Dan heb je ook geen BH's nodig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Misschien zijn ze juist wel erg klein.
Ze hebben erg mooi speelgoed inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is pas leuk speelgoed.
Krijg jij korting?quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:59 schreef Suzziieee het volgende:
Wat een leuk topic!![]()
Nee,ik wil liever niet zonder Hema.. want dan moet ik opzoek naar een andere werkgever
Leuk,om al die enthousiaste verhalen te lezen
Teruggang na overname maar 15% is zeker een aardige korting.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:12 schreef Suzziieee het volgende:
15% valt nog wel mee dus!... en voordat we verkocht waren kreeg ik ook korting bij Bijenkorf,V&D,Praxis,Hunkenmuller,M&S etc etc.... Toen was het een stuk leuker shoppen...
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Teruggang na overname maar 15% is zeker een aardige korting.
Weet jij misschien hoe het zit met halve Hema's? Ik vind het echt een beetje jammer. In mijn woonplaats hangt nog steeds de zomerkleding op precies 2 karige stangen. Geen hond die het koopt.
Kijken of wat je wil hebben online staat, bestellen en laat bezorgen in jouw HEMA filiaal. Volgens mij kost dat niets extra.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Teruggang na overname maar 15% is zeker een aardige korting.
Weet jij misschien hoe het zit met halve Hema's? Ik vind het echt een beetje jammer. In mijn woonplaats hangt nog steeds de zomerkleding op precies 2 karige stangen. Geen hond die het koopt.
Dat wist ik niet en een heel prima tip.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Kijken of wat je wil hebben online staat, bestellen en laat bezorgen in jouw HEMA filiaal. Volgens mij kost dat niets extra.
Ze zijn bij mij altijd te groot.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Ik baal er nog altijd van dat HEMA mijn BH-maat zelden tot nooit heeft, want ze hebben altijd van die leuke kleurige BH's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |