quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Zo vaak kom ik er nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hij fantaseert ook over je! De vuillak!
En je pwnt met Lapo!quote:
Het is maar dat je het weet!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jemoer! Iedereen heeft mij lief hier!
Why not?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar net of je er trots op bent.
Ik gebruik tegenwoordig ook PI'squote:Op donderdag 13 november 2008 22:18 schreef jordeeeh het volgende:
ALLE NEWBS DIE GEEN PI'S GEBRUIKEN KRIJGEN EEN BAN AAN HUN KLOTEN!11!1!!!!!
Word.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:18 schreef jordeeeh het volgende:
ALLE NEWBS DIE GEEN PI'S GEBRUIKEN KRIJGEN EEN BAN AAN HUN KLOTEN!11!1!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Florian_ het volgende:
PI's zijn voor naabs
Veel te veel werk om dat elke keer aan te klikken
Blasfemie.![]()
![]()
Juist!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig ook PI'sen ik moet zeggen, ik erger me er soms aan als anderen het niet doen. Het kan zoveel toevoegen aan een post
!
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Beter dan een oog in je cola!!![]()
: D: D!!1
[/Broekpaling]
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Sterf!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig ook PI'sen ik moet zeggen, ik erger me er soms aan als anderen het niet doen. Het kan zoveel toevoegen aan een post
!
![]()
![]()
Stel smerige kutjes heb je dan geroken.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Florian_ het volgende:
Wtf, mijn oorsmeer ruikt hetzelfde als een kutje0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Klopt.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
![]()
![]()
Proeft t ook zo?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Florian_ het volgende:
Wtf, mijn oorsmeer ruikt hetzelfde als een kutje
Mijn oorsmeer ruikt naar niks.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Florian_ het volgende:
Wtf, mijn oorsmeer ruikt hetzelfde als een kutje
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Nouhooouuuu!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Beter dan een oog in je cola!!![]()
: D: D!!1
[/Broekpaling]0 topics op naam. 14.gif![]()
Idd, onzinquote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Florian_ het volgende:
PI's zijn voor naabs
Veel te veel werk om dat elke keer aan te klikken![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:20 schreef Florian_ het volgende:
Wtf, mijn oorsmeer ruikt hetzelfde als een kutje![]()
![]()
quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Dat is de here god zeker met jou eens, mijn jordeeeh.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Gast, zoek in het vervolg een meisje die zich daar tussen de beentjes wast.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd
Maar het ruikt er serieus naar![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd
Maar het ruikt er serieus naar![]()
![]()
Het is oppassen geblazen wanneer we blazen.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
KIJK UIT. Anders jat iemand je gezegdeIk heb maar snel "©IQM" aan de post toegevoegd.
![]()
Euh?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Biogarde het volgende:
Het is oppassen geblazen wanneer we blazen.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja, nu je het zegt!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Biogarde het volgende:
Het is oppassen geblazen wanneer we blazen.![]()
En oren die hetzelfde ruiken als een kut?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Ik ga 1 euro bier drinken in de stad. Een goede nacht KLB!
[..]![]()
Al was ie t niet, druk k m'n penis in z'n neusgat.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is de here god zeker met jou eens, mijn jordeeeh.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Slim van jequote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik heb maar snel "©IQM" aan de post toegevoegd.
!
![]()
Een ongewassen kut gaan we vanuit.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Biogarde het volgende:
En oren die hetzelfde ruiken als een kut?
Denk ik.0 topics op naam. 14.gif![]()
Bwoh, lekkere gruizige ongewassen mossels zijn de bomquote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, zoek in het vervolg een meisje die zich daar tussen de beentjes wast.![]()
Primum non nocere![]()
Hihi, wat een kleine piemel heb jij1!11!!111quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al was ie t niet, druk k m'n penis in z'n neusgat.
De here is overal, zijn neus dus ook, ook waar jouw piemol op dat moment is.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al was ie t niet, druk k m'n penis in z'n neusgat.
[..]![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, lekkere gruizige ongewassen mossels zijn de bom![]()
![]()
![]()
Neen, god is een negerquote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hihi, wat een kleine piemel heb jij1!11!!111
Ik wist niet eens dat oorsmeer een geur hadquote:Op donderdag 13 november 2008 22:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een ongewassen kut gaan we vanuit.
Denk ik.?
![]()
Yes. Zelfs een KNO arts vertelde me dat ooitquote:
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Dat zullen ze in Amerika leuk vinden.quote:
[..]![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De here is overal, zijn neus dus ook, ook waar jouw piemol op dat moment is.
Hij kwam weer voorbij!quote:Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Ik ruik er dan ook niet aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat oorsmeer een geur had?
Ik ga zuipen. Mwhahaha!quote:
Dag!
[..]![]()
Nadat ie aan je oorsmeer had geroken?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Yes. Zelfs een KNO arts vertelde me dat ooit![]()
Hier kan ik geld mee verdienen gek
Gewoon mn vinger in mn oor stoppen, en vervolgens aan nerdjes 2 euro vragen om aan een vinger te ruiken die een kutje heeft aangeraakt. Big business
Primum non nocere![]()
Ik drukte heul niet op het quote knopje.quote:
[..]![]()
Ongewassen zwervers junk kut.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef Florian_ het volgende:
Gewoon mn vinger in mn oor stoppen, en vervolgens aan nerdjes 2 euro vragen om aan een vinger te ruiken die een kutje heeft aangeraakt. Big business0 topics op naam. 14.gif![]()
Open een topic op Tweakers.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef Florian_ het volgende:
Gewoon mn vinger in mn oor stoppen, en vervolgens aan nerdjes 2 euro vragen om aan een vinger te ruiken die een kutje heeft aangeraakt. Big businessBio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIE ZITTEN NATUURLIJK IN JE PIEMEL
HAHAHAHAAHAHAHHAAHA
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik drukte heul niet op het quote knopje.
Primum non nocere![]()
HOE!?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doei.
Oja je hebt een ban als je terug komt.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik drukte heul niet op het quote knopje.
Je hebt een zuurstok tussen je benen?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aan die zuurstok tussen mn benen!
Wat een vreemde plek voor een zuurstok!
Probleem opgelost.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doei.
Oja je hebt een ban als je terug komt.
[..]![]()
hihi wat spulletjes besteld voor oud en nieuw
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Bier.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef gers het volgende:
hihi wat spulletjes besteld voor oud en nieuw0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja, behalve spare-ribsquote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef gers het volgende:
hihi wat spulletjes besteld voor oud en nieuw
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Dat doet me denken aan een mod die dat ook een keer deed in een stormlooptopic. Volgens mij heeft hij daarna zelfmoord gepleegd.quote:
[..]![]()
Gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een mod die dat ook een keer deed in een stormlooptopic. Volgens mij heeft hij daarna zelfmoord gepleegd.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Ze is dan ook 50.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké, toegegeven, deze heeft mijn citatenbundel nooit gehaald.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja maar het was zo'n lekkere grote zuurstokquote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt een zuurstok tussen je benen?
Wat een vreemde plek voor een zuurstok!
![]()
![]()
Zure vis?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het was zo'n lekkere grote zuurstok
[..]![]()
Dus je hebt nu een zure sloot?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het was zo'n lekkere grote zuurstokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Goh, wat raarquote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Oké, toegegeven, deze heeft mijn citatenbundel nooit gehaald.![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 13 november 2008 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In
Before
Broekpaling
Fipo( 's?)![]()
Flikker op met je hemel.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij leeft toch nog in de hemel.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een zure sloot?Nee een zoeteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Dudette...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ce_hall_toerist.html![]()
4EBE STERF
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
quote:
Wat nou weer?quote:
Godver, 't nieuws gaat wel snel tegenwoordig. Het is pas net uit!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
..the word is on the street that the fire in your heart is out.![]()
![]()
Nee, duidelijk nietquote:
I don't believe that anybody, feels quite like you do, as I do now....quote:Op donderdag 13 november 2008 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Godver, 't nieuws gaat wel snel tegenwoordig. Het is pas net uit!
Kos meebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh....0 topics op naam. 14.gif![]()
dat weet je welquote:
Oh datquote:
Ik hoop dat Bt 'm ooit voor mij gaat spelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pak een gitaar. Nog voor half 12 kan je 'm spelen.![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 13 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pak een gitaar. Nog voor half 12 kan je 'm spelen.
Ik wil de solo van Comfortably Numb kunnen gvd
Primum non nocere![]()
Neequote:Op donderdag 13 november 2008 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bt 'm ooit voor mij gaat spelen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
idd
Ik wil de solo van Comfortably Numb kunnen gvd
remlof(Forum Admin) - donderdag 13 november 2008 @ 22:13
De_Ananas blijft doorgaan met sfeerverzieken en mods beledigen. Hoeft niet te mailen voor kerstmis.Primum non nocere![]()
Jaquote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Homo.Alleen maar omdat ik jou de naaktfoto's van yvonne niet wil sturen, hè.
![]()
![]()
Freebird. Met die ziek lange solo!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaa, Wonderwall![]()
Freebird kunnen lijkt me vet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KANONNE!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Florian_ het volgende:
De_Ananas blijft doorgaan met sfeerverzieken en mods beledigen. Hoeft niet te mailen voor kerstmis.![]()
Hij was er net....
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KANONNE!![]()
Hij was er net....
Wie volgt?
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Florian_ het volgende:
De_Ananas blijft doorgaan met sfeerverzieken en mods beledigen. Hoeft niet te mailen voor kerstmis.![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn nog mild..quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Florian_ het volgende:
De_Ananas blijft doorgaan met sfeerverzieken en mods beledigen. Hoeft niet te mailen voor kerstmis.
Lurken in de SCquote:Op donderdag 13 november 2008 22:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ben net unbannedKLB SC is saai als je niet kunt reageren
Ja, inderdaad, heel geil jaquote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Freebird. Met die ziek lange solo!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je posten. Niet lurken.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja gast, ik zit hele dag op stage en heb niks beters te doen0 topics op naam. 14.gif![]()
vinden ze het niet erg dat je fokt op stage?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja gast, ik zit hele dag op stage en heb niks beters te doen![]()
Ik doe het ook![]()
![]()
Mja ik lurkte in t begin ook. Na een tijdje dacht ik ook "Fuck itquote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja gast, ik zit hele dag op stage en heb niks beters te doen"
Ik zou Jimi Hendrix - All along the watchtower ook wel kunnen willen spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, heel geil ja
Primum non nocere![]()
Naja, ze kunnen niet op mn beeldscherm kijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vinden ze het niet erg dat je fokt op stage?![]()
Ik doe het ook
Daarom kan ik ook gewoon rustig Keeley hazell plaatjes posten enzo
Primum non nocere![]()
Eens? Ok, wanneer denk je? Volgende week?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga eens 2 stokbroden in de oven doen0 topics op naam. 14.gif![]()
Eitje.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou Jimi Hendrix - All along the watchtower ook wel kunnen willen spelen
PAK EEN GITAAR OFZO
Ik ga noodles maken...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga eens 2 stokbroden in de oven doen
GAST! WAT ZIT JE TE HATEN GVD?!quote:
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).![]()
Ehh elektrisch zo'n 2.5 jaar les gehad, maar dat is al zo'n 5 jaar geleden. En bas nooit les gehadquote:Op donderdag 13 november 2008 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bespeel ze eens dan.
Hoelang speel je al?Primum non nocere![]()
Is dat bedoeld als metafoor?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga eens 2 stokbroden in de oven doen![]()
![]()
Da's wel baas.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Naja, ze kunnen niet op mn beeldscherm kijken
Daarom kan ik ook gewoon rustig Keeley hazell plaatjes posten enzo
Bij mij zien ze het meestal ook niet, best chill. Wel elke dag geschiedenis verwijderen![]()
![]()
Hoezo dat dan? Gaan ze je computer checken als je weg bent?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's wel baas.
Bij mij zien ze het meestal ook niet, best chill. Wel elke dag geschiedenis verwijderen
Primum non nocere![]()
Nee, maar ik ben niet de enige die erachter zitquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Gaan ze je computer checken als je weg bent?![]()
![]()
Maar ik ben er echt niet blij mee dat ik gewoon rustig kan lopen Fok!ken op stage. Ik voer echt geen ene flikker uit de hele dagZeg ik tegen mezelf: "okay, nu ga je even aan het werk", en dan 2 minuten later zit ik weer te niksen
Primum non nocere![]()
Ik heb gellukig een chille stage.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Florian_ het volgende:
Maar ik ben er echt niet blij mee dat ik gewoon rustig kan lopen Fok!ken op stage. Ik voer echt geen ene flikker uit de hele dagZeg ik tegen mezelf: "okay, nu ga je even aan het werk", en dan 2 minuten later zit ik weer te niksen
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Florian_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb je geen opdrachten dan?![]()
Tuuk wel.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
![]()
![]()
Heb je geen opdrachten dan?
Vertelquote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb gellukig een chille stage.![]()
![]()
Jawel..maar als ik een businessplan moet schrijven moet dat bijv. na 2 maanden af zijn, en lopen er nog wat kleinere projecten. Ik kan dat dus niet, dan stel ik het gewoon uitquote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat heb ik ook![]()
![]()
![]()
Heb je geen opdrachten dan?Als het echt moet kan ik in een halve dag zo'n heel ding in elkaar zetten, maar spreiden over een langere periode doe ik nooit. Pas als ik echt een deadline moet halen ga ik werken, best kut
Primum non nocere![]()
Wat voor werk dan preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goede sfeer. Leuke bezigheden.
Ik wil er blijven.Primum non nocere![]()
Alsof ik het getypt hebquote:Op donderdag 13 november 2008 22:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel..maar als ik een businessplan moet schrijven moet dat bijv. na 2 maanden af zijn, en lopen er nog wat kleinere projecten. Ik kan dat dus niet, dan stel ik het gewoon uitAls het echt moet kan ik in een halve dag zo'n heel ding in elkaar zetten, maar spreiden over een langere periode doe ik nooit. Pas als ik echt een deadline moet halen ga ik werken, best kut
![]()
Wel chille collega's. Laatst had ik met het hoofd van het andere kantoor een boerwedstrijd gehouden![]()
![]()
Allround.quote:
Pc bouwen/repareren.
Storingen verhelpen.
Bouwvakker spelen in filialen.
Van alles. Dat houd het leuk.
Ik heb ook elke keer een excuus
Als ik in groepjes moet werken: "hm, ik werk toch liever alleen, dan gaat het sneller"
Als ik alleen werk: "Nou, met andere mensen samenwerken zou weer handig zijn, meer stimulans"
Primum non nocere![]()
wie gaan er allemaal vuurwerk kopen hihihi[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Herkenbaar, nog de laatste dag zo'n heel ding in elkaar draaienquote:Op donderdag 13 november 2008 22:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel..maar als ik een businessplan moet schrijven moet dat bijv. na 2 maanden af zijn, en lopen er nog wat kleinere projecten. Ik kan dat dus niet, dan stel ik het gewoon uitAls het echt moet kan ik in een halve dag zo'n heel ding in elkaar zetten, maar spreiden over een langere periode doe ik nooit. Pas als ik echt een deadline moet halen ga ik werken, best kut
Vuurwerkquote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef gers het volgende:
wie gaan er allemaal vuurwerk kopen hihihi![]()
Alleen als ik iets zwaar illigaals kan vinden, anders niet. Jij?![]()
wat rookbommen , "rotjes",grote rol en wat sierquote:Op donderdag 13 november 2008 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vuurwerk![]()
Alleen als ik iets zwaar illigaals kan vinden, anders niet. Jij?
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
KANKER, IK HOORDE NET DE BADKAMER DICHT GAAN
ik heb een dejavuBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Heb jij een badkamer die zo omroept van "BWHEHE, IK BEN GESLOTEN VOOR VANAVOND"quote:Op donderdag 13 november 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
KANKER, IK HOORDE NET DE BADKAMER DICHT GAAN
Primum non nocere![]()
Altijd als ik wil douchen sluipt er stiekem al iemand de badkamer in.quote:0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik hoorde de deur dichtvallen en op slot gaan.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb jij een badkamer die zo omroept van "BWHEHE, IK BEN GESLOTEN VOOR VANAVOND"
De klopgeest die het voorheen deed heb ik opgezogen met de kruimeldief dus hij kan het niet zijn.0 topics op naam. 14.gif![]()
Whehehequote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb jij een badkamer die zo omroept van "BWHEHE, IK BEN GESLOTEN VOOR VANAVOND"
Who you gonna call?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoorde de deur dichtvallen en op slot gaan.
De klopgeest die het voorheen deed heb ik opgezogen met de kruimeldief dus hij kan het niet zijn."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
Wat ben je laat? File in de achterhoek? Of moest je meteen knuppelen?quote:
Ik vind het maar een matig plaatje NBquote:![]()
1) Tieten ipv een lama heeft mijn voorkeur
2) Ik ben heul geen puber meer
Primum non nocere![]()
Jij bent heul puber.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar een matig plaatje NB![]()
2) Ik ben heul geen puber meer0 topics op naam. 14.gif![]()
Meteen knuppelenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat ben je laat? File in de achterhoek? Of moest je meteen knuppelen?
Medelanders vielen de conducteur lastigPSSSST het is remlofquote:Op donderdag 13 november 2008 23:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het maar een matig plaatje NB![]()
2) Ik ben heul geen puber meer
CZ !quote:
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !![]()
hey timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Het is weer saai op Fok!, ik kom hier maar weer eens om de hoek kijken
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Meteen knuppelen
Medelanders vielen de conducteur lastig
[..]
PSSSST het is remlof![]()
[..]
CZ !
Jij had het laatst over mijn UI, weet je nou al waar die van is?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Het is weer saai op Fok!, ik kom hier maar weer eens om de hoek kijken"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
Zeg, ik kreeg hier geen bevestiging, dus jij maar:quote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Het is weer saai op Fok!, ik kom hier maar weer eens om de hoek kijken
Als je je vinger in je oor steekt, ruikt je oorsmeer dan naar een kutje?
Primum non nocere![]()
Tof.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Meteen knuppelen
Medelanders vielen de conducteur lastig
[..]
PSSSST het is remlof![]()
[..]
CZ !Nouja..
![]()
Hoeveel, echt gemept? Politie?
Ik geil op deze verhalen.
Nee.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Het is weer saai op Fok!, ik kom hier maar weer eens om de hoek kijken0 topics op naam. 14.gif![]()
jos says (23:19):
net ff met *meisje* dus langs joost
"breng je me nie tff thuis ?"
mwa nee
jordy . says (23:19):
"komop, ik ga je heus niet zoenen, in de bus hebik toch ook niks geprobeerd"
lol
ik: later zie je morgen
jos says (23:20):
ja wtfIn Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
quote:
NB? dat is heul geen nb hoor...
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015![]()
PWND.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
mwa nee
lol
ja wtf
had laatst ook al gezegd dat ik het wistquote:Op donderdag 13 november 2008 23:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Jij had het laatst over mijn UI, weet je nou al waar die van is?
![]()
Deel vijf ligt nu naast me op t nachtkastje![]()
Barra's Sig herkende ik er ook al vanLaffe huichelaar![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:21 schreef jordeeeh het volgende:
mwa nee
lol
ja wtf
Ja dit was die 16 jarige sma die mij omhelste op het station
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tof.Nouja..
![]()
Ik geil op deze verhalen.quote:WAT NOU NB
Ik was dat heul niet !Moah .. 4 tegen de conducteur.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tof.Nouja..
![]()
Ik geil op deze verhalen.
Gewoon beetje duwen enzo..![]()
Was geen politie nodig.
Even zwaaien met de knuppel en de pepperspray laten zien en ze rennen al
Medelanders zijn ook niet meer wat het waren !Vikingen zijn niet dood !
Joske, je moet wel ALLE chicks playen, niet te selectief zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja dit was die 16 jarige sma die mij omhelste op het station
Neuken doe je immers ook voor de maatschappij
Primum non nocere![]()
Jammer.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]WAT NOU NB
Ik was dat heul niet !
[..]
Moah .. 4 tegen de conducteur.
Was geen politie nodig.
Medelanders zijn ook niet meer wat het waren !![]()
flauwquote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]WAT NOU NB
Ik was dat heul niet !
[..]
Was geen politie nodig.
Medelanders zijn ook niet meer wat het waren !
Waar is die lente_ninja heen ?
Dat wijf was best lekker, en goede jetsers.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joske, je moet wel ALLE chicks playen, niet te selectief zijn
Neuken doe je immers ook voor de maatschappij![]()
Valt best meequote:Op donderdag 13 november 2008 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat wijf was best lekker, en goede jetsers.
quote:Stelletje lamme falers dat het er zijn.quote:
Normaal staan ze te trappelen om zichzelf te bewijzen en daarna huilend van de pepperspray op de grond te storten
Hoe kwam je trouwens aan lopen?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]WAT NOU NB
Ik was dat heul niet !
[..]
Was geen politie nodig.
Medelanders zijn ook niet meer wat het waren !
Al zwaaiend of rustig vragend?
Je kreeg na afloop zeker 372 ziektes toegewenst?
Ik zat per ongeluk te laag, excuseerquote:
Ik schaam me diep
Daar staat dan weer wel tegenover dat wij met 1-5 wel bij de laatste 16 zitten, en PSV niet
Laffe huichelaar![]()
OMG. stiekem moet je een keertje een filmpje maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Stelletje lamme falers dat het er zijn.
Normaal staan ze te trappelen om zichzelf te bewijzen en daarna huilend van de pepperspray op de grond te storten![]()
Word die shit opgenomen? Maak is je eigen SC beveiliger uitzending.
Nouja ik kreeg de oproep dat het " dringend " was.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kwam je trouwens aan lopen?
Al zwaaiend of rustig vragend?
Je kreeg na afloop zeker 372 ziektes toegewenst?
Dus ik ging met een drafjeerop af.
En ze gingen pas schelden aan het eind van het perron
quote:quote:Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef lente_ninja het volgende:
Ik ben ff Mirre neuken, brb.Primum non nocere![]()
Dronken is ze wel te doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
JA POST TIETEN VAN JE ZUSJE !quote:Op donderdag 13 november 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zat per ongeluk te laag, excuseer
Ik schaam me diep
Daar staat dan weer wel tegenover dat wij met 1-5 wel bij de laatste 16 zitten, en PSV niet
Zo maak je het natuurlijk niet goed![]()
Oh, sorry, heb wat andere dingen gedaan vandaag.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
had laatst ook al gezegd dat ik het wist![]()
Deel vijf ligt nu naast me op t nachtkastje![]()
Barra's Sig herkende ik er ook al van
En ik dacht dat zijn sig daarvan was. Herkende hem in ieder geval wel. Wist alleen niet zeker waarvan.
Ik zit trouwens op de helft van 4. In het engels ofc."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
Ik had terug gescholden. Maar dat mag zeker niet volgens het boekje?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja ik kreeg de oproep dat het " dringend " was.
Dus ik ging met een drafjeerop af.
En ze gingen pas schelden aan het eind van het perron
Wat heb jij voor ongezonde obsessie met mijn vriendin !quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
JA POST TIETEN VAN JE ZUSJE !
Zo maak je het natuurlijk niet goed![]()
Lame
Laffe huichelaar![]()
Ik quote alleen maar hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor ongezonde obsessie met mijn vriendin !
Primum non nocere![]()
Neen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had terug gescholden. Maar dat mag zeker niet volgens het boekje?
Maar als ik alleen ben zonder machinisten en zooi erbij doe ik het wel hoor![]()
En dan spuug ik en gooi ik met kranten en stenen
Maar waar ben je bewaker dan, op een station?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Maar als ik alleen ben zonder machinisten en zooi erbij doe ik het wel hoor![]()
En dan spuug ik en gooi ik met kranten en stenenPrimum non nocere![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar waar ben je bewaker dan, op een station?
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zat per ongeluk te laag, excuseer
Ik schaam me diep
Daar staat dan weer wel tegenover dat wij met 1-5 wel bij de laatste 16 zitten, en PSV niet_!!!! uit tegen HHC, wij moesten uit tegen AZ, dat verschilt nog al, dagcijferwanker.
![]()
Je bent zelf een verkapte lama?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
En dan spuug ik en gooi ik met kranten en stenen
Ja, nu bijna The Fires of heaven uit, maar ik heb ze allemaal al een keer gelezenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Oh, sorry, heb wat andere dingen gedaan vandaag.
En ik dacht dat zijn sig daarvan was. Herkende hem in ieder geval wel. Wist alleen niet zeker waarvan.
Ik zit trouwens op de helft van 4. In het engels ofc.
Deel 9, 10, 11 zijn wel erg saai
Vier en vijf de leuksten![]()
Heb je al gehoord dat de serie waarschijnlijk verfilmd gaat worden, of in ieder geval deel 1Laffe huichelaar![]()
Hij is in ieder geval nog wle heel gewoon gebleven.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een verkapte lama?"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
noorsbloed ik blijf erbij vuurwerk werkt ook
Nou moeten we tegen heereveen, dat wordt lastiger ben ik bangquote:Op donderdag 13 november 2008 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]_!!!! uit tegen HHC, wij moesten uit tegen AZ, dat verschilt nog al, dagcijferwanker.
Laffe huichelaar![]()
Joah dan kom ik ook. Gaan we propjes op hem gooien totdat ie boos wordt en dan rennen we snel wegquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welk station ook alweer?Dan kom ik een keer langs
_!
Primum non nocere![]()
Ik ben geen lama.
Vergelijk je mij nou met remlof ?![]()
En ik ga niet zeggen waar.
Dat lijkt mij niet zo handig![]()
Maar goed ik ben zoals altijd rond 1 uur terug
Nee, hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 23:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Vergelijk je mij nou met remlof ?![]()
Lekker vooruit zicht...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, nu bijna The Fires of heaven uit, maar ik heb ze allemaal al een keer gelezen
Deel 9, 10, 11 zijn wel erg saai
Vier en vijf de leuksten![]()
Heb je al gehoord dat de serie waarschijnlijk verfilmd gaat worden, of in ieder geval deel 1![]()
En dat over die verfilming, tja, ik weet niet of ik dat wil zien. LotR had ik ook eerst gelezen en daarna pas gezien, het verneukte toch wel een beetje het beeld dat ik had.
Denk dus ook dat ik zoveel mogelijk trailers enzo ga mijden, mocht het toch echt gaan gebeuren."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
totzo nb
Ik ga pitten, morgen weer vroeg werken.![]()
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
LotR was een saai kutboek, en de film was wel te doenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Lekker vooruit zicht...![]()
En dat over die verfilming, tja, ik weet niet of ik dat wil zien. LotR had ik ook eerst gelezen en daarna pas gezien, het verneukte toch wel een beetje het beeld dat ik had.
Denk dus ook dat ik zoveel mogelijk trailers enzo ga mijden, mocht het toch echt gaan gebeuren.
Een van de weinige keren dat ik de film leuker vind dan het boek
Laffe huichelaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: