abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63224351
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:58 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Vraag me af hoeveel mensen er echt in sloppenwijken zijn geweest. Nederlandse problemen halen het niet bij sommige buitenlandse, wat niet wegneemt dat je nu maatregelen moet nemen om te zorgen dat het niet wordt als het buitenland.
Zelfs dat laatste durf ik te betwijfelen. We zijn hier in Nederland namelijk al decennia lang bezig om de wijken 'leefbaar' te houden. Dat gaat natuurlijk met horten en stoten maar ik geloof niet zo dat nu echt drastische maatregelen noodzakelijk zijn naast wat er al gebeurt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_63225335
Vanavond zit ze in NOVA
quote:
NOVA blikt vanavond met Ella Vogelaar terug op de gebeurtenissen van gisteravond, en praat met haar over haar beleid en over de beeldvorming rond haar persoon. Uiteraard vanuit Den Haag reacties uit de politiek.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:25:55 #228
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_63225466
quote:
Is dat de nieuwe CDJA-mentaliteit?
Geen idee, maar zo'n diepgewortelde haat tegen alles wat multicultureel is en 'vreemd' past wel bij de Edmund Burke stichting. Lees bijv. eens het hoofdstuk "Marianne en Mohammed met de fasces. De noodzaak van een aangescherpte handhaving van onze sobere ordening " in Ongewenste Goden eens. De oren vallen dan van je hoofd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63225642
Ben benieuwd naar NOVA vanavond.

Op de site van Pauw en Witteman staat ook een overzichtje van haar optredens daar.
pi_63225945
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als Vogelaar nu zelfmoord zou plegen zou dat echt de kers op de taart zijn.
Dat de politica Ella Vogelaar me weinig inspirirerend voorkomt betekent nog niet dat er blijdschap zou ontstaan als de mens Ella Vogelaar maar aan haar einde zou komen. Haar politieke speelkwartier en directe aansturingsmogelijkheden zijn voorbij en er resten haar gelukkig nieuwe kansen om wat anders op te bouwen. Het nodige leedvermaak is mij ook niet vreemd maar er is voor mij een grens aan wat nog vermakelijk of nastrevenswaardig genoemd kan worden. Ik ben nieuwsgierig of je echt een over-lijken-beschaving waarin de dood van een andersdenkende ander wordt toegejuicht zou willen uitdragen?
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:22:26 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_63228141
Ik denk dat DrWolffenstein eerder op *haphap* uit is dan dat hij dat zou menen.

Eigenlijk
  vrijdag 14 november 2008 @ 19:26:26 #233
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63228249
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:19 schreef SCH het volgende:
Vanavond zit ze in NOVA
Oh yes! Chips! Popcorn! *Champagne*

En dan morgen beginnen aan de zware klus om de nieuwe grachtengordelpenose op die post te gaan slopen, figuurlijk dan
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:02:12 #234
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_63231055
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_63231064
Nou ja, na die 100 dagen waarin het kabinet 'het land in ging' was geen enkel verstandig doordacht plan opgesteld, en dat toonde zich wel in de amateuristische uitvoeringen. De ene flop na de andere. Alleen Vogelaar haar flop had het minste draagkracht.

Nu wordt ze als zondebok uit het kabinet geschopt, maar eigenlijk moet het hele kabinet opstappen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Picchia op 14-11-2008 21:11:22 ]
pi_63231146
Vond het een waardeloze minister, maar de manier waarop ze door haar eigen partij is gedumpt geeft toch ook weer een fraai kijkje hoe er in de politiek met mensen wordt omgegaan.
Die Eberhard was al heel lang op de hoogte; heeft dingen moeten regelen op zijn advocatenkantoor; is gescreend etc.etc. En hij moet dus weten hoe zijn PvdA dit soort zaken "afhandelt". Niet fraai.... Hij zal wel een masochist zijn om je te verheugen op zulke fijne nieuwe vrinden!
geniet nooit met mate
pi_63233546
Nou nog een keer een kwartiertje Ella bij NOVA en dan horen we nooit weer iets van haar..
nog begrijpt ze het niet, ze lijkt wel nooit een krant te lezen etc.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_63233612
hoe naief kan je zijn ?
hoe is het mogelijk dat een minister zo blind en doof kan zijn ?
Goed dat ze weg is !
pi_63233662
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:01 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ze had veel moeite om haar draai te vinden en was misschien niet helemaal op haar plaats. Misschien ook wel geen goede kansen gekregen. Hopelijk neemt een geschikte minister haar plaats in.
Het jammere is dat ze nu pas op moet zouten. Deze vrouw is totaal ongeschikt voor het vak van minister.
pi_63233703
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het jammere is dat ze nu pas op moet zouten. Deze vrouw is totaal ongeschikt voor het vak van minister.
gebeurd in het bedrijfsleven ook dagelijks

ik weet nog wel een aantal ministers die ze in het verleden naar huis hadden moeten sturen
pi_63233732
Eindelijk heeft Ella door wat Wijken betekent
pi_63233835
Ik vond haar op zijn zachts gezegd niet de beste minister die ik ooit heb gezien, maar ik heb een nare smaak over de mes die in haar rug is gestoken...

Niet bepaald sociaal.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63233853
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef DS4 het volgende:
Ik vond haar op zijn zachts gezegd niet de beste minister die ik ooit heb gezien, maar ik heb een nare smaak over de mes die in haar rug is gestoken...

Niet bepaald sociaal.
Sociaal zijn doen we in het bejaardenhuis

Vogelaar is het prototype van een mumzel
pi_63233945
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef DS4 het volgende:

Niet bepaald sociaal.
Gewoon PvdA, niets nieuws onder de zon. Binnenkort ondergaat ze het ritueel van een in ongenade gevallene. Ze kan zich alvast voorbereiden door eens na te gaan welke behandeling Rita Verdonk gedurende haar ministerschap ten deel viel.
  vrijdag 14 november 2008 @ 22:49:32 #247
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_63233980
leuke rode pumps heeft ze aan
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_63234005
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:49 schreef evert het volgende:
leuke rode pumps heeft ze aan
Ja, kleden kan ze zichzelf niet. Maar dan ken ik er nog een paar in dit kabinet...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Donald Duck held vrijdag 14 november 2008 @ 22:50:47 #249
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63234017
Ik heb net ook eens dat Geen Stijl filmpje bekeken. Wat een extreme incompetentie toch bij haar zeg. Ze wist zich echt totaal geen houding te geven.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63234031
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:38 schreef henkway het volgende:

[..]

gebeurd in het bedrijfsleven ook dagelijks

ik weet nog wel een aantal ministers die ze in het verleden naar huis hadden moeten sturen
Volgens mij is het zelfs makkelijker om van een ongeschikte minister af te komen dan van een ongeschikte werknemer met een vast contract.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')