Meisjes met beugelsquote:Op donderdag 13 november 2008 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
En een mooie tietenfipo
Ik beweeg veel als ik slaapquote:Op donderdag 13 november 2008 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja vandaar dat je precies wist te vertellen hoe mijn hoogslaper zou kraken
Heb je samen met Hosti jouw hoogslaper laten kraken?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja vandaar dat je precies wist te vertellen hoe mijn hoogslaper zou kraken
Zoals ik al zei, grappen uitleggen maakt ze altijd zooooo veeeel beter.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:44 schreef swarmahoer het volgende:
zelfs bij mikkie was het te horen
George Clooney?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom ik nog een aflevering van E.R. ging kijken om 1.00, die wss ook nog zo spannend is en een vervolg ep heeft.
Dit soort gedrag, daar ging het nou juist over vorig topicquote:Op donderdag 13 november 2008 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
hej shiny diamond heb je al fotos? of hyves linkje per pm kan ook natuurlijk
Niet mijn idee, Mikkie wilde deze roddel de wereld in helpenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik hoefde het eigenlijk niet te weten.
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet?
Ik heb het me altijd afgevraagd namelijk.
Het is al goed, Mr. Knikpikquote:Op donderdag 13 november 2008 01:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet mijn idee, Mikkie wilde deze roddel de wereld in helpen
Ow ja...quote:Op donderdag 13 november 2008 01:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow wacht! ik weet het natuurlijk allang, dankzij die keiharde neuksex.
Wanneer heb jij mijn mobieltje gehacked?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is al goed, Mr. Knikpik.
Ik zal eens kijken, moet sowieso mijn fotoboek updaten, kan vast wel die ouwe foto terugzetten. En ik ga hier niet zomaar mijn hyves neerplempen, ik ken je niet eensquote:Op donderdag 13 november 2008 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
hej shiny diamond heb je al fotos? of hyves linkje per pm kan ook natuurlijk
want dat durf ik nietquote:Op donderdag 13 november 2008 01:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi is heel lief en onschuldig hoor
Hij zal je met woorden En wijn keihard proberen te playen maar feitelijk doet hij niks hoor
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja...
Fuck ons spel is over, the jig is up, the eagle has crashed, the tree has lost it's leaves, the monkey has eaten the banana.
morgenavond bij house of billiard, kom je ookquote:
neequote:Op donderdag 13 november 2008 02:12 schreef HostiMeister het volgende:
Kunnen jullie uitleggen aan mij waarom Lil' Wayne geld verdient met die shit die hij doet?
Dit is te verdacht swarmi, je moet een kwartiertje later dan ik gaan dan valt het niet zo op..quote:
Tss.. het bed is nog niet koud en er ligt alweer een nieuwe in?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit is te verdacht swarmi, je moet een kwartiertje later dan ik gaan dan valt het niet zo op..
Valt mee, ik was om half 6 thuis! Het zag er naar uit dat we tot een uur of 10 door moesten maar op een sneaky manier hebben we de bar eerder geslotenquote:
En ik krijg hopen krabbels van jequote:Op woensdag 12 november 2008 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik durf alleen niet bij je te krabbelen! Ik word verlegen bij knappe meiskes.
Sherlockquote:
Ik heb die gegokt en me er uit proberen te lullenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Nielez het volgende:
[..]
Sherlock
Maar denk ook niet datk m super heb gemaakt.
Sla die 2e opdracht, sloeg toch nergens op?
Wist ik veel dat we dat moesten leren.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef Nielez het volgende:
Wist ik veel dat we dat moesten leren.
Ye.... riiiiight....quote:Op donderdag 13 november 2008 11:40 schreef IrishBastard het volgende:
Hij moet gewoon niet douchen als ik in de badkamer wil, duidelijk toch
ben je geil?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Appeltje_Oranje is een vriend van Swine en Swarmi, daarom hoeft hij zich niet voor te stellen.
En hij heeft geen tieten dus Cp en Co hebben geen interesse om hem te vragen wat hij doet hoe oud hij is waar hij woont e.d.
die krijg je voorlopig wrsch ook niet te zien neequote:Op donderdag 13 november 2008 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
Wtf is dit nou weer voor een debiel gedrag hier?
Begrijp er geen kut van
Toch fijn he, als mensen om je gevenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Appeltje_Oranje is een vriend van Swine en Swarmi, daarom zeikt swarmi niet over het voorstellen.
En hij heeft geen tieten dus Cp en Co hebben geen interesse om hem te vragen wat hij doet hoe oud hij is waar hij woont e.d.
ja, dat wordt feestquote:Op donderdag 13 november 2008 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, moblo is iig gezellig vanvond
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat wordt feest
IB moest nog schijten, dus ben er nog even
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Toch fijn he, als mensen om je geven![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
kutdoos voor Hosti
kutdoos, snap j'm? kudo's --> kutdoos?
Ik zei toch net dat IB een scheet moest latenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Echt waar, wat heb je gerookt en belangrijker, waar heb je het gehaald?
+1 goeie grapquote:Op donderdag 13 november 2008 14:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
volgens mij is ze juist nuchter
Staan we saampjes weer gelijkquote:
Wie zegt dat ik niet weet wie jij bentquote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Jij bent degene die iedere keer vergeet dat ik weet wie jij bent
Topic killerquote:Op donderdag 13 november 2008 14:16 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet weet wie jij bent![]()
bedankte je toch
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
onze hond heeft voortaan een jasoudtante had wat gebreid vor hem
Ach, ik zou het er op kunnen, maar om nou helaas te zeggen.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Daar heeft ze al iemand voor, helaasch.
Dubbelzinnig, nicequote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ik zou het er op kunnen, maar om nou helaas te zeggen.
pics or...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
onze hond heeft voortaan een jasoudtante had wat gebreid vor hem
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:16 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet weet wie jij bent![]()
bedankte je toch
Je zat echt te wachten tot je die grap kon maken of nietquote:Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef Nielez het volgende:
en ja, je neukt ook geen doden, dus posten in een dood topic is ook niet maatschappelijk geaccepteerd
Nicequote:Op donderdag 13 november 2008 14:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dubbelzinnig, nice.
Ik heb trouwens speciaal voor jou een nieuwe ondertitel.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video025.flv
[ afbeelding ]
Dat, is echt gayquote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video025.flv
[ afbeelding ]
hoiquote:Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe schandalig is het dat ik nog steeds niet aangekleed ben
hij wordt oud en kan zichzelf niet zo goed meer warm houden... en het is niet mijn beslissing hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
Kom op man, dat doe je een hond toch niet aan
als je vanavond maar wel iets aantrektquote:Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat was t..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
als je vanavond maar wel iets aantrekt
Warvoor moet je iets schrijven dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:55 schreef Slarioux het volgende:
Damn het is lastig om een goed verhaal in elkaar te steken. Wie ben ik, waar sta ik voor, wat wil ik doen? Best pittig om dat op papier te zetten.
Je bent Slarioux, je staat voor de pc, en je wilt dit op papier zetten, how hard can it bequote:Op donderdag 13 november 2008 14:55 schreef Slarioux het volgende:
Damn het is lastig om een goed verhaal in elkaar te steken. Wie ben ik, waar sta ik voor, wat wil ik doen? Best pittig om dat op papier te zetten.
En ik maar klagen over men CV waar ik nu mee bezig benquote:Op donderdag 13 november 2008 14:55 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben bezig met mijn afstudeerstage, die kan ik misschien in Spanje doen. Ik heb telefonisch al een positief gesprek gehad en nu is me gevraagd, zet eens op papier wat je nou wilt, wat je interessant lijkt om te doen en hoe je dat zou aanpakken. En da's best pittig.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:58 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Warvoor moet je iets schrijven dan?
Waar blijft die -1 voor kuthumor....quote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
Je bent Slarioux, je staat voor de pc, en je wilt dit op papier zetten, how hard can it be
Heb ik gelukkig al goed in elkaar zitten. Al kreeg ik laatst een exemplaar van iemand dat ook wel heel erg nice was. Kan ik weer overnieuw beginnenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En ik maar klagen over men CV waar ik nu mee bezig ben
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar blijft die -1 voor kuthumor.... [ afbeelding ]
Lijkt me idd best pittig! wat voor studie doe je?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn afstudeerstage, die kan ik misschien in Spanje doen. Ik heb telefonisch al een positief gesprek gehad en nu is me gevraagd, zet eens op papier wat je nou wilt, wat je interessant lijkt om te doen en hoe je dat zou aanpakken. En da's best pittig.
Informatica, aan de HAN in Arnhemquote:Op donderdag 13 november 2008 15:01 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Lijkt me idd best pittig! wat voor studie doe je?
je vergeet even het feit dat het wel een HBO-er is hè?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je bent Slarioux, je staat voor de pc, en je wilt dit op papier zetten, how hard can it be
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:01 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Lijkt me idd best pittig! wat voor studie cursus doe je?
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:02 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Hellaas, volgende keer miss-s
Kennelijk is 't een lastige cursusquote:Op donderdag 13 november 2008 15:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Sander, mag ik je aantekeningen?Ik snap het niehiet!
"
hoe kan ik iets niet snappen waar ik niet bij wasquote:Op donderdag 13 november 2008 15:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Sander, mag ik je aantekeningen?Ik snap het niehiet!
"
The Disease, it is spreadingquote:Op donderdag 13 november 2008 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
I told you, he is a friend of swarmi,
He is infecting all of them
Ach god, er is er ook eentje door gaan studerenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je vergeet even het feit dat het wel een HBO-er is hè?
Hap.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe kan ik iets niet snappen waar ik niet bij was
die grafen waren best te pruimen overigens, dat snapte ik zelfs nog, en dat zegt wat
daarbij vroeg ik alleen om je aantekeningen, heb nergens gezegd dat ik 't niet snapte
Daar heb je het mis meneerquote:Op donderdag 13 november 2008 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach god, er is er ook eentje door gaan studeren
omhooggevallen, superhelden kennen geen zwaartekrachtquote:Op donderdag 13 november 2008 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach god, er is er ook eentje door gaan studeren
Ik denk niet dat ik wil weten wie dat is.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, Hosti is een holmaatje van Dirk van der Linden
Pics or it didn't... Oh, never mindquote:Op donderdag 13 november 2008 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die is best tof, serieus. Vinnikquote:Op donderdag 13 november 2008 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Holmaatjequote:Op donderdag 13 november 2008 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat heb ik 2 maanden volgehouden, wat een baggercursusquote:Op donderdag 13 november 2008 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Holmaatje
Ts, jij kwam toch van BI op de HAN in Arnhem? Of zit ik er nou naast?
Volgens mij komt Mikkie niet van de HANquote:Op donderdag 13 november 2008 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ts, jij kwam toch van BI op de HAN in Arnhem? Of zit ik er nou naast?
Ach het is wel aandoenlijk om te zien hoe iemand die een veredelde wiskunde cursus doet zich ineens zo veel beter voelt omdat het woordje universiteit voorkomt in de naam het onderwijs instituut.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat heb ik 2 maanden volgehouden, wat een baggercursus
Verdiepen in de opleiding is wel praktisch voor een bashquote:Op donderdag 13 november 2008 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach het is wel aandoenlijk om te zien hoe iemand die een veredelde wiskunde cursus doet zich ineens zo veel beter voelt omdat het woordje universiteit voorkomt in de naam het onderwijs instituut.
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij komt Mikkie niet van de HAN
Geef maar toe, dat vindt je ookquote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
alsof ik Sander minder vind ofzo![]()
nee nee, grappen mogen alleen als je iemand goed kent.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
mèn, heb je nou écht totaal niet door dat dit gewoon opFok!ken is![]()
alsof ik Sander minder vind ofzo![]()
serieus, kom 's naar een meet ofzo, dan weet je tenminste wie je voor je hebt als je dat soort beschuldigingen uit
en wat nou veredelde wiskunde cursus, wat IB zegt, we hebben één semester wiskunde
vanwege dat laatste punt heb je een puntquote:Op donderdag 13 november 2008 15:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Geef maar toe, dat vindt je ook
Al was het maar omdat 'ie Dirk wel tof vindt
nou, kom d'r maar inquote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
nee nee, grappen mogen alleen als je iemand goed kent.
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
nee nee, grappen mogen alleen als je iemand goed kent.
Sorry, mijn excuus, ik wilde geen 'bash' maken richting informatiekunde, ik vind het eerder frappant hoe men zichzelf een attitude aanmeet aan de hand van waar hun collegegeld heen gaat. Als je als student/scholier een mate van inzet, zelfstandigheid, innovativiteit en assertiviteit toont die evenredig is aan de criteria van betreffende studie/cursus dan kun je zeggen dat je op een bepaald niveau zit. Niet omdat je toevallig ingeschreven staat bij een universiteit.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verdiepen in de opleiding is wel praktisch voor een bash
Informatiekunde heeft amper wiskunde
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bij Yashi schijn je daar iig nog een fles wijn voor nodig te hebben, dis wel heel goedkoop
Whehe, boeiequote:Op donderdag 13 november 2008 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, mijn excuus, ik wilde geen 'bash' maken richting informatiekunde, ik vind het eerder frappant hoe men zichzelf een attitude aanmeet aan de hand van waar hun collegegeld heen gaat. Als je als student/scholier een mate van inzet, zelfstandigheid, innovativiteit en assertiviteit toont die evenredig is aan de criteria van betreffende studie/cursus dan kun je zeggen dat je op een bepaald niveau zit. Niet omdat je toevallig ingeschreven staat bij een universiteit.
'boeie', HBO-er, je bent de -n vergetenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Whehe, boeie
Ik ben ook niet in voor een hoog-niveau discussie, kunnen we niet gewoon verder bashen?
Die boeien kun je in je aars stekenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'boeie', HBO-er, je bent de -n vergeten
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:21 schreef Slarioux het volgende:
Dit soort dingen zijn pas echt leuk als je beide partijen IRL ook kent.
ik ben helemaal van jou vanavondquote:Op donderdag 13 november 2008 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neem je die vent van je weer mee of mag ik je nu eindelijk eens een keer wel versieren!
samen met de bondagequote:Op donderdag 13 november 2008 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die boeien kun je in je aars steken
Veeg je je toetsenbord weer even af? Het drijft van tafel door die plas kwijlquote:Op donderdag 13 november 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]jij bent de slimste HBO-er die ik ken
en de liefste
en detofste
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Veeg je je toetsenbord weer even af? Het drijft van tafel door die plas kwijl
We gaan poolen bij HoBquote:Op donderdag 13 november 2008 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
Maar ff serieus wat is vanavond het plan? Waar hangen jullie uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga wel meequote:Op donderdag 13 november 2008 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo gehts zu fur met bondage in dr reet.
En we hangen @ HoB if moblo agrees to that
ja, hij is toch LosingMyWay en FlashingLights?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
En die Dirk van der Linden shit is not done by the way, like wtf
Stfuquote:Op donderdag 13 november 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we anders gaan bowlen ofzo ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we anders gaan blowen ofzo ?![]()
of yashi neukenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:33 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb dus écht geen zin in bowlen
Dan nog liever poolen
Kweek jij maar eens eerst een rechte pikquote:
Nou, dan rekken we je toch gewoon even opquote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben maar een klein fragiel meisje!
ik heb mn paarse bij mequote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kweek jij maar eens eerst een rechte pik
Oh moblo, dank je, dank je!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]jij bent de slimste HBO-er die ik ken
en de liefste
en detofste
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
Zolang ie maar niet te intimiterend is, ik heb performance anxiety
Nou ik ga haken denk ikquote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Misschien kom ik vanavond toch wel!
én een oranjequote:Op donderdag 13 november 2008 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
Waar moblo een rechte paarse lul heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |