Breda zit al op 141quote:Op donderdag 13 november 2008 23:34 schreef automatic_ het volgende:
Sorry
Ehh hoeveel moeten we dan posten?
Dan moeten we nog heeél veel doen, haha.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Breda zit al op 141
En eindhoven op 3
Dan gaan we dat "even" doenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:36 schreef theKiD het volgende:
Wij moeten nog 3 eerdere nummers inhalen voor we naar de 50 mogen
Wie dan? Ik had hem juist opgeschoond...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:34 schreef theKiD het volgende:
Ik mis trouwens veel mensen op het plattegrondje
Wat]http://www.youtube.com/watch?v=1ttxcbGIVE4[/quote]Wat[/url] een suf filmpje.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef existenz het volgende:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=1ttxcbGIVE4
Ja?!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Ja?!
Oké, handig! Haha. Ik ben natuurlijk zomaar import, dus ik weet dat allemaal niet niet
Posten die pics!quote:Geslacht Vrouw
Geboortedatum 07-09-1987
Ik mis foto's in je foboquote:Op donderdag 13 november 2008 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja?!
Oké, handig! Haha. Ik ben natuurlijk zomaar import, dus ik weet dat allemaal niet niet
Ik heb mijn auto net gepost!quote:
Zelfs ik heb me overgegeven en het aangedurfd...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, dat kan ik jullie niet aandoen
Geloof me, ik ben heel wat gewend.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:41 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, dat kan ik jullie niet aandoen
Hoe voel je je daar nu bij?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zelfs ik heb me overgegeven en het aangedurfd...
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:42 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben heel wat gewend..
En zonder pics krijg je geen rondleiding in m'n Tilburgse slaapkamer. Oftewel, posten die hap.
Jemie... Dan moet ik er eens over nadenken!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:42 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben heel wat gewend.
En zonder pics krijg je geen rondleiding in m'n Tilburgse slaapkamer. Oftewel, posten die hap.
Ik roep alvast PANG!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik je G *kuch* spot vindt, dan vindt je ineens hartstikke oké om flink gespot te worden. Wat wil je nou?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Jemie... Dan moet ik er eens over nadenken!
Een rondleiding is altijd leuk!
Ik vind het alleen niet leuk om ergens gespot te worden
tong80, iemand met geen leven en alle mogelijkheid zoeken om zoveel mogelijk onzin te posten. imo een teringleijerquote:
Beetje jammerquote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Als ik je G *kuch* spot vindt, dan vindt je ineens hartstikke oké om flink gespot te worden. Wat wil je nou?.
Kwaliteit, geen kwantiteit. Dat is wat telt.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:44 schreef theKiD het volgende:JEEJ
![]()
3 posts onder elkaar.. ik begin op tong te lijken![]()
on the other hand.. tong![]()
Ik ben nog niet zolang hierquote:
Ja, een foto waar je tegen dat huis op de rotonde staat aan te pissen met je zatte ballenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zelfs ik heb me overgegeven en het aangedurfd...
Goed argumentquote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er over nadenken! Ik beloof niets, want foto's zijn stom & dan mag ik hier niet meer posten & dan weet ik niet meer wat ik met mijn nutteloze leven moet doen &
Ik moet even lachen, mag dat?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Als ik je G *kuch* spot vindt, dan vindt je ineens hartstikke oké om flink gespot te worden. Wat wil je nou?.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, een foto waar je tegen dat huis op de rotonde staat aan te pissen met je zatte ballen
Yes, ik ben niet meer de newbie van het topic.quote:
Jemie..quote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef Tegan het volgende:
Yes, ik ben niet meer de newbie van het topic.
tong80 is een user die zeg 50% (groffe schatting) van alle posts van het forum op zijn naam heeft ofzo.
Soms... soms... soms ben ik wel voor rede vatbaar.. meestal niet, maar soms heb ik van die momenten..quote:
So die kerel post wat af inderdaad. vraag me af hoe lang hij per dag online is op fokquote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
tong80, iemand met geen leven en alle mogelijkheid zoeken om zoveel mogelijk onzin te posten.
Ik merk het!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Soms... soms... soms ben ik wel voor rede vatbaar.. meestal niet, maar soms heb ik van die momenten..
tis gewoon een teringleijer zoals ik al zeiquote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie..
Dan heb je idd weinig leven zeg maar..
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:48 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
So die kerel post wat af inderdaad. vraag me af hoe lang hij per dag online is op fok
*drukt op het knopje om het bed omhoog te doenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:49 schreef existenz het volgende:
Eigenlijk moet ik het voeteinde van mijn bed ook omhoog doen. Dat werkt wat makkelijker op de laptop. Maar ben te lam om op het knopje te drukken
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:49 schreef existenz het volgende:
Eigenlijk moet ik het voeteinde van mijn bed ook omhoog doen. Dat werkt wat makkelijker op de laptop. Maar ben te lam om op het knopje te drukken
Vandaag lukte het mij om internet aan te sluiten, waarna ik algauw ging Fokken. Dit reply tik ik momenteel op zo'n gammel krukje in de meterskast.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:49 schreef existenz het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:50 schreef theKiD het volgende:
*begint met zingen*
"Schatje mag ik je foto.. heb je een foto voor mij..Schatje mag ik je foto.. en doe..Klote lied
![]()
![]()
![]()
*drukt per ongeluk iets te lang*quote:Op donderdag 13 november 2008 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
*drukt op het knopje om het bed omhoog te doen
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:51 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, vandaag lukte het mij om internet aan te sluiten, waarna ik algauw ging Fokken. Dit reply tik ik momenteel op zo'n gammel krukje in de meterskast.
Indeed *gooit er een engelands woord tussendoor*quote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:
Als we zo doorgaan zijn we zo bij de 50!
112 post a day is toch flink imo. maar goed als je alleen maar onzin post hoeft het natuurlijk niet lang te durenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:50 schreef Tegan het volgende:
tong80
Ik had eigenlijk meer posts verwacht...
Das niet zo lief!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
*drukt per ongeluk iets te lang*![]()
*hoort gemurwel tussen dubbelgeklapte matras*
We moeten er immers nog three inhalenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:
Als we zo doorgaan zijn we zo bij de 50!
Hahaha, wat is een tof letsel dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:52 schreef existenz het volgende:
Trauma team is dan ook saai.. Geen toffe ledsels en ik heb geen slaap..
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Das niet zo lief!
@Tegan; Kijk, we komen er wel met z'n allen
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Das niet zo lief!
@Tegan; Kijk, we komen er wel met z'n allen
schaar in kop en andere pijnlijjke voorwerpen op plaatsen die zeer doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:53 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Hahaha, wat is een tof letsel dan?
Ojee!quote:
Blijkbaar!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige vrijgezel hier die niet actief op zoek is?
Voor jou is er ook geen plekquote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
En als ik in de buurt van knopjes kom..quote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ojee!
Maar ik hou er niet van om helemaal dubbel gevouwen te worden...
Nee, eigenlijk hoeft dat nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Tegan het volgende:
Waarom moeten we ze eigenlijk inhalen? Iemand met een cijfertjestik?
Neu.. soms ben ik te pietje preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef Tegan het volgende:
Waarom moeten we ze eigenlijk inhalen? Iemand met een cijfertjestik?
Meldt.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hehequote:Op donderdag 13 november 2008 23:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
En als ik in de buurt van knopjes kom..![]()
![]()
![]()
![]()
Beddenknopjes that is..
Uhuh.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:56 schreef existenz het volgende:
Voordeel is wel, dat als er een vrouw naast zou liggen, zou ik geen Trauma Team mogen kijken. Want dat is natuurlijk te eng.
Nee, TT is gewoon niet leuk.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:56 schreef existenz het volgende:
Voordeel is wel, dat als er een vrouw naast zou liggen, zou ik geen Trauma Team mogen kijken. Want dat is natuurlijk te eng.
Hier is het niet snel genoeg hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:58 schreef theKiD het volgende:
Echt.. het begint me errug snel te gaan
wsop rtl7 begintquote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen, is overigens niet eel beter dan trauma team
Ik keek Net5, alleen nu weet ik niet wat er op is...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen, is overigens niet eel beter dan trauma team
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, Trauma Team is gewoon niet leuk...
uitslapenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef JeffreyXL het volgende:
pff moet eigenlijk gaan slapen. Morgen alweer om half 7 op
Het was lastig, ik weet het. Maar we zijn eruit, en daar gaat het om. En ik was te lui om het voluit te typen.quote:
Uiterlijk half 11 opstaan hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef JeffreyXL het volgende:
Mannen die subtiele signalen afgeven.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:59 schreef theKiD het volgende:
Ik hou liever van lang en traag...
Ben gewoon heel erg TT van begripquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was lastig, ik weet het. Maar we zijn eruit, en daar gaat het om. En ik was te lui om het voluit te typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet naar de opticien. Kost altijd zoveel geld, gelukkig is het eindelijk weer declareertijd (ik mag het maar een keer per twee jaar declarerenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik ben meer dan jaloers op je. Deze week is echt niet normaal. alleen nog maar voreg opgemoeten. Maar goed went vanzelfquote:
Hoe subtiel wil je hebben dat ik liever langzamere posts zie>?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Mannen die subtiele signalen afgeven..
Zou ik iig doen voor de jaarwisseling dan heb je nog pofijt van het belasting voordeel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet naar de opticien. Kost altijd zoveel geld, gelukkig is het eindelijk weer declareertijd (ik mag het maar een keer per twee jaar declareren).
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ben gewoon heel erg TT van begripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mja. Ik ken het. Ma t/m do vroeg opquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ik ben meer dan jaloers op je. Deze week is echt niet normaal. alleen nog maar voreg opgemoeten. Maar goed went vanzelf
1 jaar ziekenfonds, 1 jaar personeelsfondsquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet naar de opticien. Kost altijd zoveel geld, gelukkig is het eindelijk weer declareertijd (ik mag het maar een keer per twee jaar declareren).
Mja, een keer per halfjaar moet ik erheen, dus nu ga ik mooi een rekening vragen voor heel 2008, anders declareren ze alleen deze keer en niet die keer in mei.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Zou ik iig doen voor de jaarwisseling dan heb je nog pofijt van het belasting voordeel.
Lekker lang weekend voor jou dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja. Ik ken het. Ma t/m do vroeg op
Morgen uitslapen, dus ik ben erg blij
Zeik niet, ik moet morgen vandaag weer op 5:45 op.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef JeffreyXL het volgende:
Ik ben meer dan jaloers op je. Deze week is echt niet normaal. alleen nog maar voreg opgemoeten. Maar goed went vanzelf
Zaterdag mag ik weer om 6.45 uit mijn lieftallige bedjequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Lekker lang weekend voor jou dan?
x2 helemaal eensch!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef existenz het volgende:
Die Steffi du Pois komt wel steeds minder in beeld bij dat poker. Maar ik zie haar toch liever dan Marcel Luske
Same here, om 6 uur opstaan om de boel om 7 uur te openenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zaterdag mag ik weer om 6.45 uit mijn lieftallige bedje
Ahhquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Zeik niet, ik moet morgen vandaag weer op 5:45 op..
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef theKiD het volgende:
Ik twijfel... aamgezien we zo hard gaan, zal ik 49-39 alvast aanmaken of niet?![]()
je hebt altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Zeik niet, ik moet morgen vandaag weer op 5:45 op..
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig hoef ik de week daarop iedere dag pas om 11:45 in Antwerpen aanwezig zijn.quote:
Ik sta ook liever later op.. dus liever dat hij baas boven mijn baas isquote:
Kijk, dan mag ik weer vroeger opstaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik de week daarop iedere dag pas om 11:45 in Antwerpen aanwezig zijn.
Dat scheelt.
Heb ik dat altijd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:07 schreef existenz het volgende:
En ze krijgt steeds minder kleren aan...
Jij krijgt ook steeds minder aan?quote:
Ik zit op 4quote:
Ephedra does the trick.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dan mag ik weer vroeger opstaan
haha jammer dat het gebanned is hier in Nederland. Dus ik hou het wel bij mijn bakje pleur. Wel goed spul voor iegene die af willen vallenquote:
Gezellig!quote:
Ik heb er (meestal..) geen probleem mee om vroeg op te staanquote:
Kindertaaltjequote:
Ik ookquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ephedraquote:
Contacten, Jeffrey, contacten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:13 schreef JeffreyXL het volgende:
haha jammer dat het gebanned is hier in Nederland. Dus ik hou het wel bij mijn bakje pleur. Wel goed spul voor iegene die af willen vallen
Idd.. al die bijwerkingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ephedra
Word veel door sporters gebruikt die af willen vallen. Jammer genoeg zitten er wel wat bijwerkingen aan. In nederland is het een tijdje terug verboden.
Tiffany Michelle ligt er uit en jij wil gaan pitten.. jajaquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:16 schreef JeffreyXL het volgende:
zal ik gaan slapen of zal ik wachten op thread nummer 50
Hmmz, ga om 1 uur pitten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:16 schreef JeffreyXL het volgende:
zal ik gaan slapen of zal ik wachten op thread nummer 50
Zolang de handjes maar boven de dekens blijvenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Tiffany Michelle ligt er uit en jij wil gaan pitten.. jaja
haha, opzich is er nog wel makkelijk aan te komen als je een beetje zoekt. Vind Nederland wel truttig met al die regels. Het is toch je eigen lichaam en je eigen keus dus laat mensen dan zelf beslissen. Maar goed zo zal het wel blijven in Nederland. Heroine bussen mogen doorrijden terwijl vrij onschuldige supplementen al snel gebanned worden.quote:
welke?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef theKiD het volgende:
2 replys waar ik niets van snap zo vroegKan de beste overkomen, toch?
Dat was nu niet, maar zou wel kunnen....
ja, reclame bij pokerquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef automatic_ het volgende:
fotoooooo
Je zit te zeiken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef JeffreyXL het volgende:
haha, opzich is er nog wel makkelijk aan te komen als je een beetje zoekt. Vind Nederland wel truttig met al die regels. Het is toch je eigen lichaam en je eigen keus dus laat mensen dan zelf beslissen. Maar goed zo zal het wel blijven in Nederland. Heroine bussen mogen doorrijden terwijl vrij onschuldige supplementen al snel gebanned worden.
Kijk, dat vind ik heel goed van je!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:20 schreef At-EZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hey, ik ga niet verder dan +/- 17 jaar..
Is dat nu ook weer niet hip?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:20 schreef At-EZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hey, ik ga niet verder dan +/- 17 jaar..
En dat is nog maar het begin.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat vind ik heel goed van je!
Nee, eerder ervaring.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:21 schreef existenz het volgende:
Is dat nu ook weer niet hip?
Ik ben kei trots op je!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Jongens!
Twee foto's al! Het moet niet gekker worden
Ik kreeg net weer: "Uw bestelling is verzonden" binnen en natuurlijk weer inclusief accept giroquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Stukje maand aan het einde van je geld?
Zo kwaad kijk ik niet hoor?quote:
Ikke nie snap?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik kreeg net weer: "Uw bestelling is verzonden" binnen en natuurlijk weer inclusief accept giro
in that case..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo kwaad kijk ik niet hoor?
Maar het was 's nachts ofzo toen die foto gemaakt is en ik was duf
M'n zonet aangelegde verbinding zit te kutten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Tegan het volgende:
Wow, ik was even bezig. Nu mag het weer volle snelheid.
quote:
? Wat voor berichtjes?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
Nu wil ik ook berichtjes eigenlijk!
Fotoboek!quote:
Dat dacht ik achteraf inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef existenz het volgende:
Zo kwaad kijkt ze toch niet op de fotoWel van "Waarom maak ik eigenlijk een foto?!?!?"
Ik dnek dat ik hetzelfde ga doen. Stel ons niet teleur dames en heren. Als we morgen kijken zijn we bij topic 70 toch...?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Trusten iedereen. Tot in topic 70 oid.
Of we maken de Tilburg-reeks zó berucht, dat er geen vervolg meer komt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Trusten iedereen. Tot in topic 70 oid.
Nou..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik hetzelfde ga doen. Stel ons niet teleur dames en heren. Als we morgen kijken zijn we bij topic 70 toch...?
Het is half 1 en ik kijk poker. Ja, dat is het meest opwindende wat er gebeurdquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:31 schreef At-EZ het volgende:
Allemaal consternatie om een suffe foto. Jullie zijn niks gewend hé.
Waarom slaat jou verbinding er niet uit?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Of we maken de Tilburg-reeks zó berucht, dat er geen vervolg meer komt..
Je moeder zou niet onveilig moeten vrijen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef theKiD het volgende:
Weltrusten Tegan![]()
Enne Automatic_ .. eigenlijk mag ik geen berichtjes plaatsen van me moeder
Als die van jou veilig had gevreeën had ik dit niet hoeven plaatsenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Je moeder zou niet onveilig moeten vrijen..
ADSL én kabel tegelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef theKiD het volgende:
Waarom slaat jou verbinding er niet uit?
Ik ben een hele lieve poes, dat het sluiptrekkende musje nog even door de kamer slingert.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:37 schreef automatic_ het volgende:
Lief doen.
Okequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:40 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve poes, dat het sluiptrekkende musje nog even door de kamer slingert..
Zelfs TV-poker vind ik nog spannender dan dit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:37 schreef existenz het volgende:
OOh fight!!
yupquote:
Doe dit muisje maar ff laten stuiptrekkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:44 schreef At-EZ het volgende:
Dan blijven we over. Wat moet ik nu met 'm aan?.
Geen ideequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:44 schreef At-EZ het volgende:
Dan blijven we over. Wat moet ik nu met 'm aan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |