Voor een paar mensen is dat te moeilijkquote:Op donderdag 13 november 2008 17:22 schreef Beach het volgende:
Dat van die 1.5 uur van ME was uiteraard sarcasme
Precies. Ik heb zelfs mijn PS2 terug in de doos gedaan en op zolder gezet. Mijn PS3 heeft toch BC dus het ding was nutteloos geworden.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:43 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Whehe ja de enige Scart die ik in gebruik heb is die voor mijn PS2, die overigens nooit meer aan staat
Wat is het toch heerlijk he om een eerste generatie PS3 te hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Precies. Ik heb zelfs mijn PS2 terug in de doos gedaan en op zolder gezet. Mijn PS3 heeft toch BC dus het ding was nutteloos geworden.
Als Kremer hem ook heeft nog ff persoon erbij zoeken en dan 2 vs 2 battle doen?quote:
Ik heb hem pas sinds vanmiddag, go easy on mequote:Op donderdag 13 november 2008 18:49 schreef merino het volgende:
[..]
Als Kremer hem ook heeft nog ff persoon erbij zoeken en dan 2 vs 2 battle doen?
ik ook hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 19:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb hem pas sinds vanmiddag, go easy on me
Om even irritant in te springenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:11 schreef merino het volgende:
[..]
ik ook hoor
moet zelfs nog de Prelude campaign spelen
onder welke faction ga je overigens de Theater of War spelen?
Super veel valt toch wel mee?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:15 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Om even irritant in te springen
Ik speel gewoon europe
Toen ik ging joinen kreeg je wel super veel extra credits voor Russia, maar ach....
Oost west thuis best zeg maar
Europaquote:Op donderdag 13 november 2008 19:29 schreef merino het volgende:
[..]
Super veel valt toch wel mee?
100.000 credits schijn je zo verdient te hebben.
Net als die First War Enlistment Pack op het PSN (die gamehubs kopers niet kunnen downloaden omdat ie niet in de asia store staat) waar je ook maar iets van 100.000 credits voor krijgt.
Maar met jou, mij, Beach en Kremers hebben we dus al genoeg spelers voor een 2 vs. 2 game
Eigenlijk nog maar 1 avond gespeeld en zo ook weer weg ..... niet dat het als ik ga spelen beter gaat met europequote:Op donderdag 13 november 2008 19:29 schreef merino het volgende:
[..]
Maar met jou, mij, Beach en Kremers hebben we dus al genoeg spelers voor een 2 vs. 2 game
Overigens speel ik ook Europe. Zal alleen vast niet meer lang duren voordat we eruit liggen
Ik ook, Resistance 2 dagen binnen, net pas aangeraakt, na 5 minuten weer afgesloten, lbp tijdquote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef Fallen het volgende:
LBP is eigenlijk veel te leuk, heb Resistance2 maar heel even gespeeld... daarna weggelegd om weer LBP te spelen...
LBP!!!
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef Beach het volgende:
Endwar endwar endwar![]()
Daaag FarCry2 en DeadSpace.
Ow ja, zag het ook. Te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:58 schreef merino het volgende:
Er staat nu al voor meer dan 34 euro aan Dead Space DLC op het PSN
Wanneer gaan we eens massaal rebelleren als gamers tegen deze debiele ontwikkeling.
Disjfa een ps3...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef disjfa het volgende:
Ze doen maar lekker. Maar tussendoor heb ik een ps3psn disjfa en ben ook alleen voor de gratis meuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Ik vind zeker dat games DLC niet moeten misbruiken. Maar om daarom sommige games niet te kopen gaat mij te ver. Zo vind ik het belachelijk dat Soul Calibur 4 laat betalen voor Joda in de PS3 versie. Dat is gewoon absurd en alleen bedoeld om simpel wat geld bij te verdienen. Toch is de game zelf zo ontzettend cool, dat ik om zo'n reden de game niet wil missen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:11 schreef Yi-Long het volgende:
Om even terug te komen op dat DLC: Die nieuwe Naruto game schijnt wel iedere week gratis nieuwe DLC online te gooien de komende tijd. Kijk, wanneer zo'n game dan 40-50 euro kost, dan is dat een prima zetje in de rug om die game dan te kopen, vanwege de juiste instelling van de developers.
Zelfde met Burnout Paradise: wanneer je op zoek bent naar een leuke game, en je hebt de keus tussen een aantal spellen, dan zou ik dus voor BP gaan vanwege de uitstekende gratis DLC die er voor is uitgebracht.
Games die misbruik maken van dat hele DLC laat ik bij voorbaat al links liggen. Games waarbij de developers het product nog gratis wat extra's meegeven via DLC, zijn games die je dan juist wel eerder geneigd bent om te kopen.
Ik ben ook een groot fan van Soul Calibur, maar deel 4 komt er pas in wanneer ie voor 20 euro in de budgetbakken ligt. De game lijkt me fantastisch (destijds de dreamcast versie helemaal kapot gespeeld), maar ze begonnen met deel 4 al in de week van de release met de DLC uitmelkerij, en tja.... dan speel ik el gewoon een andere game die ik ook leuk vind. Virtua Fighter 5 (WEL met gratis DLC btw, voor de 360) is ook gewoon een prima fighter, en kost nu maar 20 euro ofzo.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik vind zeker dat games DLC niet moeten misbruiken. Maar om daarom sommige games niet te kopen gaat mij te ver. Zo vind ik het belachelijk dat Soul Calibur 4 laat betalen voor Joda in de PS3 versie. Dat is gewoon absurd en alleen bedoeld om simpel wat geld bij te verdienen. Toch is de game zelf zo ontzettend cool, dat ik om zo'n reden de game niet wil missen.
Je kan natuurlijk de boodschap naar de developer sturen dat je de DLC fout vindt door de game niet te kopen. Helaas pak je ook jezelf hiermee! Ik koop gewoon de DLC niet. Dat is een nog duidelijker signaal naar de developer dat zulke DLC gewoon niet kan.
In Februari komt er een speciale bundel uit ofzo in de winkels, dus de game plus alle DLC al inbegrepen. Daar wacht ik dus nog even op.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef merino het volgende:
Burnout Paradise zou idd iedereen moeten kopen kwa steun aan Criterion
Ga je geen spijt van krijgen. Is naast de DLC gewoon echt mega goede game. Alleen jammer dat er binnekort wel betaalde content komt (die overigens weer wel gratis in de februari bundel zit)quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Februari komt er een speciale bundel uit ofzo in de winkels, dus de game plus alle DLC al inbegrepen. Daar wacht ik dus nog even op.
... wat ook meteen de reden is waarom ik tot februari wacht.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:25 schreef merino het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen. Is naast de DLC gewoon echt mega goede game. Alleen jammer dat er binnekort wel betaalde content komt (die overigens weer wel gratis in de februari bundel zit)
samequote:Op donderdag 13 november 2008 21:39 schreef Beach het volgende:
Lol voeg dan mensen van fok toe aan je lijst.
Ikzelf heb 4 (ja één) irl vriend/collega in mijn lijst en de rest alleen maar mensen van Fok en GoT
Ik hoop hem morgen c.q. zaterdag binnen te hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:49 schreef merino het volgende:
[..]
Als Kremer hem ook heeft nog ff persoon erbij zoeken en dan 2 vs 2 battle doen?
Ik krijg 6 en camera maar niet goed uit mn strotquote:Op donderdag 13 november 2008 22:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik hoop hem morgen c.q. zaterdag binnen te hebbenMoet ik alleen wel thuis zijn, want het zal wel niet door de brievenbus passen.
Ik word trouwens steeds beter in het uitspreken van commando'sHet is gewoon een kwestie van oefenen.
die in februari verschijnt is de PC-versie toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... wat ook meteen de reden is waarom ik tot februari wacht.Niet dat die content me iets kan schelen, want dat is meer voor mensen met vrienden, en tja... die heb ik niet
Pfff.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
Van de perssite van Capcom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stroop aan je reet?quote:
Ik zag gister of eergister wat gameplay en ergerde me er al aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
is het niks?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe footage van 2 Days 2 Vegas:
http://www.psu.com/Exclus(...)ure--a0005375-p0.php![]()
Please Monkeys, cut the crap.
te luiquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
KIJK DAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!1111111111
Waar heb je besteld?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
COD W@W binnen, En resistance 2 is onderweg![]()
Voor de rest nog met Socom bezig
Shooters FTW
@ Roy
voor jou wel![]()
neeeeeeeeeeee en bij gamehubs kan je niet annulerenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooruit dan.
Het zuigt ballen, hard.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:35 schreef Beach het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee en bij gamehubs kan je niet annuleren
Dat gifje maakt me elke keer zo aan het lachenquote:
Gamehubs? Ik heb nog geen mail voor R2quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:06 schreef Beach het volgende:
We are now shipping Resistance 2- Release on 28 Nov 2008 (PS3) under Order #xxxx to you.
We are now shipping Call of Duty: World at War- Release on 16 Nov 2008 (PS3) under Order #xxx to you.![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gamehubs? Ik heb nog geen mail voor R2
14/10/2008quote:Op vrijdag 14 november 2008 07:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Wanneer heb jij besteld dan? Ik 24/09/2008.
Misschien dat ze niet genoeg hadden voor iedereen?
Maar daar wacht ik nog op LBPquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
14/10/2008
Ik ga wel over naar VGP. Ze hebben vaak de games al veel eerder.
No way? Nog steeds?quote:
Socom had ik al een tijdje binnenquote:
Knurftquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:36 schreef Beach het volgende:
Gemaild dat ik LBP niet meer wil en ipv daarvan Killzone2 wil.
Nu zelf ergens LBP halen. (moet wel want ik heb al dlc gekocht)
quote:
heldquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:36 schreef Beach het volgende:
Gemaild dat ik LBP niet meer wil en ipv daarvan Killzone2 wil.
Nu zelf ergens LBP halen. (moet wel want ik heb al dlc gekocht)
hij staat tevens niet op de frontpage bij releasedquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gamehubs? Ik heb nog geen mail voor R2
Oja endwar wil ik ook, demo is gedownload maar nog niet geinstalleerd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Kremers het volgende:
Er komen inerdaad wel erg veel games uit. Ik ben voorlopig wel weer uitgekocht. Ik wil BioShock voor de tweede keer uitspelen en ik heb LBP, en v.d. week verwacht ik EndWar. Voorlopig weer genoeg te doen. Daarnaast ga ik vanaf volgende week 5 dagen per week stage lopen dus zo veel tijd heb ik dan niet meer om te gamen.
Nee want de release is ook 28 november.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:07 schreef merino het volgende:
[..]
hij staat tevens niet op de frontpage bij released
VGP ftwquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee want de release is ook 28 november.
Dat filmpje heb ik volgens mij in topic #1 van LBP gepostquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Sackboy begon als Yellow Head in LittleBigPlanet
submit enzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik volgens mij in topic #1 van LBP gepost
Waar zijn mn credits geaak
Helemaal niet. 15 November hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee want de release is ook 28 november.
Wat wil je, er gaan maar 4 luizige postzegels met een brulaap ofzo op de envelop.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef merino het volgende:
ja 15 november idd. Morgen dus. Ze zullen misschien alvast zijn begonnen met pakketjes maken/verzenden.
Je houdt tegenwoordig ook nog het probleem dat het soms een paar dagen duurt vanaf de dag dat ie bij gamehubs gereleased wordt tot ie uberhaupt Maleisië verlaat met het vliegtuig.
Idd...!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Een goede DvD betaal je ook 18 euro voor
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Een goede DvD betaal je ook 18 euro voor
je wordt sowieso doodgegooid met de Nederlandse LBP en Motorstorm Pacific Ruft reclames in combi met een PS3-pack de afgelopen weekquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:09 schreef Kremers het volgende:
Ik zag net de eerste reclame voorbij komen op tv waarin Sony de blu-ray film mogelijkheden van de PS3 aan geeft, zal wel eens tijd worden
Tja, te belachelijk voor woorden inderdaad. Ik heb net een abonnement op dat blad genomen trouwens, maar nu zijn ze volledig ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef merino het volgende:
Edge cijfers van het kerst issue zijn echt te diep triest
Left 4 Dead - 9
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts - 7
Gears of War 2 - 9
Fallout 3 - 7
Call of Duty: World at War - 6
Resistance 2 - 6
Mirror's Edge - 5
007: Quantum of Solace - 5
Tomb Raider: Underworld - 8
Guitar Hero: World Tour - 7
Silent Hill: Homecoming - 6
Tom Clancy's Endwar - 8
Socom Confrontation - 5
Valkyria Chronicles - 7
Need for Speed Undercover - 3
Banjo een hoger cijfer dan Resistance 2
Valkyria wat een dikke 9 verdient krijgt een 7
Ik behoor niet tot het gewone volkquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ben benieuwd of dan ook binnenkort de prijzen van Blu-ray naar beneden gaan (de films), want zolang die nog meer dan 20 euro per stuk zijn, zal het het gewone volk aan hun reet roesten of je BR's kunt afspelen op je PS3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot het gewone volkIk hoop dat je je schaamtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Even voor de duidelijkheid? Zit dit nou gewoon ook in de game die je koopt (door te unlocken?)? Wou hem kopen, maar als je al dit alleen kan krijgen door zoveel te betalen ban ik hem gelijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef merino het volgende:
OMG, US Store update topt de hele discussie op pagina 1 over DLC![]()
Need for Speed: Undercover Aftermarket Body Kit Package ($2.00)
File size: 100 KB
Need for Speed: Undercover Aftermarket Hood, Spoilders and Exhaust Package ($2.00)
Need for Speed: Undercover Aftermarket Wheels Package ($2.00)
Need for Speed: Undercover Collector’s Edition Upgrade ($10.00)
Need for Speed: Undercover Exotic Car Bundle ($7.50)
Need for Speed: Undercover Muscle Car Bundle ($5.00)
Need for Speed: Undercover Paint and Vinyls Package ($2.00)
Need for Speed: Undercover Pro Handling Bundle ($2.75)
Need for Speed: Undercover Pro Power Bundle ($3.75)
Need for Speed: Undercover Race Handling Bundle ($2.25)
Need for Speed: Undercover Race Power Bundle ($3.00)
Need for Speed: Undercover Street Handling Bundle ($1.75)
Need for Speed: Undercover Street Power Bundle ($2.25)
Need for Speed: Undercover Tuner Car Bundle ($5.00)
Need for Speed: Undercover Ultimate Performance Bundle ($10.00)
Need for Speed: Undercover Ultimate Visual Bundle ($5.00)
$66,25 aan DLC die notabene nog op de disc zelf staat ook
mèèèèn dit zou echt verboden moeten worden
Click voor 15 euro is anders echt een aanrader!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik zag gisteren bij de MM nog een stapel BD's liggen voor onder de 20 Euro. Niet allemaal top films maar het is een begin
De kabel omruilen voor een PS2/3 RGB-scart kabel met een composiet switch.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Als ik mijn ps3 met een scart (de speciale PS3 scart nota bene) aansluit op een gewone pal-tv, en er een dvd in doe, heb ik een groen scherm. Wat moet ik doen, homies?
Ja dus. Overigens moet je het sowieso niet kopen omdat het echt een ongelovelijk kut spel is volgens Edge. Ze gaven het een 3 maar wat ze er over schreven geeft niet erg veel hoop voor NFS fans.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid? Zit dit nou gewoon ook in de game die je koopt (door te unlocken?)? Wou hem kopen, maar als je al dit alleen kan krijgen door zoveel te betalen ban ik hem gelijk
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Mensen die bestellingen bij Gamehubs willen omruilen voor KZ2vgplus.ca vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik ook!quote:
Die heb ik allebei alquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:26 schreef merino het volgende:
[..]
Ja dus. Overigens moet je het sowieso niet kopen omdat het echt een ongelovelijk kut spel is volgens Edge. Ze gaven het een 3 maar wat ze er over schreven geeft niet erg veel hoop voor NFS fans.
Koop gewoon Burnout Paradise of Midnight Club LA...
3 weken is niet ongewoon tegenwoordig. Ik koop er eigenlijk alleen nog muziek cd's (die zijn er altijd binnen een week) en games in de aanbieding. Net na kerst beginnen ze al met de januari uitverkoop en daar zitten vaak goede deals tussenquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ook!
Play.com is steeds langzamer aan het worden!
Verkoop me die game als je er mee klaar bent!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was dus net met COD5 , mezelf al 40 minuten door een level aan het heen worstelen, op Veteran that is![]()
Nu was ik dus bijna bij het einde, moest alleen nog als laatste objective 3 tanks met een bazooka uitschakelen.
Er lag 1Bazooka met 4 Ammo erin, ik schiet 2x mis en toen 2 raak, toen had ik niks meer![]()
Dus ik loop ietsje naar voren, CheckpointMaar geen Bazooka's meer
![]()
Bij het doodgaan begon ik net na het 'Bazooka' punt
En die laatste Tank kreeg ik met geen andere mogelijkheid kapot.
Heb alles geprobeerd terwijl de kogels om mijn oren heen vlogen![]()
Kon ik heull niet verder![]()
Klacht , 45 minuten voor niks gespeeld en nog geen Trophy![]()
Waarzo en voor hoeveel ? Ik heb wel net RFOM2 bij de 3busyman besteld voor ¤ 59,-- inclusief verzendkosten. 3busyman is toch nog steeds de beste leverancier voor mij alleen kan ik killzone2 er nog niet bestellen.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef merino het volgende:
Edge cijfers van het kerst issue zijn echt te diep triest
Fallout 3 - 7
Mirror's Edge - 5
Valkyria Chronicles - 7
Nja, ik las ze toch altijd al meer voor de artikelen dan voor de reviews.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, te belachelijk voor woorden inderdaad. Ik heb net een abonnement op dat blad genomen trouwens, maar nu zijn ze volledig ongeloofwaardig![]()
Dude, duuuuur.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:59 schreef janrad het volgende:
[..]
Waarzo en voor hoeveel ? Ik heb wel net RFOM2 bij de 3busyman besteld voor ¤ 59,-- inclusief verzendkosten. 3busyman is toch nog steeds de beste leverancier voor mij alleen kan ik killzone2 er nog niet bestellen.
Niet doen, want ik weet zeker dat ik naast COD 5, ook COD 4 nog online ga spelenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef DaggerNL het volgende:
Stel je kan COD4 bij een winkel ruilen voor COD W@W, zou je het doen?
gaat hem voorlopig niet worden ben ik bangquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Verkoop me die game als je er mee klaar bent!
Ik vind het best pittig soms.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef merino het volgende:
vage zooi bij EndWar. Die Opening Move ronde in de Prelude to War Campaign (die van JFK in mijn geval, speel met de russen) is echt onmogelijk te winnen![]()
Speel het niet eens op hardcore en heb het nu al 5 keer verloren.
Opzich best raar omdat alles hiervoor echt te simpel was.
Nee die ben je kwijt maar nu krijg je veel sneller gray tech bij elkaar.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef Blackninjadude het volgende:
Iemand die weet of je je stats van de R2 beta houdt? Want ik heb nu lekker veel gray tech en heb geen zin om dat alles kwijt te raken.
Dat schoot in de Beta echt niet op. Dat mag ook inderdaad wel wat sneller.quote:Op zondag 16 november 2008 09:33 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee die ben je kwijt maar nu krijg je veel sneller gray tech bij elkaar.
Ze hebben nog wel wat meer dingen verbeterd: die verschrikkelijk korte range waarin je je ammo packs om je heen gooide bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 november 2008 10:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat schoot in de Beta echt niet op. Dat mag ook inderdaad wel wat sneller.
Ahhh gossie ken je niet winnen van een 10 jarigequote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fucking Kut Camp/Snipers Engelsen kinderen![]()
![]()
Nee echt hequote:Op zondag 16 november 2008 12:33 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ahhh gossie ken je niet winnen van een 10 jarige![]()
Stiekem eens
Wheheh dé reden dat in online shooters na een paar maanden beu benquote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fucking Kut Camp/Snipers Engelsen kinderen![]()
![]()
Same here... Maar wat ik ook altijd zat ben is de fanatiekheid van sommige online spelers in team-games. Het is maar een spelletje, dat je speelt voor de lol. Lighten-up enzoquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wheheh dé reden dat in online shooters na een paar maanden beu ben
nog niet geprobeerd. Vond het alleen een leuk idee.quote:Op zondag 16 november 2008 16:04 schreef Beach het volgende:
Merino, hoe heb jij het voor elkaar gekregen om 2vs2 te spelen in Endwar?
Even een geldboompje plantenquote:Mirrors Edge
* Out Now!
Call of Duty : World at War
* Out Now!
Resistance 2
* Out Now!
Tomb Raider Underworld
* Release Date: Nov 18, 2008
Prince of Persia
* Release Date: Dec 2, 2008
Lumines Supernova
* Release Date: Q4 2008
Skate 2
* Release Date: Jan 20, 2009
Afro Samurai
* Release Date: Jan 27, 2009
Killzone 2
* Release Date: Feb 17, 2009
.
Resident Evil 5
* Release Date: Mar 13, 2009
Prototype
* Release Date: Q2 2009
Infamous
I Am Alive
BioShock 2: Sea of Dreams
* Release Date: Q3 2009
FFXIII
* Release Data: Q? 2009
Valt mee.quote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Games die ik nog wil/moet gaan spelen + release dates
[..]
Even een geldboompje planten
Dit zijn meer de must-buys. Alle games die ik tussendoor wil testen zitten er niet bij.quote:
Ik word voornamelijk moe van mensen die een team game benaderen op dezelfde manier als waarop ze free-for-all benaderen. Dus niet in groepjes rondlopen en wat vooral irritant is, in de killzone van teamleden gaan lopenquote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Kremers het volgende:
[..]
Same here... Maar wat ik ook altijd zat ben is de fanatiekheid van sommige online spelers in team-games. Het is maar een spelletje, dat je speelt voor de lol. Lighten-up enzo
Die hou ik wel want ik vind de singleplayer ook echt te vet!quote:Dat is de reden geweest dat ik COD4 al de deur gewezen heb
welk spel?quote:Op zondag 16 november 2008 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb op dit moment even zin om dit met mijn controller te doen
[ afbeelding ]
Veteran is soms echt niet om te doen
Dit heb ik nu ook, met Mirrors Edge, die time trials, als je op het laatst 1 dingetje niet haalt waardoor je geen top tijd rent, ARRRRRRquote:Op zondag 16 november 2008 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb op dit moment even zin om dit met mijn controller te doen
[ afbeelding ]
Veteran is soms echt niet om te doen
COD5quote:
f000l!quote:Op zondag 16 november 2008 18:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
COD5
@ Fruit,
ik moet en zal die Platinum halen
Het is soms pittig ja.quote:Op zondag 16 november 2008 19:25 schreef merino het volgende:
Begrijp echt niks van EndWar en het spel begint me ook beetje te irriteren.
Skirmish missions speel ik echt met teveel gemak uit en heb daarbij ook geen problemen met voice recognition.
Maar zodra ik aan die story mode begin (zit nu bij Retalliation: Moscow) dan werkt ten eerste de voice recognition niet meer en ten tweede ben je gewoon te massaal outnumbered telkens
Denk je nou echt dat ie zo goedkoop is?quote:Op maandag 17 november 2008 13:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand toevallig wat CODW@W bij de MM kost? Ik wil na studie even langsgaan maar als hij meer dan 45-50 kost wil ik niet eens de moeite nemen
Lees dan, MM had Bioshock bijvoorbeeld liggen voor 45 euro.quote:Op maandag 17 november 2008 13:54 schreef Remake het volgende:
Maar niet bij mediamarkt
Media markt en games goedkoper als 69,- uitbrengen
Heb Bioshock zaterdag nog zien liggen voor 45 euro bij MM almerequote:Op maandag 17 november 2008 14:03 schreef Remake het volgende:
Welke media markt was dat dan?
Arena is altijd gruwelijk duur
Ik weet niet wat jij doet, maar als ik een game bij VGP koop gaat er 42 euro van mijn rekening af.quote:Op maandag 17 november 2008 13:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Gasten, ik heb fucking Bioshock voor 45 bij de MM gehaald een maand geleden oid.
Fucking.
Ik gooi het wel via VGP oidKost nog steeds 47incl oid, tering games kostten een fucking fortuin
Gest,quote:Op maandag 17 november 2008 15:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet, maar als ik een game bij VGP koop gaat er 42 euro van mijn rekening af.
Dure games, sad.quote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gest,
Die game kost 42 ex, ergo 47,50 incl
CODW@W.quote:Op maandag 17 november 2008 15:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dure games, sad.
Om welke titel gaat het hier?
Sowieso moet je gewoon Smackdown vs RAW 09 halen, topgame.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:06 schreef Beach het volgende:
Er is er één jarig en dat is Moe_Szyslak
heeft dat te maken met fappen?quote:Op maandag 17 november 2008 16:38 schreef Remake het volgende:
Fabchannel.com doet het trouwens met de PS3 browser
Fap?quote:Op maandag 17 november 2008 16:38 schreef Remake het volgende:
Fabchannel.com doet het trouwens met de PS3 browser
Is dat niet dat wijf van Mythbusters?quote:
What gave it away? Het mythbusters logo op de achtergrond?quote:Op maandag 17 november 2008 17:11 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Is dat niet dat wijf van Mythbusters?
Holy shit nu je het zegt..... Ik keek ergens andersquote:Op maandag 17 november 2008 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
What gave it away? Het mythbusters logo op de achtergrond?
Haar hoofd maar niet haar lichaamquote:Op maandag 17 november 2008 17:11 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Is dat niet dat wijf van Mythbusters?
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Moe_Szyslak op 17-11-2008 19:05:49 ]PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Tiger woods wil ik ook nog een keer gaan halenquote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resistance 2 binnen![]()
Far Cry 2 onderweg , geruild voor Saints row![]()
Tiger woods 2009 onderweg
Tijd?
15 euro , review versiequote:Op maandag 17 november 2008 19:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tiger woods wil ik ook nog een keer gaan halen
LALLER!quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nu op marktplaats een advertentie gevonden met alle nieuwe ps3 games voor ¤ 10
OMGWTFBBQ saus![]()
Gelijk even een mailtje gestuurd hoe dat kan, en dat ik intresse heb ik 5 games
Eens kijken wat ik terug krijg
Sjo! Pass me die CODW@W in de tijd dat jij uberhaupt over FC2 heen bent heb ik die veteran al hoog en droog uitgespield JTWZquote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resistance 2 binnen![]()
Far Cry 2 onderweg , geruild voor Saints row![]()
Tiger woods 2009 onderweg
Tijd?
ook vergeleken met de prijzen op budgetgaming.nl?quote:Op maandag 17 november 2008 19:59 schreef Remake het volgende:
even tussendoor, een NL webshop gevonden die vaak een tientje of meer goedkoper is,
http://www.gamedealspro.nl
Is die te vertrouwen?
quote:Op maandag 17 november 2008 20:24 schreef SuperFruitig het volgende:
ZOMG CODW@W VOOR 10 EURO GEAK
http://www.speurders.nl/o(...)oor-10-44437524.html
Alsof ik Harm heetquote:Beste Sietse!
Graag koop ik van u de game Call Of Duty World At War voor 10 eur inclusief!
Ik vroeg me af wat de mogelijkheden waren als ik hem kom ophalen, ik woon zelf ook in Harderwyk namelijk!
Met vriendelijke groet,
Harm
EEJquote:
Heet jij Harm ?quote:Op maandag 17 november 2008 20:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
EEJ![]()
Aap-Na paupert
Je huis zit in Eindhovuh de Geakste![]()
Belachelijk.quote:Op maandag 17 november 2008 20:31 schreef Kremers het volgende:
Slecht nieuws voor de importeerders. Vanaf 1 december zou het bedrag omhoog gaan van ¤22 naar ¤150, dit is dus maar gedeeltelijk waar... Je betaalt tot ¤150 geen invoerrechten, maar wel de omzetbelasting. Er komt dan dus 19% bij.
Zie hier
KUT.....ZOOIquote:Op maandag 17 november 2008 20:31 schreef Kremers het volgende:
Slecht nieuws voor de importeerders. Vanaf 1 december zou het bedrag omhoog gaan van ¤22 naar ¤150, dit is dus maar gedeeltelijk waar... Je betaalt tot ¤150 geen invoerrechten, maar wel de omzetbelasting. Er komt dan dus 19% bij.
Zie hier
Ja kut marktplaats zooi. Werd al verward voor een naai-dealert toen ik mijn geheel legale games op marktplaats wou verkopen.quote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb nu op marktplaats een advertentie gevonden met alle nieuwe ps3 games voor ¤ 10
OMGWTFBBQ saus![]()
Gelijk even een mailtje gestuurd hoe dat kan, en dat ik intresse heb ik 5 games
Eens kijken wat ik terug krijg
quote:Op maandag 17 november 2008 20:31 schreef Kremers het volgende:
Zie hier
VGP spellen worden nooit gepakt nee, staat toy game 20 dollar op + gift en na iets van 50 bestellingen altijd goed gegaan.quote:Op maandag 17 november 2008 20:58 schreef merino het volgende:
[..]
Alhoewel videogamesplus.ca spellen toch ook niet gepakt worden @ douane?
Heb er zelf eigenlijk nog nooit last van gehad, ook niet met mijn DS3's van yesasia.
En fotocamera's van 150 euro importeer ik toch niet...
Ik zat mij laatst al af te vragen, Wanneer krijgt men bij de douane nu eens door dat er geen toy game van $20 in zit? Maar wat bij VGP.ca ook wel meehelpt is dat de pakbon er niet uit ziet als een pakbon van een professioneel bedrijf.quote:Op maandag 17 november 2008 21:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
VGP spellen worden nooit gepakt nee, staat toy game 20 dollar op + gift en na iets van 50 bestellingen altijd goed gegaan.
(damn, 50)
Nou, ik kreeg zaterdag een pakket binnen van vgp, en vandaag.quote:Op maandag 17 november 2008 21:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zat mij laatst al af te vragen, Wanneer krijgt men bij de douane nu eens door dat er geen toy game van $20 in zit? Maar wat bij VGP.ca ook wel meehelpt is dat de pakbon er niet uit ziet als een pakbon van een professioneel bedrijf.
ik gok nu, aangezien vanuit dit topic naar de website van de douane gelinkt wordt en hier eveneens besproken wordt hoe belastingen omzeild wordenquote:Op maandag 17 november 2008 21:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zat mij laatst al af te vragen, Wanneer krijgt men bij de douane nu eens door dat er geen toy game van $20 in zit? Maar wat bij VGP.ca ook wel meehelpt is dat de pakbon er niet uit ziet als een pakbon van een professioneel bedrijf.
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op maandag 17 november 2008 21:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar normale post gebeurd eigenlijk nooit wat mee, vooral bijzondere als UPS enz.
Besteld?quote:Op maandag 17 november 2008 22:22 schreef intraxz het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)littlebigplanet.html
![]()
dat fotootje rechts bovenin bedoel je?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Screenshots van Final Fantasy XIII, Versus XIII en Agito XIII
SEXY!
Yakuza 3 zou zich toch in de oude tijd afspelen (en zag er ook bagger uit)!?quote:Op maandag 17 november 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Yakuza 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee Yakuza 3 zal zich in de moderne tijd afspelen. Er is wel een apart deel dat zich in feodaal Japan afspeelt. Beide voor de PS3 en beiden hebben nog geen Westerse releasedate.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:18 schreef Yi-Long het volgende:
Yakuza 3 zou zich toch in de oude tijd afspelen (en zag er ook bagger uit)!?
Volgens mij is dit gewoon yakuza 2 op de PS2.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:17 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat fotootje rechts bovenin bedoel je?
quote:It seems SEGA and THQ are working on a brand new OutRun racing game.
That's according to the OFLC, which is the official media age classification body for Australia.
The OFLC website provides the name OutRun Online Arcade, and claims the game will be a multiplatform venture for the two companies. XBLA, PSN, WiiWare perhaps?
Given the name, and the "gaming experience may change online" warning, we expect online races to be at the heart of the project. There are no further details, however.
We're chasing both publishers for comment, so hopefully we'll know a bit more soon.
And we hope this does turn out to be true, because, as we've said before, SEGA is a dab-hand at five-minute racing games - as proven by OutRun 2006: Coast 2 Coast, the most recent instalment in the series.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=308025
Must havequote:
Damn jij krijgt gewoon 2 weken extra om te genieten van de game! ME WANT TOOquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:50 schreef SocialDisorder het volgende:
gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de 360 is er nu toch een nieuwe limited edition joypad uit met verbeterde d-pad?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Must have![]()
Haal m op de PS3 vanwege de controller
tussen het reviewen van andere games door jaquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Damn jij krijgt gewoon 2 weken extra om te genieten van de game! ME WANT TOO
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Toch maar CODW@W gehaald bij woekerprijs-plaza MM Eindje Gremmer
Die ga ik kopen, enige wat beetje boeiend op die PS 3 is.quote:Op maandag 17 november 2008 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Besteld?![]()
[ afbeelding ]
It's official.
http://www.killzone.com/k(...)2+Box+Cover+Revealed
quote:Overall, Underworld is a decent enough effort. It has slick controls, interesting puzzles and a story that's actually pretty interesting. However, it never fully compensates for a lack of compelling action and overall polish. It'll probably appeal to diehard Tomb Raider fans hoping to recapture some of the series' lost magic but most gamers will be better served by competing titles like Drake's Fortune.
quote:PROS: Beautiful locations; outrageous, entertaining story; functional controls.
CONS: Underdeveloped combat mechanics; generally slow pace; some platforming sections need tuning.
quote:The level design is phenomenal but it's a little too clever for its own good sometimes: It's far too easy to embark on a series of jumping challenges or climb a wall only to get stuck and not clearly understand where to go next because the next ledge or platform blends too much into the environment. Better camera work would easily have addressed this, providing helpful pans to highlight where you need to go next; however, the camera freaks out in close-quarters and offers no aid whatsoever.
Wheheh SD en ik zijn lucky bastardsquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Damn jij krijgt gewoon 2 weken extra om te genieten van de game! ME WANT TOO
Inderdaad, zelfde prijzen als in de meeste winkels voor de PS3 bundels.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Op software haal je er weinig voordeel uit ja, maar op hardware wel degelijk.
Balen dat ie pas in 2009 uitkomtquote:Op woensdag 19 november 2008 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Die gifs van Killzone 2 op Gaf. Awesomeness. Pure porno. Geilheid in het kwadraat.
Och, Februari is niet meer zo ver weg.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
Balen dat ie pas in 2009 uitkomt
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waar is verdomme de 2 player online Campain story mode gebleven in Resistance 2![]()
Ik wil helemaal geen random 8 player event,![]()
En waarom werkt het Co-op gebeuren niet met friends bij Cod5
![]()
Vraag ik nou zoveel
Waar is het verkoop topicquote:
hehehe Nou verkopen doe ik hem niet: Coop roeleert!quote:
Maak eens een mooi prijsje danquote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef merino het volgende:
CoD:WaW en Mirror's Edge binnen. Van Mirror's Edge zit ik me alleen sterk af te vragen waarom ik het in godsnaam gekocht heb
It's da hype!! You get sucked inquote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef merino het volgende:
CoD:WaW en Mirror's Edge binnen. Van Mirror's Edge zit ik me alleen sterk af te vragen waarom ik het in godsnaam gekocht heb
quote:
For those of you hoping for a North American release of Afrika—also known as Hakuna Matata—help is coming from the most unlikely of places: National Geographic. The company has decided to get into the games business, and will be publishing the game as National Geographic: Africa. It is expected to be released sometime next month.
The new division will also be developing games, such as the recently released iPhone title Herod's Lost Tomb, which is based on an article in the December issue of National Geographic magazine. Meanwhile, the company will also be publishing National Geographic: Panda, a Nintendogs-like game, as well as the upcoming Zoo Tycoon.
For future games, National Geographic will be teaming up with Namco Bandai, as well as Sony, to produce titles for both the Wii and PlayStation 3. But while part of the goal of the new venture is to educate, that doesn't mean the studio will be creating nothing but edutainment titles. "They are games, first and foremost," NG executive Paul Levine explained.
Given the success of products like the Planet Earth series of DVDs, and Endless Ocean on the Wii, it is clear that there is a market for this type of entertainment. At the very least, we finally get to play Afrika.
40 euroquote:Op woensdag 19 november 2008 22:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maak eens een mooi prijsje dan
Ik ga hem kopenquote:
Must resist.quote:Fumito Ueda on Famitsu: "The new game is based on contact"
Speaking briefly on this week's Famitsu, Fumito Ueda said that his new game for PlayStation 3 will be based on physical connection, similar to his previous two games, ICO and Shadow of the Colossus.
ICO was based on two characters holding hands and the core mechanic in Shadow of the Colossus was holding onto a colossus. Both of these functions were executed by pressing and holding a button. A similar form of contact will be present in his new game.
This aspect was already suggested in a previous interview Ueda had with Game Watch, just after finishing Shadow of the Colossus. You can read more about it, and all the other things we know about 'ICO 3', in this interview here, which was put together by piecing all bits of information we have on the new game.
GOTY 09!quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dat 5e level op veteranIk kom niet voorbij die trenches
Wat zei ik je, en mij maar niet geloven dat die tering moeilijk was.
Easy peasy man, popcorn game![]()
En je ben dan pas aan het begin van het level , blij dat ik er voorbij ben![]()
En ik was net eerste bij een competitive campain, en op het laatst, bij het opmaken van mn stats, server error. Geen trophiesHij doet het elke keer als ik klaar ben met een competititve campain, dan server-errort hij
Same, heb precies hetzelfde![]()
Veteran
quote:I'm not certain if I'm supposed to talk about it, but the Killzone 2 Beta is serious fucking business. Guerilla Games has mastered the hardware, and their uncanny grip on first-person perspective is still unparalleled, so that... Okay, yeah, I just looked. The beta agreement says not to talk about it.
my thoughts exactly!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
ff quotje van Jerry Holkins (Tycho van Penny Arcade dus)
[..]
Dus dat.quote:
Eeeeuuuuh....wat?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
CODW@W Veteran
Een kleine omschrijving van hoe ik er over denk atm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
CODW@W Veteran
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je een clown wasquote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
CODW@W Veteran
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |