bruto dusquote:
Natuurlijk! Ik denk zo'n beetje iedere belegger wel die al sinds 2003 meedoet. Of je moet wel heel goed zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er hier overigens mensen die sinds ze begonnen zijn met beleggen 'negatieve' rendementen op jaarbasis of zelfs compleet hebben behaald?
Dat hangt er vanaf wat je onder belegger schaart. Ik denk de meeste studenten hier met onder de 100k relatief goede rendementen hier in halen. In plaats van de wat ouderen die het meer als hobby naast het werk hebben, Selang is een uitzondering, en volgens mij was Elcastel hier ook wel relatief goed in. Besides de meeste die negatieve rendementen halen op jaar basis, lijken mij puur gevallen van mensen die in wezen 52 weken per jaar iig iets in de portfolio hebben zitten.quote:Op zondag 16 november 2008 22:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik denk zo'n beetje iedere belegger wel die al sinds 2003 meedoet. Of je moet wel heel goed zijn.
Zo zou je 't heel grof kunnen zien, er zit iig wel verschil inquote:
Nee joh die gaan pas ergens halverwege de nacht openquote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Shanghai en Hang Seng hoger geopend... Nikkei is nog dicht.
Hmm.. dus Yahoo liegt. Jammer...quote:Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee joh die gaan pas ergens halverwege de nacht open
Volgens mij zijn dat de sluitingskoersen van vrijdag? ..quote:
Waarom is de beurs niet gewoon 24/7 open?quote:Op zondag 16 november 2008 23:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Het weekend zou een stuk leuker worden als we zaterdag / zondag ook kunnen handelen.
lol ik kan wel inzien waarom de beurs niet 24 uur per dag open is. Dan zou ik niet slapen lol! of iig heel weinig. Maar 6 dagen in de week bijv. zou ik wel interessant vinden.quote:Op zondag 16 november 2008 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom is de beurs niet gewoon 24/7 open?
quote:Op zondag 16 november 2008 23:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Er staat toch "Nov 14" achter? Dat was vrijdag
MarketWatchquote:Housing starts expected to hit half-century low
Consumer prices falling at fastest pace in 60 years, economists say
Last update: 12:38 p.m. EST Nov. 16, 2008
Zolang het maar niet sneller daalt dan ten tijde van de great depression is er opzich niks aan de hand.quote:
Je hebt in die zin natuurlijk wel gelijk dat de nikkei niet echt toonaangevend is. Maar japan staat, als we puur op GDP afgaan wel gewoon 2e na amerika.quote:Op maandag 17 november 2008 01:39 schreef At-EZ het volgende:
[ afbeelding ].
Hop.
*Nog even niet instapt*.
De beurs wordt bepaald door mensen, niet door pure wiskunde.quote:Op maandag 17 november 2008 01:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik snap nooit waarom er zo'n punt van wordt gemaakt of er wel of geen sprake is van een recessie. Het verschil tussen 0,1 % groei en -0,1 % groei merk je echt niet. Ook is het cijfer eigenlijk alleen interessant voor macro-economen.
Omdat het 'voer' is voor de proleten.. de mensen die er geen kaas van gegeten hebben. Een krant kan toppen, RECESSIE JAPAN! en de gemiddelde nederlander denkt direct dat de wereld in elkaar zakt.quote:Op maandag 17 november 2008 01:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik snap nooit waarom er zo'n punt van wordt gemaakt of er wel of geen sprake is van een recessie. Het verschil tussen 0,1 % groei en -0,1 % groei merk je echt niet. Ook is het cijfer eigenlijk alleen interessant voor macro-economen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |