Ik heb een BMI hoger dan/als 27. *kras*quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
Zeg Jarno; ik heb een heel fraai sportschema in SLank gepost.
JE KAN OOK DAAR POSTEN HOOORRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
kwakveense heeft er ook nog een van 29 maar die post ook overalquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb een BMI hoger dan/als 27. *kras*
Ik heb braaf de regels gelezen namelijk..
Niet helemaal waar; het type dieet is cruciaal voor het resultaat..en niet zozeer het directe, maar die op lange termijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van mij meestal ookmaar dan besef ik dat mijn dieet eigenlijk begon toen ik 15 was en om nou te zeggen dat ik in 20 jaar zo succesvol ben geweest....
Ik ben in al die jaren wel héééél veel kilo's afgevallen haha! Heb in ieder geval geleerd dat Het Dieet Niets Uitmaakt. Alles waardoor de balans energieinname - energieuitgave wordt verstoord en je een tekort opbouwt val je van af. Het gaat om de periode er na. Die periode waar amper aandacht voor is en waar het gros gewoon weer aankomt. Inclusief ikzelf.
Sinds wanneer hou jij je aan regels?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm. Heb je nog meer suggesties?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:26 schreef Liejannuh het volgende:
wandelen, fietsen, ga op peuterzwemmen
Ga vooral iets zoeken wat je echt leuk vindt om te doen.
Ik heb er nu ook al weer spijt van hoor.quote:
punt 5: toegeven aan een behoefte voorkomt compensatiegedrag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog even over die pudding.
Punt 1 vind ík die lekker en kan het me roesten of moblo/faithy en miss_s 't lusten.
Punt 2 vind ik dat ik iets lekkers mag eten als ik daar zin in heb.
Punt 3 ben ík de enige verantwoordelijke voor mijn dieet/gewicht/gezondheid en ben ík dus de gene die de keuzes maakt.
Punt 4 vind ik "doos" niet echt een vriendelijke benaming, tenzij je op héle goede voet met iemand staat... derhalve vind ik de opmerking van miss_s écht totaal niet kunnen.
En da's het laatste wat ik over die pudding zeg.
Hey, wat doe ik hier dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
hoiquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:15 schreef Jarno het volgende:
Zeg, is er ook een mannen-dieet-topic?
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Levitation het volgende:
O god, gaat het nu weer het hele topic over mijn pudding?
Voei SHE! Stoutquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef SHE het volgende:
Zeg Jarno; ik heb een heel fraai sportschema in SLank gepost.
JE KAN OOK DAAR POSTEN HOOORRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Moet van SHE.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Jarno, het doet me oprecht deugd dat je afvalt van boterhammen met roomboterLekker eten FTW
Wooohooooo gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:37 schreef kwakveense het volgende:
oh nog eveneen blijde mededeling...
ik woog vanochtend 76,7 dat betekent een bmi van net onder de 30![]()
![]()
![]()
ik moest er bijna van huilen zo blij!
het komt er vast wel weer eens een beetje boven, maar dit is voor t eerst in mn volwassen leven dat ik niet meer obees ben
Ja verdomme..sorryquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:20 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Voei SHE! Stout![]()
Begint dit topic net lekker te lopen, probeer je weer posters weg te kapen...
NP SHEquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja verdomme..sorry
Die bolletje crap gaan we dus niet eten he?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:05 schreef dyna18 het volgende:
Zwemmen past er zeer goed tussen. Voor afvallen zijn langdurige sporten met een rustige inspanning het beste (hartslag 120-140).
Zwemmen past dus prima in het rijtje van fietsen, lopen (met flinke pas), hardlopen, roeien, skeeleren, schaatsen, cardio-fitness.
Door de sambal proef ik daar toch niets meer van.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De combi roomboter èn pindakaas vind ik trouwens walgelijk. Maar dat is persoonlijk
Pindakaas en sambal!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Door de sambal proef ik daar toch niets meer van..
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:37 schreef kwakveense het volgende:
oh nog eveneen blijde mededeling...
ik woog vanochtend 76,7 dat betekent een bmi van net onder de 30![]()
![]()
![]()
ik moest er bijna van huilen zo blij!
Zie PI.quote:
Ik schaam mij nergens voor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef appelsap het volgende:
Kwak super, gefeliciteerd!
Levitation, dat klinkt ook erg goed! Dan heb je zeker wat te vieren.
Ga je nou niet schamen/verdedigen om die pudding hoor. Je kiest toch zeker zelf wanneer je het verdiend heb.
Pom recept kan ik aan komen, barra heeft mijn moeder nog nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:45 schreef SHE het volgende:
Nu we hier toch zijn
Je hebt surinaams bloed toch Levi? Kan je mama vragen om haar recept voor bara en pom? De feestdagen komen!
Zal mijn moeder eens mailen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
*plopt uit lurkstand*
Ik wil ook een pom-recept!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pom_(gerecht)quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef teigan het volgende:
wat is pom?
ik heb keelpijn. Erg vervelend, en mijn eetlust is daardoor ook behoorlijk laag... strepsils helpen ongeveer 10 minuten, ik ga zo denk ik maar eens thee met honing proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |