tegen de tijd dat dit allemaal af is gaat de economie ook wel weer aantrekkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat ze dan goed willen maken met winkels en kantoren als ik het goed begrijp. Lijkt me niet echt het ideale klimaat (er is al veel leegstand in kantoren) ervoor nu. Van de andere kant moeten overheden ook het voortouw nemen en juist wel investeren.
quote:De verdere uitbouw van het stadion is een paar maanden uitgesteld. Aanvankelijk wilde Twente in de zomer al beginnen met de bouw van de tweede ring boven de korte zijde, maar dat is uitgesteld naar het najaar of het voorjaar van 2010. Volgens Munsterman heeft dat niets te maken met de financien. ,,Er is alleen wat vertraging door wat procedures. Maar de uitbouw gaat absoluut door.''
jammer.. ik wil toch zo snel mogelijk de hele tweede ring.. lijkt me fantastisch !quote:
"Naming Rights" stadion, o mijn god, haal alsjeblieft een teiltje.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef mcyodogg het volgende:
Stadion van Tottenham, lijkt wel wat op die van de rivaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naming Rights betekent toch gewoon dat de stadionnaam geveild gaat worden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
"Naming Rights" stadion, o mijn god, haal alsjeblieft een teiltje.![]()
Verder een hele lamme kloon van het Emirates. En gewoon lelijk.
Was die locatie in de Maas niet al min of meer gekozen dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er zou toch een dezer dagen bekent gemaakt worden waar het nieuwe stadion van Feyenoord komt te staan?
Zal me ook benieuwen wanneer de eerste tekeningen worden gemaakt.
Dat wel. Maar het is nog niet officieel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Was die locatie in de Maas niet al min of meer gekozen dan?
quote:Toekomstig stadion Feyenoord langs Nieuwe Maas
Geschreven op dinsdag, 16 december om 21:59
Feyenoord lijkt eindelijk duidelijkheid te hebben over de locatie voor het nieuwe stadion. Het Rotterdamse college van burgemeester en wethouders heeft dinsdag ingestemd met het advies van de gemeentelijke plannenmakers voor een stadion aan de Nieuwe Maas. Woensdag worden de plannen volgens het Algemeen Dagblad officieel gepresenteerd. Lange tijd was er onduidelijkheid over de locatie waar de nieuwe Kuip gebouwd zou gaan worden. De Rotterdamse gemeenteraad reageerde eind november nog verdeeld over de locatie en kon niet kiezen tussen drie varianten. Dinsdagavond werd er echter een knoop doorgehakt. De nieuwe thuishaven zal aan de oever van de Nieuwe Maas gebouwd gaan worden, zo weet de Rotterdamse editie van het AD.
Het is de bedoeling dat de nieuwe Kuip, die plaats moet bieden aan maximaal tachtigduizend toeschouwers, in 2016 klaar is. Dat heeft onder meer te maken met de kandidatuur van Nederland en België voor het WK van twee jaar later. Met de bouw van het mega-stadion zal tussen de 400 en 500 miljoen euro gemoeid zijn.
Klopt, (te) veel units staan leeg in het stadion.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat ze dan goed willen maken met winkels en kantoren als ik het goed begrijp. Lijkt me niet echt het ideale klimaat (er is al veel leegstand in kantoren) ervoor nu. Van de andere kant moeten overheden ook het voortouw nemen en juist wel investeren.
quote:Projectontwikkelaar wil gratis stadion neerzetten
De Belgische projectontwikkelaar Patrick Vanoppen heeft het stadsbestuur van Antwerpen aangeboden gratis een stadion te laten bouwen. Hij wil daarvoor vijftig procent van de aandelen in Germinal Beerschot Antwerpen verwerven.
De directeur van Vinivest en vastgoedbedrijf Vivimmo in Herent, beoogt een nieuw stadion te laten neerzetten voor Germinal Beerschot of FC Antwerpen met een capaciteit van 25.000 toeschouwers. Dat bericht de Gazet van Antwerpen maandagmorgen.
De clubs moeten echter de exploitatie van het stadion volledig in eigen handen krijgen. Zo zou de stad niet 25 miljoen euro moeten inbrengen die het heeft ingeruimd voor de financiële meerjarenplanning tot 2012.
Vanoppen heeft er nooit een geheim van gemaakt de ambitie te hebben om van Germinal Beerschot een topclub te maken. Daarvoor wil hij ook een jeugdcomplex ontwikkelen.
Waarom niet gelijk alles in 1x. Een stadion van 25.000 kan NAC wel vullen denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staan duidelijk de fases uitgelegd. inclusief planning en doorgroeimogelijkheden.
een paar afbeeldingen vandaag gepubliceerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tribune wordt doorgetrokken tot het speelveld:
[ afbeelding ]
Plus link met stadionplannen en foto-impressie, met op pagina 5 en 6 duidelijke tekeningen van de tribune's
http://www.nac.nl/files/stadionplannen_def.pdf
Waarschijnlijk willen ze niet teveel overlastquote:Op woensdag 17 december 2008 00:58 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk alles in 1x. Een stadion van 25.000 kan NAC wel vullen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |