abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2008 @ 22:16:50 #1
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63174219

Noorsbloed heeft zich verloofd en gaat trouwen met zijn Noorse Schone en wordt ook nog eens pappa!
Paaskonijn wint de 301 posts triangeljostie prijs: [KLB SC#331] Met Geschiedenisles!
BobbyB wint de slechtste smaak prijs: http://img.dailymail.co.u(...)fyDM2202_468x538.jpg Het is gefrituurde aardappelreepjes
Elfzesendertig post foto's van z'n moeder en z'n zusje en post niet meer in cursief.
Onur Torko - Hoe het is om KLB SC held te zijn: [KLB Bagger SC #254]als kanker een gezicht had
Jordeeeh opent het Jubileum topic.
Als Little Big Planet een kutspel blijkt te zijn post Maisnon een pic van haar jetsers.
Paaskonijn wint de irritantste-user-prijs door het aanvoeren van de notes ranglijst.
Breathtaking heeft GODVERDOMME eindelijk de lapo.
Van Broekpaling weten we niet zeker of het een man of een vrouw is, het is hoe dan ook B-Seksueel!
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord. Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je. Ik geil niet op haar.
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
_____!

TEVENS PINK FLOYD ADOREER TOPIQUE

MEET!!!!!!
De meet vindt dus in ons aller Amsterdam plaats.
Hij zal gaan plaatsvinden op 28 November in cafe "de gieter", verzamelen rond 20:00!!!!

http://www.theagenda.nl/v2868_cafe-de-gieter.html

Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten.
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Primum non nocere
pi_63174226
fipo
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_63174231
FAAL
0 topics op naam. 14.gif
pi_63174238
BT PWNDE DE LAPO
0 topics op naam. 14.gif
pi_63174243
Ik moet altijd door een zee van liefdesbrieven heen, als ik thuis kom...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_63174258
PINK FLOYD~!!!!1

Mods, deze svp!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_63174259
BT is heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel lief
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_63174261
MAAR IK HEB DE FIPO!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_63174271
Dus.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_63174278
WIN
[/quote]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:18:14 #11
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63174284
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:17 schreef Broekpaling het volgende:
BT PWNDE DE LAPO
BT had vast een OP gemaakt gevuld met vuige gruizige mannen Keeley is toffer
Primum non nocere
pi_63174287
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Durf ik niet te geven hihihihi ooh en voor minder dan 3 kantjes doe ik het sowieso niet hoor
Je hometown ken ik toch Ik brand het wel in een weiland ;p
[/quote]
pi_63174289
zo schrijf ik wel 3 kantjes vol
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_63174308
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:17 schreef gers het volgende:
BT is heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel lief
Nieuwe Bobby gespot
pi_63174309
goede op trouwens
  woensdag 12 november 2008 @ 22:18:58 #16
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_63174320
FAPO
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_63174330
die memmen 14.gif
[/quote]
pi_63174334
Hoi!
[..]
pi_63174344
Euhm, sorry hoor. Maar als je graag een nieuw topic wil maken, neem dan gewoon de lapo
Stuur ik je nog vriendelijk een PM

Maar laat maar hoor, we nemen nu dit topic wel. Maar hou je voortaan gewoon aan de regels ofzo
  woensdag 12 november 2008 @ 22:19:40 #20
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63174365
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:19:46 #21
158452 IQM
I am the one
pi_63174369
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik weet niet meer hoe ie ging dat was het domste. Het was dit jaar februari in Macedonie, en het was een jongen uit Bosnie die het liedje geschreven had.. In het engels dus en hij had de songtekst uitgeprint en aan iedereen gegeven, behalve aan mij en ik heb m nu nog steeds niet !
Ik heb ook een liedje voor je geschreven. It goes a little bit like this.
quote:
I don't always have to fuck you hard,
In fact sometimes thats not right to do.
Sometimes I got to make some love
And fuckin give you some smooches too.

Some times I got to squeez!
Sometimes I got to say please!

Sometime I got to say hey,
I'm gunna fuck you...softly.
I'm gunna screw you gently.
I'm gunna hump you sweetly.
I'm gunna ball you descreetly!

And then Isay hey I bought you flowers
And then I say wait a minute Sadly,
I think I got somethin in my teeth,
Could you get it out for me?

Thats fuckin team work!

Whats your favorite positsh?
Thats cool with me,
It's not my favorite,
But I'll do it for you.

Whats your favorite dish?
I'm not gonna cook it,
But I'll order it from ZANZABAR!

And then I'm gunna love you completely,
And then I'll fuckin fuck you descreetly,
And then I'll fuckin bone you completely,
But then I'm gunna fuuuuck youuu harrrdd...harrddd---
haaaaard!
.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_63174372
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

BT had vast een OP gemaakt gevuld met vuige gruizige mannen Keeley is toffer
Heb je ooit een OP van mij gezien ?
pi_63174385
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
jaloers
pi_63174389
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
Euhm, sorry hoor. Maar als je graag een nieuw topic wil maken, neem dan gewoon de lapo

Maar laat maar hoor, we nemen nu dit topic wel. Maar hou je voortaan gewoon aan de regels ofzo
Hij heeft et al gemeld, tits gaan voor
[/quote]
pi_63174406
quote:

Ik vind dat je gelijk hebt.
pi_63174409
quote:

[..]

Nee, het duurde altijd zo lang dat ik maar weer ging
  woensdag 12 november 2008 @ 22:21:03 #27
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63174426
quote:

florian 0, BT 1....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:21:06 #28
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63174428
quote:

[..]

Yo ik had je PM niet gezien Ik krijg namelijk nooit pm's dus dat envelopje heeft nooit echt mn aandacht
Primum non nocere
pi_63174435
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Tan2 kun je niet in die context gebruiken hoor !
Dat je dat weet....
[..]
pi_63174441
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:21:43 #31
166265 Acinonyx
pi_63174458
Voor zover ik het me kan herinneren heeft BT wel een keer een OP met tieten gemaakt weliswaar niet haar eigen tietjes, maar ok
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  woensdag 12 november 2008 @ 22:21:55 #32
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63174464
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

florian 0, BT 1....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nsb praktijken
Primum non nocere
pi_63174482
quote:

[..]

florian 0, BT 1....
SPOILER
Waarom zat ie er uberhaupt al in?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:22:47 #34
158452 IQM
I am the one
pi_63174503
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Florian_ het volgende:

[..]

nsb praktijken
Wat heeft de Nederlandse Schaatsbond er nou mee te maken?
Scio Melius
Gelul.
pi_63174505
We'll do it all
Everything
On our own

We don't need
Anything
Or anyone

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world?

I don't quite know
How to say
How I feel

Those three words
Are said too much
They're not enough

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me

Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life

Let's waste time
Chasing cars
Around our heads

I need your grace
To remind me
To find my own

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me

Forget what we're told
Before we get too old

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes
They're all I can see

I don't know where
Confused about how as well
Just know that these things
Will never change for us at all

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me

Hoi.
[..]
pi_63174509
Ik sta in de OP thanks Kali .
Oh en een beetje flauw van je Florian_ .
Ik ben teleurgesteld in je .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_63174522
Topwedstrijd net in Volendam Tis maar goed dat de beker me nooit heeft geboeid.
><(({°>
pi_63174532
quote:

Juustem.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:23:22 #39
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63174533
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:22 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Waarom zat ie er uberhaupt al in?

heeft ie net zelf gedaan nadat hij NIET de lapo had en BT overrulde...
epische faal imo!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:23:30 #40
166265 Acinonyx
pi_63174538
quote:

[..]

florian 0, BT 1....
SPOILER
Ik zie hem nog
.
pi_63174539
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Acinonyx het volgende:
Voor zover ik het me kan herinneren heeft BT wel een keer een OP met tieten gemaakt weliswaar niet haar eigen tietjes, maar ok
Dit zijn een paar van mijn prachtige OP's:

[KLB Bagger SC #186] Verkleedfeestje

[KLB Bagger SC #151] Met eh, nog meer porno :9?

[KLB Bagger SC #159] Superspeed! EN TIETEN!

[KLB Bagger SC #181] Waar jullie allemaal mogen fappen! :)

[KLB Sexy SC #239] Welkom bij KLB Hospital!

!
pi_63174555
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:
Geef is antwoord joh!
[..]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:23:56 #43
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63174556
Jaa potdorie, iedereen plaagt me opeens
Primum non nocere
pi_63174557
Ban voor Florian_ wegens topic openen zonder lapo te hebben.

Tevens, fuck Pink Floyd, hier een eckte classic:

Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_63174562
FAPPOBUCKET!
http://s94.photobucket.com/albums/l81/milenko57/?start=0

Er staat er 1 tussen, die ken ik reallife en dat zweer ik!
[/quote]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:24:11 #46
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63174575
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:

Voor jij ga ik door het vuur, wanneer gaan we Caligula kijken?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:24:16 #47
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63174580
Heb ik van de stress helemaal mn nieuwe plectrum kapotgekauwd
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 22:24:20 #48
166265 Acinonyx
pi_63174584
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:22 schreef Zotheid het volgende:
We'll do it all
Everything
On our own

We don't need
Anything
Or anyone

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me

I don't quite know
How to say
How I feel

Those three words
Are said too much
They're not enough

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me

Forget what we're told
Before we get too old

Let's waste time
Chasing cars
Around our heads

I need your grace
To remind me
To find my own

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me

Forget what we're told
Before we get too old

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes
They're all I can see

I don't know where
Confused about how as well
Just know that these things
Will never change for us at all

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me

Hoi.
Snowpatrol
.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:24:25 #49
158452 IQM
I am the one
pi_63174595
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:20 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik vind dat je gelijk hebt.
Dankje ! Wat doe jij hier jongedame ?
pi_63174604
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:23 schreef Sackboy het volgende:
Ban voor Florian_ wegens topic openen zonder lapo te hebben.

Tevens, fuck Pink Floyd, hier een eckte classic:

Dat was wel een regel eh?
pi_63174613
BT, nymfomaantje
[/quote]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:24:52 #54
158452 IQM
I am the one
pi_63174619
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Heb ik van de stress helemaal mn nieuwe plectrum kapotgekauwd
Hopelijk gebeurt er hetzelfde met je rectum!
Scio Melius
Gelul.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:25:20 #55
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63174627
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

heeft ie net zelf gedaan nadat hij NIET de lapo had en BT overrulde...
epische faal imo!
Anders lees je even het vorige topic door faalbaas
Primum non nocere
pi_63174630
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Snowpatrol
Inderdaad.
Snow Patrol
[..]
pi_63174635
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:23 schreef Florian_ het volgende:
Jaa potdorie, iedereen plaagt me opeens
Vind je het gek

En wat een nuttige pm terug zeg alsof ik dat niet gezien had!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:25:24 #58
166265 Acinonyx
pi_63174639
.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:25:47 #59
158452 IQM
I am the one
pi_63174656
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:25 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Anders lees je even het vorige topic door faalbaas
Niet zo'n bekkie tegen der Kali-Mist, hè.
Scio Melius
Gelul.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:26:08 #60
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63174667
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:23 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Ik zie hem nog

wiki-fix FTW!
pi_63174683
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Je bent heel goed in memmen posten.
Hihi
pi_63174686
Au, mijn hartje.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63174723
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hihi
Neuken.
[..]
pi_63174744
Hmmz

Ik zit hier dus op msn, met 2 chicks te praten (1chick van een maat van me).
2 chicks zijn samen, dus ja.
Maar bleek dus dat hij die 2 chicks al had genomen, 1tje van nu, 1tje van 1 jaar terug van vakantie ergens 800km verderop.

Vet humor, ze kennen elkaar en keken elkaar aan va nWTF!
[/quote]
pi_63174750
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Voor jij ga ik door het vuur, wanneer gaan we Caligula kijken?
Hihi . Wat is Caligula, of kom ik nu heel dom over .
pi_63174753
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef IQM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja, links boven...

Wtf is dat... een soort te klein badpak?
pi_63174760
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Sjibble het volgende:
Hmmz

Maar bleek dus dat hij die 2 chicks al had genomen, 1tje van nu, 1tje van 1 jaar terug van vakantie ergens 800km verderop.

Whehehe pwned
pi_63174778
quote:
Hmmz

Goh, dit is nog eens een lekker samenhangend verhaal zeg
  woensdag 12 november 2008 @ 22:28:41 #69
158452 IQM
I am the one
pi_63174794
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Lees je in. Kwam gisteravond voorbij. Het kwam erop neer dat het een hele foute film was.
Scio Melius
Gelul.
pi_63174798
quote:
Hmmz

O my gosh! Really?
[..]
pi_63174807
quote:

[..]

Don't even ask
pi_63174814
quote:
Hmmz

Player alert.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:29:01 #73
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63174819
quote:

[..]

meest ranzige porno wat ik ooit heb gezien
Primum non nocere
pi_63174820
Ik heb 35 KLB SC topics geopend.

pi_63174833
Oeh dit is wel geil:

pi_63174838
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef IQM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:29:36 #77
158452 IQM
I am the one
pi_63174848
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, links boven...

Wtf is dat... een soort te klein badpak?
Typisch vrouwen om dáár op te gaan letten. Tieten, godverdomme! Lekker lijf!
Scio Melius
Gelul.
pi_63174849
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Whehehe pwned
Hij zo "wie is dat vage wijf op mn chick dr msn?"
"*zegt naam*"

Laat niks van zich horen, ik bel em een minuut later, komt ie nog steeds niet bij van het lachen .
Aan de overkant was het btw ook erg stil. Nog nooit zo hard gelachen
[/quote]
pi_63174852
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:29 schreef Sackboy het volgende:
Ik de afgelopen week iets van 10 ofzo?
pi_63174854
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Neuken.
NEE !
pi_63174855
Ik ga slapen. Weltrusten allemaal.
pi_63174859
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh dit is wel geil:

[ afbeelding ]
uh neeeeeeee
pi_63174870
quote:

[..]

NEE !
Met mij dan?
pi_63174871
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:29 schreef Sackboy het volgende:
Ik 3 ofzo, en ik wil het er niet over hebben
pi_63174877
quote:
Oeh dit is wel geil:

[ afbeelding ]
Dat zijn 2 mannen.
[..]
pi_63174882
quote:
Oeh dit is wel geil:

[ afbeelding ]
BT wilt door 2 mannen bemind worden!!11!!!11
0 topics op naam. 14.gif
pi_63174891
Foute films zijn echt m'n ding .
pi_63174898
quote:
Oeh dit is wel geil:

[ afbeelding ]
geil wijf
pi_63174908
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:29 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ik de afgelopen week iets van 10 ofzo?
Weet niet, die zijn nog niet geindexeerd.

woensdag 12 november 2008 @ 22:30:45 #90
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63174910
quote:
Oeh dit is wel geil:

[ afbeelding ]
Dat is niet van caligula toch? Daar hadden al die vrouwen okselhaar enzo
Primum non nocere
pi_63174916
quote:

[..]

NEE !
Het was geen vraag.
[..]
pi_63174923
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Blijft er nog 1 gat over
[/quote]
pi_63174925
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

!
pi_63174932
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Fascination het volgende:
Foute films zijn echt m'n ding .
wat is wel jouw ding dan
  woensdag 12 november 2008 @ 22:31:17 #95
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63174940
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef IQM het volgende:

[..]

Lees je in. Kwam gisteravond voorbij. Het kwam erop neer dat het een hele foute film was.

vanochtend...dat was ik namelijk ook...
pi_63174946
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:29 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten allemaal.
Met de kippen op stok...
pi_63174951
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik vond het wel toen ik caligula intikte op google
pi_63174952
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik 3 ofzo, en ik wil het er niet over hebben
6.

pi_63174958
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef gers het volgende:

[..]

geil wijf
geil? kan beter krijg em niet eens omhoog hier
[/quote]
pi_63174967
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik zag laatst ook een vrouw met okselhaar.
[..]
pi_63174988
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Weet niet, die zijn nog niet geindexeerd.
Waar kan je dat zien dan?
pi_63174989
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef DuTank het volgende:

[..]

Met mij dan?
Nee, ook al niet !
pi_63174990
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Met de kippen op stok...
Komt ie.
SPOILER
pi_63174995
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:29 schreef IQM het volgende:

[..]

Typisch vrouwen om dáár op te gaan letten. Tieten, godverdomme! Lekker lijf!
Het viel me op en nu wil het niet van mn netvlies
pi_63174998
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Sackboy het volgende:

[..]

6.
1
[..]
pi_63175002
fipo pagina 3
[/quote]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:32:31 #107
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175004
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

!
Je ervaring met 1 man was zo super dat je naar meer snakte?
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:32:57 #108
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175028
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef Sjibble het volgende:
fipo pagina 3
Die hedde Jordy.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175038
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Waar kan je dat zien dan?
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?withts=Sackboy&urlkeyword=KLB&subsel=KLB&resorder=datedec&showall=&dateurl=&p=0

En dan TS veranderen naar.. wat je wil.

pi_63175045
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Je ervaring met 1 man was zo super dat je naar meer snakte?
Ja precies, jij snapt m!
pi_63175046
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef gers het volgende:

[..]

wat is wel jouw ding dan
Romantische komedie .
Ach van alles wel.
Of bedoel je in 't algemeen ?
pi_63175047
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Die hedde Jordy.
no shit sherlock
[/quote]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:33:21 #113
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175055
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:

[..]

Komt ie.
SPOILER
Ik rij over je kuikens heen met mijn goddelijke auto.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:33:42 #114
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175070
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja precies, jij snapt m!
Aan je PI te zien eigenlijk niet.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175076
ik zit me hier vol te gieten met hagelslag, op een gegeven moment is het gewoon niet lekker meer
[/quote]
pi_63175087
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Romantische komedie .
Ach van alles wel.
Zo'n flikfilm.

Oid.
[..]
pi_63175110
quote:

[..]

Ik maar 23 !
Neukertjes?
[..]
pi_63175111
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Romantische komedie .
Ach van alles wel.
eigenlijk films
maar je mag ook wel in het algemeen vertellen
pi_63175125
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:

[..]

Komt ie.
SPOILER
  woensdag 12 november 2008 @ 22:34:48 #121
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175128
quote:
Zoek is op Broekpaling.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175142
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Aan je PI te zien eigenlijk niet.
Ik wist geen goede PI !
  woensdag 12 november 2008 @ 22:35:10 #123
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175148
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Sjibble het volgende:
ik zit me hier vol te gieten met hagelslag, op een gegeven moment is het gewoon niet lekker meer
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175149
quote:

[..]

Ik maar 23 !
KLB [KLB Bagger SC #326] Waar we meerdere keren komen! Breathtaking 3 november 2008 @ 22:57
KLB [KLB Bagger SC #311] Met pics van alle SC'ers Breathtaking 31 oktober 2008 @ 17:16
KLB [KLB Tieten SC #280] Hurray for boobies! Breathtaking 24 oktober 2008 @ 17:34
KLB [KLB Sexy SC #239] Welkom bij KLB Hospital! Breathtaking 9 oktober 2008 @ 22:11
KLB [KLB Bagger SC #232] Als Fas m niet maakt ? Breathtaking 7 oktober 2008 @ 17:03
KLB [KLB SM SC #225] Strakke zijden sjaaltjes Breathtaking 5 oktober 2008 @ 21:37
KLB [KLB Bagger SC #211] p0rn. moar. sauce ? Breathtaking 1 oktober 2008 @ 14:52
KLB [KLB Bagger SC #210] Wake up! Breathtaking 1 oktober 2008 @ 09:58
KLB [KLB Bagger SC #204] Pedobear celebs Breathtaking 29 september 2008 @ 15:36
KLB [KLB Bagger SC #196] WEEKEND! Breathtaking 26 september 2008 @ 16:25
KLB [KLB Bagger SC #188] Gangbangs & Fluffers Breathtaking 25 september 2008 @ 12:17
KLB [KLB Bagger SC #186] Verkleedfeestje Breathtaking 24 september 2008 @ 19:15
KLB [KLB Bagger SC #181] Waar jullie allemaal mogen fa... Breathtaking 23 september 2008 @ 12:09
KLB [KLB Bagger SC #178] Met geile teamleidsters Breathtaking 22 september 2008 @ 15:56
KLB [KLB Bagger SC #166] Waar we stemmen op kutusers Breathtaking 18 september 2008 @ 22:13
KLB [KLB Bagger SC #163] (Reetveter fapt op) Jailbait Breathtaking 17 september 2008 @ 22:04
KLB [KLB Bagger SC #161] Waar Sackboy herpes heeft Breathtaking 17 september 2008 @ 10:38
KLB [KLB Bagger SC #159] Superspeed! EN TIETEN! Breathtaking 16 september 2008 @ 18:20
KLB [KLB Bagger SC #154] Ram, bam, op de keukentafel. Breathtaking 15 september 2008 @ 22:31
KLB [KLB Bagger SC #151] Met eh, nog meer porno ? Breathtaking 15 september 2008 @ 15:58
KLB [KLB Bagger SC #144] Met veel porno op tv (of inte... Breathtaking 11 september 2008 @ 22:54
KLB [KLB Bagger SC #142] Heel zacht, emotioneel, en li... Breathtaking 10 september 2008 @ 22:31
KLB [KLB Bagger SC #137] Met echte mannendingen enzo :... Breathtaking 8 september 2008 @ 22:46

WTF!
[/quote]
pi_63175155
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Ik zag laatst ook een vrouw met okselhaar.
Zeker zo'n groenlinks hippie .
  woensdag 12 november 2008 @ 22:35:25 #126
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63175159
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef gers het volgende:

[..]

eigenlijk films
American Beauty is tof
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 22:35:46 #127
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175177
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik wist geen goede PI !
Maor ik hedde gelijk dus?
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175188
pi_63175195
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Neukertjes?
, nee dat zijn er 24!
pi_63175197
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik rij over je kuikens heen met mijn goddelijke auto.
3 woorden:

Banden en vies.
pi_63175214
BT heeft een fascinatie (hihi ) voor porno.
[..]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:36:52 #132
158452 IQM
I am the one
pi_63175228
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Neukertjes?
Het is moeilijk een quote juist interpreteren. Of grappig/gevat te zijn.
Scio Melius
Gelul.
pi_63175233
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Sjibble het volgende:

[..]

KLB [KLB Bagger SC #326] Waar we meerdere keren komen! Breathtaking 3 november 2008 @ 22:57
KLB [KLB Bagger SC #311] Met pics van alle SC'ers Breathtaking 31 oktober 2008 @ 17:16
KLB [KLB Tieten SC #280] Hurray for boobies! Breathtaking 24 oktober 2008 @ 17:34
KLB [KLB Sexy SC #239] Welkom bij KLB Hospital! Breathtaking 9 oktober 2008 @ 22:11
KLB [KLB Bagger SC #232] Als Fas m niet maakt ? Breathtaking 7 oktober 2008 @ 17:03
KLB [KLB SM SC #225] Strakke zijden sjaaltjes Breathtaking 5 oktober 2008 @ 21:37
KLB [KLB Bagger SC #211] p0rn. moar. sauce ? Breathtaking 1 oktober 2008 @ 14:52
KLB [KLB Bagger SC #210] Wake up! Breathtaking 1 oktober 2008 @ 09:58
KLB [KLB Bagger SC #204] Pedobear celebs Breathtaking 29 september 2008 @ 15:36
KLB [KLB Bagger SC #196] WEEKEND! Breathtaking 26 september 2008 @ 16:25
KLB [KLB Bagger SC #188] Gangbangs & Fluffers Breathtaking 25 september 2008 @ 12:17
KLB [KLB Bagger SC #186] Verkleedfeestje Breathtaking 24 september 2008 @ 19:15
KLB [KLB Bagger SC #181] Waar jullie allemaal mogen fa... Breathtaking 23 september 2008 @ 12:09
KLB [KLB Bagger SC #178] Met geile teamleidsters Breathtaking 22 september 2008 @ 15:56
KLB [KLB Bagger SC #166] Waar we stemmen op kutusers Breathtaking 18 september 2008 @ 22:13
KLB [KLB Bagger SC #163] (Reetveter fapt op) Jailbait Breathtaking 17 september 2008 @ 22:04
KLB [KLB Bagger SC #161] Waar Sackboy herpes heeft Breathtaking 17 september 2008 @ 10:38
KLB [KLB Bagger SC #159] Superspeed! EN TIETEN! Breathtaking 16 september 2008 @ 18:20
KLB [KLB Bagger SC #154] Ram, bam, op de keukentafel. Breathtaking 15 september 2008 @ 22:31
KLB [KLB Bagger SC #151] Met eh, nog meer porno ? Breathtaking 15 september 2008 @ 15:58
KLB [KLB Bagger SC #144] Met veel porno op tv (of inte... Breathtaking 11 september 2008 @ 22:54
KLB [KLB Bagger SC #142] Heel zacht, emotioneel, en li... Breathtaking 10 september 2008 @ 22:31
KLB [KLB Bagger SC #137] Met echte mannendingen enzo :... Breathtaking 8 september 2008 @ 22:46

WTF!
Valt het op dat mijn TT's allemaal over seks gaan ?
pi_63175234
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Zoek is op Broekpaling.
Wie is Zoek? En is hij/zij verliefd op jou ja?

pi_63175250
Whehe ik heb een note gehad omdat ik de_boskanker zei
  woensdag 12 november 2008 @ 22:37:27 #136
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175260
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Wie is Zoek? En is hij/zij verliefd op jou ja?
Ha!
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:37:37 #137
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175274
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe ik heb een note gehad omdat ik de_boskanker zei
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175278
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Valt het op dat mijn TT's allemaal over seks gaan ?
Ik heb heul geen herpes, kutslet

woensdag 12 november 2008 @ 22:37:51 #139
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175292
quote:

[..]

, nee dat zijn er 24!
Zo, je werkt ze wel af.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175304
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zeker zo'n groenlinks hippie .
Joah, die staken hier ook altijd op het plein voor de 2e kamer.
Tuig!
quote:

[..]

, nee dat zijn er 24!
Ik was warm.
[..]
pi_63175311
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Maor ik hedde gelijk dus?
Ach, je moet alles een keertje proberen he
Nouja, uitzonderingen daargelaten natuurlijk
  woensdag 12 november 2008 @ 22:38:20 #142
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63175321

Hierrrr bewijs dat je zelf ook OP's van andere mensen maakt _!
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 22:38:32 #143
158452 IQM
I am the one
pi_63175328
Bp is Bt aan het interviewen.
Scio Melius
Gelul.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:38:35 #144
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175331
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Je hebt 't al met 2 tegelijk gedaan ook?
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175333
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef gers het volgende:

[..]

eigenlijk films
Nou oke even een lijstje
* American Beauty
* Eternal Sunshine of the Spotless Mind
* Serial Mom
* Donnie Darko
* Silence of the Lambs
* Sin City
* Cry Baby
* Fight Club
* American History X

Kortom: cliché .

Jij dan?
pi_63175340
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik heb heul geen herpes, kutslet
Weet ik toch !
pi_63175362
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef IQM het volgende:

[..]

Het is moeilijk een quote juist interpreteren. Of grappig/gevat te zijn.
Ik weet het. Maar oefening baart kunst.
Probeer het zelf ook een keer.
[..]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:39:02 #148
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175364
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
Bp is Bt aan het interviewen.
Let is op bij biologie.
De mens snakt altijd naar informatie.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:39:11 #149
158452 IQM
I am the one
pi_63175373
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Scio Melius
Gelul.
pi_63175384
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Je hebt 't al met 2 tegelijk gedaan ook?
Nee, nog niet maar het staat op mn to-do lijstje
  woensdag 12 november 2008 @ 22:39:31 #151
158452 IQM
I am the one
pi_63175387
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Let is op bij biologie.
Let jij nou eens op bij Nederlands.
Scio Melius
Gelul.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:39:31 #152
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63175390
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou oke even een lijstje
* American Beauty
* Serial Mom
* Donnie Darko
* Silence of the Lambs
* Sin City
* Cry Baby
* Fight Club
* American History X

Jij dan?

caligula!

pi_63175397
[/quote]
pi_63175404
Die SC staat voor Speedchat toch?
pi_63175419
Ooh ja... Pink Floyd
pi_63175422
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou oke even een lijstje
* American Beauty
* Serial Mom
* Donnie Darko
* Silence of the Lambs
* Sin City
* Cry Baby
* Fight Club
* American History X

Jij dan?
Boiler room
Office space
Football factory
TAWP
South park the movie
Lord of War
Fight club
  woensdag 12 november 2008 @ 22:40:01 #157
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175425
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee, nog niet maar het staat op mn to-do lijstje
Haha, toe maar.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175429
quote:

[..]

Let is op bij biologie.
Is de Let op? Bij biologie?

pi_63175435
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Florian_ het volgende:

Hierrrr bewijs dat je zelf ook OP's van andere mensen maakt _!
Lieverd, daar maakte Fascination zelf na 10 minuten het nieuwe topic nog niet ik geloof dat ze toen niet wist hoe het moest. Dat is een heel ander verhaal.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:40:26 #160
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63175447
Butterfly Effect is ook toffe film trouwens (heeft wel 3 eindes, degene dat ie dood gaat is het beste)
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 22:40:26 #161
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175449
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef IQM het volgende:

[..]

Let jij nou eens op bij Nederlands.
Hedde ik gedaon, aber nou zitte ick niet in die klas.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175459
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

caligula!

[ afbeelding ]
pi_63175466
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

caligula!

[ afbeelding ]

Zijn dat die films die ook altijd verneukt worden op CC?
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef IQM het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Die heb ik nog steeds niet gezien.
[..]
pi_63175467
quote:

[..]

Precies . Ik wil nog eens met zo'n behaarde 50 plusser .
pi_63175468
quote:

[..]

Weet ik toch !

pi_63175483
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef DuTank het volgende:
Ooh ja... Pink Floyd
Heiden!
[..]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:41:16 #167
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175487
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Is de Let op? Bij biologie?
Doe is ophouden.
SPOILER
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175488
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Haha, toe maar.
En jij dan ?
pi_63175511
quote:

[..]

Let is op bij biologie.
Let eens op bij Nederlands
  woensdag 12 november 2008 @ 22:41:50 #170
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63175514
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Lieverd, daar maakte Fascination zelf na 10 minuten het nieuwe topic nog niet ik geloof dat ze toen niet wist hoe het moest. Dat is een heel ander verhaal.

oftewel florain 0, BT 2????
  woensdag 12 november 2008 @ 22:41:52 #171
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175519
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

0 topics op naam. 14.gif
pi_63175526
quote:

[..]

Heh bah Fas, dat gaat te ver !

<40 kan nog wel, mits lekker
pi_63175571
quote:

[..]

Zo een dikke? Die hem amper nog omhoog krijgt?
[..]
pi_63175582
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Doe is ophouden.
SPOILER
Ik maak geen reactie op jouw is.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
&nbsp;
  woensdag 12 november 2008 @ 22:43:10 #175
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63175597
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

en 32 kan ZEKER nog wel...
pi_63175613
heb die film nu opgezet fas
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_63175636
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

en 32 kan ZEKER nog wel...
mits lekker
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_63175645
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

oftewel florain 0, BT 2????
Geef de jongen de kans om terug te komen !
  woensdag 12 november 2008 @ 22:44:07 #179
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63175646
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef gers het volgende:
Caligula?
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 22:44:31 #180
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63175665
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef gers het volgende:

[..]

mits lekker

pi_63175674
quote:

[..]

Ik moet zeggen dat ik mannen in de dertig, eind twintig aantrekkelijk vind dan van mijn leeftijd of jonger .

Oh en Kali dat ziet er leuk uit ! Ik heb ook ooit eens zo'n foute vrouwengevangenis film gezien . Mien god .
  woensdag 12 november 2008 @ 22:44:49 #182
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63175683
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Caligula?
hihi...
  woensdag 12 november 2008 @ 22:45:01 #183
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175693
quote:

[..]

En jij dan ?
Niet met 2.
Eigenlijk weet ik niet zo denderend veel tofs.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175725
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik mannen in de dertig, eind twintig aantrekkelijk vind dan van mijn leeftijd of jonger .

Oh en Kali dat ziet er leuk uit ! Ik heb ook ooit eens zo'n foute vrouwengevangenis film gezien . Mien god .
Ja toch vind ik ook hoor soms !

Zoals dit:

Fuck me please !
  woensdag 12 november 2008 @ 22:45:46 #185
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175729
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik maak geen reactie op jouw is.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dat is een joffele post.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:45:57 #186
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63175738
quote:

[..]

caligula is een wereldberoemd romeins epos....standaard kijkvoer!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:46:02 #187
158452 IQM
I am the one
pi_63175739
Scio Melius
Gelul.
pi_63175740
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:43 schreef gers het volgende:
Welke ?
ESotSM?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:46:10 #189
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175747
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Zoals dit:

[ afbeelding ]

Fuck me please !
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175748
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Niet met 2.
Eigenlijk weet ik niet zo denderend veel tofs.
Haha, okay niet gedaan dus, zou je het ook niet willen?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:46:55 #191
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63175779
quote:

[..]

Ook een keer een documentaire..Van die vieze vrouwkes die dan stiekem moeten seksen omdat het verboden is in de gevangenis. En ze gaan vechten over vet lompe dingen enzo
Primum non nocere
pi_63175800
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Welke ?
ESotSM?
eternal sunset of een spotless mind
  woensdag 12 november 2008 @ 22:47:32 #193
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63175809
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

caligula is een wereldberoemd romeins epos....standaard kijkvoer!
Dus die scene waar die gasten elkaar gingen pijpen vond jij wel geil?
Primum non nocere
pi_63175830
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Zoals dit:

[ afbeelding ]

Fuck me please !
Mm nee, ik snap nooit wat vrouwen daarin zien .
Ik hou van wat meer "verzorgde" typjes . Beetje gay dus .
  woensdag 12 november 2008 @ 22:47:50 #195
158452 IQM
I am the one
pi_63175831
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef gers het volgende:

[..]

Ik ben verliefd op die film. Echt. Episch.
Scio Melius
Gelul.
pi_63175850
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Wat?
[..]
pi_63175860
film is tot nu toe
  woensdag 12 november 2008 @ 22:48:48 #198
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175869
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha, okay niet gedaan dus, zou je het ook niet willen?
Dunno, misschien na wat meer ervaring en zulks.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63175887
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef gers het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ervan vindt .
  woensdag 12 november 2008 @ 22:49:22 #200
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63175910
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Alle vrouwen houden van gays.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:49:40 #201
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63175929
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef Florian_ het volgende:

[..]

die fokking 2 seconden...je bedoelt die twee die achter dat kijkgaatje staan....????
sjeezus, oeh oeh een harde piemel....nou nou....
pi_63175933
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij is toch verzorgd? Ik hou juist niet van die metromannen bah.
pi_63175934
ik vindt de film kut
  woensdag 12 november 2008 @ 22:49:52 #204
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63175940
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ervan vindt .
You have added nic1986 to your friends.

Gevonden, moest even zoeken met die nieuwe layout
Primum non nocere
pi_63175948
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Heiden!
pi_63175967
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Dat is een joffele post.
Ik vind joffel wel een joffel woord. Wat betekent het?
&nbsp;
  woensdag 12 november 2008 @ 22:50:27 #207
158452 IQM
I am the one
pi_63175974
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef gers het volgende:
film is tot nu toe
Gast, ga niet FOK!ken tijdens die film. FOCUS! Let op. Geniet.
Scio Melius
Gelul.
pi_63175978
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef gers het volgende:
film is tot nu toe
WHAT ? Tssss .
  woensdag 12 november 2008 @ 22:50:33 #209
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63175983
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

die fokking 2 seconden...je bedoelt die twee die achter dat kijkgaatje staan....????
sjeezus, oeh oeh een harde piemel....nou nou....
Kan wel..was 14 toen ik dat kreng heb gekeken. Enkel doorgezapt naar alle pornostukjes, als een echte baas betaamd
Primum non nocere
pi_63175984
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Dunno, misschien na wat meer ervaring en zulks.
Haha, okay !
  woensdag 12 november 2008 @ 22:50:42 #211
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63175988
ik ga naar huis, tjuus.....
SPOILER
pi_63176007
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef gers het volgende:
ik vindt de film kut
Ik vind IK VINDT kut.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:51:14 #213
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176012
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik vind joffel wel een joffel woord. Wat betekent het?
0 topics op naam. 14.gif
pi_63176022
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

WHAT ? Tssss .
ik zit nu bij dat stukje dat ze snuift vanuit zo'n lipding
  woensdag 12 november 2008 @ 22:51:38 #215
158452 IQM
I am the one
pi_63176031
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik vind IK VINDT kut.
Scio Melius
Gelul.
pi_63176042
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef gers het volgende:
ik vindt de film kut
Ik vindt
Dat zegt genoeg . Je moet 'm eerst helemaal uitzien .

Ahh nice Florian_ ik ga je lijst even afspeuren naar wat leuks.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:52:02 #217
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63176047
Willen jullie een verkrachting die eigenlijk wat té lang duurt zien? En een kop die in vol detail in elkaar wordt gebeukt met een brandblusser?

Kijk dan Irreversible. De film begint bij het 'einde' en speelt dan terug naar het begin. Omgekeerd dus.

Wel tof though.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:52:06 #218
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_63176049
Ajax was zelfs niet leuk om te kijken in de shop van wolvega
Blub
  woensdag 12 november 2008 @ 22:52:20 #219
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63176058
Napoleon Dynamite is trouwens de tofste comedie ever

Nooit kijken met meisjes, dan komt er geen 2e date
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 22:52:21 #220
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176061
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha, okay !
Meer oefenen.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63176072
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vindt
Dat zegt genoeg . Je moet 'm eerst helemaal uitzien .

Ahh nice Florian_ ik ga je lijst even afspeuren naar wat leuks.
ja maar de eerste 7 minuten zijn al bagger
pi_63176080
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef Gupje het volgende:
Ik ga zometeen jouw mooi gedraaide baap soldaat maken.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:52:49 #223
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176085
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef Florian_ het volgende:

0 topics op naam. 14.gif
pi_63176090
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Willen jullie een verkrachting die eigenlijk wat té lang duurt zien? En een kop die in vol detail in elkaar wordt gebeukt met een brandblusser?

Kijk dan Irreversible. De film begint bij het 'einde' en speelt dan terug naar het begin. Omgekeerd dus.

Wel tof though.
Klinkt niet erg aanlokkelijk, sorry !
  woensdag 12 november 2008 @ 22:53:00 #225
158452 IQM
I am the one
pi_63176098
quote:

Wel tof though.
Ik heb die scène met Monica Bellucci gezien. Gare shit.
Scio Melius
Gelul.
pi_63176111
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Meer oefenen.
Oefening baart kunst !
  woensdag 12 november 2008 @ 22:53:25 #227
158452 IQM
I am the one
pi_63176115
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef gers het volgende:

[..]

ja maar de eerste 7 minuten zijn al bagger
Minpunten voor jou, gers.
Scio Melius
Gelul.
pi_63176116
quote:

Wel tof though.
Dat begin wordt je een beetje misselijk van
&nbsp;
pi_63176127
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hij is toch verzorgd? Ik hou juist niet van die metromannen bah.
Hij is zo behaard daar kan ik niet tegen .
Dit vind ik wel oke

De middelste he.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:53:40 #230
158452 IQM
I am the one
pi_63176128
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oefening baart kunst !
En kinderen.
Scio Melius
Gelul.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:53:43 #231
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176131
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef Gupje het volgende:
Mijn oma woont ik Wolvega.
Zondag ben ik daar.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:53:52 #232
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63176137
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Vind je me niet lief ofzo?
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 22:53:53 #233
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_63176139
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ik ga zometeen jouw mooi gedraaide baap soldaat maken.
Moet je die nog roken? Mijn zak is weer bijgevuld
Blub
  woensdag 12 november 2008 @ 22:54:27 #234
158452 IQM
I am the one
pi_63176155
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit vind ik wel oke
[ afbeelding ]
De middelste he.
Het is maar goed dat jij op vrouwen valt.
Scio Melius
Gelul.
pi_63176156
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit vind ik wel oke
[ afbeelding ]
De middelste he.
Ja maar liefste fas, jij valt ook eigenlijk helemaal niet op mannen
dus als je dan mannen wil moeten ze eigenlijk gewoon op vrouwen lijken

Geef het maar toe ?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:54:29 #236
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_63176158
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Mijn oma woont ik Wolvega.
Zondag ben ik daar.
Ben er elke woensdag, niet op zondag mag niet van Urk
Blub
pi_63176181
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef IQM het volgende:

[..]

En kinderen.

woensdag 12 november 2008 @ 22:55:02 #238
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176184
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Vind je me niet lief ofzo?
LET NOU OP DE PI
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:55:13 #239
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63176193
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Geef het maar toe ?
Hierin moet ik je wel gelijk geven

Aangezien Fas Bill van TH in dr fobo heeft staan
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 22:55:15 #240
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63176194
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dat begin wordt je een beetje misselijk van
Je hé.
pi_63176198
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Gupje het volgende:

[..]

Moet je die nog roken? Mijn zak is weer bijgevuld
Ja man
M'n zusje gaat nu slapen dus over een kwartiertje ofzo
  woensdag 12 november 2008 @ 22:55:37 #242
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63176212
Hé. Hoe heet die film ook alweer met zo'n japanse klas op een eiland die elkaar moeten uitmoorden? Die was ook gruwelijk.
pi_63176213
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Oefening baart kunst !
Dat zei ik net ook.
[..]
pi_63176231
5 al Dit heeft vrij weinig zin meer
[/quote]
pi_63176233
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:52 schreef Florian_ het volgende:

Die wil ik ook nog zien ja .
Fuck er zijn nog zoveel films die ik moet zien .
Oh en kennen jullie Being John Malkovich? Die is leuk, al heb ik 't einde nog niet gezien .
  woensdag 12 november 2008 @ 22:56:21 #246
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63176249
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

LET NOU OP DE PI
Ok. Kost wel veel moeite om dat elke keer te doen
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 22:56:28 #247
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_63176256
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ja man
M'n zusje gaat nu slapen dus over een kwartiertje ofzo
klaagt hij over mij dat Urkers het niet mogen weten, rook nou maar zien ze toch niet.

En wat zal je lekker slapen
Blub
pi_63176272
sorry fas ik vond die film te slecht
  woensdag 12 november 2008 @ 22:57:00 #249
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63176282
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Hoe heet die film ook alweer met zo'n japanse klas op een eiland die elkaar moeten uitmoorden? Die was ook gruwelijk.
Was die niet een keer op MTV bij Asian Screen? Komt bekend voor
Primum non nocere
pi_63176285
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef IQM het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij op vrouwen valt.
Gevat.

Jou lukt het dus wel.
[..]
  woensdag 12 november 2008 @ 22:57:27 #251
158452 IQM
I am the one
pi_63176299
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef gers het volgende:
Je gunt hem godverdomme niet eens de volle aandacht. Na vijf minuten al oordelen en ondertussen FOK!ken. Vind je het gek?
Scio Melius
Gelul.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:57:32 #252
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176302
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb beide delen.

Ben de naam kwijt.

BAATLE ROYALE!!!111
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:57:48 #253
158452 IQM
I am the one
pi_63176313
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Gevat.

Jou lukt het dus wel.
Joh.
Scio Melius
Gelul.
pi_63176314
doei.
pi_63176319
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Geef het maar toe ?
Ja wel een beetje ja . Je hebt me door .
  woensdag 12 november 2008 @ 22:57:56 #256
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176323
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Was die niet een keer op MTV bij Asian Screen? Komt bekend voor
MTV Asian screen.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:58:09 #257
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176332
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Tabloid het volgende:
doei.
Dag hoor.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 22:58:27 #258
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63176342
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik heb beide delen.

Ben de naam kwijt.

BAATLE ROYALE!!!111
Battle Royale idd. Deel 1 was fucking gruwelijk, deel twee was wat langdradig en had slechts een páár leuke scenes.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:58:43 #259
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_63176350
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

MTV Asian screen.

Blub
pi_63176353
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik kijk recht door je heen !
  woensdag 12 november 2008 @ 22:59:06 #261
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63176364
Dat ze gif in de spaghetti doen en dat een vriendinnetje van dat groepje 't niet weet. Die vreet 't op en ze kotst bloed valt dood neer en de hele vriendinnengroep begint elkaar overhoop te knallen met uzi's !!!!!!!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:59:15 #262
158452 IQM
I am the one
pi_63176370
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:58 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Heeft Fas 'n see through-shirtje aan?
Scio Melius
Gelul.
pi_63176374
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef Gupje het volgende:

[..]

klaagt hij over mij dat Urkers het niet mogen weten, rook nou maar zien ze toch niet.

En wat zal je lekker slapen
Mja zusje -> moeder =

En wat maakt draaien nou uit
  woensdag 12 november 2008 @ 22:59:44 #264
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176386
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:58 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Battle Royale idd. Deel 1 was fucking gruwelijk, deel twee was wat langdradig en had slechts een páár leuke scenes.
piep piep PIEP PIEP

BABBOEM

EN LITERS BLOED SPUITEN UIT DE NEK TERWIJL ZE LANGZAM STERFT
0 topics op naam. 14.gif
pi_63176387
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef gers het volgende:
En hij is zo mooi. Het is niet de standaard hollywood film nee maar goed.
pi_63176402
Maar ik ga slapen, dag slaap lekker allen
  woensdag 12 november 2008 @ 23:00:02 #267
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63176405
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mijn twee nichtjes (rond de 12) zijn alletwee fan van TH, en kleden zich ook zo raar

Zegt m'n opa zo: Zeg meisjes, kijken jullie uit voor de Jappen?! Zometeen nemen ze jullie mee omdat ze jullie voor pandaberen aanzien en gaan ze met jullie fokken
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 23:00:03 #268
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_63176406
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Mja zusje -> moeder =

En wat maakt draaien nou uit
Urker -> iedereen kent elkaar -> moeder =
Blub
  woensdag 12 november 2008 @ 23:00:07 #269
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176408
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:58 schreef Gupje het volgende:

[..]

Faaljakker.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 23:00:16 #270
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_63176414
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
Droomse over me
Blub
pi_63176421
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef IQM het volgende:

[..]

Heeft Fas 'n see through-shirtje aan?
Nee ze heeft helemaal niets aan !
  woensdag 12 november 2008 @ 23:00:40 #272
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176433
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ciao!
0 topics op naam. 14.gif
pi_63176437
LAPO TIJD!
[/quote]
pi_63176445
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

En hij is zo mooi. Het is niet de standaard hollywood film nee maar goed.
ja maar de eerste 10 minuten is echt saai enzo
maar morgen als ik de tijd heb zet ik hem nog een keertje hem op
heb nu maar de nieuwe james bond opgezet
  woensdag 12 november 2008 @ 23:00:58 #276
158452 IQM
I am the one
pi_63176450
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nog beter.
Scio Melius
Gelul.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:01:00 #277
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_63176452
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Faaljakker.
Ik heb er 2x een goede film op gezien
Blub
pi_63176456
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:58 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

As always.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:01:10 #279
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_63176463
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

BT weer ff de lapo dan, voordat je naar bed gaat
Primum non nocere
  woensdag 12 november 2008 @ 23:01:19 #280
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176472
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Gupje het volgende:

[..]

Droomse over me
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 12 november 2008 @ 23:01:19 #281
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63176473
Spaaanneeend,.
pi_63176475
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Sjibble het volgende:
LAPO TIJD!
Je bent iig ruim op tijd.
[..]
  woensdag 12 november 2008 @ 23:01:28 #283
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_63176478
Wat een snelheid weer
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
pi_63176482
LAPO
[/quote]
  woensdag 12 november 2008 @ 23:01:36 #285
158452 IQM
I am the one
pi_63176484
Scio Melius
Gelul.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:01:51 #286
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_63176497
Falers ..
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
  woensdag 12 november 2008 @ 23:01:52 #287
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176498
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Gupje het volgende:

[..]

Ik heb er 2x een goede film op gezien
Tsk.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63176500
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat een snelheid weer
goed he
pi_63176501
Ik wil een hamster kopen. Wat kost dat?
[..]
pi_63176505
Slaap lekker Bt .
pi_63176507
quote:
Falers ..

woensdag 12 november 2008 @ 23:02:02 #292
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63176508
Malcolm in the middle.
  woensdag 12 november 2008 @ 23:02:06 #293
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_63176511
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Sjibble het volgende:
LAPO
Blub
pi_63176515
kthxbye
[/quote]
pi_63176516
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:01 schreef Florian_ het volgende:

[..]

BT weer ff de lapo dan, voordat je naar bed gaat
Lik mn reet!
  woensdag 12 november 2008 @ 23:02:21 #296
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176525
quote:
Falers ..
0 topics op naam. 14.gif
pi_63176526
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Gupje het volgende:

[..]

Urker -> iedereen kent elkaar -> moeder =
Hm, heb je een punt
pi_63176532
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Lik mn reet!
[/quote]
  woensdag 12 november 2008 @ 23:02:31 #299
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63176537
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:02 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Lik mn reet!
Likt*
0 topics op naam. 14.gif
pi_63176539
Lapohunters!
[..]
pi_63176541
Oh en lapo btw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')