kunt er niet passen!!!
Dat zal dan wel door die tien vierkante meter extra voor 't passen komen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HA! In Belgie wel! Alleen is alles hier net iets duurder
Hetzelfde geldt voor mijn vrouwquote:Op zondag 16 november 2008 17:00 schreef popolon het volgende:
Mijn vrouw, die ook jaren in Nederland woonde, gaat er wel altijd heen als we in het moederland zijn. Die Jip en Janneke spullen zijn nog steeds populair bij haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |