Fotoboek!quote:
Dat dacht ik achteraf inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef existenz het volgende:
Zo kwaad kijkt ze toch niet op de fotoWel van "Waarom maak ik eigenlijk een foto?!?!?"
Ik dnek dat ik hetzelfde ga doen. Stel ons niet teleur dames en heren. Als we morgen kijken zijn we bij topic 70 toch...?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Trusten iedereen. Tot in topic 70 oid.
Of we maken de Tilburg-reeks zó berucht, dat er geen vervolg meer komt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Trusten iedereen. Tot in topic 70 oid.
Nou..quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik hetzelfde ga doen. Stel ons niet teleur dames en heren. Als we morgen kijken zijn we bij topic 70 toch...?
Het is half 1 en ik kijk poker. Ja, dat is het meest opwindende wat er gebeurdquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:31 schreef At-EZ het volgende:
Allemaal consternatie om een suffe foto. Jullie zijn niks gewend hé.
Waarom slaat jou verbinding er niet uit?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Of we maken de Tilburg-reeks zó berucht, dat er geen vervolg meer komt..
Je moeder zou niet onveilig moeten vrijen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef theKiD het volgende:
Weltrusten Tegan![]()
Enne Automatic_ .. eigenlijk mag ik geen berichtjes plaatsen van me moeder
Als die van jou veilig had gevreeën had ik dit niet hoeven plaatsenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Je moeder zou niet onveilig moeten vrijen..
ADSL én kabel tegelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef theKiD het volgende:
Waarom slaat jou verbinding er niet uit?
Ik ben een hele lieve poes, dat het sluiptrekkende musje nog even door de kamer slingert.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:37 schreef automatic_ het volgende:
Lief doen.
Okequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:40 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve poes, dat het sluiptrekkende musje nog even door de kamer slingert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |