quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Kut daar zeg je watquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:52 schreef Silentalarm het volgende:
Even mijn pizza in de oven doen. BRB!
Ik wil er voor jou wel een mooi plaatje in doen als ik mijn pizza erin gestopt hebt. Maar ik dacht, ik hou eerst het tempo er maar eens inquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Echte bazen weten goede OP's te maken.
Dit is geen goede OP.
deze quate is nu al legendarischquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tegen iedereen hier. Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Jouw spellingsstijl ook, vieze vuile kutpoolquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
deze quate is nu al legendarisch
Ja, je moeder met een pot zure augurken, ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Echte bazen weten goede OP's te maken.
Dit is geen goede OP.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je moeder met een pot zure augurken, ja.
Het valt de laatste tijd best mee, gelukkigquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
deze quate is nu al legendarisch
ik gedraag me dan ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het valt de laatste tijd best mee, gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |