De gemeente ook niet, toch duurt het jaren voordat je ze potentieel kan overtuigen van hun ongelijk. Al geld dit natuurlijk wel voor zo ongeveer alle gemeenten.quote:Op maandag 1 december 2008 13:34 schreef sphackr het volgende:
Zembla heeft geen monopolie op de waarheid.
En nu hebben ze maar besloten om de website stop te zetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze beweren er niks mee te maken hebbenquote:Bambini International distantiëert zich als hostingprovider van alle activiteiten m.b.t.
Dhr. M. van der Zalm in combinatie met "De heren van Almelo"
en heeft daarom deze website stopgezet
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:15 schreef el_godi het volgende:
Weg met Knip en Sjoers, teken: herenvanalmelo
Whois-data:Dus je moet je als hostingprovider tegenwoordig scharen achter de inhoud van de site van je klanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hebben ze maar besloten om de website stop te zetten:
[..]
Omdat ze beweren er niks mee te maken hebben
Je kon gewoon alles vinden van ze, dus....
Alle firmanamen op dat adres via kvk:
Golden Sounds Entertainment / MODEPLUS / Stichting Bambini Foundation / Bambini International B.V./ MODEHUIS STROEVE V.O.F. / Yvon Women's wear
Emailadres van die lui: hvalmelo@hotmail.com
Zal wat worden.
Vage situatie.
Die afleiding doet de gemeente denk ik expres. Om de beerput maar zoveel mogelijk gesloten te houden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:06 schreef Houtworm het volgende:
Jammer dat het nu vooral over de vermeende foute aankoop van Sjoers gaat. Er is veel meer aan de hand dan dat.
Dat Telegraaf artikel een paar dagen voor de Zembla uitzending was ook wel veelzeggend.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die afleiding doet de gemeente denk ik expres. Om de beerput maar zoveel mogelijk gesloten te houden.
Heb je het optreden bij P&W gezien? Tussen de burgemeester en de vrouw van de vastzittende ondernemer?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dat Telegraaf artikel een paar dagen voor de Zembla uitzending was ook wel veelzeggend.
En dat gejank nu dat de aanpak van Zembla zo slecht is, dat ze Knip niet hadden mogen overvallen, is ook wel treurig. Er is ze diverse malen om een reactie gevraagd maar dat werd consequent geweigerd.
Daar zou ik maar geen al te hoge verwachtingen van hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:52 schreef Houtworm het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de verschillende rechtzaken en onderzoeken op gaan leveren.
Onzin, er is niks valide aan dat argument.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef Specularium het volgende:
Was overduidelijk dat de man het een en ander te verbergen had maar dat onder het mom 'de zaak ligt bij de rechter' (valide argument overigens) niet wilde uitspreken.
http://www.herenvanalmelo.nl/quote:Beste Lezer,
Volgens planning had deze website vanavond om 20.00 uur online moeten gaan. Maar onder "zware" druk van o.a. mijn omgeving, heb ik vandaag, vrijdag 5 december 2008 besloten te stoppen met de "Heren van Almelo"!
Voor iedereen die het jammer vindt dat de "Heren van Almelo" nu definitief stopt en mij gesteund hebben: Hartelijk dank!
In dat onderzoek werd toch gesugereerd dat een serveerster zich bezig zou houden met criminele activiteiten. Terwijl ze niet eens een strafblad heeft.quote:Op woensdag 10 december 2008 03:01 schreef AryaMehr het volgende:
Cafe gijzelnemer krijgt geen vergunning!
De echtgenote van de man die op 16 juni een wethouder en vier ambtenaren van de gemeente Almelo gijzelde, krijgt geen vergunning om haar café in Almelo uit te baten. Dat maakte het college van b en w gisteren bekend.
Volgens de gemeente is uit onderzoek van Justitie gebleken dat het café als dekmantel zou dienen voor criminele activiteiten.
De gijzeling heeft geen doorslaggevende rol gespeeld in het besluit van het college, zo benadrukte burgemeester Menno Knip gisteren. Het collegebesluit is gevallen op basis van het Bibob-onderzoek. De Wet Bevordering Integriteitsbeoordelingen wordt uitgevoerd als het vermoeden bestaat dat een onderneming gebruikt wordt voor criminele activiteiten. De eigenaresse van het grand café heeft vier weken de tijd om in beroep te gaan.
Dat maakte Zembla ervan ja. Bibob is een integriteitsonderzoek dat wel even wat verder gaat dan het checken van strafbladen van personeel.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Houtworm het volgende:
[..]
In dat onderzoek werd toch gesugereerd dat een serveerster zich bezig zou houden met criminele activiteiten. Terwijl ze niet eens een strafblad heeft.
Gelukkig hebben die mensen een goede advocaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |