Zelfs dat laatste durf ik te betwijfelen. We zijn hier in Nederland namelijk al decennia lang bezig om de wijken 'leefbaar' te houden. Dat gaat natuurlijk met horten en stoten maar ik geloof niet zo dat nu echt drastische maatregelen noodzakelijk zijn naast wat er al gebeurt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
Vraag me af hoeveel mensen er echt in sloppenwijken zijn geweest. Nederlandse problemen halen het niet bij sommige buitenlandse, wat niet wegneemt dat je nu maatregelen moet nemen om te zorgen dat het niet wordt als het buitenland.
quote:NOVA blikt vanavond met Ella Vogelaar terug op de gebeurtenissen van gisteravond, en praat met haar over haar beleid en over de beeldvorming rond haar persoon. Uiteraard vanuit Den Haag reacties uit de politiek.
Geen idee, maar zo'n diepgewortelde haat tegen alles wat multicultureel is en 'vreemd' past wel bij de Edmund Burke stichting. Lees bijv. eens het hoofdstuk "Marianne en Mohammed met de fasces. De noodzaak van een aangescherpte handhaving van onze sobere ordening " in Ongewenste Goden eens. De oren vallen dan van je hoofd.quote:Is dat de nieuwe CDJA-mentaliteit?
Dat de politica Ella Vogelaar me weinig inspirirerend voorkomt betekent nog niet dat er blijdschap zou ontstaan als de mens Ella Vogelaar maar aan haar einde zou komen. Haar politieke speelkwartier en directe aansturingsmogelijkheden zijn voorbij en er resten haar gelukkig nieuwe kansen om wat anders op te bouwen. Het nodige leedvermaak is mij ook niet vreemd maar er is voor mij een grens aan wat nog vermakelijk of nastrevenswaardig genoemd kan worden. Ik ben nieuwsgierig of je echt een over-lijken-beschaving waarin de dood van een andersdenkende ander wordt toegejuicht zou willen uitdragen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als Vogelaar nu zelfmoord zou plegen zou dat echt de kers op de taart zijn.
Oh yes! Chips! Popcorn! *Champagne*quote:
Het jammere is dat ze nu pas op moet zouten. Deze vrouw is totaal ongeschikt voor het vak van minister.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ze had veel moeite om haar draai te vinden en was misschien niet helemaal op haar plaats. Misschien ook wel geen goede kansen gekregen. Hopelijk neemt een geschikte minister haar plaats in.
gebeurd in het bedrijfsleven ook dagelijksquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het jammere is dat ze nu pas op moet zouten. Deze vrouw is totaal ongeschikt voor het vak van minister.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:40 schreef qonmann het volgende:
Eindelijk heeft Ella door wat Wijken betekent
Sociaal zijn doen we in het bejaardenhuisquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef DS4 het volgende:
Ik vond haar op zijn zachts gezegd niet de beste minister die ik ooit heb gezien, maar ik heb een nare smaak over de mes die in haar rug is gestoken...
Niet bepaald sociaal.
Gewoon PvdA, niets nieuws onder de zon. Binnenkort ondergaat ze het ritueel van een in ongenade gevallene. Ze kan zich alvast voorbereiden door eens na te gaan welke behandeling Rita Verdonk gedurende haar ministerschap ten deel viel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef DS4 het volgende:
Ik vond haar op zijn zachts gezegd niet de beste minister die ik ooit heb gezien, maar ik heb een nare smaak over de mes die in haar rug is gestoken...
Niet bepaald sociaal.
Ja, kleden kan ze zichzelf niet. Maar dan ken ik er nog een paar in dit kabinet...quote:
Volgens mij is het zelfs makkelijker om van een ongeschikte minister af te komen dan van een ongeschikte werknemer met een vast contract.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:38 schreef henkway het volgende:
[..]
gebeurd in het bedrijfsleven ook dagelijks
ik weet nog wel een aantal ministers die ze in het verleden naar huis hadden moeten sturen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |