Vandaag nog?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:45 schreef Aoristus het volgende:
slijmen heeft geen zin, SCH. Ook jij gaat dood
Zo, weten we ook wat me jouw lijk gaan doenquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:46 schreef Dagonet het volgende:
Daar zou ik nog niet dood willen worden gevonden.
Wie ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
En dan nu:
De Wensenlijst
Of beter gezegd: Het verlanglijstje. Ik heb er wel een paar
Ik ken hem alleen van mail en pb.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Is er werkelijk niemand hier die Aaah irl heeft gekend?
Was hij alleen, getrouwd?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van mail en pb.
nou ik ben hier anders regelmatig deaudgewenst hoor.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag ik hier niet zeggen, zo zijn de regels.
En zo hoort het ook. Je kon met die gozer goed lachen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ga aaah als dit herinneren:
[..]
En: Uit zijn fobo
[..]
\Wat nu even opgemerkt dient te worden is dat Aahtje niet dood is agv deze of gene's wensenlijst, voodoopoppetjes praktijken of de bijwerkingen van zijn eigen karma.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
En dan nu:
De Wensenlijst
Of beter gezegd: Het verlanglijstje. Ik heb er wel een paar
Hoezo, waarom?quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:11 schreef OllieA het volgende:
Dat was bij nader inzien wat overdreven
Heel weinig eigenlijk, na 9 jaar Fok!.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:52 schreef yvonne het volgende:
Completer lijstje:
Ik tel er ( waarvan ik weet)
Hagelslag ( overleden na ziekte)
Calypso ( overleden ziekte)
Otaku-San ( koolmonoxide vergiftiging)
Uzumaki_Naruto ( overleden na ziekte)
aaahikwordgek ( overleden na ziekte)
GBoy27/Mineo ( suicide)
Armani( suicide)
sokolsky(suicide)
En 2 of 3 onbekende accounts waarvan de familie ons berichte van overlijden.
En nu ben ik een naam kwijt van een Tweaker/FOK!ker die verongelukte, maar voor zijn ongeval een ( achteraf gezien) wrange boodschap achterliet, in de strekking van " tot na het weekend als ik dat overleef" oid.
Dat was:
En "Zij die sterven gaan groeten u"...
irrelevant was zijn naam.
Hoi!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat mag ik hier niet zeggen, zo zijn de regels.
Het zijn er inderdaad zo ontzettend veel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heel weinig eigenlijk, na 9 jaar Fok!.
Ik heb die partyflock link van iemand gevolgd. Ik schrok me echt het laplazerus. Zo triest. Zoveel jonge mensen dood, in 5 jaar tijd of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |