Nee want de release is ook 28 november.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:07 schreef merino het volgende:
[..]
hij staat tevens niet op de frontpage bij released
VGP ftwquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee want de release is ook 28 november.
Dat filmpje heb ik volgens mij in topic #1 van LBP gepostquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Sackboy begon als Yellow Head in LittleBigPlanet
submit enzoquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik volgens mij in topic #1 van LBP gepost
Waar zijn mn credits geaak
Helemaal niet. 15 November hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee want de release is ook 28 november.
Wat wil je, er gaan maar 4 luizige postzegels met een brulaap ofzo op de envelop.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef merino het volgende:
ja 15 november idd. Morgen dus. Ze zullen misschien alvast zijn begonnen met pakketjes maken/verzenden.
Je houdt tegenwoordig ook nog het probleem dat het soms een paar dagen duurt vanaf de dag dat ie bij gamehubs gereleased wordt tot ie uberhaupt Maleisië verlaat met het vliegtuig.
Idd...!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Een goede DvD betaal je ook 18 euro voor
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Een goede DvD betaal je ook 18 euro voor
je wordt sowieso doodgegooid met de Nederlandse LBP en Motorstorm Pacific Ruft reclames in combi met een PS3-pack de afgelopen weekquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:09 schreef Kremers het volgende:
Ik zag net de eerste reclame voorbij komen op tv waarin Sony de blu-ray film mogelijkheden van de PS3 aan geeft, zal wel eens tijd worden
Tja, te belachelijk voor woorden inderdaad. Ik heb net een abonnement op dat blad genomen trouwens, maar nu zijn ze volledig ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef merino het volgende:
Edge cijfers van het kerst issue zijn echt te diep triest
Left 4 Dead - 9
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts - 7
Gears of War 2 - 9
Fallout 3 - 7
Call of Duty: World at War - 6
Resistance 2 - 6
Mirror's Edge - 5
007: Quantum of Solace - 5
Tomb Raider: Underworld - 8
Guitar Hero: World Tour - 7
Silent Hill: Homecoming - 6
Tom Clancy's Endwar - 8
Socom Confrontation - 5
Valkyria Chronicles - 7
Need for Speed Undercover - 3
Banjo een hoger cijfer dan Resistance 2
Valkyria wat een dikke 9 verdient krijgt een 7
Ik behoor niet tot het gewone volkquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ben benieuwd of dan ook binnenkort de prijzen van Blu-ray naar beneden gaan (de films), want zolang die nog meer dan 20 euro per stuk zijn, zal het het gewone volk aan hun reet roesten of je BR's kunt afspelen op je PS3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot het gewone volkIk hoop dat je je schaamtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Even voor de duidelijkheid? Zit dit nou gewoon ook in de game die je koopt (door te unlocken?)? Wou hem kopen, maar als je al dit alleen kan krijgen door zoveel te betalen ban ik hem gelijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef merino het volgende:
OMG, US Store update topt de hele discussie op pagina 1 over DLC![]()
Need for Speed: Undercover Aftermarket Body Kit Package ($2.00)
File size: 100 KB
Need for Speed: Undercover Aftermarket Hood, Spoilders and Exhaust Package ($2.00)
Need for Speed: Undercover Aftermarket Wheels Package ($2.00)
Need for Speed: Undercover Collector’s Edition Upgrade ($10.00)
Need for Speed: Undercover Exotic Car Bundle ($7.50)
Need for Speed: Undercover Muscle Car Bundle ($5.00)
Need for Speed: Undercover Paint and Vinyls Package ($2.00)
Need for Speed: Undercover Pro Handling Bundle ($2.75)
Need for Speed: Undercover Pro Power Bundle ($3.75)
Need for Speed: Undercover Race Handling Bundle ($2.25)
Need for Speed: Undercover Race Power Bundle ($3.00)
Need for Speed: Undercover Street Handling Bundle ($1.75)
Need for Speed: Undercover Street Power Bundle ($2.25)
Need for Speed: Undercover Tuner Car Bundle ($5.00)
Need for Speed: Undercover Ultimate Performance Bundle ($10.00)
Need for Speed: Undercover Ultimate Visual Bundle ($5.00)
$66,25 aan DLC die notabene nog op de disc zelf staat ook
mèèèèn dit zou echt verboden moeten worden
Click voor 15 euro is anders echt een aanrader!quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik zag gisteren bij de MM nog een stapel BD's liggen voor onder de 20 Euro. Niet allemaal top films maar het is een begin
De kabel omruilen voor een PS2/3 RGB-scart kabel met een composiet switch.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Als ik mijn ps3 met een scart (de speciale PS3 scart nota bene) aansluit op een gewone pal-tv, en er een dvd in doe, heb ik een groen scherm. Wat moet ik doen, homies?
Ja dus. Overigens moet je het sowieso niet kopen omdat het echt een ongelovelijk kut spel is volgens Edge. Ze gaven het een 3 maar wat ze er over schreven geeft niet erg veel hoop voor NFS fans.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid? Zit dit nou gewoon ook in de game die je koopt (door te unlocken?)? Wou hem kopen, maar als je al dit alleen kan krijgen door zoveel te betalen ban ik hem gelijk
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Mensen die bestellingen bij Gamehubs willen omruilen voor KZ2vgplus.ca vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik ook!quote:
Die heb ik allebei alquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:26 schreef merino het volgende:
[..]
Ja dus. Overigens moet je het sowieso niet kopen omdat het echt een ongelovelijk kut spel is volgens Edge. Ze gaven het een 3 maar wat ze er over schreven geeft niet erg veel hoop voor NFS fans.
Koop gewoon Burnout Paradise of Midnight Club LA...
3 weken is niet ongewoon tegenwoordig. Ik koop er eigenlijk alleen nog muziek cd's (die zijn er altijd binnen een week) en games in de aanbieding. Net na kerst beginnen ze al met de januari uitverkoop en daar zitten vaak goede deals tussenquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ook!
Play.com is steeds langzamer aan het worden!
Verkoop me die game als je er mee klaar bent!quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was dus net met COD5 , mezelf al 40 minuten door een level aan het heen worstelen, op Veteran that is![]()
Nu was ik dus bijna bij het einde, moest alleen nog als laatste objective 3 tanks met een bazooka uitschakelen.
Er lag 1Bazooka met 4 Ammo erin, ik schiet 2x mis en toen 2 raak, toen had ik niks meer![]()
Dus ik loop ietsje naar voren, CheckpointMaar geen Bazooka's meer
![]()
Bij het doodgaan begon ik net na het 'Bazooka' punt
En die laatste Tank kreeg ik met geen andere mogelijkheid kapot.
Heb alles geprobeerd terwijl de kogels om mijn oren heen vlogen![]()
Kon ik heull niet verder![]()
Klacht , 45 minuten voor niks gespeeld en nog geen Trophy![]()
Waarzo en voor hoeveel ? Ik heb wel net RFOM2 bij de 3busyman besteld voor ¤ 59,-- inclusief verzendkosten. 3busyman is toch nog steeds de beste leverancier voor mij alleen kan ik killzone2 er nog niet bestellen.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:05 schreef merino het volgende:
Edge cijfers van het kerst issue zijn echt te diep triest
Fallout 3 - 7
Mirror's Edge - 5
Valkyria Chronicles - 7
Nja, ik las ze toch altijd al meer voor de artikelen dan voor de reviews.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, te belachelijk voor woorden inderdaad. Ik heb net een abonnement op dat blad genomen trouwens, maar nu zijn ze volledig ongeloofwaardig![]()
Dude, duuuuur.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:59 schreef janrad het volgende:
[..]
Waarzo en voor hoeveel ? Ik heb wel net RFOM2 bij de 3busyman besteld voor ¤ 59,-- inclusief verzendkosten. 3busyman is toch nog steeds de beste leverancier voor mij alleen kan ik killzone2 er nog niet bestellen.
Niet doen, want ik weet zeker dat ik naast COD 5, ook COD 4 nog online ga spelenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:09 schreef DaggerNL het volgende:
Stel je kan COD4 bij een winkel ruilen voor COD W@W, zou je het doen?
gaat hem voorlopig niet worden ben ik bangquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Verkoop me die game als je er mee klaar bent!
Ik vind het best pittig soms.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef merino het volgende:
vage zooi bij EndWar. Die Opening Move ronde in de Prelude to War Campaign (die van JFK in mijn geval, speel met de russen) is echt onmogelijk te winnen![]()
Speel het niet eens op hardcore en heb het nu al 5 keer verloren.
Opzich best raar omdat alles hiervoor echt te simpel was.
Nee die ben je kwijt maar nu krijg je veel sneller gray tech bij elkaar.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef Blackninjadude het volgende:
Iemand die weet of je je stats van de R2 beta houdt? Want ik heb nu lekker veel gray tech en heb geen zin om dat alles kwijt te raken.
Dat schoot in de Beta echt niet op. Dat mag ook inderdaad wel wat sneller.quote:Op zondag 16 november 2008 09:33 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee die ben je kwijt maar nu krijg je veel sneller gray tech bij elkaar.
Ze hebben nog wel wat meer dingen verbeterd: die verschrikkelijk korte range waarin je je ammo packs om je heen gooide bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 november 2008 10:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat schoot in de Beta echt niet op. Dat mag ook inderdaad wel wat sneller.
Ahhh gossie ken je niet winnen van een 10 jarigequote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fucking Kut Camp/Snipers Engelsen kinderen![]()
![]()
Nee echt hequote:Op zondag 16 november 2008 12:33 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ahhh gossie ken je niet winnen van een 10 jarige![]()
Stiekem eens
Wheheh dé reden dat in online shooters na een paar maanden beu benquote:Op zondag 16 november 2008 12:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fucking Kut Camp/Snipers Engelsen kinderen![]()
![]()
Same here... Maar wat ik ook altijd zat ben is de fanatiekheid van sommige online spelers in team-games. Het is maar een spelletje, dat je speelt voor de lol. Lighten-up enzoquote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wheheh dé reden dat in online shooters na een paar maanden beu ben
nog niet geprobeerd. Vond het alleen een leuk idee.quote:Op zondag 16 november 2008 16:04 schreef Beach het volgende:
Merino, hoe heb jij het voor elkaar gekregen om 2vs2 te spelen in Endwar?
Even een geldboompje plantenquote:Mirrors Edge
* Out Now!
Call of Duty : World at War
* Out Now!
Resistance 2
* Out Now!
Tomb Raider Underworld
* Release Date: Nov 18, 2008
Prince of Persia
* Release Date: Dec 2, 2008
Lumines Supernova
* Release Date: Q4 2008
Skate 2
* Release Date: Jan 20, 2009
Afro Samurai
* Release Date: Jan 27, 2009
Killzone 2
* Release Date: Feb 17, 2009
.
Resident Evil 5
* Release Date: Mar 13, 2009
Prototype
* Release Date: Q2 2009
Infamous
I Am Alive
BioShock 2: Sea of Dreams
* Release Date: Q3 2009
FFXIII
* Release Data: Q? 2009
Valt mee.quote:Op zondag 16 november 2008 16:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Games die ik nog wil/moet gaan spelen + release dates
[..]
Even een geldboompje planten
Dit zijn meer de must-buys. Alle games die ik tussendoor wil testen zitten er niet bij.quote:
Ik word voornamelijk moe van mensen die een team game benaderen op dezelfde manier als waarop ze free-for-all benaderen. Dus niet in groepjes rondlopen en wat vooral irritant is, in de killzone van teamleden gaan lopenquote:Op zondag 16 november 2008 12:57 schreef Kremers het volgende:
[..]
Same here... Maar wat ik ook altijd zat ben is de fanatiekheid van sommige online spelers in team-games. Het is maar een spelletje, dat je speelt voor de lol. Lighten-up enzo
Die hou ik wel want ik vind de singleplayer ook echt te vet!quote:Dat is de reden geweest dat ik COD4 al de deur gewezen heb
welk spel?quote:Op zondag 16 november 2008 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb op dit moment even zin om dit met mijn controller te doen
[ afbeelding ]
Veteran is soms echt niet om te doen
Dit heb ik nu ook, met Mirrors Edge, die time trials, als je op het laatst 1 dingetje niet haalt waardoor je geen top tijd rent, ARRRRRRquote:Op zondag 16 november 2008 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb op dit moment even zin om dit met mijn controller te doen
[ afbeelding ]
Veteran is soms echt niet om te doen
COD5quote:
f000l!quote:Op zondag 16 november 2008 18:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
COD5
@ Fruit,
ik moet en zal die Platinum halen
Het is soms pittig ja.quote:Op zondag 16 november 2008 19:25 schreef merino het volgende:
Begrijp echt niks van EndWar en het spel begint me ook beetje te irriteren.
Skirmish missions speel ik echt met teveel gemak uit en heb daarbij ook geen problemen met voice recognition.
Maar zodra ik aan die story mode begin (zit nu bij Retalliation: Moscow) dan werkt ten eerste de voice recognition niet meer en ten tweede ben je gewoon te massaal outnumbered telkens
Denk je nou echt dat ie zo goedkoop is?quote:Op maandag 17 november 2008 13:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand toevallig wat CODW@W bij de MM kost? Ik wil na studie even langsgaan maar als hij meer dan 45-50 kost wil ik niet eens de moeite nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |