abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63397615
Sporten, wat is dat? Nee, serieus, ik weet dat het zou moeten en dat het erbij hoort, maar ik zou niet weten hoe en wat. Ik probeer uit de kleine dingen beweging te halen, zoals de trap nemen ipv de lift (lokatie waar ik nu zit, zitten we drie hoog en ik moet regelmatig naar beneden dus dat is leuk meegenomen), etc.

Zitten hier nog meer sport-haters die toch 'iets' doen? Het enige wat ik kan bedenken is dat we zo'n stepding thuis hebben staan... Dat zou ik nog wel willen proberen denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63397654
whehe..

nou ja.. kijk, als je het echt niet leuk vindt... dan moet je het niet doen. Met tegenzin naar de sportschool is helemaal niet leuk. Kun je idd het beter uit de dagelijkse dingen halen, zoals je zegt.

Maar zo'n stepding doe je vaak ook 2 keer. en daarna niet meer als je niet van sporten houdt..

Ben absoluut een sportliefhebber maar vaak wel écht pas als ik bezig ben, me naar de sportschool begeven is namelijk niet altijd even makkelijk
Doei.
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:22:42 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63397669
Zeg Jarno; ik heb een heel fraai sportschema in SLank gepost.

JE KAN OOK DAAR POSTEN HOOORRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!
pi_63397696
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef SHE het volgende:

Ik heb een BMI hoger dan/als 27. *kras*

Ik heb braaf de regels gelezen namelijk. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_63397717
Maar ik ga het even uitchecken.
pi_63397739
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef Jarno het volgende:

[..]

kwakveense heeft er ook nog een van 29 maar die post ook overal maakt geen flikker uit dus
Doei.
pi_63397793
Jarno, ga lekker wat doen met Anna dan! Ga met haar wandelen, fietsen, ga op peuterzwemmen, whatever. Sla je mooi 2 vliegen in 1 klap.
Ga vooral iets zoeken wat je echt leuk vindt om te doen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:27:27 #208
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63397830
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die van mij meestal ook maar dan besef ik dat mijn dieet eigenlijk begon toen ik 15 was en om nou te zeggen dat ik in 20 jaar zo succesvol ben geweest.... Ik ben in al die jaren wel héééél veel kilo's afgevallen haha! Heb in ieder geval geleerd dat Het Dieet Niets Uitmaakt. Alles waardoor de balans energieinname - energieuitgave wordt verstoord en je een tekort opbouwt val je van af. Het gaat om de periode er na. Die periode waar amper aandacht voor is en waar het gros gewoon weer aankomt. Inclusief ikzelf.
Niet helemaal waar; het type dieet is cruciaal voor het resultaat..en niet zozeer het directe, maar die op lange termijn.

Niet voor niets worden in ziekenhuizen obese mensen op zone -achtige dieten gezet. Het is namelijk een wetenschappelijk feit dat je lichaam anders omgaat met kh's dan met eiwitten en met vetten.
Een goed startdieet is dus zo'n beetje je ticket naar succes.

Niet voor niets jojo-en zoveel mensen; ze doen maar wat en volgen klakkeloos elk dieet zonder enige onderbouwing.
Gelukkig is Sonja al aangepakt; want daarvan is bewezen dat het de slechtste dieet methodiek is. Wat je met een beetje kritische blik zelf ook wel had kunnen bedenken.
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:28:18 #209
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63397859
quote:

[..]

Sinds wanneer hou jij je aan regels?
pi_63397860
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:26 schreef Liejannuh het volgende:

wandelen, fietsen, ga op peuterzwemmen
Ga vooral iets zoeken wat je echt leuk vindt om te doen.
Hm. Heb je nog meer suggesties? . Nee, ik zal niet snel iets leuk vinden wat dat betreft vrees ik. Iets wat ik thuis kan doen heeft nog de meeste kans van slagen dus ik ga even dat ding van SHE uitchecken.
pi_63397876
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Sinds wanneer hou jij je aan regels?
Ik heb er nu ook al weer spijt van hoor.
pi_63397917
Jarno, het doet me oprecht deugd dat je afvalt van boterhammen met roomboter Lekker eten FTW
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:31:26 #213
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63397943
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nog even over die pudding.
Punt 1 vind ík die lekker en kan het me roesten of moblo/faithy en miss_s 't lusten.
Punt 2 vind ik dat ik iets lekkers mag eten als ik daar zin in heb.
Punt 3 ben ík de enige verantwoordelijke voor mijn dieet/gewicht/gezondheid en ben ík dus de gene die de keuzes maakt.
Punt 4 vind ik "doos" niet echt een vriendelijke benaming, tenzij je op héle goede voet met iemand staat... derhalve vind ik de opmerking van miss_s écht totaal niet kunnen.
En da's het laatste wat ik over die pudding zeg.
punt 5: toegeven aan een behoefte voorkomt compensatiegedrag.

Dus pudding tegenover een hele avond grazen omdat je je zielig voelt en TOCH NIETS MAG!!! is velen malen slimmer.
pi_63398574
quote:

[..]

Hey, wat doe ik hier dan?

Ik pas ook mijn laatste broek van voor de zwangerschap weer Die paste ik de week na de bevalling nog niet, hoewel ik toen 2 KG lichter was dan nu Blijkbaar verander ik van vorm.
pi_63398916
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:15 schreef Jarno het volgende:
Zeg, is er ook een mannen-dieet-topic?
hoi
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Levitation het volgende:
O god, gaat het nu weer het hele topic over mijn pudding?
Ja
Ik maak meestal mijn pudding trouwens zelf. Griesmeel met bessensaus hmmmm
Damn... allemaal foute gedachten nu.

@Liejannuh & Levitation goed bezig

[ Bericht 29% gewijzigd door dyna18 op 21-11-2008 11:19:09 ]
pi_63399216
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:22 schreef SHE het volgende:

Voei SHE! Stout
Begint dit topic net lekker te lopen, probeer je weer posters weg te kapen...
pi_63399408
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Jarno, het doet me oprecht deugd dat je afvalt van boterhammen met roomboter Lekker eten FTW
Moet van SHE.
pi_63399555
Ik had bij Plus punten lopen sparen voor een gratis boodschappen pakket van 40 euro. Vandaag kon ik die ophalen. Lopend over straat met een grote doos kreeg ik al een beetje het sinterklaasgevoel. Thuis leuk uitpakken en kijken wat er voor verrassingen in zitten.

Een van de dingen die er in zit was Bolletje - Brood in de melk. Zou ik zelf nooit kopen, maar nu ik het toch heb... Tijd voor een product review.

Brood in melk zijn stukjes "brood" die je in je melk of yoghurt gooit om zo bij het ontbijt nog wat vezels naar binnen te krijgen. Volgens de verpakking hartstikke gezond want er zitten vezels in en weinig vet. Ik heb deze vanochtend geprobeerd met wat yoghurt. Het zijn kleine stukjes harde knapperige stukjes "brood". Mij deed het echter meer aan cornflakes denken. En wat ze helaas vergaten te melden in het verkooppraatje is dat er een dikke laag suiker overheen zit. Helaas dus niet zo gezond als ze ons willen laten geloven. Het smaakte verder wel prima, zij het heel erg zoet.
Zou ik dit weer kopen? Nee, ik ben niet zo van de melk/yoghurt met cornflakes 's ochtends. En als ik dat wel zou zijn zou ik toch voor een gezondere keuze cornflakes zonder suiker kiezen.

Bolletje - Brood in de melk (naturel)
370 kcal / 100g
10,0g eiwitten
79,0g koolhydraten (waarvan suiker 20,0g)
3,0g vet (waarvan verzadigd 0,2g)
7,0g voedingsvezels
pi_63399638
Twintig gram suiker! Da's een beste idd! .
  vrijdag 21 november 2008 @ 11:37:56 #220
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63399738
oh nog eveneen blijde mededeling...

ik woog vanochtend 76,7 dat betekent een bmi van net onder de 30 ik moest er bijna van huilen zo blij!

het komt er vast wel weer eens een beetje boven, maar dit is voor t eerst in mn volwassen leven dat ik niet meer obees ben
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63400217
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:37 schreef kwakveense het volgende:

ik woog vanochtend 76,7 dat betekent een bmi van net onder de 30 ik moest er bijna van huilen zo blij!

het komt er vast wel weer eens een beetje boven, maar dit is voor t eerst in mn volwassen leven dat ik niet meer obees ben
Wooohooooo gefeliciteerd.
Zelf lukte het mij 2 weken geleden om onder de 30 van BMI te komen. Het is toch echt een mooie bereikte mijlpaal.
pi_63400304
Kwak super, gefeliciteerd!

Levitation, dat klinkt ook erg goed! Dan heb je zeker wat te vieren.
Ga je nou niet schamen/verdedigen om die pudding hoor. Je kiest toch zeker zelf wanneer je het verdiend heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door appelsap op 21-11-2008 12:32:39 ]
pi_63400374
waar staat zwemmen in het plaatje kwa sporten? Mijn vriendin gaat beetje met me mee doen zij wil wat heup omvang kwijt. Nu willen we elke za ochtend gaan zwemmen. 4uurtje zeg maar.
pi_63400623
Zwemmen past er zeer goed tussen. Voor afvallen zijn langdurige sporten met een rustige inspanning het beste (hartslag 120-140).
Zwemmen past dus prima in het rijtje van fietsen, lopen (met flinke pas), hardlopen, roeien, skeeleren, schaatsen, cardio-fitness.
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:05:01 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63400626
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Voei SHE! Stout
Begint dit topic net lekker te lopen, probeer je weer posters weg te kapen...
Ja verdomme..sorry

Die bolletje crap gaan we dus niet eten he?
pi_63400958
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja verdomme..sorry

Die bolletje crap gaan we dus niet eten he?
NP SHE
en eh... dat niet eten van dat spul was een beetje de strekking van mijn post.
Helaas eet ik meestal eerst en kijk dan pas op de verpakking
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:17:31 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63401001
Vind je ontbijten lastig? Als in, iets vinden wat je lekker vind om de dag mee te beginnen?
pi_63401048
ik wil boll...etje
laat maar ik wil niet bol zijn/worden

voor die mensen die wel eens krap aan tijd zitten met avondeten. Zoals ik. Ben trucker en 8uur thuiskomen komt vaker voor dan ik hoopte. Nu heb ik eens een paar magnetron maaltijden geprobeerd. Allemaal onder de 500kcal per stuk en dat rekenen ze inc de jus. Als je die laat is het nog minder. Ze zijn goed te eten al doe ik nog wel eens wat appelmoes erbij maar kopje soep en zo'n maaltijd en er kan bij mij echt geen toetje meer bij
pi_63401491
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 12:05 schreef dyna18 het volgende:
Zwemmen past er zeer goed tussen. Voor afvallen zijn langdurige sporten met een rustige inspanning het beste (hartslag 120-140).
Zwemmen past dus prima in het rijtje van fietsen, lopen (met flinke pas), hardlopen, roeien, skeeleren, schaatsen, cardio-fitness.
Ik zat me deze week al suf te denken voor een sport waarvoor ik geen sportbeha aanhoef, en mijn badpak zit losser dan een sportbeha dus zwemmen moet wel lukken denk ik zo (nieuwe pil -> borsten doen pijn ) Dat ik er zelf niet op kom * omearos zoekt haar zwemkaart weer op

Iemand anders nog ideeen? Bijvoorbeeld oefeningen die je bij wijze van spreken zittend (of staand) voor de tv kan doen. Zolang ik maar niet hoef te hupsen.
  vrijdag 21 november 2008 @ 12:49:07 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63401792
Kwakveense, wat goed zeg!

Hier gaat het ook wel ok. Ondanks de gourmet van gisteren en een niet al te beste week gewoon op gewicht gebleven. Heb dan ook alleen een beetje rode saus op gisteren en bijna geen brood, alleen fruit, geen ijs. Was prima te doen.

Lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: niets want laat ontbeten
L: 2 b oterammen met vleeswaren
T: appel, mandarijn
D: chili op basis van SHE's tomatensaus
pi_63402156
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Moet van SHE.
De combi roomboter èn pindakaas vind ik trouwens walgelijk. Maar dat is persoonlijk
pi_63402306
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De combi roomboter èn pindakaas vind ik trouwens walgelijk. Maar dat is persoonlijk
Door de sambal proef ik daar toch niets meer van. .
pi_63402481
!
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Door de sambal proef ik daar toch niets meer van. .
Pindakaas en sambal!
pi_63402576
En dan van die goeie. Van de toko. .
pi_63403363
goeie pindakaas van de toko?
Doei.
  vrijdag 21 november 2008 @ 13:50:34 #236
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63403540
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:37 schreef kwakveense het volgende:

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63403646
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 13:45 schreef Faithy het volgende:
goeie pindakaas van de toko?
Zie PI.
pi_63403862
Doei.
pi_63406938
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef appelsap het volgende:
Kwak super, gefeliciteerd!

Levitation, dat klinkt ook erg goed! Dan heb je zeker wat te vieren.
Ga je nou niet schamen/verdedigen om die pudding hoor. Je kiest toch zeker zelf wanneer je het verdiend heb.
Ik schaam mij nergens voor. Mijn heftige reactie kwam voort uit eerdere onzinnige discussies in dit topic en het feit dat ik echt heel pissed was door iemand die me nogal lomp aansprak.

Faithy ik ben niet ongesteld, geen zorgen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:45:39 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63406989
Nu we hier toch zijn

Je hebt surinaams bloed toch Levi? Kan je mama vragen om haar recept voor bara en pom? De feestdagen komen!
pi_63407036
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:45 schreef SHE het volgende:
Nu we hier toch zijn

Je hebt surinaams bloed toch Levi? Kan je mama vragen om haar recept voor bara en pom? De feestdagen komen!
Pom recept kan ik aan komen, barra heeft mijn moeder nog nooit gemaakt.
Mijn moeder is overigens onze kaaskop ze heeft leren koken van mijn oma, de moeder van mijn vader.
***Levi was here***
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:53:14 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63407237
Shit!
Saus aangebrand/ Hoe kan dat nou?
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:06:48 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63407657
*plopt uit lurkstand*

Ik wil ook een pom-recept!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63407753
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
*plopt uit lurkstand*

Ik wil ook een pom-recept!
Zal mijn moeder eens mailen.
***Levi was here***
pi_63407827
wat is pom?

ik heb keelpijn. Erg vervelend, en mijn eetlust is daardoor ook behoorlijk laag... strepsils helpen ongeveer 10 minuten, ik ga zo denk ik maar eens thee met honing proberen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63407869
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 16:12 schreef teigan het volgende:
wat is pom?

ik heb keelpijn. Erg vervelend, en mijn eetlust is daardoor ook behoorlijk laag... strepsils helpen ongeveer 10 minuten, ik ga zo denk ik maar eens thee met honing proberen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pom_(gerecht)
***Levi was here***
pi_63419499
Nieuwe TFT schermen (zo heet dat toch?) op mijn werk en ik zit nu achter 3 van die krengen en ze zijn HUGE! Ik vind het he-le-maal niks. Zeuren al jaren hier om een ander nieuw apparaat wat maaer nooit komt en nu ongevraagd 3 grote schermen! (er stonden ook al van die platte, normaal formaat schermen) Ik denk dat ze 50-60 cm breed zijn per stuk

Afgelopen week bijzonder slecht gegeten, niet qua kcal, dat zit wel goed, maar qua voedingswaarde. Komende week maar een groente & fruit offensief

En wat ik bedoelde met dat het dieet niets uitmaakt is dat je om af te vallen echt elk dieet kan nemen: je valt overal mee af. Ook met Sonja Bakker. Ook met 1 zak m&m's per dag. Maar over de periode na het lijnen wordt nauwelijks nagedacht in dieten en daar gaan mensen de mist in. En als je rekening wilt houden met de periode erna dan maakt het dieet wel degelijk uit en kom je er niet met de Sonja Bakkers en het aanhouden van slechte gewoontes. Maar ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik heus niet bedoelde dat je op een dieet van cola & chips goed bezig was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63430404
Groente en fruit is goed Isa! Ik eet belachelijk veel, maar er zit toch een dalende lijn in, wel relaxed. Ik heb met mezelf afgesproken wel onder de 70 te blijven, maar dan vind ik het ook eigenlijk wel een vorm van prima!

En ff mijn hummel spammen hoor!
Kinderfototopic deel 138
pi_63431168
lief hoor freecell. Hij lijkt op de foto's veel groter dan in het echt...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63443382
De camera voegt kilo's toe zeggen ze altijd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')