abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64063504
Kleine, maar realistische uitbreiding.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 16 december 2008 @ 17:43:17 #102
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_64063549
Wel een kleine uitbreiding met grote financiële gevolgen. Een begrotingsverhoging van ongeveer 20% is niet mis.
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:31:50 #103
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 december 2008 @ 18:56:59 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64065441
-meer ruimtes verhuren
-meer skyboxen en business stoelen
-grotere businessclub
-meer gewone stoelen
en vooral in dat business gedeelte is het meeste geld te halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:58:01 #105
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64065466
Wat ze dan goed willen maken met winkels en kantoren als ik het goed begrijp. Lijkt me niet echt het ideale klimaat (er is al veel leegstand in kantoren) ervoor nu. Van de andere kant moeten overheden ook het voortouw nemen en juist wel investeren.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 december 2008 @ 19:10:41 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64065778
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat ze dan goed willen maken met winkels en kantoren als ik het goed begrijp. Lijkt me niet echt het ideale klimaat (er is al veel leegstand in kantoren) ervoor nu. Van de andere kant moeten overheden ook het voortouw nemen en juist wel investeren.
tegen de tijd dat dit allemaal af is gaat de economie ook wel weer aantrekken
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!fotograaf dinsdag 16 december 2008 @ 19:59:09 #107
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_64067109

Hier staan duidelijk de fases uitgelegd. inclusief planning en doorgroeimogelijkheden.

een paar afbeeldingen vandaag gepubliceerd:

De tribune wordt doorgetrokken tot het speelveld:

Plus link met stadionplannen en foto-impressie, met op pagina 5 en 6 duidelijke tekeningen van de tribune's

http://www.nac.nl/files/stadionplannen_def.pdf
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:03:22 #108
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:20:28 #109
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64067668
Munsterman in de TCT:
quote:
De verdere uitbouw van het stadion is een paar maanden uitgesteld. Aanvankelijk wilde Twente in de zomer al beginnen met de bouw van de tweede ring boven de korte zijde, maar dat is uitgesteld naar het najaar of het voorjaar van 2010. Volgens Munsterman heeft dat niets te maken met de financien. ,,Er is alleen wat vertraging door wat procedures. Maar de uitbouw gaat absoluut door.''
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64068333
Stadion van Tottenham, lijkt wel wat op die van de rivaal.

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:41:27 #111
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64068384
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef 9christensen het volgende:
Munsterman in de TCT:
[..]

jammer.. ik wil toch zo snel mogelijk de hele tweede ring.. lijkt me fantastisch !
maar natuurlijk afwachten of er voldoende vraag is.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:12:32 #112
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64069388
Mooi dat stadion van NAC niet meteen idioot groot maar toch een mooi aantal. Ook niet zo'n ovaaltje maar best een aparte vorm met die punten zo op de hoeken.
---
pi_64069602
Positieve geluiden uit Breda te horen zo te merken..

En dat stadion voor Tottenham, WOW!
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:45:39 #114
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64070678
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
Stadion van Tottenham, lijkt wel wat op die van de rivaal.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
"Naming Rights" stadion, o mijn god, haal alsjeblieft een teiltje.
Verder een hele lamme kloon van het Emirates. En gewoon lelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kriegel op 16-12-2008 21:51:07 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64070843
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:45 schreef Kriegel het volgende:

[..]

"Naming Rights" stadion, o mijn god, haal alsjeblieft een teiltje.
Verder een hele lamme kloon van het Emirates. En gewoon lelijk.
Naming Rights betekent toch gewoon dat de stadionnaam geveild gaat worden?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:54:29 #116
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64071055
Ja, daarom dus, en de manier waarop ze dat hier al doodleuk door laten schemeren vind ik tergend.

Vuile volksverlakkers, godver, waarom moet sinds een paar jaar ieder nieuw stadion een gekochte naam krijgen? Het bewuste verlies van een heleboel charme om een paar rotcenten die je ook wel ergens anders vandaan kunt halen, commercie ten top, bah.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_64071191
Er zou toch een dezer dagen bekent gemaakt worden waar het nieuwe stadion van Feyenoord komt te staan?
Zal me ook benieuwen wanneer de eerste tekeningen worden gemaakt.
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:00:28 #118
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64071340
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er zou toch een dezer dagen bekent gemaakt worden waar het nieuwe stadion van Feyenoord komt te staan?
Zal me ook benieuwen wanneer de eerste tekeningen worden gemaakt.
Was die locatie in de Maas niet al min of meer gekozen dan?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_64071374
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:00 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Was die locatie in de Maas niet al min of meer gekozen dan?
Dat wel. Maar het is nog niet officieel.
pi_64072213
Als je het over de duivel hebt
quote:
Toekomstig stadion Feyenoord langs Nieuwe Maas
Geschreven op dinsdag, 16 december om 21:59

Feyenoord lijkt eindelijk duidelijkheid te hebben over de locatie voor het nieuwe stadion. Het Rotterdamse college van burgemeester en wethouders heeft dinsdag ingestemd met het advies van de gemeentelijke plannenmakers voor een stadion aan de Nieuwe Maas. Woensdag worden de plannen volgens het Algemeen Dagblad officieel gepresenteerd. Lange tijd was er onduidelijkheid over de locatie waar de nieuwe Kuip gebouwd zou gaan worden. De Rotterdamse gemeenteraad reageerde eind november nog verdeeld over de locatie en kon niet kiezen tussen drie varianten. Dinsdagavond werd er echter een knoop doorgehakt. De nieuwe thuishaven zal aan de oever van de Nieuwe Maas gebouwd gaan worden, zo weet de Rotterdamse editie van het AD.

Het is de bedoeling dat de nieuwe Kuip, die plaats moet bieden aan maximaal tachtigduizend toeschouwers, in 2016 klaar is. Dat heeft onder meer te maken met de kandidatuur van Nederland en België voor het WK van twee jaar later. Met de bouw van het mega-stadion zal tussen de 400 en 500 miljoen euro gemoeid zijn.
pi_64072792
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Klopt, (te) veel units staan leeg in het stadion.
Maar Mommers zei al in een interview dat dit stuk dus nog niet is goedgekeurd en dit hier nog gekeken zal worden.

Dit zou in de toekomst er wel moeten komen maar hoort nog niet bij deze uitbreiding...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:44:51 #122
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_64073073
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:03 schreef pfaf het volgende:
Grachten dichtbouwen dus!
Het kan dus wel, Ajax!

pi_64076438
Ondertussen bij de buren...
quote:
Projectontwikkelaar wil gratis stadion neerzetten

De Belgische projectontwikkelaar Patrick Vanoppen heeft het stadsbestuur van Antwerpen aangeboden gratis een stadion te laten bouwen. Hij wil daarvoor vijftig procent van de aandelen in Germinal Beerschot Antwerpen verwerven.

De directeur van Vinivest en vastgoedbedrijf Vivimmo in Herent, beoogt een nieuw stadion te laten neerzetten voor Germinal Beerschot of FC Antwerpen met een capaciteit van 25.000 toeschouwers. Dat bericht de Gazet van Antwerpen maandagmorgen.

De clubs moeten echter de exploitatie van het stadion volledig in eigen handen krijgen. Zo zou de stad niet 25 miljoen euro moeten inbrengen die het heeft ingeruimd voor de financiële meerjarenplanning tot 2012.

Vanoppen heeft er nooit een geheim van gemaakt de ambitie te hebben om van Germinal Beerschot een topclub te maken. Daarvoor wil hij ook een jeugdcomplex ontwikkelen.
pi_64076872
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]

Hier staan duidelijk de fases uitgelegd. inclusief planning en doorgroeimogelijkheden.

een paar afbeeldingen vandaag gepubliceerd:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Plus link met stadionplannen en foto-impressie, met op pagina 5 en 6 duidelijke tekeningen van de tribune's

http://www.nac.nl/files/stadionplannen_def.pdf
Waarom niet gelijk alles in 1x. Een stadion van 25.000 kan NAC wel vullen denk ik.
pi_64076903
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:58 schreef Counterattack het volgende:

[..]

Waarom niet gelijk alles in 1x. Een stadion van 25.000 kan NAC wel vullen denk ik.
Waarschijnlijk willen ze niet teveel overlast
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64086579
quote:
Iedereen tevreden met 'Nieuwe Kuip'

ROTTERDAM - Mét de bouw van de nieuwe Kuip direct aan de Nieuwe Maas, de overkapping van het spoor tussen het huidige stadion en Hillesluis en de enorme ‘sportcampus’ op Varkenoord lijkt iedereen die betrokken is bij het project ’Stadionpark’ tevreden te zijn.

Vooral voor de ‘Feyenoord-familie’ is dit een fikse opsteker: haar wens om te kunnen blijven trainen bij het stadion én de jeugdopleiding in de buurt te houden, wordt vervuld. De deelgemeenten Feijenoord en IJsselmonde worden door de ‘brede brug’ ten zuiden van het Varkenoordse Viaduct eindelijk één, waarmee eveneens een droom werkelijkheid wordt.

Ook de kersverse verbinding tussen de Groene Zoom in Vreewijk en de Olympiaweg in IJsselmonde zorgt voor de zo gewenste doorstroming op de zuidoever. ,,We hadden drie varianten voor de invulling van dit gebied, en hebben de beste elementen van elke optie in de uiteindelijke versie laten terugkomen. We gaan nu door, want er is geen dag te verliezen om op tijd klaar te zijn,’’ sprak wethouder Bolsius (financiën) vanochtend bij de officiële presentatie van de plannen.

Met de sportcampus op Varkenoord - zeg maar het gebied tussen de oude Kuip en park De Twee Heuvels - hoopt Rotterdam ook alle vormen van sport, sportopleidingen en sportbedrijvigheid naar dit stuk stad te kunnen halen. ,,Hier worden topsport en recreatieve sport direct met elkaar verbonden,’’ stelde burgemeester Opstelten.

Groen wordt de hoofdkleur van het gebied. Het Eiland van Brienenoord blijft vrijwel onaangeroerd; alleen het oude bouwdok aan de westkant sneuvelt. Naar verwachting wordt het natuurgebied in de toekomst ontsloten door vier nieuwe bruggetjes, vooral voor voetgangers en fietsers.

Aan de andere kant van het Zuiddiepje zullen de bedrijven aan de Stadionweg plaats maken voor woningbouw en nieuwe ondernemingen. Park de Twee Heuvels en het Eiland van Brienenoord krijgen een ‘groene verbinding’. De bedoeling is dat bezoekers vooral met het openbaar vervoer naar dit gebied komen.

De nieuwe Kuip (80.000 plaatsen, geschatte kosten bijna een half miljard euro) moet er in 2016 staan. De oude Kuip blijft in ieder geval tot 2018 in functie en wordt niet afgebroken. Naar een nieuwe bestemming wordt nog gezocht. Om alle bezoekers te kunnen aan- en afvoeren zijn extra openbaar vervoerverbindingen nodig: er komt een gloednieuwe metrolijn die de haltes Zuidplein, Stadionpark en Kralingse Zoom met elkaar verbindt.

Er komen verder een uitbreiding van het Topsportcentrum – het werk daarvoor is al gestart - en een ijsbaan aan de andere kant van de Marathonweg. Het gehele project moet zorgen voor vijftienhonderd ‘nieuwe’ banen, waarvan een kwart op de zuidelijke Maasoever wordt gevonden.

De totale investering in het Stadionpark bedraagt tussen de twee en drie miljard euro. Dat bedrag moet worden opgebracht door onder meer particuliere investeerders, de gemeente Rotterdam en het Rijk. De inzet is ook om met het project heel Rotterdam-Zuid aan het sporten te krijgen.
pi_64086831
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

jammer.. ik wil toch zo snel mogelijk de hele tweede ring.. lijkt me fantastisch !
maar natuurlijk afwachten of er voldoende vraag is.
Hopelijk blijft het geluid dan ook weer wat beter hangen. Voldoende vraag voor de volgende uitbouw is sowieso geen probleem. D'r zou alweer 6000 man(voor de gewone zitjes dus) op de wachtlijst staan. Als de businessstoeltjes ook nog eens in z'n geheel uitverkocht raken, kun je weer een aardige stap zetten financiëel.
  woensdag 17 december 2008 @ 13:43:53 #128
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64086893
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef wolferl het volgende:

[..]

Het kan dus wel, Ajax!

Dat hadden Heracles, Groningen en Twente gelukkig ook al bewezen.
pi_64088608
Ja leuk, krijgen ze echt vol dat stadion, ahum! Geldverspilling dit!
Zonder wrijving geen glans
pi_64088721
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja leuk, krijgen ze echt vol dat stadion, ahum! Geldverspilling dit!
Wat dacht je van een dubbelfunctie à la het vaste stadion van het Nederlands Elftal.
pi_64090402
In mijn ogen de beste locatie uit de drie.
Gaat een prachtig beeld opleveren, zo'n groot stadion aan het water.

En als er iets in Rotterdam gebouwd moet worden kan je er eigenlijk altijd wel vanuit gaan dat het goedkomt.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64090458
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:33 schreef Putdeksels het volgende:

En als er iets in Rotterdam gebouwd moet worden kan je er eigenlijk altijd wel vanuit gaan dat het goedkomt.
ja, behalve met die moskee
pi_64090877
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:33 schreef Putdeksels het volgende:

Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64090947
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:35 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ja, behalve met die moskee
Die wordt dan ook alleen maar door moslims gebouwd (serieus), lopen natuurlijk constant in de ziektewet.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_64090959
Ben wel erg benieuwd naar het ontwerp. Hopelijk geen standaard gedoe als bij Arsenal, maar echt iets tof nieuws.
pi_64090965
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:50 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Die wordt dan ook alleen maar door moslims gebouwd (serieus), lopen natuurlijk constant in de ziektewet.
ze zijn er inderdaad al een tijd aan bezig ja
  woensdag 17 december 2008 @ 15:52:30 #137
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_64091006
De eerste de beste bal over moet meteen uit het water worden gevist.
pi_64091134
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
De eerste de beste bal over moet meteen uit het water worden gevist.
neuh, Feyenoord-Milan kan nog wel een tijdje duren hoor...
pi_64092426
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wat dacht je van een dubbelfunctie à la het vaste stadion van het Nederlands Elftal.
Die krijgen de huidige Kuip al niet vol...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 17 december 2008 @ 16:47:50 #140
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_64092788
Zou wel zeer tof zijn zo'n groot stadion in Nederland, het is natuurlijk wel afwachten hoe het tegen die tijd met Feijenoord gaat.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_64093330
quote:
Op woensdag 17 december 2008 16:47 schreef Ajaxfan het volgende:
Zou wel zeer tof zijn zo'n groot stadion in Nederland, het is natuurlijk wel afwachten hoe het tegen die tijd met Feijenoord gaat.
Als het goed is hebben we dan de grootste begroting van Nederland.
pi_64093375
Goede zaak
Ambitie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 december 2008 @ 17:11:02 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64093421
mooie plannen van NAC< met beleid groeien
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 december 2008 @ 17:20:53 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64093650
mooi plan voor de nieuwe Kuip en eigenlijk het hele gebied daar op zuid
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

eerst maars eens afwachten hoe hard de rest doorgroeit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64094742
Zodadelijk na het journaal een docu over de nieuwe Kuip bij Netwerk.
Ze hebben het al over het mooiste stadion van Europa
Als ze dat in Rotterdam zeggen dan moet dat goed komen
pi_64095502
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zodadelijk na het journaal een docu over de nieuwe Kuip bij Netwerk.
Ze hebben het al over het mooiste stadion van Europa
Als ze dat in Rotterdam zeggen dan moet dat goed komen
Mooiste stadion van de Jupiler League.
pi_64095558
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef Mascleta het volgende:

Nice.. Weg met die grachten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64096266
Ik neem mijn petje af voor gemeente Rotterdam, niet te lang doorzeiken en discusseren zoals Brugge maar gewoon de knoop doorhakken
pi_64096373
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jij denkt dat de rest niet door blijft groeien?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64096477
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:05 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jij denkt dat de rest niet door blijft groeien?
Zolang Groningen en Heerenveen in stadions voor 25.000 toeschouwers blijven spelen zullen ze nooit een grotere begroting kunnen krijgen als Feyenoord. Of denk je serieus dat die clubs ooit een stadion van 80.000 krijgen?
pi_64096556
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zolang Groningen en Heerenveen in stadions voor 25.000 toeschouwers blijven spelen zullen ze nooit een grotere begroting kunnen krijgen als Feyenoord.
Groningen gaat naar 35.000 en Heerenveen geloof ik naar 40.000

Maar het gaat er eigenlijk niet om hoeveel mensen er in het stadion passen, het gaat erom hoeveel buisness-seats en skyboxen er aanwezig zijn en verkocht worden.

Dat is nu het probleem in de kuip, het aantal skyboxen en andere zakelijke ruimtes zoals een groots restaurant etc.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64096566
quote:

[..]

Zolang Groningen en Heerenveen in stadions voor 25.000 toeschouwers blijven spelen zullen ze nooit een grotere begroting kunnen krijgen als Feyenoord.
Ja heel leuk, maar Feyenoord heeft nu ook een veel groter stadion dan die clubs. Merk je ook niet veel van. Daarnaast zal Amsterdam heus niet achter blijven.
pi_64096628
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:13 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ja heel leuk, maar Feyenoord heeft nu ook een veel groter stadion dan die clubs. Merk je ook niet veel van. Daarnaast zal Amsterdam heus niet achter blijven.
Nee omdat er voor Feyenoord niets te verdienen valt in de oude Kuip.
Amsterdam zal niet op korte termijn een nieuw stadion bouwen.
pi_64097134
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Misschien wel misschien niet, als de Arena uit te bouwen valt naar 70/75 duizend plaatsen niet. Maar er schijnen al plannen te zijn voor als het niet mogelijk is.
  woensdag 17 december 2008 @ 19:31:45 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_64097191
Hoeveel stadions met minimaal 50k zitplaatsen moeten er eigenlijk zijn voor het eventuele wk in 2018?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64097216
NAC gaat de komende jaren ook uitbouwen. De gemeente Breda (eigenaar van het Stadion) gaat 11,5 miljoen investeren:

pi_64097332
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:29 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Misschien wel misschien niet, als de Arena uit te bouwen valt naar 70/75 duizend plaatsen niet. Maar er schijnen al plannen te zijn voor als het niet mogelijk is.
Je gelooft toch zelf niet dat Amsterdam er nu alweer een nieuw stadion neer gaat zetten? 10 jaar geleden zijn al miljarden geinvesteerd in de ArenA + voor de infrastructuur. Een nieuw stadion zal nooit goed gekeurd worden door de gemeenteraad.
pi_64097530
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef Thieske het volgende:
NAC gaat de komende jaren ook uitbouwen. De gemeente Breda (eigenaar van het Stadion) gaat 11,5 miljoen investeren:

[ afbeelding ]
Wel mooi dat het ook één ring blijft, gaat er wel indrukkwekkend uit zien dan. Ik vind het NAC-stadion nu al best mooi als het helemaal vol zit.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 17 december 2008 @ 19:49:28 #159
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64097829
Nog één van de weinige stadions (eredivisie) waar ik nog niet ben geweest in Nederland. Dit jaar doordeweeks in een tentamen periode

Volgend jaar hopelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 december 2008 @ 20:52:18 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64100128
quote:

[..]

Zolang Groningen en Heerenveen in stadions voor 25.000 toeschouwers blijven spelen zullen ze nooit een grotere begroting kunnen krijgen als Feyenoord. Of denk je serieus dat die clubs ooit een stadion van 80.000 krijgen?
Feyenoord heeft nu met het grootste stadion van Nederland nog maar net de 3e begroting............ En de andere clubs bouwen allemaal rustig door
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 december 2008 @ 20:54:34 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64100212
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

wordt het nieuwe stadion wel eigendom van Feyenoord?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 december 2008 @ 20:55:45 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64100249
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:32 schreef Thieske het volgende:

[ afbeelding ]
Stadions #12 Waar de eredivisie gestaag doorbouwt

daar staat meer
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64100963
Heeft er iemand toevallig wat nieuws over het Philips Stadion?! Hele tijd geleden ging het er over dat ze wat aan het onderzoeken waren om het stadion te vergroten om daar mee NL ook in staat te stellen voor het kandidaatschap voor het organiseren van een WK?!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 december 2008 @ 21:19:07 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64101126
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Heeft er iemand toevallig wat nieuws over het Philips Stadion?! Hele tijd geleden ging het er over dat ze wat aan het onderzoeken waren om het stadion te vergroten om daar mee NL ook in staat te stellen voor het kandidaatschap voor het organiseren van een WK?!
na de uitkomst van het bouwtechnisch onderzoek zijn er geloof ik wat architecten aan het werk gezet om een aantal schetsen maken. Daarna zal PSV in de slag moeten met de gemeente
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 18 december 2008 @ 14:36:32 #165
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_64119818
Feyenoord mag het nieuwe stadion huren van Rotterdam.
Dus waar moeten ze op verdienen dan?

En er zijn wel degelijk plannen om, of uit te breiden in de ArenA of een nieuw stadion bouwen.
Met het oog op een mogelijke WK en een OS.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2008 @ 15:17:49 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64121099
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:36 schreef wolferl het volgende:

En er zijn wel degelijk plannen om, of uit te breiden in de ArenA of een nieuw stadion bouwen.
nouja als ze meedelen in bijvoorbeeld de horeaca omzet van de speeldagen scheelt dat al, want volgens mij is dat nu niet zo. En als ze geld hadden dan hadden ze mede eigenaar kunnen worden.

Verder is er in Amsterdam alleen nog maar wat geroepn terwijl in Rotterdam is doorgepakt.......... maar dat is niets nieuws En voor de OS zal toch een nieuw stadion gebouwd moeten worden, er is trouwens niet eens bekend met welke stad Nederland zich kandidaat wil stellen.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 18 december 2008 @ 15:23:02 #167
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_64121284
Zover ik weet is altijd gezegd dat Feyenoord de eigenaar wordt van het nieuwe stadion, en dat Feyenoord ook verantwoordelijk wordt voor de bouw ervan, alsmede de financiering.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2008 @ 15:31:04 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64121548
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef Tomasso het volgende:
Zover ik weet is altijd gezegd dat Feyenoord de eigenaar wordt van het nieuwe stadion, en dat Feyenoord ook verantwoordelijk wordt voor de bouw ervan, alsmede de financiering.
dat lijkt me vrij lastig, Feyenoord zit financieel gezien "in zwaar weer" dan is een half miljard niet te financieren
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 18 december 2008 @ 15:36:26 #169
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64121755
Er zal vast wel wat op verzonnen. Voor zover ik weet had Feyenoord de ambitie om alle verschillende takken weer onder te brengen onder één Feyenoord. Dit is dus het huidige Feyenoord, de amateurtak en het stadion. Er zullen ongetwijfeld wel vage constructies bedacht worden waardoor het niet zo simpel ligt, maar in de praktijk zal het stadion volgens mij gewoon van Feyenoord worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2008 @ 16:22:32 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64123531
Ik moet het nog zien aangezien je linksom of rechtsom een financieel zwakke club behangt met een enorme hyptheek en ik zie bij PSV hoe zwaar die belasting dan kan zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64123919
Lijkt me heel vet als feyenoord daadwerkelijk dat 80.000-mensen stadion gaat bouwen. Ben alleen bang dat ze het qua financiering en qua 'stadionvulling' nooit gaan halen.
pi_64124257
quote:
Een stadion met een mooie sintelbaan?
  donderdag 18 december 2008 @ 17:13:24 #173
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_64125205
Feyenoord kennende zal men daar wel weer een talentpool tot leven wekken. Alleen dan een stadionpool.
  donderdag 18 december 2008 @ 17:38:33 #174
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64125858
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:31 schreef Adelante het volgende:
Hoeveel stadions met minimaal 50k zitplaatsen moeten er eigenlijk zijn voor het eventuele wk in 2018?
Het is minimaal 43k (40k netto) en minstens 3 stadions van minimaal 65k (Rotterdam, Amsterdam en Brussel)
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  donderdag 18 december 2008 @ 17:40:33 #175
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64125903
Feyenoord zal het stadion gaan huren.
pi_64126095
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:38 schreef ES57 het volgende:

[..]

Het is minimaal 43k (40k netto) en minstens 3 stadions van minimaal 65k (Rotterdam, Amsterdam en Brussel)
minimaal 8 stadions, maximaal 12. 2 van 65.000 minimum waarvan minimaal 1 70.000+ rest minimaal 44.000. deze getallen werden gebruikt in 2006 en worden gebruikt in 2010. Stond ergens op de fifa2006 site 2 3 jaar geleden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_64126138
Brussel en Amsterdam dus 65+
Rotterdam 80
pi_64248276
Amsterdam wilde in de toekomst ook een CL finale doen? Dus lijkt me dat Amsterdam naar 70+ gaat.
pi_64250836
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Brussel en Amsterdam dus 65+
Rotterdam 80
Er waren ook gedachtes voor de arena om er een stadion van 90.000 van te maken. Het enige wat nu nog zeker is, is waar een eventueel nieuw stadion in rotterdam komt te staan. Houd het rustig met het geblaat in de ruimte. Niemand heeft geld vrij om te investeren.
1947-2016
  maandag 22 december 2008 @ 17:33:44 #180
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64250876
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:32 schreef Red_85 het volgende:
Houd het rustig met het geblaat in de ruimte. Niemand heeft geld vrij om te investeren.
Voor dit soort megaprojecten komt echt wel geld vrij hoor.
pi_64254396
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:33 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Voor dit soort megaprojecten komt echt wel geld vrij hoor.
In de eerstkomende periode kan je het echt wel op je buik schrijven. Miljarden zijn verdampt en jij denkt dat er ergens 3 liggen voor het totale project? Zelfs de 500mln + nog het geld voor onvoorziene bijkomstigheden is te veel voor nu. Eerst de economie weer op toeren, dan pas weer dit soort 'luxe' producten voor de maatschappij.
1947-2016
  maandag 22 december 2008 @ 19:34:23 #182
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64254767
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

In de eerstkomende periode kan je het echt wel op je buik schrijven. Miljarden zijn verdampt en jij denkt dat er ergens 3 liggen voor het totale project? Zelfs de 500mln + nog het geld voor onvoorziene bijkomstigheden is te veel voor nu. Eerst de economie weer op toeren, dan pas weer dit soort 'luxe' producten voor de maatschappij.
De huidige Kuip is gebouwd tijdens een veel zwaardere crisis dan de huidige, volgens mij was het deels een soort van werkverschaffingsproject voor werklozen. Dat zou nu weer denkbaar zijn, want juist als de bouwsector in de problemen raakt zal de overheid dat willen stimuleren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 22 december 2008 @ 19:51:49 #183
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64255479
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het kan ook dat de overheid besluit om zulke projecten, die veel werkgelegenheid kunnen opleveren, naar voren schuift.
---
  maandag 22 december 2008 @ 21:17:14 #184
226255 ES57
pi_64258944
Allemaal onzin. Pas in 2013 kunnen de eerste bouwvergunningen worden afgegeven. Dan is de crisis al lang voorbij.
quote:
De gebiedsvisie wordt volgend jaar vertaald naar een Structuurvisie Stadionpark.

Het concept wordt met een milieueffectenrapportage ter inzage gelegd voor inspraak (verwacht derde kwartaal 2009) en vervolgens door de gemeenteraad vastgesteld (verwacht eerste kwartaal 2010).

Vervolgens worden bestemmingsplannen uitgewerkt, om te beginnen (tussen 2010 en 2012) voor de nieuwe Kuip en de kunstijsbaan.

De eerste bouwvergunningen kunnen dan op z'n vroegst begin 2013 worden afgegeven.

De uitvoering van de plannen heeft een looptijd van 2009 tot 2028.
pi_64273135
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er waren ook gedachtes voor de arena om er een stadion van 90.000 van te maken.
hoe is dat in godsnaam mogelijk, dat is bijna het dubbele
pi_64344387
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 05:31 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

hoe is dat in godsnaam mogelijk, dat is bijna het dubbele
Veld laten zakken, stoelen tot aan het veld bouwen, eerste ring dicht maken en er een 3de ring opzetten. Dat zou bouwkundig het maximale zijn.
1947-2016
  donderdag 25 december 2008 @ 02:51:40 #187
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_64349282
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Veld laten zakken, stoelen tot aan het veld bouwen, eerste ring dicht maken en er een 3de ring opzetten. Dat zou bouwkundig het maximale zijn.
Vlak onder het veld ligt een parkeergarage, hoe wou je al die auto's kwijt?
pi_64349296
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:51 schreef wolferl het volgende:

[..]

Parkeerverbod invoeren
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  donderdag 25 december 2008 @ 02:54:17 #189
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_64349308
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:52 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Parkeerverbod invoeren
succes
pi_64365208
quote:

[..]

Parkeer garage zou in deze variant gedeeltelijk verdwijnen.
1947-2016
pi_64369146
quote:

Het gaat vooral om de extra businessunits die er in komen. Dat levert veel meer op dan gewone stoeltjes.

Wat zijn nu de plannen in Amsterdam? Toen de plannen voor de nieuwe Kuip kwamen, kwamen er berichten over de Arena uitbreiden, een nieuw stadion en daarna zelfs een gerucht voor allebei. Ik heb het daarna niet meer gevolgd en ook niks meer van gehoord.
pi_64369463
quote:

[..]

Parkeergarage aanpassen was een mogelijkheid
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:56:18 #193
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64371588
quote:
Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik moet het nog zien aangezien je linksom of rechtsom een financieel zwakke club behangt met een enorme hyptheek en ik zie bij PSV hoe zwaar die belasting dan kan zijn
Die hypotheek maakt niet uit.
Feijenoord hangt nu met een loeizware huur
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 december 2008 @ 14:09:38 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64376044
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die hypotheek maakt niet uit.
Feijenoord hangt nu met een loeizware huur
maar een hypotheek weegt wel extra en je moet hem wel kunnen krijgen.........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64395154
Die financiering moet mede mogelijk gemaakt gaan worden door alle 'neven-activiteiten' die zich rondom het stadion gaan afspelen, zoals de verhuur van kantoren, winkels en congreszalen etc.
Toch vrees ik voor het Vitesse senario, waarbij de niet-voetbaltak het geld verdient en de voetbaltak de grote put zonder bodem blijkt te zijn. Hoe kan in godsnaam het voetbal centraal staan bij de nieuwe Kuip als er nu al wordt gezegd dat dát niet rendabel gaat zijn?
Ik moet het nog allemaal zien, ben wel benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt omtrendt de gehele invulling van het plan. Duidelijk is wel dat er een belangrijke rol is weggelegd voor de gemeente anders was Gudde nooit aangetrokken als directeur.
"..and in my brain it's going wrong.."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 december 2008 @ 13:43:25 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64398641
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:42 schreef Staanplaats het volgende:
Die financiering moet mede mogelijk gemaakt gaan worden door alle 'neven-activiteiten' die zich rondom het stadion gaan afspelen, zoals de verhuur van kantoren, winkels en congreszalen etc.
Toch vrees ik voor het Vitesse senario, waarbij de niet-voetbaltak het geld verdient en de voetbaltak de grote put zonder bodem blijkt te zijn. Hoe kan in godsnaam het voetbal centraal staan bij de nieuwe Kuip als er nu al wordt gezegd dat dát niet rendabel gaat zijn?
Ik moet het nog allemaal zien, ben wel benieuwd wanneer er meer duidelijkheid komt omtrendt de gehele invulling van het plan. Duidelijk is wel dat er een belangrijke rol is weggelegd voor de gemeente anders was Gudde nooit aangetrokken als directeur.
Bij Vitesse is er natuurlijk iets anders aan de hand, daar staat het stadion los van de club. Vitesse mocht willen dat ze eigenaar is van het stadion.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 december 2008 @ 13:45:28 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64398699
quote:
'Huis van Topsport doorzetten'
vrijdag 26 december 2008 | 19:13 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 27 december 2008 | 12:37

NIJMEGEN - Zowel voetbalclub NEC als de gemeente Nijmegen wil alles op alles zetten om de topsportaccommodatie in en rond stadion De Goffert te bouwen. "We zijn niet net als Apeldoorn van plan om daar een dure shopping mall te bouwen maar een accommodatie voor én de sportwereld én de gezondheidszorg én het onderwijs.

Die partijen hebben niet zo veel te maken met de crisis", zegt Paul Depla, sportwethouder van Nijmegen.

In en rond stadion De Goffert moet een topsporthal verrijzen waar diverse Nijmeegse topsportclubs onderdak vinden. De hal wordt deels onder de grond gebouwd en komt te liggen onder een glooiend dak dat begroeid is met gras.

Directeur Jacco Swart van NEC is eveneens vastbesloten de uitbreiding van Stadion De Goffert met 8000 zitplaatsen door te zetten. "De tijd is er rijp voor", zegt Swart. De uitbouw van het stadion is ook onderdeel van de toezeggingen die de club aan trainer Mario Been heeft gedaan voor hij zijn handtekening onder zijn contractverlenging zette, dat de club zowel in de spelersgroep als in de accommodatie zou investeren. In de oorspronkelijke opzet van het Huis der Topsport zou de gemeenteraad van Nijmegen medio dit jaar al groen licht gegeven moeten hebben. "Dat is niet gelukt", zegt Depla. "Maar dat vind ik niet zo erg. Als dat in 2009 gebeurt, is het ook goed. We moeten profiteren van de flow waarin NEC zit. Daarom is het zaak nu door te pakken. Hiermee kunnen we ook de sponsors ten noorden van de Waal duidelijk maken dat ze in Arnhem niks te zoeken hebben. Ze moeten hier zijn, in Nijmegen."
bron Gelderlander
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64399490
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Bij Vitesse is er natuurlijk iets anders aan de hand, daar staat het stadion los van de club. Vitesse mocht willen dat ze eigenaar is van het stadion.
De vraag is of Feijenoord dus eigenaar wordt van het stadion en als dat het geval in hoeverre zij eigendom worden. De bedoeling is om de amateur tak, het stadion en de club weer bij elkaar onder te brengen, maar hoe dit precies geregeld gaat worden is niet duidelijk. Ook voor de financiering worden varianten geopperd om de gemeente bijvoorbeeld ook aandelen (of certificaten) te geven. Ik ben wel benieuwd hoe het nu precies juridisch geregeld gaat worden en wat de rol van iedereen gaat worden.
Gaat de gemeente alleen garant staan of krijg zij ook inspraak/zeggenschap en hoe wordt de nieuwe rolverdeling tussen de club en het stadion..
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:33:36 #199
226255 ES57
pi_64403077
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:16 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

De vraag is of Feijenoord dus eigenaar wordt van het stadion en als dat het geval in hoeverre zij eigendom worden. De bedoeling is om de amateur tak, het stadion en de club weer bij elkaar onder te brengen, maar hoe dit precies geregeld gaat worden is niet duidelijk. Ook voor de financiering worden varianten geopperd om de gemeente bijvoorbeeld ook aandelen (of certificaten) te geven. Ik ben wel benieuwd hoe het nu precies juridisch geregeld gaat worden en wat de rol van iedereen gaat worden.
Gaat de gemeente alleen garant staan of krijg zij ook inspraak/zeggenschap en hoe wordt de nieuwe rolverdeling tussen de club en het stadion..
Zie ook wat directeur Van Merwijk van Stadion Feijenoord hierover heeft gezegd. De hoofdlijn van de financiering bestaat uit de uitgifte van aandelen, een banklening en founders, partners, sponsors naamgeving en een overheidsbijdrage.

http://www.bvmsport.nl/index.php?page=news&id=467
pi_64404227
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef ES57 het volgende:

[..]

Zie ook wat directeur Van Merwijk van Stadion Feijenoord hierover heeft gezegd. De hoofdlijn van de financiering bestaat uit de uitgifte van aandelen, een banklening en founders, partners, sponsors naamgeving en een overheidsbijdrage.

http://www.bvmsport.nl/index.php?page=news&id=467
Partners en sponsors leuk en aardig maar moet maar zien dat daar een substantieel bedrag naar voren komt voor de financiering. En wat moet ik me precies voorstellen bij een founder? Bij wie gaan de aandelen terechtkomen?

Het zijn tot nu toe hele mooi praatjes maar de precies invulling is niet gegeven. De begroting van Feijenoord reist de pan uit als je het allemaal moet geloven, maar over de extra lasten hoor je niemand en waar deze uitgaan bestaan ook niet (huur of rente/financieringslasten).

Ik ben toch heel benieuwd wie er allemaal in het avontuur stappen en onder welke condities. Misschien krijgen supporters wel de kans om aandelen te kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')